فروشنده عمده پتو یک نفره نیکو باف

کارخانه پتوبافی نیکو باف به عنوان فروشنده عمده پتو یک نفره نیکو باف تونسته مشتریای زیادی رو جذب خودش بکنه و خارج از شهر ساوه کارگاه ها و کارخانه ها و نمایندگی های پخش بسیار زیادی توی شهرهای مختلف از جمله تهران داشته باشه.

یکی از همین مراکز پخش عمده پتو نیکو باف، توی شهر تهران هست که پخش و فروش متنوع ترین محصولات کارخانه پتوی نیکو باف رو به صورت جزئی و کلی و عمده با قیمتی بسیار بسیار مناسب انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: مرکز پتو درخشان قم

پتو علاوه بر خونه توی مراکز و سازمان هایی مثل بیمارستان ها، مسافرخونه ها، هتل ها، پادگان ها، خوابگاه های دانشجویی استفاده های زیادی داره به همین جهت هم بیشتر خریداران عمده پتو مدیران همین سازمان ها و اماکن هستن که بسته به نوع مصرفشون از پتوهای با کیفیت و مرغوب استفاده می کنند. برند پتو نیکو باف به خاطر کیفیت بالای محصولاتش که توی شست و شو و استفاده زیاد، رنگ دهی و پرز اندازی نداره، متقاضیان زیادی از این نمونه مصرف کنندگان دائمی و همیشگی داره.

ایران مرکز تولید بهترین انواع پتو

ایران مرکز تولید بهترین انواع پتو

نیاز همیشگی و مداوم افراد به کالاهای خواب مخصوصا پتو یک نفره و دو نفره قطعا باعث شده که تولید کننده های داخلی سرمایه بیشتری برای این بخش از تولید بذارن.
اشتغال زایی هر چه بیشتر و البته تاکید بر تولید داخلی هم انگیزه خوب و مناسبی بود تا کارخونه های پتو بافی تمام تلاششون رو روی رونق تولید، تولید با کیفیت، گسترش صادرات و پیدا کردن بازارهای جدید صادراتی، آشنایی با دستگاه ها و صنایع جدید تولید پتو و بخصوص مبارزه با قاچاق واردات پتو بذارن.

بیشتر بخوانید: انواع پتو مرینوس طرح بالن

سرمایه گذارای داخلی هم تمام تمرکزشون رو روی تهیه انواع دستگاه‌ها، تجهیزات، صنایع و خطوط تولیدی، دستگاه ‌های پیشرفته بافت و ریسندگی، دستگاه ‌های برش، دستگاه ‌های رنگ ‌گیری و بقیه تجهیزات این کالا گذاشتن.
توی سال های گذشته به خاطر افزایش واردات پتو کلودی که بیشتر از کشور چین صورت گرفته، تولید کننده های داخلی فرصت خیلی خوبی برای رقابت بالای تولید و عرضه پتو پیدا کردن و همین باعث شده هر روز شاهد کیفیت بالاتر این محصول، توی برندهای مختلف مخصوصا پتو نیکو باف باشیم و بازار صادرات رو همیشه پر رونق نگه دارن.

آشنایی با نکات کلیدی درباره پتو

آشنایی با نکات کلیدی درباره پتو

می دونیم که مهم ترین ویژگی یه پتوی خوب، میزان گرم کنندگی و آرامشیه که بهمون می ده. و چون معمولا جزو کالاهایی هست که توی خونه هامون استفاده همیشگی داره باید از قدرت دوام و موندگاری بالایی هم برخوردار باشه که با هر بار شست و شو رنگش رو از دست نده و پرز هم نندازه.
پتوهای نیکو باف یک نفره، قابل شست و شو توی ماشین لباسشویی هستن و با شست و شوی اونها توی ماشین، کیفیت رنگ و الیاف خودشون رو از دست نمی دن و برای شستن پتوهای دو نفره و بزرگ، بهتره که از خشکشویی ها استفاده کنید تا مواد شوینده، لای پرزهای پتو نمونه و به خوبی آب رو از خودش خارج کنه. علاوه بر این، نکته مهمی که باید در مورد پتو بدونیم اینه که رنگش رو طوری انتخاب کنیم که باعث آرامشمون بشه. نکته مهم بعدی نوع و جنس پتو هست که باید بهش توجه کنیم.

بیشتر بخوانید: فروش پتو گلبافت برتر برجسته

از بین تمام پتوهای نیکو باف یک نفره پتوهای پشمی گرم ترین پتو به حساب میاد که خب البته نسبت به پتوهای پنبه ای زبرتر هستن و ممکنه برای بچه ها و افرادی که پوست حساس دارن خیلی مناسب نباشه.
پتوهای دو لایه که گرمای خیلی خیلی زیادی تولید می کنن هم ممکنه برای افرادی که حساسیت پوستی دارن مناسب نباشه. این افراد بهتره پتوهای تمام پنبه ارگانیک رو از اونجا تهیه کنن.
پتوهای پشم شیشه ای نیکو باف بهترین انتخاب برای بچه ها و کسانی هست که پوست های حساس یا مشکلات تنفسی دارن.

چه پتویی برای کودک ما مناسب است

چه پتویی برای کودک ما مناسب است

بهترین پتو برای کودک از سنین نوزادی تا نوجوانی پتوهای پنبه ای و دو لایه پشم شیشه ای هست که از الیاف پنبه تولید شدن. این الیاف برای پوست های حساس و نوزادان و کودکان بسیار مناسبه.

بیشتر بخوانید: عرضه پتوی کودک لاله

مورد دیگه که برای پتوهای کودکان مهمه توجه کنیم رنگ پتو هست. کودکان معمولا از پتوهایی با رنگ شاد و ملایم و حتی طرح های عروسکی و کارتونی که شخصیت های محبوبشون رو داشته باشه لذت بیشتری می برن. حتی امکان این وجود داره که بخوایید تصاویر مورد دلخواهتون و حتی تصاویر کودکتون رو سفارش بدین تا روی پتو چاپ بشه.

عرضه کنندگان بی واسطه ‌پتو یک نفره نیکو باف

عرضه کنندگان بی واسطه ‌پتو یک نفره نیکو باف

پتوهای نیکو باف از الیاف مرغوب و با کیفیتی تولید شدن که بتونن گرما و سرمای متعادلی رو به بدن شما برسونن. نرم و راحت باشن و باعث بشن خواب راحت و زیبایی رو داشته باشین.
فروشنده عمده پتو نیکو باف انواع پتوهای بک نفره و دو نفره و درجه یک خودشون رو در طرح ها و رنگ ها و سایز مختلف، تولید و روانه بازار می کنن. صد در صد تکنولوزی پیشرفته و افراد متخصص زیادی که توی این سال های اخیر به کارخونه های پتو نیکو باف اضافه شدن تغییرات مثبت و چشمگیری رو هم به تولیدات خودشون مخصوصا پتو نیکو باف دادن و تونستن هم از لحاظ قیمت و هم مدل، تنوع زیادی داشته باشن. مثل پتوهای مسافرتی ژله ای، یا  پتو گل برجسته، یا پتوهای نوزادان و پتوهای فانتزی.

بیشتر بخوانید: پتو لاله گل برجسته

فروشنده عمده پتو یک نفره نیکو باف تمام توجه و تلاشش بر این هست که راحت ترین، مقرون به صرفه ترین و سریع ترین سفارش گیری و پخش رو برای مشتری های خاص خودشون داشته باشن.

پتو نیکو باف دخترانه

پتو نیکو باف دخترانه

پتو نیکو باف دخترانه شامل پتوهای بافتنی فانتزی، طرح های گلدار، پتو پلیسه و پتو پروانه ای با الیاف پنبه و پشم شیشه س. فروش عمده پتو یک نفره و فانتزی دخترونه که اغلب با تصاویر کارتونای رویایی مثل فروزن و شخصیت های محبوبی مثل سیندرلا طراحی شدن و یا گلای آرام بخش با رنگای ملایم صورتی، آبی، نیلی ، سبز، کرم که می تونه بسته به سن دخترا از نوزادی تا بزرگ سالی رضایت همشون رو جلب کنه.

بیشتر بخوانید: فروش پتو لاله زنبق

تمامی نمایندگی ها و سایت هایی که فروش اینترنتی پتو رو دارن به عنوان فروشنده عمده پتو یک نفره نیکو باف تمام تلاششون رو انجام می دن تا بتونن با مشاوره عالی به شما، توی انتخاب بهترین مدل پتو نیکو باف کمک کرده باشن.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *