سفارش انواع پتو مرینوس طرح بالن

پتو مرینوس طرح بالن از جمله پتوهایی است که امروزه رواج زیادی یافته است و طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. انواع پتو مرینوس طرح بالن در طرح های متنوعی تولید شده است. شما میتوانید برای سفارش انواع این پتو به سایت های مربوطه مراجعه و اقدام به خرید آن کنید.
یکی از شرکت هایی که انواع پتو مرینوس طرح بالن را به فروش میرساند، شرکت دیبافت است. این شرکت یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه فروش اینترنتی پتو است. شرکت دیبافت با سرپرستی جناب مهندس خسروانی همه روزه در تلاش است تا محصولات باکیفیت تر و متنوع تری را به بازارها عرضه نماید.

از پتو مرینوس چه میدانید

از پتو مرینوس چه میدانید

همانطور که میدانید ما انسان ها بیشتر طول عمر خود را در خواب هستیم. به گفته پزشکان خواب خوب یکی از عواملی است که تأثیر بسیار زیادی در سلامتی جسمانی و روانی ما میگذارد. یکی از عواملی که به یک خواب خوب کمک میکند، وجود پتو خوب است. یکی از بهترین پتوهای موجود در بازار، پتو مرینوس است. این پتو از جمله پتو های ساخت خارج است که طرفداران بسیار زیادی در ایران و سایر کشورها دارد.
پتو مرینوس از الیاف کاملاً طبیعی تولید شده است، در نتیجه گرمای بسیار خوبی را به شما هدیه میدهد و مانع از ورود هوای سرد به داخل پتو میشود. پتو مرینوس از جمله پتوهای ارگانیک محسوب میشود، بنابراین هیچ گونه حساسیتی را برای پوست بدن شما ایجاد نمیکند وشما میتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی از اینکه پتو مرینوس برای شما آلرژی یا حساسیت های پوستی ایجاد کند، از آن استفاده کنید.
پتو مرینوس در طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی شده است که جدیدترین مدل آن، مدل سه بعدی است. از این نوع طرح پتو مرینوس برای تمام سنین استفاده میشود و زیبایی بی نظیری دارد. همچنین از این پتو به عنوان جهزیه عروس و داماد نیز استفاده میشود. پتو مرینوس سه بعدی به دلیل زیبایی که دارد، درخشندگی خاصی به دکوراسیون اتاق شما میبخشد.
ضخامت و ابعاد پتو بسیار مناسب است و شما میتوانید براساس نیاز خود آن را در سایزهای یک نفره و دو نفره تهیه کنید. پتو مرینوس پرز نمیدهد، این ویژگی از مهم ترین ویژگی های یک پتوی خوب محسوب میشود. پتو مرینوس با ویژگی ها و مزیت هایی که دارد از جمله پرطرفدارترین پتوها محسوب میشود که سالانه تعداد زیادی از این پتو به کشور وارد میشود و به فروش میرسد.

از پتوهای مسافرتی چه میدانید

از پتوهای مسافرتی چه میدانید

ما انسان ها سالیانه به سفرهای دور و نزدیک میرویم. یکی از مهم ترین وسایلی که باید در هنگام مسافرت آن را به همراه داشت، پتو مسافرتی است، اما توجه داشته باشید که از پتو مسافرتی فقط نمیتوانیم در سفر استفاده کنیم، بلکه این پتو دارای کاربرد های زیادی است. از بهترین مدل های پتو مسافرتی، پتو مسافرتی مرینوس است که در ادامه به ویژگی های اساسی آن اشاره میکنیم.
• اولین و مهم ترین نکته در خصوص پتو مسافرتی وزن و ابعاد آن است. شما باید اول سایز پتوی خود را بر اساس دو نفره و یک نفره بودن آن انتخاب کنید. وزن پتو مسافرتی باید سبک و جمع و جور باشد، اما توجه داشته باشید که وزن آن نباید از گرمابخشی آن کم کند. پتو مسافرتی مرینوس وزن و ابعاد بسیار مناسبی دارد.
• دومین نکته در خصوص پتوهای مسافرتی جنس و طرح آنها است. جنس پتوهای مسافرتی از الیاف مختلف مصنوعی و طبیعی است و بهتر است پتوی انتخابی ضد حساسیت باشد تا مشکلی برای شما ایجاد نکند، اما در خصوص رنگ پتو پیشنهاد ما این است که از رنگ های روشن استفاده کنید، زیرا این رنگ ها بیشتر گرد و خاک را نشان میدهند.
مواردی که گفته شد از مهم ترین مشخصات پتو مسافرتی است. پتو مسافرتی مرینوس تمام ویژگی های یک پتوی مسافرتی را دارا است و شما میتوانید تمام ویژگی‎هایی که باید یک پتوی مسافرتی خوب داشته باشد را در این پتو جست و جو کنید.

ترفندی عالی در شست و شوی پتو

ترفندی عالی در شست و شوی پتو مرینوس طرح بالن

همانطور که میدانید پتوها به دلیل اینکه ارتباط مستقیمی با پوست بدن ما انسان ها دارند، بعد از مدتی دچار آلودگی میشوند و شستن آنها الزامی است. در ادامه به روش های مختلف شست و شوی صحیح اشاره میکنیم تا بتوانید پتوی خود را با بهترین روش شست و شو دهید تا پتوی شما تغییر رنگ ندهد یا بی کیفیت نشود.
شما میتوانید پتوهای خود را به صورت دستی یا با ماشین لباسشویی شست وذشو دهید. اگر وزن پتوی شما زیاد است و با ماشین لباسشویی شسته نمیشود، بهترین گزینه خشک شویی یا شستن آن با دست است. برای شست و شو با دست ابتدا پتو را در تشت بزرگی که دارای آب ولرم است و پودر شوینده در آن به طور کامل حل شده است، خیس کنید. بعد از این نکته توجه داشته باشید که پتو را کاملاً شسته و شو دهید تا به طور کامل از مواد شوینده پاک شود.
برای شست و شو با ماشین لباسشویی بهتر است دور آن را روی کند قرار دهید. سپس از آب سرد برای شست و شو استفاده کنید و مواد شوینده ای را درون آن بریزید که فاقد هرگونه آنزیمی باشد. پس از اینکه پتو به طور کامل شسته شد، نوبت به خشک کردن آن میرسد. توجه داشته باشید که به هیچ وجه پتو را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید.

توزیع انواع پتو مرینوس طرح بالن

توزیع انواع پتو مرینوس طرح بالن

یکی از توزیع کننندگان انواع پتو مرینوس طرح بالن شرکت دیبافت است. این شرکت انواع این پتوی زیبا را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان آنان خریداری میکند و به همان صورت و بدون واسطه در اختیار شما قرار میدهد. شرکت دیبافت با تیم مجربی که دارد، توانسته یکی از طلایه داران توزیع این پتو در سایر کشورها نیز باشد.
شما میتوانید برای خرید این پتو از شرکت دیبافت هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری اقدام کنید. مراکز فروش این شرکت در برخی از شهرها وجود دارد، اما امروزه بهترین گزینه برای خرید، خرید به صورت آنلاین است. این شرکت دارای سایتی است که انواع پتوهای مرینوس طرح بالن را در آن به نمایش گذاشته است و شما میتوانید طرح مورد پسند خود را انتخاب و خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *