kaschmir wolle 1670870192 768x551 1 قیمت پتو مسافرتی صورتی تک نفره و دونفره شیک با بهترین مدل ها

پتو مسافرتی صورتی از ملزومات مهم خواب و استراحت هستند که به دلیل داشتن وزن سبک تنوع طرح و رنگ و قیمت مناسب از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند. این محصولات در طیف وسیع رنگ و ابعاد تولید و طراحی می شوند و امکان انتخاب محصولی شیک و زیبا برای همه افراد با هر سلیقه و علاقه ای وجود دارد. اگر به دنبال خرید و استعلام قیمت پتو مسافرتی صورتی تک نفره و دونفره شیک با بهترین مدل ها هستید با ما همراه باشید تا در این باره توضیحاتی را ارائه نماییم.

قیمت پتو مسافرتی صورتی تک نفره و دونفره

پتوهای مسافرتی با داشتن مزیت های متعدد و تنوع بالای رنگ از جمله محصولاتی هستند که برای استفاده در مسافرت کمپ های کوهنوردی و طبیعت گردی و منازل خریداری می شود. این ملزومات در تنوع رنگ فوق‌العاده تولید می شوند و در بین این تنوع رنگ های شاد مانند صورتی آبی و سفید بسیار پرطرفدار هستند. قیمت پتوی مسافرتی صورتی تک نفره و دو نفره و انواع مختلف این پتو با توجه به پارامترهای مختلف مشخص می شود که در ادامه به آنها پرداخته می شود. از آنجا که شرکت های متعددی در حوزه تولید و طراحی پتوی مسافرتی فعال هستند شرکت هایی که دارای تجربه و سابقه درخشان تری در زمینه تولید این محصولات دارند پتوهایی شیک تر و باکیفیت تر تولید می کنند و به همین علت ارزش اقتصادی محصولات آنها نسبت به سایر برندهای تازه کار بالاتر است. بنابراین برند تولید کننده نقش موثری در قیمت‌گذاری انواع مختلف پتوهای مسافرتی در ابعاد مختلف دارد.علاوه بر این پارامتر مهم دیگر در تعیین نرخ پتو ابعاد و ضخامت آن است. پتوهای مسافرتی تک نفره و دو نفره با توجه به کاربردهای متعدد در ضخامت های ضخیم و نازک تولید می شود. بسته به ابعاد پتو و ضخامت آن قیمت آنها نیز متفاوت است. در نتیجه در زمان خرید محصول باید توجه داشته باشید که قیمت آن با ضخامت و ابعاد تناسب داشته باشد.

pembe battaniye gormek 2057 قیمت پتو مسافرتی صورتی تک نفره و دونفره شیک با بهترین مدل ها

پتو مسافرتی صورتی

عموما پتوهایی که ضخیم تر هستند گرما را بهتر در خود حفظ می کنند و گران تر از برخی مدل های پتوی کوچک یا نازک می باشند. مواردی مانند رنگ و طرح پتو نیز از دیگر فاکتورهای هستند که در قیمت گذاری نهایی انواع مختلف پتوهای مسافرتی تاثیرگذار هستند. برای مثال رنگ های شاد که دارای طرفداران بیشتری است با قیمت های بالاتری عرضه می‌شود و طرح های جذاب مدرن و شیک نیز به دلیل تقاضای بالاتر قیمت های بیشتری دارد. برخی طرح های شکیل مانند طرح های سه بعدی برای جهیزیه خریداری می شوند و گران تر از مدل های ساده هستند. پس زمانی که قصد خرید انواع پتوهای مرغوب مسافرتی را دارید لازم است قیمت این محصول را از طریق مراکز عرضه و فروش مجاز استعلام نمایید تا بتوانید بهترین پتو را تهیه کنید. در حال حاضر علاوه بر مراکزی که به صورت روش قدیمی و سنتی در حوزه عرضه کالای خواب پتو و تشک فعالیت می نمایند مراکز عرضه و فروش اینترنتی انواع پتو مسافرتی نیز فعالیت‌های خود را آغاز نموده‌اند. مراکزی مانند فروشگاه حاضر تنوع بالایی از انواع پتوی مسافرتی کودکانه و بزرگسال را با کیفیت تضمین شده و قیمت ارزان و اقتصادی ارائه می‌کنند و خریداران می توانند پس از بررسی محصولات مختلف بهترین و با کیفیت ترین پتو را با توجه به نیاز و سلیقه خود خریداری نمایید و از مزایای خرید به روش غیر حضوری و اینترنتی مانند ارسال سریع ضمانت کیفیت و اصالت کالا و قیمت مناسب و اقتصادی بهره مند شوند.

kaschmir wolle 1670870192 768x551 1 قیمت پتو مسافرتی صورتی تک نفره و دونفره شیک با بهترین مدل ها

پتو مسافرتی صورتی شیک با بهترین مدل ها

پتوهای مسافرتی نسبت به مدل های قدیمی پتو دارای مزیت های بیشتری هستند. شاید بتوان یکی از برترین و مهمترین مزیت و ویژگی پتو مسافرتی مدل جدید را تنوع بالای طرح و مدل آن دانست. برای مثال پتوهای مسافرتی صورتی شیک با بهترین مدل ها در بازار وجود دارد و این تنوع و گوناگونی به خریداران اجازه می‌دهد تا بهترین و با کیفیت ترین انواع پتو را با توجه به سلیقه خود تهیه نمایند. علاوه بر این پتوهای مسافرتی دارای بافتی نرم و لطیف هستند و در عین داشتن زیبایی دوام بالایی هم دارند. این پتوها به دلیل داشتن وزن سبک و ابعاد کوچک به راحتی قابل شستشو هستند و می‌توان آن را با دست و ماشین های لباسشویی اتوماتیک به راحتی شستشو داد. یکی دیگر از امتیازاتی که پتوهای مسافرتی را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌سازد دسترسی آسان به مراکز عرضه و فروش این محصول است. در حال حاضر مراکز متعددی در قالب فروشگاه های آنلاین فروش پتوی مسافرتی صورتی سفید و زرد را آغاز نموده و خریداران می‌توانند بدون هیچ دغدغه ای از بابت کیفیت و قیمت ضمن بررسی محصولات گوناگون خرید اینترنتی محموله های عمده و جزئی خود را انجام دهند. در طراحی و تولید انواع پتو مسافرتی به موارد مختلف به ویژه استانداردهای بهداشتی توجه شده است.

scale 1200 قیمت پتو مسافرتی صورتی تک نفره و دونفره شیک با بهترین مدل ها

پتو مسافرتی تک نفره و دونفره

بسیاری از افراد به خصوص سالمندان نوزادان و کودکان به برخی از مواد و منسوجات حساسیت دارند و استفاده از آنها در کالای خواب ممکن است موجب بروز آلرژی تنفسی و یا پوستی در این افراد شود. اما در تولید پتوی مسافرتی به استانداردهای بهداشتی توجه شده است و این محصول با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه تولید می‌شود و به همین دلیل هیچگونه حساسیتی در کودکان و افراد آلرژیک ایجاد نمی‌کند. این امتیاز موجب شده است که در حال حاضر در بسیاری از بیمارستان‌ها مراکز درمانی و رفاهی پتوی مسافرتی استفاده شود. برای خرید پتوی مسافرتی باید به فاکتورهای مختلفی توجه شود. علاوه بر توجه به رنگ و طرح محصول که بهتر است با سایر ملزومات اتاق خواب مطابقت داشته باشد بررسی کیفی محصول از حیث ابعاد نوع مواد و دوخت حاشیه پتو بسیار مهم است. نکته دوم انتخاب بین پتوی فله و بسته بندی است. پتوهای مسافرتی به صورت فله و بسته بندی شده ارائه می‌شود و می‌توان با توجه به قیمت هریک از محصولات پتوی ساده یا دارای بسته بندی را خریداری نمود. همچنین برند تولیدکننده محصول و قیمت دو فاکتور مهم دیگری هستند که در زمان خرید انواع پتوی شیک مسافرتی باید به آن توجه شود. در حال حاضر برندهای معتبر داخل کشور همراه با فناوری روز دنیا در حوزه تولید انواع کالای خواب و پتوهای شیک و باکیفیت فعالیت می‌نمایند و محصولات برند های داخلی قابل رقابت با نمونه های خارجی است و در عین حال قیمت مناسب تری دارد. بنابراین پیشنهاد می‌شود برای خرید پتوی مسافرتی محصولات تولید داخل کشور را در اولویت قرار دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *