2be0e1ecf45affa62a33634a4a3f3730 فروش پتو مسافرتی در شیراز

پتو مسافرتی در شیراز در انواع و اقسام وسیعی تولید و پخش می گردد که به همان میزان تنوع در سایز را هم دارند. فروش این دسته از کالاهای خواب به شکل کلی و جزیی صورت می پذیرد.
اگر زیاد اهل سفر باشید به احتمال فراوان انواع کالاهای خواب مانند کیسه خواب، پتو، بالش و… جزو لوازم اصلی و ضروری تان به شمار خواهد رفت.
اما پتوهایی که در هنگام سفر مورد کاربرد قرار می گیرند از جنس و نوع متفاوتی برخوردار هستند که لذت استفاده از آن را افزایش می دهند.
به دلیل تفاوت جنس و نوع بافتی که در این پتوها وجود دارد به آن عنوان مسافرتی را داده اند که به آسانی قابل تشخیص باشد.
پتوی مسافرتی وزن بسیار سبکی را داشته که بی اختیار شما را به یاد ملحفه هایی که در گذشته وجود داشت، می اندازد.
مدل های مختلف از انواع پتوی مسافرتی را در بازار شیراز و اصفهان می توان مشاهده نمود که علاوه بر زیبایی، تنوع کیفی را هم شامل می شوند.
پتوهای مسافرتی شیک و زیبا اغلب به شکل دوردوزی شده تولید می گردند که بر میزان مقاومت و درجه کیفی آن خواهد افزود.

ساخت و طراحی این پتو کاملا متناسب با محیطی است که استفاده می شود. این پتو ها با توجه به حجم کم خود از کارایی بسیاری برخوردار است و در انواع مختلفی از طرح، رنگ، کیفیت تولید می شود.

فروش پتو مسافرتی در شیراز

پتو مسافرتی در شیراز قیمت مناسب

پتو مسافرتی در شیراز با قیمت مناسب و ارزانی مورد معامله خریداران قرار می گیرد؛ زیرا این شهر جزو یکی از تولیدکنندگان این کالا در کشور به شمار می رود.
برای خرید پتوی مسافرتی بهتر است به مراکز معتبری مراجعه نمود که در زمینه کالاهای خواب و مسافرتی فعالیت می کنند؛ زیرا به خوبی با گستردگی این کالا آشنایی دارند.
از جمله ویژگی هایی که می توان برای انواع مدل پتوی مسافرتی نام برد عبارت است از:

  • وزن بسیار سبک و شبیه به ملحفه
  • تولید شده از جنس نرم و لطیف
  • تولید و ایجاد گرمایش مناسب در فصول مختلف از سال
  • بسته بندی و حجم مطلوب
  • اشغال نمودن حداقل فضا به ویژه در هنگام سفر
  • قیمت ارزان و تنوع رنگی بالا

پتو مسافرتی در دو نوع دو نفره و تک نفره به دو صورت تکی و عمده به فروش می رسد. جهت خرید پتو مسافرتی به کیفیت عالی و قیمت ارزان توجه کنید تا خریدی آسوده و مطمئن داشته باشید.

فروش عمده انواع پتوی مسافرتی صادراتی

فروش عمده انواع پتوی مسافرتی با کیفیت صادراتی از طریق سایت های مختلف آغاز شده است.
در این فروش اولیه می توان از تخفیفات عالی در کنار تنوع وسیع محصولات نیز بهره مند شد.

پتو مسافرتی صادراتی در انواع و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شود. پتوهای ایرانی از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردارند. این پتوها از الیاف مختلفی تولید می‌شوند. سبک و کم‌حجم بودن مهم‌ترین مشخصه پتوهای مسافرتی مرغوب است. پتوهای مسافرتی در بازارهای داخلی و خارجی از فروش خوبی برخوردارند. می‌توان انواع مدل‌های پتو را باکیفیت بالا و به‌صورت عمده و تکی خریداری کرد. یکی از طرح‌های پرفروش پتوی مسافرتی که دارای کیفیت بسیار بالایی است، پتوی چهارخانه است. این پتو در برندها و مدل‌های مختلفی به کشورهای همسایه به‌ویژه قزاقستان صادر می‌شود.

آیا پتوهای مسافرتی را می توان در لباسشویی شست؟

یکی از متداول ترین پرسش هایی که اکثریت مردم با آن مواجه هستند، این است که آیا پتو را می توان در ماشین لباسشویی شست بدون آن که به موتور آن و یا کیفیت پتو آسیبی را وارد نماید؟
برای شستشوی پتوی مسافرتی با ماشین لباسشویی محدودیت چندانی وجود ندارد!
چرا که این نوع از پتوها وزن سبکی شبیه به ملحفه را داشته که نه به بافت آن و نه به موتور لباسشویی آسیبی را وارد نخواهد کرد.

پتو را برای شستشو در لباسشویی آماده کنید یا همان نکات مهم پیش از انداختن پتو در لباسشویی، مجموعه ای از نکات و مراحل مهمی است که قبل از آنکه پتو را در لباسشویی بیندازید باید آن ها با دقت انجام دهید:

پیش از آنکه که پتو را در لباسشویی بیندازید آن را خوب در فضای باز تکان دهید تا مو و هرگونه کرک و آشغالی که در پتو باقی مانده است خارج شود. در صورت عدم رعایت این نکته تمام کرک هاو آشغال های ریز داخل پتو در فیلتر لباسشویی گیر می کند. این نکته را به یاد داشته باشید که پتو آب زیادی به خود جذب می کند و در هنگام شستشو سنگین تر می شود. اگر چیزی روی پتو ریخته و خشک شده، باقی مانده آن را با استفاده از قاشق یا چاقو جدا کنید و بعد پتو را به لباسشویی بیندازید.

مشخصات پتو مسافرتی یک نفره خوب

مشخصات پتو مسافرتی یک نفره خوب پتو مسافرتی یک نفره خوب دارای مشخصات زیادی است که در این بخش به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد، از مهمترین مشخصات پتو مسافرتی یک نفره می‌ توان به اختصار موارد زیر را نام برد.

  • وزن سبک
  • قابل شستشو بودن
  • قابل حمل و جابجایی
  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • اندازه استاندارد و مناسب
  • کیفیت عالی
  • ضد حساسیت بودن
  • طول عمر بالا.

خرید پتوی مسافرتی یک نفره با قیمت مناسب

خرید پتوی مسافرتی یک نفره با قیمت مناسب خرید پتو مسافرتی یک نفره با قیمت مناسب راهی برای فروش بالای این محصول می باشد و افرادی که به عنوان فروشنده این نمونه پتو ها به شمار می روند آنها را با قیمت بسیار پایین عرضه می کنند تا بسیاری از افراد بتوانند امکان خرید آن را داشته باشند و با کمترین نرخ و قیمت خریداری نمایند.

1 دیدگاه

  • پتو مسافرتی در شیراز در انواع و اقسام وسیعی تولید و پخش می گردد که به همان میزان تنوع در سایز را هم دارند. فروش این دسته از کالاهای خواب به شکل کلی و جزیی صورت می پذیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *