مرکز توزیع پتو درخشان قم

امروزه انواع پتو در برندها و طرح های گوناگون تولید و به بازار عرضه شده است، برند پتو درخشان قم یکی از برندهای معروف تولید شده داخل کشور است، این برند با داشتن قابلیت های فراوان توانسته است سطح امتیاز یک پتو درجه یک را داشته باشد به صورتی که در داخل و خارج از کشور از این محصول تولید و روانه بازار شود. کارخانه تولیدی پتو درخشان قم، مرکز توزیع و عرضه این منسوج را در سراسر ایران در دسترس عموم قرار داده است. آنچه در این مطلب میخوانید:
– از پتو درخشان چه میدانید؟
– اطلاعات فنی بهترین پتو درخشان
– پتو الیاف طبیعی با مصنوعی چه فرقی دارد؟
– صادر کنندگان پتو درخشان قم

مرکز توزیع پتو درخشان قم
امروزه برند پتو درخشان قم برتر از برندهای داخلی پتو دیگر و با نمونه های برندهای خارجی مانند پتو ترکیه، پتو چینی و کره ای رقابت دارد، این محصول یک نمونه از محصولات پرطرفدار و پر رونق است که به صورت گسترده توزیع میشود. شرکت تجاری پتو درخشان قم با توزیع این محصول در سراسر کشور و دیدن تقاضای روز افزون خریداران این محصول تصمیم گرفت در تمامی شهرها مرکز توزیع پتو درخشان را تاسیس کند و امروزه در استان های تهران، قم، یزد، اصفهان، فارس، مرکزی و همدان نمایندگی های مستقیم مرکز توزیع این کالا وجود دارد که خریداران این پتو میتوانند برای خرید این محصول به صورت حضوری به این مراکز مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را با طرح و سلیقه دلخواه خود به صورت مستقیم خریداری نمایند.
امروزه بسیاری از دلالان و سود جویان با توزیع برندهای تقلبی در میان برندهای معتبر پتو، کلاهبرداری بسیاری کرده اند و سود گزافی را از این روش به دست آورده اند، در این میان خریداران این محصولات ضرر زیادی متقبل شدند اما چه راهی برای خریدی مطمئن وجود دارد؟ برای خرید پتو درخشان قم میتوانید به صورت حضوری به مرکز توزیع پتو مراجعه کنید و این محصول را متناسب با طرح دلخواه خود به صورت خرده یا عمده از این مراکز خریداری کنید. روش دیگر خرید این محصول که بسیار روش مورد پسندی است و بسیار به خریداران توصیه میشود سفارش اینترنتی این پتو از سایت شرکت دیبا بافت نگار واقع در قم است.

مرکز توزیع پتو درخشان قم
شرکت تولیدی پتو درخشان با بهره گیری از متدهای فروش آنلاین توانست محصولات خود را به صورت گسترده و آنلاین در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد و در این نوع خرید نیاز به مراجعه حضوری است، فقط کافی است به شبکه اینترنت تلفن همراه خود متصل شوید و از داخل خانه این محصول را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به دستتان برسد. جهت اطلاع از قیمت ها و انواع و رنگ های این پتو میتوانید به سایت شرکت تولیدی این پتو مراجعه کنید و با شماره های درج شده درون سایت ارتباط برقرار کنید تا فروشندگان و کارشناسان فروش این محصول، انواع قیمت و تنوع در طرح و رنگ این محصولات را پیش روی شما قرار دهند.
امروزه تجار با استفاده از صادرات این پتو مرکز توزیع پتو درخشان قم را در کشورهایی مانند: عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان و… ایجاد کرده اند و کسب سود زیادی مواجه شدند، در این امر با توجه به تقاضای زیاد خرید، زمینه کار برای هموطنان عزیز فراهم شد و نیروی بیشتری در روند تولید و صادرات این پتو به کار گرفته شد.

از پتو درخشان چه میدانید

از پتو درخشان چه میدانید

پتو یکی از منسوجات متنوع است که میتوان در طرح و جنس های گوناگون در بازار پیدا کرد. این پتو با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است گزینه مناسب از نظر خرید مقرون بصرفه به شمار آید. در این محتوا به توضیح این پتو و عوامل موثر بر مشخصات و فروش این کالای خواب میپردازیم. این منسوج از پرطرفدار ترین منسوجات در صنعت نساجی کشور است که کمتر خانواده ای را میتوان گفت از این محصول استفاده نکرده باشد؛ این برند از زمان های قدیم توسط مردم عزیز قم به صورت دستباف تولید و به اقصا نقاط کشور توزیع میشده است. همه ما در طول زندگی از پتوها استفاده کردیم و میدانیم در برخورد با یک پتو نرم و لطیف از آن استفاده میکنیم و اگر پتو زبر و سنگین باشد و نامرغوب باشد آن را از روی بدن خود کنار میزنیم.
پتو درخشان قم با استفاده از ماشین آلات مدرن و ملزومات درجه یک ایرانی تولید شده است، این پتو از ۷۵% الیاف پنبه و ۱۵% پلی استر ویسکوز و مابقی ان از الیاف های نخ و ابریشم ساخته است. زندگی های شهر نشینی بخصوص آپارتمانی مستلزم به استفاده از پتوهای با ضخامت مناسب است، زیرا در طبقات بالایی نسبت به طبقه های همکف درجه هوا سرد تر است. پتویی که خریداری میکنید باید کاربردهای زیادی داشته باشد، به عنوان مثال از آن محصول هم بتوان در منزل و هم بتوان در آخر هفته در مسافرت ها یا پیک نیک های دوستانه و خانوادگی از آن استفاده کرد و به راحتی بتوان دل را به جاده و طبیعت زد، به همین علت وجود یک پتوی مرغوب و سبک به همراه ضخامت مناسب بسیار در این امر ضروری است.

از پتو درخشان چه میدانید
در ادامه نگاهی به روند تولید این پتو می اندازیم؛ این پتو در مرحله اول با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی الیاف های مذکور را به یکدیگر تار و پود و ترکیب میکنند تا بافت یک پارچه و زیبای پتو درخشان صورت گیرد، سپس با استفاده از ماشین بافندگی بر روی این پتو چله هایی با سوزن ایجاد میشود تا گردش هوای بهتری داشته باشد و بوی بد پتو در استفاده مصرف کننده نگیرد، سپس بافت پتو تولید شده به مرحله ریسندگی میرود و با ماشین ریسندگی این بافت پتو مستحکم میشود، این موضوع ناگفته نماند در مرحله اول که تار و پود است امروزه کارخانه های تولیدی با اقدام نوینی که انجام داده اند و توانستند الیاف های گوناگون را با هم ترکیب کنند تا بافت های جدیدی از پتو تولید شود که هر کدام ویژگی هایی خواهد داشت.
سپس پتو تولید شده به دستگاه تثبیت رنگ میرود تا با استفاده از این دستگاه، رنگ های به کار رفته در این پتو بسیار دوام داشته باشد و به راحتی با استفاده مکرر و شست و شو فراوان این رنگ های ساییده و رنگ رفتگی نداشته باشند. در این پتو بسیار طرح ها و رنگ های مختلف و مدرنی به کار رفته است؛ از پرفروش ترین رنگ های به کار رفته در این منسوج میتوان به رنگ های قرمز، صورتی، آبی، بنفش، مشکی و نارنجی اشاره کرد، همچنین از طرح های مدرن این پتو میتوان به طرح های برجسته، گل برجسته، فانتزی، شخصیت های کارتونی برای پتو مدل نوزاد مانند: پلنگ صورتی، تام و جری، آنا و السا، شرکت، میکی موس، عصر یخبندان و… اشاره کرد که مورد توجه بسیاری از کودکان قرار گرفته است و به آنها احساس خوشایندی در استفاده از این پتوها میدهد.

از پتو درخشان چه میدانید
بعد از مرحله تثبیت رنگ به خط استریلیزه هدایت میشوند و با استفاده از مواد ضد عفونی به خوبی این پتوها از آلودگی پاکیزه میشود تا در استفاده از آنها هیچ گونه بیماری نباشد و سپس با استفاده از دستگاه برش، پتوها به اندازه های گوناگون برش میخورند تا با استفاده از بسته بندی های مدرن به سراسر کشور و جهان توزیع شوند. اندازه های این پتو در ابعاد متنوعی هستند مانند: اندازه ۸۰ در ۱۰۰ سانتی متر برای نوزادان؛ اندازه ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر مخصوص زوجین و نوعروسان؛ پتو ۱۲۰ در ۲۲۰ سانتی متر پتو تک نفره بزرگسالان و…
کودکان ۱ ماه تا ۶ سال بر اساس تحقیقات به دست آمده به طور میانگین حدود ۱۲ ساعت میخوابند و کودکان ۶ سال تا ۱۲ سال به طور میانگین حدودا ۹-۱۰ ساعت میخوابند و بزرگسالان حدودا ۷-۸ ساعت میخوابند، پتو نوزاد درخشان جزو پتوهای منحصر به فردی است که والدین میتوانند آن را از مرکز توزیع پتو در استان محل زندگی خود تهیه نمایند. والدین باید در خرید پتو نوزاد دقت داشته باشند و با انتخاب یک پتو هدیه مناسبی را برای آنها به ارمغان آورند، پتو درخشان نوزاد با داشتن قیمت مقرون بصرفه گزینه مناسبی به شمار میرود و والدین میتوانند این محصول را متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود برای نوزاد دلبند خود تهیه کنند.
والدین در امر خرید پتو برای فرزند خود باید از پتویی استفاده کنند که هم اندازه با قد آنها باشد، اگر پتوی خریداری شده بزرگ تر از بدن آنها باشد باعث میشود کودکان در استفاده از این پتو احساس خفگی کنند و گاهی اوقات برای آنها حادثه آفرین باشند، اندازه پتو درخشان مدل نوزاد بسیار مناسب با قد نوزاد است و این محصول با داشتن وزن حدود ۳۰۰ گرم بسیار نامحسوس و سبک است. کودکان بیشتر از سایر افراد تحرک دارند و ممکن است پتوی خود را کثیف و لکه کنند، به همین دلیل پتوی مورد استفاده برای آنها باید قابلیت شست و شو داشته باشند، این محصول گزینه خوبی به شمار میرود و با داشتن قابلیت شست و شو فراوان میتوانید آن را به راحتی با استفاده از مواد شوینده به راحتی این پتو را شست وشو و در جای خشک پهن کنند تا لکه از رویش پاک شود.

اطلاعات فنی بهترین پتو درخشان

اطلاعات فنی بهترین پتو درخشان

پتو درخشان با داشتن ویژگی هایی یکی از بهترین انتخاب ها در رده کیفی و نسبت به محصولات دیگر است. این پتو در زمینه طرح و رنگ ها و بخصوص دور دوزی بسیار متنوع بوده و با داشتن دوردوزی زیگزاگی یا مثلثی گزینه مناسبی برای استفاده به شمار میرود، یکی از مراکز توزیع پتو درخشان قم را میتوانیم بازار بزرگ آنلاین معرفی کنیم که به راحتی میتوانید این محصول را خریداری کنید. از جمله انواع پتو درخشان نمونه های دیگر میتوان به پتو مسافرتی درخشان، پتو طرح دار مدل مندوزا درخشان، پتو مخملی درخشان، پتو یک نفره و دو نفره درخشان، پتو ابریشمی درخشان، پتو ورزشی درخشان و… اشاره کرد که در کارخانه تولیدی درخشان قم تولید و به صورت گسترده روانه بازار میشوند.
این پتو با کیفیت مناسبی که ازخود نشان داده است با توجه به یک لایه یا دو لایه بودنش بستی به ضخامت خود دارد، پتو دو نفره درخشان از بهترین پتوهای طرح دار مسافرتی به شمار میرود و محبوب ترین نوع پتوها این پتو است.

پتو الیاف طبیعی با مصنوعی چه فرقی دارد

پتو الیاف طبیعی با مصنوعی چه فرقی دارد

پتوها امروزه به صورت تمام الیاف طبیعی، یا تمامی الیاف مصنوعی یا ترکیب آن دو ساخته میشوند، پتو الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی برخی تفاوت ها با یکدیگر دارند که به توضیح آنها میپردازیم. پتو الیاف طبیعی همان طور که از اسمش مشخص است از الیاف گیاهان طبیعی مانند گیاه پنبه ساخته شده است، این پتو با داشتن ویژگی ضد حساسیت و ضخامت مناسب گزینه مناسبی برای استفاده افرادی که بیماری پوستی و زگیل ها یا اگزما دارند به شمار میرود؛ در مقابل پتو مصنوعی وزن این پتو کمی بیشتر است که توسط کارخانه پتو درخشان قم تولید و به بازار توزیع میشود؛ از این محصول میتوان برای نوزادها و کودکان استفاده نمود.
پتو با الیاف مصنوعی همان طور که از اسمش مشخص است از الیاف مصنوعی مانند الیاف پلی استر ساخته شده است، البته توجه داشته باشید این پتوها تماما از ۱۰۰% پلی استر ساخته نشده است، اما نسبت پلی استر به کار رفته در آنها نسبت به درصد الیاف های دیگر بیشتر است به همین علت به آنها پتو الیاف مصنوعی میگویند، این پتو وزن سبکی داشته و در ابعاد تک نفره و دو نفره تولید میشود، استفاده از این محصول برای کودکان زیاد توصیه نمیشود، این پتو به ابعاد کم حجم جمع میشود و میتوانید آن را برای آخر هفته یا تعطیلات خود استفاده کنید، پس پتو درخشان طبیعی و مصنوعی هر کدام ویژگی هایی دارند که با استفاده از توضیحات داده شده میتوانید متناسب با نیاز خود در طرح و رنگ دلخواه خود این محصول را خریداری کنید.

صادر کنندگان پتو درخشان قم

صادر کنندگان پتو درخشان قم

پتو درخشان قم از جدیدترین پتوهای طرح دار توزیع شده در بازار است که با داشتن قیمت مقرون بصرفه گزینه مناسبی برای بازرگانان است، این پتو توانسته است با جنس مرغوب و کیفیت بالا هم در سطح داخل و هم در سطح خارج از کشور به خوبی خود را نشان دهد و در رنگ ها و طرح های مختلف به کشورهای همسایه از جمله کشور: عراق، کوبا، ترکیه، عربستان و … صادر شود.

13 دیدگاه

    • سلام امین عزیز
      شما می توانید فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در واحد فروش در اولین فرصت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

    • سلام، وقت شما بخیر
      برای اطلاع از نحوه سفارش لطفا فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی نماییند.

  • باسلام من ازاین پتو نمدی استفاده میکنم به همه پیشنهاد میکنم برا استفاده و طبی هستند برا کمردرد عالیه

  • سلام خسته نباشی میشه از روبیکا محصولاتتون رو برام بفرستین تازه شروع به کار کردم اطلاعات زیادی ندارم ممنونم

  • سلام من مغازه دارم اما این سفارشاتم دارم چطوری میتونم عکس پتو ها با قیمت رو داخل کانالم بذارم تا برا مشتریام بگیرم عمده نیستم مشتریای من تک تک سفارش میدن خودم پوشاک زیر بانوان هستم

  • با سلام وادب ۔
    بامطالب مندرج بابت پتوی درضشان قم را قبول دارم ۔
    من یک صد عدد پتوی دو نفرہ لازم دارم از شھر زاھدان می خواھم تحویل بگیرم ۔قیمت مجموعی چند می شود وایا امکنتان ھست از فروشگاہ زاھدان تحویل بدھید یانہ ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *