مرکز توزیع پتو برجسته مدل نگین

پتو برجسته مدل نگین از زیباترین و خاص ترین پتوهای موجود در بازار هستند که فروش بالایی دارند. مرکز توزیع پتو برجسته مدل نگین در هر شهر و منطقه ای، به تعداد قابل توجهی وجود دارد اما هر یک از این مراکز توزیع میتوانند قیمت های گوناگونی برای این پتو به شما ارائه دهند. آیا میدانید برترین مرکز توزیع پتو برجسته نگین کدام شرکت است؟ آیا عرضه کننده ای وجود دارد که علاوه بر فروش اینترنتی، به صورت مستقیم نیز این پتو نگین را به فروش برساند؟
ما در اینجا هستیم تا به همه سؤالات شما پاسخ دهیم. بهترین و برترین مرکز توزیع پتو برجسته مدل نگین در کشورمان ایران، دیبافت کالا است. خرید این منسوجات از این مرکز توزیع بسیار آسان است و میتوانید هم به صورت اینترنتی و هم حضوری از این شرکت خرید نمایید. این مرکز ارزان تر از بقیه مراکز، پتو برجسته مدل نگین را به مشتریانش ارائه میدهد و فروش این شرکت فقط به صورت عمده است.

همه چیز درباره پتو مدل نگین

همه چیز درباره پتو مدل نگین

در این قسمت همه چیز را درباره پتو مدل نگین خدمت شما مشتریان گرامی عرض مینماییم. با ما همراه باشید.
ـ دوام و کیفیت بالا
پتو نرمینه نگین از دوام بسیار بالایی برخوردار است و میتوان نام بادوام ترین پتوی بازار را بر این محصول نهاد. این پتو حتی بعد از شست و شوی مکرر نیز رنگ خود را از دست نمیدهد و همچنان به رنگ اولیه باقی میماند. امکان ندارد که الیاف این منسوج به مرور زمان حالت زبری به خود گرفته و هنگام تماس با پوست، احساس نامطلوبی را در شما ایجاد نماید. همان گونه که میدانید الیاف های نامرغوب در اثر تماس با مواد شست و شو دهنده و آب، حالت زبری به خود میگیرند و نرمی و لطافت خود را از دست میدهند.

همه چیز درباره پتو مدل نگین
ـ زیبایی و تنوع در رنگ
همه ما به دنبال زیبا نمودن اتاق خواب و منزل خود هستیم و چه بهتر که این تحول را از اتاق خواب خود شروع نماییم. وقتی ما میدانیم که برند نگین از دوام بالایی برخوردار است، سعی بر این داریم که از بین رنگ بندی این منسوجات، رنگ دل پسندی را خریداری نماییم. شرکت تولیدی پتوهای نرمینه نگین، تنوع زیادی را در رنگ منسوجاتش لحاظ کرده است و شما میتوانید با خیال راحت پتوی دلخواه خود را خریداری نمایید.
ـ شست و شوی آسان
این منسوجات را میتوانید هر طور که دوست دارید، هم با دست و هم با ماشین لباس شویی شست و شو دهید. دمای آب مناسب برای شستن این منسوجات، ۳۰ درجه سانتی گراد است. سعی کنید با این دما پتوی خود را بشویید تا هیچ گونه آسیبی به الیاف این منسوج وارد نیاید.
ـ ابعاد مناسب
پتوهای مدل نگین در دو خط تولید یک نفره و دو نفره تولید میشوند. ابعاد پتوهای یک نفره مدل نگین ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی متر است. شما میتوانید با انتخاب طرح و رنگ درست این منسوج، تحولی نو در اتاق خواب جوانان و نوجوانان ایجاد نمایید. ابعاد دو نفره پتو مدل نگین ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر است و این ابعاد استاندارد و مناسب برای تخت های دو نفره تولید میشوند.

مشخصات انواع پتو فوتر

مشخصات انواع پتو فوتر

شما قبل از این مقاله پتو فوتر را بسیار دیده اید، اما شاید نام این پتو برای شما ناآشناست. البته حق دارید چون پتوهای فوتر به عنوان پتوهای نوزادی شناخته میشوند و احتمالاً شما این منسوجات را فقط با نام پتوهای نوزادی میشناسید. پتوهای فوتر یا همان پتوهای نوزادی نازک هستند، اما با وجود نازک بودنشان، بدن نوزاد را گرم نگه میدارند. در برخی از فصل ها نمیتوان پتوهایی پرحجم و سنگین را بر روی کودک نهاد. شما فصل تابستان را در نظر بگیرید که اگر پتویی کلفت را بر روی کودک خود بیندازید، گرمش شده و در نتیجه سعی میکند با گریه این موضوع را به شما والدین گرامی عرض نماید.
این پتوها بسیار زیبا و جذاب هستند و میتوانید فرزند خود را داخل این پتوها گذاشته و به همه جا ببرید. پتوهای فوتر به صورت چهار گوش تهیه میشوند و یک گوشه آن برای سر نوزاد در نظر گرفته شده و بر روی همین گوشه یه حالت مثلثی شکل از پارچه وجود دارد و سر کودک در داخل این سه گوش قرار داده میشود و بر روی این سه گوش، شکل انواع حیوانات درج شده است. پتوهای فوتر در رنگ بندی های گوناگونی موجود هستند و به دلیل نازکی، سریعا خشک میشوند. به دلیل اینکه نوزادان زیاد پتوی خود را کثیف مینمایند، بنابراین دیگر نگران شست و شو و دیر خشک شدن این منسوجات نباشید.

اطلاعاتی جامع درباره انتخاب پتو

اطلاعاتی جامع درباره انتخاب پتو

همانطور که میدانید پتوها انواع گوناگونی دارند و ما در اینجا، اطلاعات جامعی در مورد انتخاب پتو به شما خواننده گرامی بیان خواهیم نمود. امروزه در بازار شاهد تنوع گوناگون این منسوجات هستیم، شما میتوانید با یک انتخاب نادرست هزینه دوباره ای را متقبل شوید. به طور نمونه شما با دیدن زیبایی یک پتو به وجد آمده و میخواهید آن را خریداری نمایید، اما توجه زیادی به برند آن نمیکنید. اگر این منسوج از برند معروفی تولید نشده باشد، بعد از گذشت مدت زمان کمی، شما شاهد تغییر رنگ و افت کیفیت آن خواهید شد. بنابراین شما باید مجدد، هزینه قابل توجهی متحمل شده و پتوی دیگری را خریداری نمایید. پتوهای نرمینه نگین، برند مشهوری در بازار محسوب میشوند و تمام خریداران این پتو در استفاده از این برند، رضایت تام داشته و دارند. شما با خرید این منسوجات از خرید هر گونه پتوی جایگزین بی نیاز میشوید.

عرضه مستقیم انواع پتو برجسته مدل نگین

عرضه مستقیم انواع پتو برجسته مدل نگین

به دلیل اینکه عده ای از افراد نسبت به خرید اینترنتی دید منفی تری دارند، شرکت دیبافت کالا این امکان را برای این افراد به وجود آورده است تا روش دیگری از خرید را انتخاب نمایند. فروشگاه دیبافت، علاوه بر عرضه انواع پتو برجسته مدل نگین به صورت اینترنتی، این منسوجات را به صورت مستقیم و حضوری نیز به فروش میرساند. شما این امکان را دارید که به محل مورد نظر شرکت دیبافت مراجعه نموده و از پتوهای برجسته مدل نگین در طرح ها و رنگ های گوناگون دیدن نمایید.

6 دیدگاه

  • پتو برجسته مدل نگین از زیباترین و خاص ترین پتوهای موجود در بازار هستند که فروش بالایی دارند. مرکز توزیع پتو برجسته مدل نگین در هر شهر و منطقه ای، به تعداد قابل توجهی وجود دارد

  • فروشگاه دیبافت، علاوه بر عرضه انواع پتو برجسته مدل نگین به صورت اینترنتی، این منسوجات را به صورت مستقیم و حضوری نیز به فروش میرساند.

  • امروزه در بازار شاهد تنوع گوناگون این منسوجات هستیم، شما میتوانید با یک انتخاب نادرست هزینه دوباره ای را متقبل شوید.

  • پتوهای فوتر به عنوان پتوهای نوزادی شناخته میشوند و احتمالاً شما این منسوجات را فقط با نام پتوهای نوزادی میشناسید.

  • پتو نرمینه نگین از دوام بسیار بالایی برخوردار است و میتوان نام بادوام ترین پتوی بازار را بر این محصول نهاد. این پتو حتی بعد از شست و شوی مکرر نیز رنگ خود را از دست نمیدهد

  • خرید این منسوجات از این مرکز توزیع بسیار آسان است و میتوانید هم به صورت اینترنتی و هم حضوری از این شرکت خرید نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *