راهنمای خرید پتو نسوز

پتو لیلیان یکی از برندهای مطرح در ایران است. یکی از مدل های این برند، مدل هدیه است که به صورت فروش تضمینی عرضه میشود. این پتو از جمله پتوهایی است که به دلیل شیک بودن و داشتن طرح های خاص، هیچ وقت از مد نمی افتد و مناسب با هر سبک سلیقه ای است. علاوه بر پخش در سطح کشور عزیزمان به کشورهای همسایه نیز صادر میشود و این به دلیل کیفیت بالای این محصول است. فروش تضمینی پتو هدیه لیلیان به این دلیل است که چنانچه از این محصول ناراضی بودید، میتوانید این کالا را پس داده و کالای دیگری را سفارش دهید، اما به شما این اطمینان خاطر را میدهیم که این مشکل به هیچ وجه پیش نمی آید، چرا که هم تولیدکنندگان این کالا و هم عرضه کنندگانش کاملاً به کیفیت محصول خود آگاه بوده و اطمینان دارند.

مشخصات پتو هدیه لیلیان

مشخصات پتو هدیه لیلیان

پتو هدیه لیلیان یکی از انواع پتوهایی است که در ابعاد و اندازه های مختلف تولید شده و توسط مراکز گوناگونی عرضه میشود. این ویژگی باعث میشود که همه افراد متناسب با اندازه تختخواب خود بتوانند این کالا را سفارش داده و خریداری کنند. این پتو در طرح های متنوع و زیبا تولید شده و طرح های این پتو میتواند با طرح هر اتاق خوابی هماهنگ شود و جلوه ای متفاوت را ایجاد کند.
این محصول باکیفیت دارای ثبات رنگ بوده و به هیچ وجه رنگش دچار تغییر نشده و همواره به زیبایی میدرخشد.
پتو هدیه لیلیان کیفیت بالایی دارد و به صورت فروش تضمینی در اختیار همگان قرار میگیرد. نرمی و لطافت این محصول وصف نشدنی است و شما حتی بدون لمس کردن این کالا از طریق مشاهده میتوانید لطیف بودن این محصول را حس نمایید. سایز دو نفره این کالا ۲۲۰ در ۲۴۰ و وزنش دو کیلو و هشتصد گرم است و با بسته بندی حدود سه کیلو و صد گرم میشود.
این پتو دارای بسته بندی شیکی است و در ابعاد مختلف و طرح های متنوع مناسب با هر سلیقه ای عرضه میشود. شست و شوی این محصول هم با دست و هم با ماشین لباسشویی امکان پذیر بوده و به راحتی شست و شو و خشک میشود. دارای نشان استاندارد بوده و همه موارد بهداشتی در تولید آن رعایت شده است. شکل مستطیلی مشخصی دارد و هیچ گونه کجی در شکل آن رؤیت نمیشود. دور این پتو به صورت خیلی محکم لبه دوزی شده و نواری که به کناره پتو دوخته شده است، متناسب با رنگ پتو است و با آن مغایرت دارد.
برای خرید پتو لیلیان به صورت فروش تضمینی، کافی است با مراجعه به سایت اینترنتی یکی از مراکز معتبر فروش، شرکت دیبافت، از محصول دیدن کنید و سفارش خود را کامل نمایید.

هر آنچه باید درباره خشکشویی پتو بدانید

هر آنچه باید درباره خشکشویی پتو بدانید

طریقه شست و شوی هر پتویی متفاوت است. در این مقاله به نحوه شست و شوی پتوها در خشکشویی خواهیم پرداخت و نکات مهم در خشکشویی را ذکر خواهیم کرد.
اولین نکته ای که درباره خشکشویی پتو باید بدانید، این است که باید در هنگام شست و شوی پتو در خشکشویی، به جنس پتو دقت شود. امروزه جنس بیشتر پتوها از پلی استر و اکریلیک یا ترکیبی بوده و جنس هر پتو نشان دهنده کیفیت و مقاومت پتو است. اگر جنس پتو مورد توجه قرار نگیرد و ناآگاهانه اقدام به شست و شوی پتو کنید، بافت پتو دچار آسیب میشود‌.
نکته بعدی این است که باید به وزن پتو توجه شود. همه ما به هنگام جا به جایی پتوها، وزن آنها را احساس کرده ایم. پتوها یک لایه یا دولایه هستند و معمولاً پتوهای دو لایه مناسب فصل زمستان و روزهای سرد بوده و سنگین تر از پتوهای دیگر هستند. وزن پتو یکی از نکاتی است که باید در خشکشویی ها به آن دقت شود.

هر آنچه باید درباره خشکشویی پتو بدانید
به رنگ پتو در خشکشویی باید دقت شود، همه ما وقتی میخواهیم لباس های متفاوتی را در ماشین لباسشویی بیندازیم، با توجه به رنگشان، آنها را از هم جدا میکنیم تا به هم رنگ ندهند. در پتو نیز همین گونه بوده و جدا کردن پتوها با توجه به رنگشان مانع از آسیب به پتو میشود.
محلول شوینده ای که برای شست و شوی پتو به کار میرود، نه باید خیلی غلیظ و نه خیلی رقیق باشد و باید در حد مناسب به پتو اضافه شود و متناسب با جنس پتو، محلول شست و شو مورد استفاده قرار گیرد.
اگر پتو لکه ای داشته باشد، باید از قبل به کارکنان خشکشویی اطلاع دهید، چرا که اگر سفارشات خشکشویی زیاد باشد، کارکنان آنجا متوجه لکه نشده و پتو را مستقیم در ماشین صنعتی می اندازند و بعد از خشک شدن، لکه از بین نمیرود، در حالی که اگر قبل از شست و شو این مسئله را به خشکشویی اطلاع دهید، اول لکه را از بین میبرند و بعد مراحل شست و شو را طی میکنند. تجهیزات شست و شو باید مناسب و تخصصی باشد تا شست و شوی پتو بدون هیچ اسیبی پایان پذیرد. نکاتی که ذکر شد مواردی بود که درباره پتو میبایست بدانید و هنگام سپردن پتو به خشکشویی باید توجه کنید.

بهترین تولیدکننده پتو در ایران

بهترین تولیدکننده پتو در ایران

تولیدکنندگان زیادی در سطح کشور مشغول به فعالیت بوده و کالاهای متنوع و باکیفیت مختلفی را تولید میکنند. هر کدام از این تولیدکنندگان در تلاشند محصولی باکیفیت و پرفروش را تولید کنند تا هم سود زیادی را نصیب خود نمایند و هم رضایت مشتری را جلب نمایند.
یکی از بهترین تولیدکنندگان در ایران، تولیدکنندگان پتو هدیه لیلیان بوده که فروش این محصول به صورت تضمینی بوده و خریداران گرامی میتوانند با خیال آسوده و با اطمینان خاطر این کالای مرغوب و محبوب را خریداری کنند.
تولیدکنندگان این برند سعی بر این دارند که با استفاده از افراد آگاه و متخصص در این زمینه و استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک در بافت آنها، محصول با کیفیت مطلوب و نشان استاندارد را به مشتری عرضه کنند.

توزیع کنندگان انواع پتو هدیه لیلیان

توزیع کنندگان انواع پتو هدیه لیلیان

پتو هدیه لیلیان به صورت فروش تضمینی، توسط مراکز فروش مختلف هم به صورت اینترنتی و هم حضوری عرضه میشود. در این میان خریدی مناسب تر است که از طریق توزیع کنندگان معتبر انجام پذیرد. چرا که این مراکز فروش معتبر کالایی را ارئه میدهند که هم کیفیت مناسبی دارد و هم به قیمت مناسب تری عرضه میشود. خرید عمده این گونه محصولات هم خیلی عاقلانه بوده و تجار گرامی میتوانند از فروش این محصولات سود زیادی را عاید خود کنند. خرید از شرکت معتبر دیبافت به کسانی که به خرید و فروش سودمند می اندیشند و آینده نگر هستند پیشنهاد میشود.

3 دیدگاه

  • پتو لیلیان یکی از برندهای مطرح در ایران است. یکی از مدل های این برند، مدل هدیه است که به صورت فروش تضمینی عرضه میشود

  • پتو هدیه لیلیان به صورت فروش تضمینی، توسط مراکز فروش مختلف هم به صورت اینترنتی و هم حضوری عرضه میشود. در این میان خریدی مناسب تر است که از طریق توزیع کنندگان معتبر انجام پذیرد

  • خرید عمده این گونه محصولات هم خیلی عاقلانه بوده و تجار گرامی میتوانند از فروش این محصولات سود زیادی را عاید خود کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *