فروشگاه انواع پتو یک نفره پیام

فروشگاه انواع پتو یک نفره پیام، طرح ها و رنگ های متنوع و متفاوتی از این محصول را ارئه میدهد. با توجه به استفاده مستمر و مکرر پتو در طول شبانه روز، کارخانه تولیدی این پتو سعی دارد تا این کالا از بالاترین کیفیت و بهترین قیمت برخوردار باشد و دارای طرح ها و رنگ های متنوع و گسترده باشد. در همین راستا انواع پتو تک نفره، پتو عروسکی، پتو یک نفره فانتزی و پتو تک نفره تک رنگ را تولید کرده و در مراکز خرید و فروشگاه ها عرضه میکند. فروشگاه انواع پتو یک نفره پیام در اکثر شهرهای کشور موجود است و شما خریدار محترم با مرجعه حضوری یا آنلاین میتوانید از فروشگاه مربوطه خرید نمایید.

مشخصات پتو یک نفره

مشخصات پتو یک نفره

مشخصات پتو یک نفره پیام این است که در چند سایز مختلف تولید میشود و برای نوجوانان و روی تخت یک نفره نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این پتوها طرح های مختلفی از جمله پتو عروسکی، پتو یک نفره فانتزی و پتو تک نفره تک رنگ دارند. وزن آنها تقریبا بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ گرم و در کل سبک و کم بوده، فضای کمتری را اشغال میکند و قابلیت حمل آنها آسان تر است. شست و شوی آنها راحت و آسان است. پتو عروسکی و در کل پتو یک نفره فانتزی باید دارای طرح ها و نقش های جذاب و مناسب سن کودکان و نوجوانان باشد. انواع پتو تک نفره هم به صورت یک لایه و هم به صورت دو لایه و هم چنین یک رو و دو رو تولید میشوند.

با این روش پتو خوب را بشناسید

با این روش پتو خوب را بشناسید

برای اینکه بدانید با چه روش هایی باید یک پتوی خوب را بشناسید خواندن این مطلب کارگشای شما خواهد بود. ویژگی یک پتو خوب این است که پرزهای آن دارای استقامت متعادل باشند و با یک کشش ساده با دست، از پتو جدا نشوند. پرزهای آن به گونه ای باشند که اگر فشار دهیم سریع به حالت قبل برگردد. ضخامت آن متناسب با وزن آن باشد. تراکم پرزها در همه قسمت های پتو یکسان و یکنواخت باشد و زمینه پتو از لا به لای پرزها دیده نشود. رنگ آن در همه قسمت ها یکسان باشد و اختلاف نداشته باشد. اندازه چهار گوشه و اضلاع آن یکسان و منظم است. دوردوزی آن سالم و رنگ آن متناسب با زمینه پتو باشد، آرم و نشان استاندارد داشته باشد، قیمت متناسب با کیفیت داشته باشد، به خوبی گرما را در خود حبس کند، دارای جنس با دوام و مرغوب باشد، حساسیت های پوستی و تنفسی ایجاد نکند، وزن آن متناسب باشد، دارای طرح زیبا، خلوت و جذاب باشد، قابلیت شست و شو دستی و ماشینی را داشته باشد، دارای رنگ دلنشین باشد، اندازه آن مناسب قد فرد و مکان مورد استفاده باشد.

راهنمای عمومی خرید انواع پتو

راهنمای عمومی خرید انواع پتو

از مهم ترین و متنوع ترین انواع وسایل خانگی، محصولات مربوط به اتاق خواب است که در این بین پتوها از جمله وسایلی هستند که در طول شبانه روز به مراتب مورد استفاده قرار گرفته و بر اساس سلیقه، بودجه و متناسب با محیط مورد نظر، مورد استفاده قرار میگیرند. مطلب پیش رو یک راهنمای عمومی خرید انواع پتو محسوب میشود که با مطالعه آن قطعا بر آگاهی شما افزوده خواهد شد. پتوها به دلیل مصرف روزانه و نیاز به شست و شوی مکرر باید از جنس خوب، کیفیت مطلوب، تنوع طرح و رنگ بالا برخوردار باشند. همچنین برای زیبا سازی و دادن چهره ای زیبا به اتاق خوابتان میتوانید از پتوهای زیبا و متنوع بر روی تخت به عنوان روتختی استفاده کنید. پتوهای موجود در بازار از نظر طرح و رنگ متنوع هستند اما از نظر جنس دارای چند مدل متفاوت از هم است که عبارتند از:
۱٫ مدل ارگانیک: با توجه به نام این پتوها متوجه میشویم که آنها از الیاف کاملا طبیعی و پنبه تولید شده اند که معمولا به دلیل اصالت، کمتر در بازار موجود و دارای قیمت بالاتری هستند. این پتوها مانع از ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی میشوند.
۲٫ مدل پشمی: پتوهای مدل پشمی از نظر ظاهری خشن تر از سایر پتوها بوده و اصولا دارای جذابیت کمتری هستند. همچنین وزن، حساسیت زایی و پرزدهی بیشتری نسبت به دیگر پتوها دارند، اما در عوض گرمای بیشتری در خود حفظ میکنند.

راهنمای عمومی خرید انواع پتو
۳٫ مدل پنبه ای: امروزه در بازار، پتویی که دارای الیاف ۱۰۰ % پنبه باشد نایاب است و غالبا دارای ناخالصی هستند. این نوع پتوها در زمره گرم ترین پتوها قرار میگیرند. وزن و پرزدهی این نوع پتوها کم است. پتوهای پنبه ای معمولا به صورت یک یا دو لایه تولید میشوند.
۴٫ مدل بافتنی: این نوع پتوها کار دست هستند و تولید آنها با زحمت بسیاری است. پتوهای مدل بافتنی بیشتر جنبه تزیینی و زیبایی شناسی دارند و اگر از پشم بافته شوند دارای گرمای مطلوبی خواهند بود.
۵٫ مدل پشم شیشه: این مدل پتو حساسیت تنفسی و پوستی کمی ایجاد میکند. وزن آن به طرز قابل ملاحظه ای سبک است و گرمای قابل قبولی دارد.

مرکز توزیع پتو یک نفره پیام
۶٫ مدل دو و چند لایه: پتوهای چند لایه برای روزهای سرد زمستان گزینه مناسبی هستند؛ چرا که بسیار گرم هستند.
۷٫ مدل مسافرتی: این مدل پتو سبک، دارای وزن کم، اندازه کوچک، حجم کم، گرمای مطلوب، قابلیت حمل راحت تر و قیمت مناسب تر است.
بعد از معرفی انواع مدل پتو بهتر است نکاتی را نیز برای خرید انواع پتو تک نفره خوب عنوان کرد از جمله اینکه: دور دوزی شده باشد و رنگ این نوارها متناسب با رنگ زمینه پتو باشد، پرزهای آن تراکم بالایی داشته باشند و زمینه آن از بین کرک ها دیده نشود، قابلیت شست و شو با دست و با ماشین لباسشویی را داشته باشد، دارای آرم و نشان استاندارد باشد، رنگ آن در همه نقاط یکسان باشد، طرح و نقش آن جذاب و زیبا باشد و در همه نقاط منظم باشد. نرم و لطیف باشد و گرمای مطلوبی را ایجاد کند، نام و نشان آن معتبر باشد، وزن آن نه زیاد سنگین باشد نه زیاد سبک، کیفیت آن بالا و متناسب با قیمت آن باشد.

مرکز توزیع پتو یک نفره پیام

مرکز توزیع پتو یک نفره پیام

عرضه و توزیع پتو یک نفره پیام به صورت کلی و جزئی در سراسر کشور با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در مرکز مربوطه انجام میشود. انواع پتو یک نفره پیام از جمله پتو عروسکی، پتو یک نفره فانتزی، پتو تک نفره تک رنگ در مرکز توزیع این نوع پتو عرضه شده و خریداران و مصرف کنندگان آنها در نقاط مختلف کشور میتوانند بهترین نوع آن را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و از آن استفاده کنند. فروشگاه انواع پتو یک نفره پیام، آماده ارائه این پتو با تمام مزایای ذکر شده با قیمتی مقرون به صرفه به مصرف کننده گرامی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *