فروشندگان پتو تابان یزد

فروشندگان پتو تابان یزد انواع پتوهای درجه یک خودشون رو در طرح، رنگ و سایز مختلف، با واسطه و بدون واسطه به طور عمده روانه بازار میکنن. تکنولوژی پیشرفته و برنامه ریزی و طراحی و بافت دقیق، تغییرات مثبت و چشمگیری رو هم به محصولات پتو تابان یزد داده و تونسته هم از لحاظ قیمت و هم مدل، تنوع مطلوبی داشته باشن. مثل پتوهای تابان مدل شایان. فروشندگان پتو تابان یزد، پخش محصولات خودشون رو مستقیما از کارخونه تا منزل مشتری، بدون واسطه انجام میدن. به همین دلیل هم قیمت انواع پتو تابان یزد با خرید مستقیم از کارخونه و از طریق سایت های اینترنتی همیشه بهترین راه برای فروشندگان هست تا با دادن لذت خرید امن و راحت، این مشتری ها رو به طور دائمی برای خودشون نگه دارند. خریداران از یک طرف هزینه ای به اندازه قیمت تموم شده کارخونه میپردازن؛ از طرف دیگه سریع ترین و راحت ترین روش رو برای داشتن یک پتوی ایدئال انتخاب کردن. فروشندگان پتو تابان یزد همیشه و همواره مطابق با نرخ تورم بازار قیمت ها رو نسبت به قیمت کارخونه تغییر میدن، اما با این حال باز هم قیمت پتو تابان یزد همیشه جزو مناسب ترین ها محسوب می شه.

فروشندگان پتو تابان یزد مدل شایان

فروشندگان پتو تابان یزد مدل شایان

توزیع کنندگان پتو تابان یزد مدل شایان از طریق فروش اینترنتی، بهترین راه ارتباطی رو با مشتریان واقعی خودشون پیدا کردند. خوشبختانه تمام افرادی که توی فروشگاه ها و سایت های فروش کالای خواب، مشغولند کسانی هستند که آشنایی کامل با تمام برندهای پتو مخصوصا برند پتو تابان یزد و مخصوصا مدل شایان دارند. اگر شما هم قصد خرید پتو تابان یزد مدل شایان رو دارید، میتونید با یک جست و جوی ساده توی اینترنت با تمام فروشندگان این محصول و مراکز فروشگاهی این برند ارتباط برقرار کنید.

همه چیز درباره پتو تابان یزد مدل شایان

همه چیز درباره پتو تابان یزد مدل شایان

شرکت بافندگی تابان یزد بیشتر از پنجاه ساله که تولید کننده پتو مدل شایان در انواع متنوع مطابق با شرایط استاندارد بازار هست. همین شرکت تونسته بزرگ ترین تولید کننده انواع پتو و روفرشی با دو برند معتبر زرین و تابان باشه.
شرکت بافندگی تابان یزد سال هاست که تونسته با به کارگیری کارشناسان متخصص و با تجربه، هم چنین استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته و مواد اولیه مرغوب، پتوهایی با کیفیت بالا و در طرح، سایز و رنگ بندی متنوع، تولید و عرضه کنه. همین تنوع و کیفیت بالا باعث شده که برند تابان یزد، جزء برندهای پرسابقه پتو محسوب بشه و توی صف صادرات به کشورهای خارجی قرار بگیره. پتو تابان یزد در دو مدل شایان و مینک تولید می شه. پتوهای تابان مدل شایان با الیاف پنبه ای، پشم شیشه و نمدی به صورت یک لایه و دو لایه و فانتزی، عروسکی و گل برجسته به عنوان یک پتوی خانگی و کادویی میتونه به کمدهای رختخواب هر خانواده ایرانی ورود پیدا کنه. توزیع کنندگان پتو تابان مدل شایان با شناخت کافی از نیاز بازار و قدرت خرید مردم تونستند به عنوان پتویی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه مشتریان دائمی خودشون رو پیدا کنند.

از پتوهای چند لایه چه میدانید

از پتوهای چند لایه چه میدانید

به طور معمول در هنگام خواب، دمای بدن تا حدودی پایین میاد. به همین دلیل گرم نگه داشتن بدن در زمان خواب اهمیت بسیار زیادی داره و به همین خاطر هم هست که اغلب افراد دوست دارند زمانی که خواب هستند از یک روانداز و پوششی که بدن اون ها رو گرم نگه داره استفاده کنند. پتو، بهترین و مهم ترین پوشش یا روانداز خواب به حساب میاد که باعث شده بسیاری از مردم در فصول گرم و سرد بدون وجود اون به خواب نرن. تولید کنندگان پتو کاملا بر اساس همین نیاز افراد متفاوت، پتوهای متفاوتی از نظر جنس، وزن، ضخامت، اندازه و یک لایه یا دو لایه بودن تولید کردند. همین یک لایه یا دو لایه بودن توی میزان گرم کنندگی بدن نقش متفاوتی داره و نیاز عده ای رو میتونه برآورده کنه.
پتو دو لایه نمونه بسیار خوب از پتو محسوب میشه که از دو لایه پشم شیشه و پارچه که به صورت زیر و رو اطراف پشم شیشه یا پنبه رو پوشونده تشکیل شده. اگر جنس پارچه هم از پنبه باشه گرمای حاصل رو چندین برابر میکنه. این پتو بیشتر در مناطق سردسیر استفاده میشه.

مشخصات پتو الیاف مصنوعی

مشخصات پتو الیاف مصنوعی

الیاف مصنوعی الیافی هستند که به طور طبیعی در طبیعت وجود ندارن. ریشه طبیعی دارن اما به صور مصنوعی و از ترکیب الیاف گوناگون تولید می شن. الیاف مصنوعی مثل پلی استر و اکریلیک که در تولید پتو نقش مهمی دارند. معمولا این روزها دیگه پتوهایی با جنس پنبه خالص تولید نمیشن و استفاده از ترکیب الیاف پنبه و پلی استر و اکریلیک رواج بیشتری پیدا کرده. این ترکیبات مطمئنا از الیاف پنبه ارزون تر هستند و باعث میشن پتوهای تولیدی از این الیاف مصنوعی به نسبت پتو پنبه ای ارزون تر و مقرون به صرفه تر باشن.

قیمت خرید انواع پتو تابان یزد مدل شایان

قیمت خرید انواع پتو تابان یزد مدل شایان

به طور قطع قیمت انواع مختلف این محصول در مدل های شایان کاملا تحت تاثیر میزان تورم بازار داخلی کاملا بروز شده محاسبه میشه و چون ممکن هست هر زمانی از سال شما برای دیدن اطلاعات کامل این پتو به این سایت مراجعه کرده باشید نمیشه یک قیمت مشخص رو به طور قطع عنوان کرد.
قیمت انواع پتو تابان یزد مخصوصا مدل شایان، بر خلاف کیفیت بالایی که داره جزو پتوهای مقرون به صرفه خونگی محسوب میشه. با این وجود کارخونه این منسوج جزو پرسابقه ترین و پرفروش ترین کارخونه های پتو ایرانی به حساب میاد. این روزها خرید اینترنتی به یکی از بهترین و آسون ترین شیوه های خرید بازار تبدیل شده که با توجه به وضعیت زندگی توی دنیای مدرن و پیچیدگی هایی که زندگی انسان ها پیدا کرده همچنان این روش روز به روز داره سریع تر و مطمئن تر میشه. فروشندگان پتو تابان یزد مدل شایان از طریق سایت های فروش اینترنتی انواع مختلفی از پتوی همین مدل و برند رو به دست متقاضیان این پتو چه به صورت تک فروشی و چه عمده و به قیمت تمام شده کارخونه میرسونن. با توجه به اینکه یزد بزرگ ترین و پرسایقه ترین کارخونه های پتو بافی رو داره همین دلیل باعث شده تا خریداران زیادی از تمام کشور، روانه بازار اینترنتی فروش این محصولات بشن. همین امر حتی باعث ایجاد فضای رقابتی تری میان کارخونه ها و کارگاه های پتو بافی شده و اجازه نمیده این بازارهای رقابتی تاثیر چندانی در افزایش قیمت این پتوها مخصوصا پتو تابان یزد مدل شایان داشنه باشه.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *