فروش ویژه پتو پنبه ای یک نفره

پتو، یکی از کالاهای اساسی و مورد نیاز در زندگی هر انسانی است و پتو پنبه ‌ای مرغوب ترین نوع پتو موجود در بازار است که مراکز فروش ویژه پتو پنبه ای یک‌ نفره در تمامی شهرهای ایران حتی در دور افتاده ترین نقاط نیز وجود دارد. مراکز عرضه و فروش ویژه پتو پنبه ای یک‌ نفره همواره تمامی تلاش خود را میکنند تا با ارائه کالاهایی با طرح و رنگ های متفاوت و اندازه ‌های گوناگون سلیقه تمام مشتریان را در اقصا نقاط جهان به خود جلب کنند تا خریداران این پتو بتوانند با سلایق و خلق‌ و خوهای متفاوت نسبت‌ به خرید این محصول اقدام کنند، چرا که فروشندگان در مراکز فروش ویژه پتو پنبه‌ ای یک‌ نفره به خوبی میدانند که شرط فروش و جلب رضایت مشتری تولید کالاهایی متنوع و باکیفیت است.
مراکز عرضه و فروش ویژه پتو پنبه ای یک‌ نفره این کالا را در بسته ‌بندی های بسیار شیک و زیبایی به خریداران خود عرضه می‌کنند چرا که میدانند مشتریان ثابت و اصلی این پتو به زیبایی وسایل اتاق‌ خواب خود اهمیت زیادی را میدهند. گفتنی است که از این پتوها در بسته‌ بندی های جذاب و شیک به‌ عنوان هدیه نیز میتوانند استفاده کنند. از این رو به زیبایی طراحی های بسته ‌بندی خود دقت و توجه فراوانی را میکنند.

فروش ویژه پتو پنبه ای یک نفره
مراکز عرضه و فروش ویژه پتو پنبه ای یک‌ نفره روابط خوبی را با تاجران و بازرگانان بین ‌المللی دارند و از این رو پتوهای تولیدی خود را به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی برخی از کشورهای صنعتی اروپا نیز ارسال می‌کنند.
کشورهای چین، ایران، ترکیه و امارات به‌ ترتیب بزرگ ترین تولید کنندگان پتو در سراسر جهان هستند و کالاهای تولیدی خود را همواره به اقصا نقاط جهان صادر میکنند. موضوع صادرات کالاهای خوابی نظیر پتو، برای کشورهای صادر کننده از اهمیت و ارزش زیادی برخوردار است چون‌ که باعث رشد اقتصادی، افزایش ارزش پول ملی و همچنین کاهش نرخ ارز میشود که برای کشوری همچون ایران که تحت تحریم های سختی است بسیار با اهمیت و حیاتی است.
عوامل زیادی در تعیین قیمت نهایی پتو پنبه ‌ای مؤثر است که مهم ترین آن جنس و کیفیت پتو است که با توجه به این که پتو از الیاف طبیعی و ارگانیک تولید شده‌ است و در بازار امروز کمتر پتویی با الیاف صد در صد پنبه وجود دارد و بیشتر در ترکیب با الیاف پلی استر یا آکریلیک هستند، از این رو پتوهای پنبه ‌ای قیمت نسبتاً زیادی را نسبت‌ به برندهای دیگر پتوهای موجود در بازار دارند ولی با این‌ وجود بسیار محبوب و پر طرف دار هستند و فروش قابل‌ توجهی را نیز دارند.

مزایا استفاده کردن از پتو پنبه ای

مزایا استفاده کردن از پتو پنبه ای

پتو یکی از نیازهای ضروری در زندگی انسان در طول تاریخ است و در واقع مانند رواندازی است که افراد آن را بر روی خود میکشند و با آن سرما را از خود دور کرده و گرمایی دل نشین را برای خود به ارمغان می ‌آورند. برندهای گوناگونی از انواع پتو در بازار وجود دارند که هر کدام برحسب جنس مواد تشکیل دهنده خود، مزایای گوناگونی را نیز دارند که یکی از سودمند ترین این پتوها پتوی پنبه ‌ای است که مراکز فروش ویژه پتو پنبه ای یک‌ نفره همواره به مزایای این کالای خواب مرغوب تأکید بسیاری دارند.
اگر به تازگی قصد خرید پتو را دارید و با جنس و کاربردهای آنها آشنا نیستید، پیشنهاد میدهم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید تا ویژگی ها و مزایای پتوی پنبه ‌ای را برایتان بیان کنیم.
پتوهای پنبه‌ ای از جنس الیاف ارگانیک درجه یک و طبیعی تولید شده ‌اند از این رو برای مشتریان خود هیچ گونه ناراحتی پوستی همچون آلرژی، اگزما، خارش و… را به وجود نمی ‌آورند و افراد حساس و کودکان با خیال راحت میتوانند از این‌ گونه پتوها استفاده کنند.

مزایا استفاده کردن از پتو پنبه ای
پتوهای پنبه ‌ای خاصیت جوان سازی و ضد چروکی پوست را نیز دارا هستند؛ چرا که این پتوها با خاصیت سلولی پنبه ‌ای خود باعث جریان داشتن هوا و خنک نگه‌ داشتن بدن افراد میشوند و مصرف‌ کنندگان نیز در طول خواب عرق نمیکنند و پوست آنها به نوعی میتواند نفس بکشد. این پتوها نرمی و لطافت زیادی را دارند از این رو، بر خورد آنها به پوست بدن انسان هیچ‌ گونه آسیبی را به مشتریان این کالا وارد نمیکند و خریداران این پتو میتوانند با استفاده از این دست پتوها فرآیند پیری و ایجاد چین‌ و چروک بر روی پوست خود را به تاخیر بیاندازند.
پتوهای پنبه ‌ای دارای تراکم زیادی هستند و گرمای بدن انسان را به‌ خوبی درون خود حفظ میکنند و گرمایی دل نشین را به افراد میدهند. با این‌ وجود وزن کمی را نیز دارند از این رو افراد در موقع استفاده از این پتو بر روی خود فشار یا سنگینی را احساس نمیکند. پتوهای پنبه ای به دلیل جنس نرم و سبک خود برای استفاده نوزادان و کودکان بسیار مناسب هستند و در صورتی‌ که بر روی صورت نوزاد هم بیفتد، نوزاد دچار تنگی نفس و خفگی نمیشود.
پتوهای پنبه ای همگی دارای قابلیت شست و شوی آسان هستند و بر روی تمامی آنها عبارت قابل شست و شو با ماشین لباس شویی و خشک شویی درج شده‌ است و افرادی که تمایلی به شستن پتو با دست ندارند، میتوانند از این خاصیت پتوهای پنبه ای بهره ‌مند شوند. این پتوها پس‌ از شست و شو پرز نمیدهند، رنگ و کیفیت خود را از دست نمیدهند و مانند روز اول استفاده، نرم و لطیف باقی میمانند و همه اینها به دلیل جنس مرغوب و ارگانیک این نوع از پتوها است.

دسته بندی انواع پتو از نظر مدل

دسته بندی انواع پتو از نظر مدل

انسان حدود یک‌ سوم از طول عمر خود را در خواب میگذراند و این نیاز چنان مهم است که تمامی سلامتی بدن فرد به آن وابسته‌ است، چنان که اگر افراد خواب کافی نداشته باشند در بقیه طول روز نیز شادابی خود را از دست میدهند و بی حال میشوند و برای داشتن خوابی راحت به پتویی مناسب و کاربردی نیاز دارند چنان که به‌نظر میرسد در بازار امروز انتخاب پتو کار آسانی نیست؛ چرا که مدل های گوناگونی از انواع پتو در بازار وجود دارند که افراد را دچار نوعی سرگردانی میکنند.
بنابراین اگر قصد خرید پتو را دارید و با مدل های متنوع موجود در بازار آشنا نیستید پیشنهاد میدهم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی های انواع مدل های گوناگون پتو را برایتان شرح دهیم.
۱٫ پتوهای ارگانیک: همانطور که از نام این پتوها مشخص است از الیاف پنبه و ارگانیک ساخته شده ‌اند. این پتوها مناسب برای استفاده افراد با حساسیت های مختلف پوستی است. پتوهای ارگانیک با نرمی و لطافت خود بسیار گرم و سبک بوده و گفتنی است که قیمت زیادی را نیز دارا میباشند.

دسته بندی انواع پتو از نظر مدل
۲٫ پتوهای پشمی: پتوهای پشمی یکی از بهترین گزینه ‌ها برای استفاده افراد در روزهای سرد زمستانی است، چرا که پشم گرما را به‌ خوبی درون خود نگه میدارد. گفتنی است که این پتوها از انواع پتوهای پنبه ‌ای و حتی انواعی که الیاف مصنوعی دارند کمی زبرتر و سنگین تر هستند، از این رو استفاده از آن برای کودکان و افرادی که حساسیت های پوستی دارند به‌ هیچ‌ عنوان توصیه نمیگردد.
۳٫ پتوهای پشم شیشه ای: پتوهای پشم شیشه ‌ای از دوخته شدن یک لایه‌ پشم در میان دو لایه پارچه نخی تولید میشود که این قابلیت برای افرادی که دچار حساسیت های پوستی یا تنفسی هستند بسیار مهم و حیاتی است، چرا که هیچ‌ گونه حساسیتی را برای این افراد ایجاد نمیکند. این پتو برای استفاده کودکان نیز بسیار مناسب است چرا که کودکان پوست بسیار حساسی را دارند. پتوهای پشم شیشه ‌ای در عین سبک بودن خود، گرمای زیادی را نیز تولید میکنند و برای استفاده در روزهای سرد مناسب هستند.
۴٫ پتوهای دو لایه: پتوهای دو لایه بهترین انتخاب برای استفاده در روزهای سرد زمستانی هستند. افرادی که علاقه ‌ای به استفاده از لحاف های سنگین ندارند و همینطور از سرما به‌ شدت فراری هستند، میتوانند از این پتوها استفاده کنند چرا که این پتوها گرمای بسیار زیادی را برای مصرف‌ کنندگان خود تولید میکنند.گفتنی است که این پتوهای دو لایه برای افراد با مشکلات پوستی و آلرژی به‌ هیچ عنوان توصیه نمیشود چون باعث تشدید و یا به وجود آمدن علائم این بیماری در این افراد میشود.
۵٫ پتوهای مسافرتی: پتو سفری وزن کم و اندازه کوچکی را نسبت به پتوهای دیگر دارد از این رو به پتو قابل‌ حمل معروف است. از معروف ترین نمونه ‌های آن میتوان به پتو ژله ‌ای و از طرح های آن میتوان به طرح پتو چهار خونه اشاره کرد. تقریباً تمامی پتوهای مسافرتی که از الیاف مصنوعی ساخته شده اند پرز میدهند، اما نمونه ‌هایی که با الیاف طبیعی تولید شده ‌اند خیلی کمتر پرز میدهند. این پتوها دوام و مقاومت کمی را دارند و عمر آنها نیز کم است و از نظر قیمت نسبت به پتوهای دیگر بسیار ارزان تر هستند.

چه مارک پتویی بخریم

چه مارک پتویی بخریم

پتو یکی از نیازهای ضروری و از کالاهای شخصی مورد استفاده برای هر فردی است. به طوری که هر کسی پتوی مخصوص به خود را دارد. در بازار امروزی انواع گوناگونی از پتوها در طرح و مدل های متنوع وجود دارد که انتخاب میان آنها را مقداری مشکل میکند و افراد را سردرگم میکند و افراد نمیدانند که چه مارک پتویی را انتخاب کنند. اما همواره موقع انتخاب میان مارک های گوناگون پتو باید به یک سری از نکات و معیارها توجه داشت. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی ها و خصوصیات یک مارک معتبر را برایتان بیان کنیم.
۱٫ کیفیت و جنس پتو: سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته باشد و از مواد مرغوب و باکیفیت در ساخت و طراحی آن استفاده‌ شده باشد. معمولا برندهای معروف داخلی همچون گلبافت، نرمینه، لاله مهرگان، شادیلون و… را انتخاب کنید، چرا که مطمئنا در طراحی و ساخت این پتوها از مواد اولیه بسیار باکیفیتی استفاده شده‌ است.
۲٫ ضد حساسیت بودن پتو: همواره سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که ضدحساسیت و ضدآلرژی باشد چون‌ که پتوهایی که دارای چنین خاصیتی نیستند، سبب بروز بیماری هایی همچون اگزما، جوش، سوزش، خارش و… در افرادی که پوست حساسی دارند و یا کودکان میشوند و آنان را با هزینه‌ های فراوان دکتر و درمان رو به‌ رو میکنند و سلامتی آنها را به خطر می ‌اندازند.

چه مارک پتویی بخریم
۳٫ قابلیت شست و شوی پتو: همواره سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که قابلیت شست و شو با ماشین لباس شویی و دستی را داشته باشد و حتما عبارت Machine washableبر روی آن درج شده باشد چرا که باعث راحتی کار شما میشود و پس از شست و شو نیز رنگ و کیفیت خود را از دست ندهند و مثل روز اول استفاده، نرم و لطیف باقی بمانند.
۴٫ طرح و رنگ پتو: همواره سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که از نظر رنگ و طرح با اتاق‌ خواب شما هم خوانی داشته باشد و به‌ راحتی با وسایل اتاق‌ خواب ست شود. گفتنی است که سعی کنید از خرید پتو با طرح و رنگ های ترسناک و خشونت‌ آمیز برای کودکان و افراد سالمند خودداری کنید چرا که این پتوها باعث اختلال در کیفیت خواب شبانه این افراد میشود و میتواند بر رشد و تکامل کودکان اثرات منفی بگذارد و باعث استرس و اضطراب در این افراد شود.
۵٫ ابعاد و اندازه پتو: همواره سعی کنید پتویی را خریداری کنید که ابعاد و اندازه آن برای شما متناسب باشد و قبل‌ از خرید پتو حتما برای خود مشخص کنید که به چه سایز و اندازه‌ ای از انواع پتو علاقه ‌مند هستید. مثلاً ابعاد استاندارد پتو تک‌ نفره بین ۱۶۰ در ۲۲۰ تا ۱۵۰ در ۲۲۰ است و پتو دو نفره بین ۲۴۰ در ۲۲۰ و ۲۴۰ در ۲۰۰ است و اگر برای کودکتان مایل به خرید پتو هستید ابعاد استاندارد پتو کودک، شامل ۱۳۵ در۱۰۰ و ۱۴۰ در۱۱۰ است.
۶٫ قیمت پتو: همواره سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که از لحاظ قیمت با بودجه شما تناسب داشته باشد چرا که میزان هزینه ‌ای که برای خرید پتو میپردازید، کیفیت و برند پتوی خریداری‌ شده توسط شما را مشخص میکند. گفتنی است که تمام سعی خود را کنید که از خرید پتوهای بسیار ارزان خودداری کنید چرا که این پتوها کیفیت و جنس مرغوبی را ندارد و شما را با درد سر رو به ‌رو میکند.

عرضه کنندگان مستقیم پتو پنبه ای یک نفره

عرضه کنندگان مستقیم پتو پنبه ای یک نفره

پتو یکی از نیازهای ضروری برای هر انسانی است و وجود آن برای استراحت و خواب شبانه‌ هر فردی ضرورت دارد. یکی از معتبرترین پتوهای موجود در بازار پتو جنس پنبه ‌ای است که مراکز عرضه و فروش ویژه پتو پنبه ای یک‌ نفره در سراسر ایران وجود دارد. پتو پنبه ‌ای یک‌ نفره پس‌ از تولید در کارخانه و قیمت گذاری توسط مدیرعامل وقت، برای عرضه مستقیم به نمایندگی های این کارخانه و فروشگاه‌ های عرضه کننده معتبر این محصول فرستاده میشود و خریداران این کالا میتوانند به این مراکز مراجعه کرده و پتوهای مورد نیاز خود را به‌ صورت عمده و مستقیم و با قیمتی کمتر از نرخ بازار خریداری کنند.
برای افرادی که وقت کافی برای خرید حضوری را ندارند میتوانند به‌صورت آنلاین و مجازی به سایت های معتبر فروش پتو همچون سایت شرکت نساجی دیبافت که ارائه‌ دهنده مرغوبترین و با کیفیت ترین پتوها است مراجعه کرد و با دنیای گوناگونی از انواع پتوها در طرح و رنگ های متفاوت مواجه شد و پتوهای مورد پسند خود را سفارش و خریداری کنید. خرید اینترنتی در واقع به‌ منزله پل ارتباطی میان تولید کننده و خریدار است و مزایای فراوانی نیز دارد، یکی از مزایای خرید به‌ صورت اینترنتی حذف واسطه است که با حذف هزینه باربری و هزینه ‌های اضافی دیگر میتوانید مقداری از قیمت پتو را کاهش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *