فروشندگان انواع پتو نیکوباف یک نفره

کارخانجات و شرکت های تولیدی پتو و انواع منسوجات گرمایشی در سراسر ایران مشغول به فعالیت هستند. در این بین هستند تعدادی که همواره در رده بالای جدول تولید پتو قرار دارند. پتو نیکوباف از جمله این تولیدی های قدیمی و موفق است که با بافت انواع پتو نیکوباف یک نفره، پتو نیکوباف دو نفره و پتو نیکوباف نوجوان همواره کیفیت و مرغوبیت پتوهای خود را حفظ کرده است. از همین رو فروشندگان انواع پتو نیکوباف بر این باورند که هر چه کیفیت محصولی بالاتر باشد، مشتریان از پولی که برای خرید پتو هزینه میکنند، ناراضی نیستند، زیرا میدانند که پتو نیکوباف هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکرده است. فروشندگان انواع پتو نیکوباف یک نفره طرح استثنایی فروش و عرضه پتوهای نیکوباف را در برنامه ها و اهداف بلند مدت خود دارند.
فروشندگان انواع پتو نیکوباف یک نفره ارتباط مستقیم و بی واسطه با کارخانه تولیدی این منسوج دارند، پخش انواع پتو خصوصا مدل یک نفره نیکوباف، با سریع ترین روش ها را انجام میدهند. بسیاری از شرکت های فروش که نقش توزیع انواع پتو را به عهده دارند، فعالیت فروش خود را در بستر اینترنت انجام میدهند. به همین دلیل مشتریان برای خرید، در همان گام های اولیه سراغ تولید کننده رفته؛ در محل کار یا منزل محصول مورد نظرشان را سفارش میدهند و بدون مراجعه به مراکز خرید، سفارش خود را از طریق پست تحویل میگیرند. شرکت دیبا بافت نگار یکی از شرکت های برتر توزیع در زمینه فروش انواع پتو نیکوباف یک نفره و دو نفره است. این شرکت به دلیل فعالیت گسترده در زمینه خرید و فروش پتو، اطلاعات زیادی در خصوص عموم بافته ها دارد. جهت راهنمایی در خرید انواع پتو نیکوباف یک نفره لطفا تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

پتوی خوب از کجا بخریم

پتوی خوب از کجا بخریم

جواب این سوال در گرو بسیاری از سوالاتی است که ذهن ما را درگیر خود کرده است. فروشگاه ‌های کالای خواب به دنبال مراکز پخشی هستند که پتوها و دیگر منسوجات را باکیفیت بالا و قیمت مناسب و به طور مستقیم از کارخانه تولیدی ارائه کند. بنابراین انتخاب مرکز خرید مطمئن و معتبر یکی از دغدغه ‌های این فروشگاه ها است. میدانیم که پتوها انواع متنوعی دارند و به همان میزان برندها و شرکت ‌های فراوانی در داخل و خارج ایران فعالیت اقتصادی دارند. برای خرید پتوی ایرانی مراکز مختلف فروش عمده و برای خرید پتوهای خارجی نمایندگی‌ ها و بازرگانی‌ های وارد کننده بسیاری وجود دارند که میتوان به سراغ آنها رفت.
در برخی از شهرهای ایران کارخانجات فراوانی از بافت پتو وجود دارند که هر کدام را به عنوان مرکز تولید و عرضه این منسوجات گرم میتوان قلمداد کرد. مشهد، قم، یزد، اصفهان و… برخی از این شهرها به شمار می آیند. امروزه برخلاف گذشته تولید منسوجات ایرانی با مجهزترین ماشین آلات بافندگی و آخرین تکنولوژی روز دنیا انجام میشود. کارخانه های پتو شادیلون، پتو نرمینه، پتو لاله مهرگان و… از تولیدی های مطرح و بنام ایرانی است که در سرتاسر دنیا شناخته شده و منسوجات این کارخانه ها ترند روز دنیا هستند. این برندها در زمره معتبر ترین و پرفروش ترین برندها قرار دارند.

گفتنی های پتو نیکوباف
کارخانه پتو مهرگان قم دومین تولید کننده پتو سیلک در ایران بوده که پتوی زنبق از مدل ‌های پرفروش این پتو در طرح های ساده و گل برجسته تولید و راهی بازار نساجی میشود. مجموعه تولیدی پتو شادیلون در مشهد نیز دارای مدل ‌های بسیار متنوعی از پتو است که به طور مداوم، از الیاف و نخ های اعلا در تولیدات خود استفاده میکند. پتو چیکا، پتو نیکا، پتو آیلار و پتو درسا از مدل‌ های پتو شادیلون هستند. این مجموعه به منظور عدم حساسیت در پوست کودکان در تولید پتوهای کودک از نخ آکریلیک بهره میبرد و در این هدف همیشه از برترین های رعایت امور بهداشتی بوده است. کارخانه پتو نرمینه در کاشان، منسوجات گرمایشی خود را بسیار نرم و لطیف و در ابعاد گوناگون تولید میکند. همچنین شرکت نرمینه در حوزه تولید پتوی مسافرتی نیز فعالیت عمده و گسترده ای دارد. سوای از این کارخانجات تولیدی که به عنوان نمونه نام برده شد، تولیدی های دیگری در این عرصه فعالیت گسترده ای دارند که عنوان کردن تک تک آنها در این مجال نمیگنجد. اما از مهم ترین تولید کنندگان انواع پتو، شرکت نیکوباف است که سال های سال جزو قوی ترین ها در عرصه تولید پتو و منسوجات گرمایشی بوده است. او همواره توانسته است گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید. فروشندگان انواع پتو نیکوباف یک نفره و دو نفره، محصولات این شرکت تولیدی را جزو پر فروش ترین های بازار در صنعت نساجی میدانند.

همه چیز درباره پتو نیکوباف

همه چیز درباره پتو نیکوباف

شرکت پتو نیکوباف جزو شرکت های تولیدی معتبر و فعال در حوزه پتو و منسوجات گرمایشی است. بافت پتوهای نیکوباف به طور مستمر و با دقت و کیفیت بالا انجام میشود. تولیدی پتو نیکوباف در زمره پیش کسوتان حوزه نساجی به شمار می آید. در گذشته غالبا پتوها از پشم تولید میشدند، هرچند پتوهای پشمی بسیار گرم و دلچسب بودند، اما وزن سنگین و جا به جایی سخت از ویژگی های منفی این محصول بود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیدا شدن مواد اولیه جدید و الیاف خاص و سبک، انواع پتو در طرح، رنگ و جنس های بسیار متنوع و جذاب تهیه و تولید میشوند که هر کدام کارایی و ویژگی های انحصاری خود را دارند. معمولا پتوها از جنس های مخنلفی تولید میشوند: پتو دو لایه، پتو پنبه ای، پتو بافتنی، پتو مسافرتی، پتو شیشه ای، پتو ارگانیک، پتو پشمی، پتو اکریلیک و…
پتوهای درجه یک با برند نیکوباف شامل: پتو خانگی شیک، پتو ایرانی اصل، پتو جنس ممتاز، پتو مسافرتی، پتو دو نفره، پتو ویژه صادرات و پتو نیکوباف اعلا. در سرتاسر ایران بزرگ نمایندگی های فعالی مبنی بر عرضه انواع پتو نیکوباف فعالیت دارند که برای خرید میتوان مستقیم به آن مراکز مراجعه کرد یا از طریق اینترنت و به صورت آنلاین از خدمات فروش آنها بهره برد. از آنجا که خرید مستقیم و بی واسطه به نفع مشتری است و شرایط اقتصادی قابل ملاحظه ای برای مردم به وجود می آورد، فروشندگان انواع پتو نیکوباف یک نفره و دو نفره بر آن هستند تا از روش های سریع و آسان و به طور مستقیم با مشتریان منسوجات خود در ارتباط باشند.

بررسی سایزبندی انواع پتو

بررسی سایزبندی انواع پتو

گزینش پتوی مناسب عاملی مهم برای داشتن خوابی ایمن و داشتن نهایت آرامش در زمان خواب است. یکی از ویژگی های پتوی مناسب داشتن ابعاد متناسب با شخص و قد و قواره اوست. اینکه باید بدن را کامل بپوشاند، از هر طرف حاشیه لازم را داشته باشد تا شخص مجبور نباشد پاهایش را خم کند و خودش را به زور اندازه پتو کند، از شاخصه های ساده و در عین حال لازم و ضروری داشتن پتوی استاندارد و مناسب است. بهترین معیار برای سنجش ابعاد پتو، طول و عرض است که به لطف این پارامترها انتخاب اندازه مناسب، چندان دشوار به نظر نمیرسد. قبل از خرید پتو باید بدانیم چه سایزی از پتو نیاز داریم، غالبا پتوها به صورت یک نفره، دونفره یا پتوی کودک و نوجوان تولید میشوند.
سایز استاندارد پتوهای یک نفره ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و ۱۵۰ در ۲۲۰ سانتی متر
سایز استاندارد پتوهای دو نفره ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر و ۲۰۰ در ۲۴۰ سانتی متر و
سایز پتوهای کودک و نوجوان هم بین ۸۰ در ۱۱۰ و ۱۱۰ در ۱۴۰ سانتی متر تولید میشود.

شرکت صادراتی انواع پتو نیکوباف یک نفره

شرکت صادراتی انواع پتو نیکوباف یک نفره

همواره پتو به عنوان مهم ترین روانداز، سهم مهمی در ایجاد گرما و پوشش در زندگی انسان دارد، از طرفی بنا به ارتباط نزدیکی که با پوست دارد، در دسته اقلام بهداشتی، شخصی و ایمنی ما دارد. به همین منظور متخصصان تولید کننده پتوهای درجه یک در آزمایشگاه های خود به این امور بسیار دقیق میشوند و در بافت پتوهای خود بهداشتی ترین و سلامت ترین الیاف ها را به کار میبرند. پتو نیکوباف از قدیمی ترین برندهای تولید کننده پتو است که از نظر تنوع در طرح و رنگ جزو برترین ها قرار دارد. شرکت نیکوباف با دیدن استقبال داخلی از محصولات خود، راه را برای صادرات به کشورهای خارجی مخصوصا کشورهای همسایه باز کرده است. این کارخانه به عنوان یک واحد تولید کننده انواع پتوهای یک نفره و دو نفره در کشور، علاوه بر فروش محصولات خود در داخل، منسوجات خود را به خارج از کشور نیز صادر مینماید. از جمله برخی کشورهای دریافت کننده این محصولات: عراق، پاکستان و افغانستان هستند. شرکت دیبا بافت نگار قم از جمله این صادر کننده های مطرح در ایران است که به دلیل مراودات بین مرزی در زمره معتبر ترین صادر کنندگان پتوهای نیکوباف یک نفره و دو نفره ایرانی قرار دارد.
صادرات از زمینه های رشد اقتصادی هر کشور است. این اتفاق دارای مزایای بی شماری است که به چند نمونه از این مزیت ها اشاره میکنیم:
– جلوگیری از خروج ارز از کشور
– رونق دادن به اقتصاد داخلی
– اشتغال زایی و کار آفرینی
– حمایت از کالای داخلی
– رقابت با بازارهای بین المللی
– رقابت با تولید کنندگان داخلی
– و در نهایت افزایش کیفیت کالا
فروشندگان انواع پتو نیکوباف یک نفره و دو نفره با در نظر گرفتن نرخ بازار و نوسانات ارزی، سعی میکنند قیمت انواع پتو نیکوباف دچار صعود موقعیتی نشود تا مردم بتوانند با هر شرایط مالی از این پتوها به راحتی خرید کنند که در این صورت هم چرخه اقتصاد کشور با حمایت مردم میچرخد و هم صنعت نساجی کشور با توسعه مواجه میشود.

پتو قیمت مناسب

پتو قیمت مناسب

در بین انواع گوناگون پتوها، پتو نیکوباف از ترندهای شناخته شده بازار است که در مدل های متفاوت و متنوع ساده و طرح دار در فروشگاه های نساجی وجود دارد. این محصول دارای ابعاد و رنگ های متفاوت بوده و از بهترین الیاف در بافت آن استفاده شده است. فروش انواع پتو نیکوباف یک نفره و دو نفره با قیمت مناسب در تمام نمایندگی ها و شرکت های پخش، انجام پذیر است که مشتریان میتوانند انواع این محصول را به صورت کلی و عمده درخواست دهند. قیمت انواع پتو نیکوباف با تمام وجود نوسانات موجود و تحریم های ایجاد شده، ثابت نبوده و در حال تغییر است؛ اما همواره کیفیت از مهم ترین عواملی است که در تعیین قیمت نهایی تأثیرگذار است. کیفیت کالا به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب ایجاد میشود که تولید کنندگان معتبر و باسابقه، مادام توجه ویژه‌ای به آن دارند.
هرچند مشتریانی که به طور مستقیم انواع پتو نیکوباف یک نفره و دو نفره را خریداری میکنند، به دلیل عدم وجود واسطه های فروش، هزینه‌ کمتری را برای این محصول میپردازند، ولی این پتو همیشه دارای قیمت مناسب بوده به طوری که امکان خرید را برای تمامی خانواده ها با هر شرایط اقتصادی مهیا میکند. انواع پتو نیکوباف یک نفره و دو نفره را میتوان به صورت عمده یا تکی و با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا از سایت های معتبر آنلاین بدون واسطه خریداری کرد. سایت پیش روی شما متعلق به شرکت دیبابافت نگار قم است که خرید آنلاین را برای شما میسر ساخته است.

گفتنی های پتو نیکوباف

گفتنی های پتو نیکوباف

شرکت نیکوباف بافت انواع پتو را در دستور کار تولیدات خود دارد. در این میان پتوهای فانتزی و خاص جزو محصولات لاکچری این برند هستند. پتو نیکوباف در مدل های خاص و جذاب و در سایزهای یک نفره و دو نفره، کاملا نرم و لطیف و از جنس پلی استر بافته میشود. این محصول قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی و دست را دارد. از دیگر گونه های پتو نیکوباف، نوع مدل دار آن است که طرفداران ویژه خود را دارد. این محصولات با ویژگی های متناسب برای نگهداری و استفاده به مدت طولانی بافته میشوند. تمام این شاخصه ها کاملا انحصاری و مختص پتو نیکوباف است؛ تولید کنندگان این محصول، با در دست داشتن بهترین فرمول ها همواره در تلاش برای حفظ کیفیت کالای خود هستند که در نهایت منجر به حفظ مشتریان خود میشوند. از محصولات دیگر شرکت نیکوباف، پتو نوزادی نیکوباف است که کاملا مناسب نوزادان دوست داشتنی بوده و تمام مختصات لازمه پتوهای کودک را داراست. این خصوصیت ها شامل: لطافت، نرمی، سبکی، گرما بخشی، رنگ بندی جذاب، حفظ دمای بدن، بدون حساسیت و خارش، فاقد پرزریزی میشود. به تمام این ویژگی ها، زیبایی کودکانه و جلوه ظاهری آن را اضافه کنید.
شرکت دیبا بافت نگار قم با مدیریت باتجربه، مهندس خسروانی به همراه تیم برگزیده و ماهر خود به صورت اینترنتی و در فضای مجازی آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه فروش انواع پتو نیکوباف یک نفره و دو نفره است. شعار این شرکت دارا بودن توامان کیفیت کالا با کمیت است که همین نگرش باعث حفظ مشتری های همیشگی و تازه وارد خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *