تولیدکنندگان پتو تک رنگ شادیلون

یکی از نیازهای اساسی در موقع خواب، پتو است که هر فردی در هنگام استراحت و خواب شبانه از آن استفاده میکند و به وسیله آن، بدن خود را پوشانده و گرم نگه میدارد.

برای استعلام قیمت عمده پتوی شادیلون کلیک کنید.

برندهای مختلفی از آن پتو با رنگ و طرح های گوناگون در بازار وجود دارد که یکی از مرغوب ترین و باکیفیت ترین آنها برند پتو شادیلون مدل چیکا است که مرجع عرضه پتو شادیلون چیکا دو نفره به فراوانی در اقتصاد نقاط کشور وجود دارد. مجموعه نساجی شادیلون در سال ۱۳۵۷ در شهر مشهد توانست فعالیت خود را آغاز کند و در این مدت به موفقیت‌ های زیادی دست پیدا کند. مرجع عرضه پتو شادیلون چیکا دو نفره علاوه بر انحصار بازار داخل کشور موفق شده که پتوهای تولیدی خود را به کشورهای همسایه همچون عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای عربی نیز صادر کند. از آنجایی که بازرگانان و تاجران بین المللی روابط بسیار خوبی را با مشاوران فروش و کارشناسان مرجع عرضه پتو شادیلون چیکا دو نفره دارند، تجارت بسیار سودمندی را در جهت صادرات این پتو به کشور خود انجام میدهند.

مرجع عرضه پتو شادیلون چیکا دو نفره
مرجع عرضه پتو شادیلون چیکا دو نفره پتوهای تولیدی خود را در طرح و رنگ های متنوع و گوناگونی عرضه میکند و با این کار به فروش هر چه بیشتر محصولات خود در داخل و خارج از کشور کمک شایانی میکند. از آنجایی که پتوهای شادیلون چیکا از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده‌اند بنابراین مرجع عرضه پتو شادیلون چیکا دو نفره به عنوان مرجع اصلی برای ارائه جنس مرغوب و درجه یک شناخته میشود. این مرجع همواره عرضه کننده با کیفیت ترین پتوهای تولیدی کارخانه شادیلون است که از الیاف درجه یک و باکیفیت ساخته شده اند، این الیاف به راحتی قابل شست و شو بوده و با شست و شوهای مکرر کیفیت و رنگ آنها کم نمیشود و از بین نمیروند. مرجع عرضه پتو شادیلون چیکا دو نفره به یکی از مهم ترین مرکز عرضه پتو باکیفیت به داخل و خارج از کشور تبدیل شده است.
یکی از نکاتی که همواره در فرآیند تولید پتوهای برند شادیلون در نظر گرفته شده است استفاده از رنگ های تولیدی کارخانه های اروپایی در تولید پتوهای شادیلون است چرا که این رنگ ها کیفیت بسیار بالایی را دارند و استفاده از آنها هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمیکند. افرادی که قصد خرید پتو شادیلون مدل چیکا را دارند میتوانند با مراجعه به مرجع عرضه پتو شادیلون چیکا دو نفره برای خرید این کالا بصورت عمده و با قیمتی مقرون به صرفه اقدام کنند.

راهنمای خرید پتو شادیلون چیکا دو نفره

راهنمای خرید پتو شادیلون چیکا دو نفره

امروزه پتو به یکی از نیازهای ضروری برای خواب شبانه تبدیل شده است. در واقع پتو یک وسیله شخصی است و هر فردی پتوی مخصوص به خود را دارد. از این ‌رو بازار خرید و فروش پتو، بسیار پر رونق است و برندهای گوناگونی از انواع پتو ایرانی در بازار وجود دارد. اگر به تازگی قصد خرید پتویی مرغوب و زیبا را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی‌ های یک پتو کاربردی و مناسب را برای شما بیان کنیم تا بتوانید با آگاهی و اطلاع کامل برای خرید پتو اقدام نمایید.
۱_جنس پتو: همواره سعی کنید پتویی را خریداری کنید که از الیاف مرغوب و با کیفیت تهیه شده باشد و جنس آن بیشتر از مواد طبیعی و ارگانیک باشد مثل پتو شادیلون چیکا که فروش و عرضه آن توسط مرجع عرضه پتو شادیلون چیکا دو نفره است، از آنجایی که پتو چیکا از نخ پلی استر درجه یک تولید شده است لطافت و نرمی زیادی را دارد و گرمایی دلنشین را به شما میدهد.
۲_ابعاد و اندازه: سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که از لحاظ ابعاد و اندازه برای شما و اعضای خانواده تان متناسب باشد و سایز استانداردی را داشته باش که این سایز استاندارد برای پتوهای تک نفره چیکا ۲۲۰×۱۶۰ و برای پتوهای دو نفره چیکا ۲۴۰×۲۲۰ است و ابعاد آن به گونه ای است که برای دو نفر به راحتی استفاده میشود.

راهنمای خرید پتو شادیلون چیکا دو نفره
۳_ قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی: امروزه اکثر پتوهای موجود در بازار قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را دارند چرا که دارا بودن این ویژگی به راحتی کار شما، کمک میکند که پتوهای چیکا نیز از این امر مستثنی نیستند و قابل شست و شو با ماشین لباسشویی با انواع شوینده ها هستند و در صورت شست و شوی مکرر رنگ و شکل آنها از بین نمیرود، چروک نمیشوند و همین طور پرزهای آنها کنده نمی شود.
۴_ مدل: یکی از مهم ترین موارد در خرید پتو، مدل و نوع رنگ و طراحی ‌های به کار رفته در پتو است. چرا که پتو یکی از عوامل مهم در تزیین دکوراسیون اتاق خواب است. پتو چیکا با دارا بودن طراحی های دلنشین و رنگ هایی زیبا در جلوه دادن به دکوراسیون اتاق خواب اهمیت شایانی دارد و حتی میتوان از آن به عنوان روتختی نیز استفاده نمود. پتو چیکا به خاطر داشتن نقش و رنگ های منحصر بفرد به راحتی با دکوراسیون اتاق خواب شما ست میشود و خوابی راحت و آرامش بخش را برای شما به ارمغان می‌ آورد.

راهنمای خرید پتو شادیلون چیکا دو نفره
۵_ضد حساسیت بودن: همواره سعی کنید پتویی را خریداری کنید که ضدحساسیت باشد تا خریدار با استفاده از پتو دچار حساسیت های پوستی مثل آلرژی، اگزما، خارش و… نشود. لازم است بدانیم که پتو چیکا از الیاف مرغوب و ارگانیک ساخته شده است از این‌ رو برای خریداران خود ایجاد حساسیت نمیکند و افراد با استفاده از این پتو به سلامتی بدن خود کمک میکنند.
۶_ دوام و ماندگاری: در هنگام خرید هر وسیله ای سعی کنید که دوام و ماندگاری آن را نیز چک کنید تا با خیالی راحت اقدام به خرید کنید. گفتنی است که پتوهای موجود در مرجع عرضه پتو شادیلون چیکا دو نفره همگی گارانتی دارند و این لیبل کیفیت و مرغوبیت، محصولات را مورد تایید قرار داده است.
۷_ قیمت: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در خرید پتو مناسب، قیمت آن پتو است. قیمت پتو به عوامل مختلفی از جمله جنس، اندازه، کیفیت و ماندگاری، رنگ و طرح و… بستگی دارد. گفتنی است که هر چه پتو زیباتر و باکیفیت تر باشد قیمت آن نیز گران تر خواهد بود. پتوهای موجود در مرجع عرضه پتو شادیلون چیکا دو نفره همگی دارای کیفیت بالا و طراحی منحصر بفرد هستند و با وجود کیفیت و کارایی بالا قیمت این پتو نسبت به برندهای پتو دیگر بسیار منصفانه تر است.

آیا پتو شادیلون برای جهیزیه مناسب است

آیا پتو شادیلون برای جهیزیه مناسب است

امروز همگی به خوبی میدانیم که خرید پتو یکی از خریدهای مهم جهیزیه است و عروس خانم ها بیشتر وقت خود را برای خرید پتو و تزیین دکوراسیون اتاق خواب میگذارند. رنگ و طرح پتو باید مطابق و متناسب با سلیقه عروس و داماد باشد و از نظر جنس نیز باید به گونه ای باشد که بتواند گرما را در خود نگه دارد و حساسیت زا هم نباشد، اندازه آن باید طوری باشد که به راحتی برای دو نفر قابل استفاده باشد. همین طور باید سعی کنیم که پتو موردنظر خود را از برندهای معروفی، چون پتو نرمینه نسیم، گلبافت و شادیلون تهیه کنیم.
پتو شادیلون به خاطر طراحی زیبا و استفاده از رنگ های منحصر بفرد به راحتی با دکوراسیون اتاق خواب شما ست میشود و از آن میتوان بهعنوان روتختی نیز استفاده نمود. همچنین پتوهای شادیلون مخصوصا برند چیکا دو رو و دو لایه بوده و به دلیل استفاده از نخه ای پلی استر ارگانیک در تولید این کالا گرمایی دلنشین و خوابی راحت را به زوجین جوان ارائه میدهد. این پتو به خاطر دارا بودن الیاف ارگانیک و درجه یک، ضدحساسیت است و خریداران این کالا با استفاده از آن دچار بیماری‌ های پوستی مثل اگزما، آلرژی، خارش و… نمیشوند و با استفاده از این پتو به حفظ سلامتی خود کمک میکنند. اندازه پتو شادیلون دو نفره چیکا اندازه ای متناسب و استاندارد است و به راحتی دو نفر را میپوشاند. همچنین این پتوها بسیار سبک بوده و احساس سنگینی را به عروس و داماد انتقال نمیدهد.

آیا پتو شادیلون برای جهیزیه مناسب است
از دیگر ویژگی‌ های این محصول میتوان به دور دوزی شدن کامل لبه این محصولات اشاره کرد که در صورت ایجاد فشار، کشش و ضربه به پتو الیاف از بافت اصلی جدا نمیشود و به اصطلاح پتو نخ کش نمیشود که این عامل به دوام و ماندگاری این پتوها کمک شایانی میکند و باعث بوجود آمدن هزینه خرید چند باره پتو نمیشود. لازم به ذکر است که پتوهای شادیلون دارای ساک دستی هستند که مناسب برای جهیزیه و هدیه دادن است، که این امر به زیبایی بسته بندی محصولات کمک کرده است.
گفتنی است که پتوهای شادیلون چیکا با دارا بودن مزیت های فراوان، قیمتی بسیار عادلانه تر را دارند و عروس خانم های عزیز میتوانند با مراجعه به مرجع عرضه پتو شادیلون چیکا دو نفره و یا سایت های اینترنتی فروش پتو با مشاوران و کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند و پتوهای مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تهیه نمایند.

کیفیت پتو شادیلون چگونه است

کیفیت پتو شادیلون چگونه است

برند پتو شادیلون که یکی از برندهای پرطرفدار در بازار داخل و خارج از کشور است، قابلیت رقابت با برندهای وارداتی را نیز دارا است چرا که این پتو از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و تقاضا برای عرضه این پتوی محبوب، روبه افزایش است. همچنین یکی از دلایل فروش و محبوبیت زیاد، این امر است که در این پتوها از الیافی که از جنس نخ پلی استر ارگانیک است استفاده شده که بسیار مرغوب و باکیفیت بوده و باعث نرمی و لطافت پتو میشود. این پتو دو لایه با ضخامتی که دارد میتواند در فصول سرد سال شما را به خوبی گرم کرده و گرمایی دلنشین را به شما ارائه دهد. همچنین این پتو ضد تعریق است و فرد هنگام خوابیدن با این پتو خوابی آرامش بخش را خواهد داشت. الیاف استفاده شده در این پتو همگی ضدحساسیت هستند و فرد با استفاده از این پتو دچار بیماری های پوستی مثل آلرژی، اگزما، خارش و… نمیشود و به حفظ سلامتی بدن خود کمک میکند و انسان را از هزینه های فراوان دکتر و درمان بی نیاز میکند.

کیفیت پتو شادیلون چگونه است
دور تا دور لبه پتو شادیلون دور دوزی شده است و الیاف پتو در اثر ضربات فیزیکی، کشش، فشار و… از بافت اصلی پتو جدا نمیشود و این عمل به دوام و ماندگاری پتو شادیلون کمک به سزایی میکند. گفتنی است که تمام این موارد ذکر شده همگی در پتوهای مرجع عرضه پتو شادیلون چیکا دو نفره موجود هستند. لازم به ذکر است که پتوهای تولید شده توسط کارخانجات نساجی شادیلون مشهد همگی دارای نشان استاندارد کالا هستند چرا که در تولید آنها از با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع الیاف استفاده شده است که داشتن این مزیت ‌ها سبب شده است که نشان استاندارد را از سمت سازمان دریافت کنند و سبب خشنودی و رضایت هر چه بیشتر مشتری ها و تولیدکنندگان این پتو و همین طور مراکز عرضه این کالا مانند مرجع عرضه پتو شادیلون چیکا دو نفره به دلیل ارائه پتویی مرغوب و باکیفیت به مشتریان خود شوند.

توزیع انواع پتو شادیلون چیکا دو نفره

توزیع انواع پتو شادیلون چیکا دو نفره

پتو شادیلون چیکا دو نفره در طرح های برجسته و گل دار نوعی از پتوهای نسل جدید است که خریداران میتوانند با توجه به سلیقه خود اقدام به خرید این پتو نمایند. خرید پتو شادیلون چیکا به صورت حضوری و با مراجعه به نمایندگی های کارخانجات انجام میگیرد، که خریداران میتوانند به صورت عمده برای تهیه این کالا اقدام کنند.
روش دیگر خرید، غیر حضوری و از طریق سایت های اینترنتی عرضه پتو است که خریداران میتوانند با مراجعه به سایت‌ های معتبر خرید پتو از جمله سایت مجموعه نساجی دیبافت از میان انبوه گوناگونی از پتوها، پتوی مورد نظر خود را انتخاب نمایند، که با این روش واسطه ها را حذف کرده و با قیمتی ارزان تر اقدام به خرید پتو کنند. پتو شادیلون چیکا به خاطر جنس مرغوب و بافت مناسب، بیشتر قابل استفاده در منازل، هتل ها، مسافرخانه ها و پانسیون ها هستند که مسئولین این مراکز میتوانند با مراجعه به نمایندگی های مرجع عرضه پتو شادیلون چیکا دو نفره پتوی مورد نظر خود را بصورت عمده خریداری نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *