فروشندگان پتو ونلوون نرمینه

پتو یکی از انواع کالاهای خواب است که نسبت به دیگر کالاها از این خانواده، دارای محبوبیت بیشتری است؛ چراکه از دیرباز داشتن خوابی آرام و آسوده آرزوی هر انسانی بوده است. پتوی ونلوون نرمینه دقیقا همان چیزی است که شما برای داشتن خوابی آسوده نیاز دارید. خصوصیات خاص پتوی ونلوون نرمینه مانند الیاف به کار رفته در آن و وزن سنگین آن، خوابی بسیار دلچسب را برای شما فراهم میکند؛ افرادی که در زمینه پتو فعالیت دارند این را به خوبی میدانند که یکی از صفاتی که سبب خاص بودن و ممتاز بودن پتو میشود، سنگین وزن بودن آن است؛ و علت آن تاثیری است که بر خواب میگذارد؛ شاید برایتان سوال پیش آید که چگونه چنین چیزی امکان دارد؟

پتو نرمینه ونلوون
اگر به صحبت های مادر بزرگ ها و پدربزرگ ها دقت کرده باشی، همیشه برای خواب پتوی سنگین را پیشنهاد میکنند. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا باید پتوهای سنگین وزن را پیشنهاد کنند؛ چه خاصیتی در استفاده از این پتوها برای خواب وجود دارد. طی تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از مردم با استفاده از پتوی سنگین آرامش و حس بهتری دارند و بعضی از افراد هم معتقدند که پتوی سنگین حالت های روحی مانند: عصبانیت، افسردگی، استرس و بیخوابی را کاهش میدهد. شاید در نگاه اول تصور کنیم که شاید اصلا خواب خوب با وزن پتو ارتباطی با هم نداشته باشند، اما باید گفت خواب اهمیت فوق العاده حیاتی در زندگی و سلامت روحی و جسمی افراد دارد و در واقع فرصتی است برای ترمیم و بازسازی بدن، خواب با تاثیر مستقیمی که بر زندگی و سلامت افراد میگذارد باعث شده است که سوژه تحقیقات گوناگون شود و میتوان گفت این پدیده از چنان اهمیتی برخوردار است که در تقویم سالانه روزی با نام آن ثبت شده است؛ همه این موارد گویای آن است که انسان باید در صدد افزایش کیفیت خواب خود باشد. بعضی از مطالعات نشان میدهد پتوی سنگین چون گرمای زیادی ایجاد کرده به آرامش اعصاب کمک میکند. گاهی وقت ها آن هم در عصر پر سر و صدای امروزی پیش می آید که انسان حتی وقتی که به رختخواب هم میرود، افکار و درگیری های ذهنی او را رها نمیکند و داشتن خوابی آرام را از او سلب میکند. در این مواقع پتوی خوب و سنگین مانند یک ناجی کمک کرده، سیگنال هایی را به مغز میرساند که سبب میشود مغز آسوده و آرامش شود. در واقع پتوی سنگین چون به تولید سروتونین و دوپامین کمک میکند سبب آرامش میشود.

مزایای پتو ونلوون

مزایای پتوی مناسب برای خواب

بهبود بیخوابی: از اختلالات افراد هنگام خوابیدن، بیخوابی است. پتوی سنگین با وارد کردن فشار زیاد به بدن مانند یک محرک عمل میکند و سبب خوابیدن میشود.
کاهش اضطراب: استرس سبب بیماری های ذهنی گسترده ای میشود که به دنبال آن مشکلات فراوانی برای افراد به وجود می آورد. کورتیزول هورمونی است که از غده های آدرنالین ترشح میشود و سطح بالای این هورمون جریان خون را در افراد افزایش میدهد؛ پتوهای سنگین به دلیل فشاری که به بدن وارد میکنند، میتوانند سطح کورتیزول بدن را کاهش دهند.
بهبود علائم سندروم پای بی قرار: این سندروم بیماری دیگری است که بعضی از افراد به آن مبتلا میشوند. این بیماری کلافه کننده، بیشتر شب ها اتفاق می افتد و سبب بیخوابی، کلافگی و عصبانیت افراد میشود. فشار پتوی سنگین روی پا این سندروم را آرام کرده و باعث میشود فرد زودتر بخوابد.
کمک به مدیریت OCD: این اختلال باعث میشود که فرد افکار و رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان دهد که یک بیماری ذهنی محسوب میشود، سطح ترشح سروتونین پایین آمده، موجب بر هم خوردن تعادل مواد شیمیایی خواهد شد. همانطور که قبلاً گفتیم فشار وارد شده از پتوی سنگین میتواند سطح سروتونین را افزایش دهد و شدت این اختلال را نیز بهبود بخشد.
آرام کردن بدن: اگر به دنبال این هستید که از واقعیت ها و اتفاقات فاصله بگیرید و زمانی را با خیال و فکر آسوده استراحت کنید. پتوی سنگین به شما کمک خواهد کرد، با فشاری که وارد میکند سروتونین افزایش پیدا یافته و بدن آرام میشود.
این مطالب تنها چکیده ای از تأثیر پتوی مناسب برای داشتن خواب با کیفیت بود، حال که با تاثیر خواب بر زندگی و اهمیت آن آشنا شدیم باید در انتخاب پتوی مناسب دقت کنیم. پتوی ونلوون نرمینه که بسیار با کیفیت است با داشتن خصوصیات عالی بهترین گزینه برای انتخاب است. هدف ما فراهم کردن خوابی آرام برای شماست که پتوی ونلوون نرمینه این کار را برای شما انجام خواهد داد.

شرکت تولیدی پتو نرمینه ونلوون

شرکت تولیدی پتو نرمینه

شرکت نرمینه از تولید کنندگان پتو در ایران است که محصولات متنوع و با کیفیتی را تولید میکند و توانسته در میان بازارهای ایرانی و خارجی از جایگاه خوبی برخوردار باشد. در این کارخانه پتوهای ژله ‌ای، حوله ‌ای، گل برجسته و… در طرح ‌ها و رنگ ها و اندازه ‌های مختلف تولید میشود. کارخانه پتوی نرمینه برای ساخت این پتوها از الیاف مرغوب و مواد اولیه درجه یک استفاده مینماید. به همین دلیل است که پتوهای نرمینه از لطافت و نرمی خاصی برخوردار هستند؛ در کارخانه پتوی نرمینه پتوها در ابعاد و اندازه یک نفره، دونفره، پتوی نوزاد و کودک تولید میشود. کارخانه تولیدی نرمینه در تلاش است تا با ارائه تولیدات متنوع و فروش بی واسطه، کالاها را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما مشتریان قرار دهد.

پتو ونلوون نرمینه

پتو ونلوون نرمینه

شرکت نرمینه با تولید نوع جدیدی از پتوهای خود توانسته توجه بازار را به خود جلب کند. این کالا، پتوی ونلوون نرمینه است که در آن کیفیت حرف اول را میزند. پتوی ونلوون نرمینه به صورت تک رنگ و از جنس اکرولیک۱۰۰٪ بوده و از نرمی و راحتی خاصی برخوردار است و با مقایسه با کالاهای مشابه خواهید دید که از کیفیت بیشتری برخوردار است. پتوهای ونلوون نرمینه متناسب با استانداردهای روز تولید میشوند، جنس پتوی ونلوون نرمینه از نخ ژاپنی بوده و در واقع مواد اولیه پتوهای ونلوون نرمینه تمامأ توسط شرکت های ژاپنی تولید میشود. پتوهای ونلوون نرمینه جزو دسته پتوهای سنگین قرار میگیرند، اما به دلیل استفاده الیاف ظریف خارجی در آن، در عین حال سبک است. پتو ونلوون نرمینه بسیار نرم است و مناسب تمام سنین، از دیگر خصوصیات پتوهای ونلوون نرمینه میتوان به شفافیت رنگ ها و براقی آن اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر است؛ ‌یکی دیگر از خصوصیات این پتو ثبات رنگ بالای آن است و همچنین گرما بخشی بسیار خوبی دارد. پتوی ونلوون نرمینه پتویی بسیار با کیفیت است که پرز نمیدهد و ضد حساسیت است. این پتو با توجه به، کاربرد الیاف بسیار خوب در آن، که توسط برترین شرکت های ژاپنی تولید شده است و همچنین طراحی، رنگ بندی و دوخت بسیار زیبای آن مطابق با بسیاری از سلیقه هاست و دقیقا همان چیزی است که شما از یک پتوی خوب انتظارش را دارید. این پتو با رنگ بندی های زیبا به راحتی با دیزاین اتاق خواب شما هماهنگ میشود؛ پس همان کالایی است که وجود آن در سبد کالای هر ایرانی ظروری است؛ چراکه داشتن خوابی آرام و آسوده روز خوبی را هم در پی خواهد داشت. از آنجایی که مشتریان به دنبال پتوهای خاص و لاکچری هستند که وزن سنگینی هم نداشته باشند، پتوی ونلوون نرمینه یکی از این پتوهاست که با کیفیت خوب خود توانسته به این نیاز مشتری ها پاسخ دهد. این پتوها با طرح و رنگ بندی جذابشان بسیار کاربردی هستند و از آنها میشود برای هتل ها، خانه ها و… استفاده کرد. پتوی ونلوون نرمینه در سایزهای یک نفره و دو نفره تولید و عرضه میشود. پس برای انتخاب این پتوی با کیفیت شک نکنید و خوابی آسوده را به خود هدیه دهید.

مشخصات پتوی ونلوون نرمینه

مشخصات پتوی ونلوون نرمینه

جنس: ۱۰۰٪ آکریلیک
ویژگی خاص: الیاف ژاپنی
سایز یک نفره: ۳۰۰۰گرم
سایز دو نفره: ۴۵۰۰گرم
قابلیت شست و شو: با ماشین لباسشویی و دست
سایر توضیحات: گرم و نرم با دوخت عالی، رنگ ‌بندی بسیار زیبا و متنوع، طرح زمینه تک رنگ و ساده با گل های برجسته بسیار زیبا

پتو آکریلیک ونلوون

پتو آکریلیک ونلوون

پتو آکریلیک ونلوون با کیفیت بالایی که دارد توانسته است در رده بهترین پتوهای ایرانی قرار گیرد. پتو آکریلیک نرمینه در سایزهای یک نفره و دو نفره و در رنگ های متنوع عرضه میشود. این پتو به دلیل الیاف خارجی به کار رفته در آن، از نرمی و گرمی خاصی برخوردار بوده و شفافیتی مثال زدنی دارد. الیاف به کار رفته در این پتوها به گونه ای است که قابلیت شست و شو با ماشین لباس شویی و دست را دارند و هیچ آسیبی به پتو نمیرسد و بعد از شست و شو همانند روز اول باقی میماند. پتوهای آکریلیک ونلوون تک رنگ و ساده هستند و در رنگ های قرمز، گل بهی، عسلی، قهوه ای و بنفش عرضه میشوند؛ همچنین گل های برجسته با مهارت و زیبایی خاصی بر روی آن قرار دارند که این امر سبب محبوبیت این کالای زیبا شده است. بسته بندی این پتو بسیار زیبا است و همچنین دارای نوار دوزی است که همین امر زیبایی این پتوها را دو چندان کرده است. این کالا یکی از کالاهای صادراتی پرطرفدار است، زیرا در ساخت آن از الیاف با کیفیت استفاده شده است و با معیارهای جهانی همخوانی دارد و میتواند گزینه مناسبی برای اتاق های شما باشد. بازرگانان خارجی با توجه به قیمت ارزانی که پتوهای ایرانی دارند میتوانند با خرید و فروش پتو آکریلیک ونلوون سود قابل توجهی کسب نمایند. در رابطه با اهمیت این پتو که یک پتوی صادراتی است باید گفت قیمت پایین پتو ونلوون به سبب بی کیفیتی این پتو نیست، بلکه به علت بی ارزشی ریال نسبت به واحد پول جهانی است. بنابراین صادرات این پتو میتواند گزینه مناسبی برای بازرگانان باشد. یکی دیگر از ویژگی های این پتو این است که دارای ساک دستی است که سبب میشود، در جعبه بسته بندی قرار گیرد و امکان جا به جایی آن به راحتی فراهم میشود.

پتو عروسکی نرمینه

پتو عروسکی نرمینه

ما انسان ها حدودا روزی هشت ساعت را به خواب اختصاص میدهیم؛ اما این زمان برای کودکان و نوزادان بیشتر است. بنابراین انتخاب کالای خواب مناسب، مانند: پتویی بسیار باکیفیت در اولویت قرار میگیرد، بسیاری از مادران در انتخاب پتوی مناسب برای فرزندانشان دچار مشکل میشوند، زیرا باید پتویی باشد که ایجاد حساسیت نکرده، با شستن بسیار تغییر رنگ و فرم ندهد و با گذشت زمان همچنان کیفیت خود را حفظ کند و در عین حال قیمت مناسبی هم داشته باشد. پیشنهاد ما به شما پتوی عروسکی نرمینه است، زیرا تمام ویژگی های ذکر شده را، دارا است. پتوها دارای مدل های متنوعی هستند و همچنین کاربردهای مختلفی نیز دارند. ابعاد پتوها هم متفاوت است. مثلا: اندازه پتوی کودک با پتوی بزرگسال تفاوت دارد؛ در تولید پتوهای کودک از طرح ‌های کودکانه و شاد استفاده میشود و همچنین نوع الیاف به کار رفته در آنها بسیار مرغوب است. پتوی نرمینه از معروف ترین برندهای ایرانی است که در زمینه تولید پتوهای کودک نیز فعالیت دارد. همانطور که گفته شد. پتوهای نرمینه دارای مدل‌های مختلفی هستند. برخی از طرح ‌های این پتو عبارت ‌اند از:

  • پتو سروین
  • پتو نرمینه
  • پتو نگین
  • پتو نسیم
  • و…

انواع پتو ونلوون نرمینه
برای تولید این پتوها از الیاف مختلفی استفاده میشود. بنابراین این پتوها علاوه بر تفاوت در طرح های آنها در نوع الیاف هم تفاوت دارند. این پتوها دارای مدل های مختلف همچون پتوی نوزاد، کودک، یک‌ نفره و دونفره هستند. بهتر است برای خرید پتو برای کودکان از طرح ها یا عکس های حیوانات ترسناک، شخصیت های کارتونی خشن یا رنگ های تند و هیجان انگیز مانند قرمز خودداری کنید؛ در واقع طرح پتوی بچه ها باید از شخصیت های عروسکی و کارتونی دوست داشتنی و محبوب آنها باشد، تا حس خوبی هنگام خوابیدن به آنها القا کند، مانند: پتوهای عروسکی نرمینه که از طرح های محبوب کودکان ساخته شده است. همچنین به جنس پتوی کودکان هم باید توجه ویژه ای داشته باشید. در ساخت پتوهای عروسکی نرمینه از نخ پلی ‌استر، اکریلیک یا ترکیبی از این دو استفاده میشود. در ادامه به برخی از مشخصات پتو عروسکی نرمینه اشاره خواهیم کرد.

  • نرمی و لطافت
  • دارا بودن بافت محکم و زیبا
  • رنگ ‌بندی کامل
  • دارا بودن طرح ‌های متنوع
  • دارا بودن رنگ ثابت
  • عدم چروک
  • و…

شرکت تولیدی نرمینه با تولید پتوهای عروسکی برای نوزاد، کودک و نوجوان آماده ارائه خدمات به شما است. در تولید این پتوها از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده، تنوع رنگ و طرح های کارتونی بسیار زیبای این پتوها فرزندان شما را مشتاق به خوابیدن کرده و خوابی آرام را برای آنها فراهم میکند.

پتو یک نفره نرمینه

پتو یک نفره نرمینه

پتوی یک نفره یک پتوی سبک است که جای کمی را اشغال میکند و همین موضوع سبب میشود که به سادگی در کمد، چمدان یا ساک دستی جا شود و برای کسانی که میخواهند به عنوان پتوی مسافرتی از آن استفاده کنند گزینه مناسبی است. پتوی یک نفره نرمینه در عین سبکی و کم حجمی ضخامت خیلی خوبی داشته، مناسب فصول سرد است. نکته دیگر در مورد پتوی تک نفره نرمینه ضدحساسیت بودن آن است، این پتو برای بدن فرد مصرف کننده حساسیت ایجاد نمیکند و برای همه افراد، در سنین مختلف و حتی کسانی که به مواد مختلفی آلرژی دارند و ممکن است با استفاده از بعضی پتوها دچار حساسیت شوند مناسب است.

مزایای پتو یک نفره نرمینه

مزایای پتو یک نفره نرمینه

  • عدم پرزدهی
  • عدم آبرفت بعد از شست و شو
  • عدم تغییر رنگ و شکل پس از شست و شو
  • قیمت مناسب
  • بسته بندی بادوام و زیبا
  • مقاوم و ضد حساسیت

ویژگی های پتوی یک نفره نرمینه

ویژگی های پتوی یک نفره نرمینه

● وزن خالص: ۲۳۰۰ گرم
● وزن با بسته بندی: ۲۴۰۰ گرم
● جنس: نخ
● مناسب برای: یک نفر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *