در حال حاضر انواع مختلفی از منسوجات خواب به خصوص پتو در بازارهای محلی با برندهای گوناگون وجود دارد. پتو جزو متنوع ترین کالاهای موجود در بازار است که وجود این همه تنوع هم میتواند خوب باشد و هم بد! بخش خوب این تنوع باعث میشود، تا دست خریدارن در انتخاب باز بوده و بتوانند به راحتی هر مدل و طرحی که مد نظر داشته باشندرا انتخاب کنند. اما بخش بد این تنوع باعث میشود، تا خریداران بین برندها و طرح های مختلف دچار سردرگمی شده و نتوانند به نتیجه درستی برسند. در ادامه مطلب به شما کمک میکنیم تا با خرید بافته ای نام آشنا بتوانید انتخابی درست داشته باشید. پتو نرمینه سروین، یکی از نام های آشنا و پرآوازه صنعت نساجی بوده که با ارائه مرغوبیتی قابل وصف و طرح های متنوع توانسته است نظر مشتریان را به سمت خود جلب کرده و با پیشی گرفتن از سایر رقبا، خرید و فروش این منسوجات را در دست بگیرد.
با این تفاسیر هرگز مشتریان در بازار های متنوع پتو سردرگم نشده و با کمی تحقیق خواهند توانست هر طرح و رنگی که علاقه داشته باشند را از برند نرمینه سروین با خیال راحت تهیه کنند. البته لازم به ذکر است که هر کدام از مشتریان با خرید انواع پتو از این مجموعه، علاوه بر خرید محصولی مرغوب و زیبا میتوانند با قیمتی مناسبتر از دیگر مراکز محصولات خود را تهیه کرده و در این معامله به نتیجه ای برد، برد دست یابند.

مشخصات پتو نرمینه سروین

مشخصات پتو نرمینه سروین

شرکت سروین، یکی از معروف ترین شرکت ها در حوزه تولید منسوجات خواب بوده که تولیدات این مجموعه، به دلیل شکیل بودن، بسیار مورد استقبال و پسند بانوان ایرانی قرار گرفته است.
پتو نرمینه سروین، متشکل از انواع پتوهای مسافرتی سبک، یک لایه، لطیف و مرغوب بوده که توسط مجموعه تولیدی نرمینه، به این نام گذاشته شده است. پتو نرمینه سروین، دارای انواع و ابعاد مختلف، بصورت پتوهای ساده و گل برجسته تک نفره و دو نفره بوده. همچنین این منسوج دارای ویژگی های منحصر به فرد ممتازی از جمله؛ سبکی و لطافت، تار و پود محکم، رنگ های چشم نواز، طرح های جدید و به روز، بدون رنگدهی در هنگام شست و شو، قابلیت شست و شوی آسان، عدم پرزدهی و لبه دوزی بسیار محکم، بسته بندی های شکیل و زیبا، دسترس پذیری راحت و قیمتی مقرون به صرفه است.
قیمت پتوی سروین با توجه به کیفیت درجه یک و شاخصی که دارد، بسیار مناسب برای خریداری بصورت عمده است. اگر قصد خرید پتو مسافرتی با کیفیتی درجه یک را دارید، توصیه ما به شما با توجه به قیمت مناسب و دسترسی آسان، خرید پتو نرمینه سروین بوده به طوری که عرضه پتوی سروین، بصورت آسان و بی واسطه از طریق فروشگاه های معتبر پخش عمده، موجود در سطح کشور، بصورت حضوری و اینترنتی انجام میپذیرد.

با پتوی پرزدار چه کنیم

با پتوی پرزدار چه کنیم

پرزهای موجود درسطح پتو، میتوانند به مرور سبب ایجاد بیماری ها و حساسیت پوستی و تنفسی و واکنش های آلژیک شدیدی شوند، بنابراین انتخاب پتویی با جنس اعلا، بدون پرزدهی و با الیاف طبیعی، میتواند انتخابی درست و بجا برای داشتن یک عمر استراحت آسوده باشد.
سوالی که در ادامه مطرح میشود این است که اگر با اینچنینب مشکلی مواجه شدیم، با پتوی پرزدار چه کنیم؟ آیا روشی برای از بین بردن پرز پتو وجود دارد، یا باید بیخیال استفاده از آن پتو شد؟ روش های زیادی برای راحت شدن از پرز موجود در سطح پتو وجود دارد. بعضی افراد از روش هایی برای از بین بردن پرزها استفاده میکنند، که البته به عنوان راهی قطعی نمیتوان از این روش ها نام برد. برای مثال استفاده از ریش تراش، جوراب نایلونی، غلتک پرزگیر و…
درست است که این روش ها باعث کمتر شدن پرز سطح پتو میشود، اما این راه کار ها قدرت از بین بردن پرزها را بصورت دائم ندارند. روش هایی که در ادامه برای از بین بردن پرزها میخواهیم نام ببریم تقریبا از موفقیت بسیار بالاتری نسبت به بقیه روش ها برخوردار هستند.
۱- استفاده از تیغ یکی از روش های موثر در از بین بردن پرزهای سطح پتو است، برای اینکار تیغ را آرام چندین بار به سمت پایین باید کشید تا پرزها بطور کامل ازبین بروند.
۲- شستشو بدون استفاده مواد شوینده آنزیم دار، در این روش باید چندین بار پتو را بدون مواد شوینده شستشو داد تا بشود پرزهای روی سطح آن را از بین برد.
۳- استفاده از نوارچسب پهن هم یکی از آن روش هایی است که میتوان با استفاده از آن پرزهای روی پتو را نا پدید کرد.

بهترین پتوها چه مشخصاتی دارند

بهترین پتوها چه مشخصاتی دارند

محصولات خواب مخصوصا پتو، نقش بسزایی در ایجاد آرامش روحی و روانی پیش از خواب دارند. از این رو برای داشتن استراحتی دلچسب فقط کافیست پتویی مناسب انتخاب شود. حال باید دانست چه نکاتی در مورد انتخاب پتو دارای اهمیت است؟ مشخصات یک پتو استاندارد چیست؟ یک منسوج مناسب، دارای خصوصیات و مشخصات متعددی میباشد که برای داشتن منسوجی مناسب باید به آن خصوصیات حتما توجه کرد. برای آشنایی بیشتر با این مشخصات همچنان با ما همراه باشید.
۱- الیاف بکار رفته در پتوها به دو نوع طبیعی و مصنوعی تقسیم میشوند. الیاف طبیعی بسیار بادوام و مرغوب است؛ اما در مقابل الیاف مصنوعی ممکن است ظاهری فریبنده، نرم و لطیف داشته باشد ولی دوام و ماندگاری چندانی ندارد. و از این رو پتویی برای ما مناسب است که دارای الیاف ارگانیک باشد.

بهترین پتوها چه مشخصاتی دارند
۲- در هنگام خرید پتو علاوه بر زیبایی، باید به برند شرکت تولیدکننده پتو نیز دقت کافی داشته باشید، تا بتوانید انتخابی درست و مناسب داشته و سالیان درازی را باخیال آسوده از آن محصول استفاده کنید. برای مثال انواع پتو دو نفره نرمینه با کیفیت و الیاف مرغوبی که در آن بکار رفته، جزو منسوجات شاخص بشمار می آیند.
۳- انتخاب طرح و رنگ مناسب، تاثیر بسیار زیادی در آرامش بخشی به افراد دارد. در نتیجه پتویی برای ما مناسب است که طرح و نقشی شلوغ و بهم ریخته نداشته و رنگ بندی بکار رفته در آن تیره و هیجان انگیز نباشد و ترجیحا پتویی با رنگ روشن مانند یاسی، صورتی و… انتخاب شود تا بتواند آرامش پیش از خواب را فراهم آورد. .همچنین باید در نظر داشت که پتو در هنگام شستشو دچار رنگدهی نشود.
۳- در هنگام خرید پتو باید به این مطلب توجه داشته باشید، که پتوی انتخابی شما امکان شست و شو را داشته باشد و همچنین باید منسوجی را انتخاب کنید که باشست و شوی مرتب، نگران پایین آمدن سطح کیفیت آن نباشیم.

پتوی ضد آب چیست

پتوی ضد آب چیست

پتوی ضد آب، از نوعی عایق ساخته شده است که در برابر نفوذ و رخنه رطوبت مقاوم بوده و با استفاده از موادی که آب را جذب نکنند میتواند عایقی ضد آب ایجاد نموده و رطوبت را از خود دور کند. این پتوها میتوانند در محیط، رطوبت زیادی را تحمل کرده و در نهایت با عدم جذب به خود منجر به تبخیر این رطوبت شوند.

سفارش انواع پتو نرمینه سروین

سفارش انواع پتو نرمینه سروین

یکی از ویژگی های برجسته این محصولات، دسترسی راحت و خرید آسان انواع پتو است. شرکت ها و کارخانجات تولیدی پتو نرمینه، با فراهم آوردن امکانات متعدد برای مشتریان، دسترسی به این منسوجات و سفارش و خرید انواع محصولات نرمینه سروین را آسان کرده اند.
برای سفارش عمده و کلی انواع محصولات نرمینه سروین میتوان به دو روش زیر اقدام کرد:
الف) فروشگاه های معتبر و شناخته شده ای که به واسطه شرکت های تولیدی در شهرهای مختلف دایر شده است.
ب) سایت های معتبر متعلق به شرکت نرمینه سروین
مشتریان بدین طریق به راحتی و بدون مشکل میتوانند سفارشات عمده منسوجات نرمینه سروین را ثبت و با خیالی آسوده خرید کنند. همچنین ثبت سفارشات انواع پتو نرمینه سروین بصورت عمده از هریک از دو طریق نام برده، به خریداران این امکان را میدهد که با کمترین هزینه بتوانند کیفیتی بینظیر را خریداری کرده و از این معامله سود ببرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *