پتو نیکو باف دخترانه

خرید مستقیم پتو نیکوباف مدل برلیان که جزو زیباترین و جدیدترین مدل پتوهای گل دار و تک رنگ گل برجسته و بهترین تولیدات کارخانه نیکوباف است، به سهولت انجام پذیر است. به دلیل کیفیت بسیار عالی و مطمئن مواد اولیه منسوجات این کارخانه، خریدهای زیادی از سوی مردم برای این پتو انجام میشود.افرادی که این پتو را به صورت عمده خریداری میکنند فروشندگان کالای خواب و پتو هستند که پس از خرید، این اجناس را وارد بازار کرده و به مردم عزیزمان در داخل کشور و همچنین خارج از کشور عرضه میکنند.

بررسی خصوصیات پتو نیکوباف مدل الماس

بررسی خصوصیات پتو نیکوباف مدل الماس

با بررسی خصوصیات پتو نیکوبافت مدل الماس به این نکته میرسیم که این پتو با الیاف بسیار باکیفیت و مناسبی که دارد، جزو بهترین پتوهای تولیدات داخل کشور است. جنس خوب الیاف این پتو الیاف مصنوعی است که شامل اکریلیک، پلی استر پنبه و… است. ترکیب ساخت این پتوی گرم و نرم بسیار ضد حساسیت بوده و برای افراد با حساسیت تنفسی و پوستی مشکلی ایجاد نمیکند. این پتو سال هاست که جزو پتوهای صادراتی بوده و کشورهای خارجی به دلیل رضایت خریدهای پیشین خود از این پتو، خرید انواع پتو نیکوباف خصوصا پتو الماس را متوقف نکرده اند.
پتو نیکوباف مدل الماس در غالب پتوهای یک نفره با ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و با ضخامت ۲ سانتی متر و با وزن ۲۷۰۰ گرم تولید میشود و همچنین پتوهای دو نفره با ابعاد ۲۳۵ در ۲۱۰ سانتی متر و با ضخامت ۳ سانتی متر و با وزن ۳۵۰۰ گرم تولید میشوند. پتو نیکوباف مدل الماس دارای دور دوزی محکم است. این پتو در کیف های پلاستیکی جای گرفته و به فروش میرسند. همچنین بسته بندی این پتوها به راحتی قابل حمل بوده و به راحتی در کمد جای میگیرند.

بهترین مدل پتوها کدام اند

بهترین مدل پتوها کدام اند

پتو نیکوباف جزو پتوهای امروزی و با جنس پلی استر، اکریلیک و نخ پنبه است که در واقع جزو مرغوب ترین پتوها است و به صورت جزئی و کلی به فروش میرسد. با مطالعه ادامه مطلب در میابید که بهترین مدل پتوها کدام اند.
پتو پنبه ای: این روزها دیگر پتوهایی که جنس پنبه خالص دارند، پیدا نمیشوند و در بیشتر پتوها الیافی مانند اکریلیک، نخ پنبه و پلی استر ترکیب میشوند. پتوهایی گرم و نرم که از پتوهای پشمی کم تر پرز میدهند و بسیار سبک هستند.
پتو دو لایه: پتوهای دو لایه مخصوص روزهای سرد زمستانی هستند و برای کسانی که مایل به استفاده لحاف سنگین نیستند، مناسب است.
پتو ارگانیک: این پتوها با قیمت بالایی به فروش میرسند و برای کسانی که دچار بیماری ها و حساسیت های پوستی هستند، مناسب اند. این پتوها از الیاف ارگانیک طبیعی پنبه تولید میشوند و بسیار گرم و نرم هستند.

بهترین مدل پتوها کدام اند
پتوهای پشمی: پتوهای پشمی به شکل خارق العاده ای گرما را در خود نگه میدارند و نسبت به پتوهای دیگر گرم تر، زبرتر و سنگین تر هستند و برای کودکان و افرادی با حساسیت بالا مناسب نیستند.
پتوهای پشم شیشه ای: پتوهای پشم شیشه ای یکی از بهترین گزینه ها برای کودکان و افراد دارای حساسیت پوستی هستند. پتوهای پشم شیشه ای با وجود وزن سبکی که دارند گرمای خوبی را در خود نگه میدارند.
پتوهای مسافرتی: پتوهای مسافرتی کم وزن و کم حجم هستند و جاگیری کمتری دارند. جنس پتوهای مسافرتی الیاف مصنوعی است و عمر کمتری نسبت به پتوهای دیگر دارند، ولی در هر حال طرفداران و خریداران زیادی هم دارند.
پتوهای بافتنی و قلاب بافی: پتوهای بافتنی کار دست هستند و در واقع کاربرد تزیینی دارند. پتوهای بافتنی اگر جنس پشمی داشته باشند، گرمای فوق العاده ای دارند، ولی باز هم با توجه به شکلی بافت و طرحی که دارند بیشتر جنبه تزیینی دارند.

آشنایی با سایز بندی پتو نیکوباف

آشنایی با سایز بندی پتو نیکوباف

انواع پتو نیکوباف که شامل پتو برلیان، الماس، زمرد و… هستند به طور مستقیم توسط فروشندگان کالای خواب از شرکت نیکوباف خریداری میشوند و در سایز ها، رنگ ها و طرح های متنوع به فروش میرسند. یکی از نکته های بسیار مهم هنگام خرید در نظر داشتن اندازه و سایز است. برای آشنایی با سایز بندی پتو نیکوبافت ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.
پتوهای نیکوباف را در بازار میتوانید با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید. پتو نیکوباف ابعاد و طرح هایی مناسب تمامی سنین را تولید کرده و با خیال راحت میتوانید آنها را برای تمامی سنین و سلیقه ها خریداری کنید. قالب پتو یک نفره نیکوباف در ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و ۱۶۰ در ۲۰۰ سانتی متر است. همچنین قالب پتو دو نفره نیکوباف در ابعاد ۲۳۵ در ۲۰۰ سانتی متر است و پتو کودک نیکوباف نیز در ابعاد ۸۰ در ۱۰۰ سانتی متر تولید میشود. گفتنی است که در خرید مستقیم پتو نیکوباف مدل برلیان، از نظر قیمت و کیفیت همه چیز به نفع مشتری خواهد بود. از همین رو، تمامی سایزهای پتو برلیان در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

فروشندگان فوق العاده انواع پتو نیکوباف مدل برلیان

فروشندگان فوق العاده انواع پتو نیکوباف مدل برلیان

فروشندگان فوق العاده زیادی در زمینه پخش پتو نیکوبافت مدل برلیان فعالیت میکنند که انواع کالای مرغوب نیکوباف را از کارخانه خریداری نموده و به صورت بی واسطه به صورت عمده یا تکی در بازار به فروش میرسانند. خرید مستقیم پتو نیکوباف مدل برلیان از این شرکت ها باعث اطمینان خاطر از خرید خواهد بود؛ به همین دلیل توصیه میشود که همواره از شرکت های معتبر خرید کنید.
برخی از این فروشگاه ها به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی این فعالیت اقتصادی را انجام میدهند ولی فروشگاه هایی که کالاهای خواب و پتوهای خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی به سراسر ایران ارسال میکنند، کم هستند. فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت یکی از بهترین فروشگاه های کالای خواب و پتوی ایران است که سال هاست فعالیت مثبت خود را در این زمینه ثابت کرده است. از خرید مستقیم پتو نیکوباف مدل برلیان توسط شرکت اینترنتی دیبافت قطعا خاطره خوشی را ثبت خواهید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *