خرید برترین پتو نگار یزد

پتوهای نگار یزد از آن دسته پتوهایی است که به دلیل گرمای زیاد آن بدان وابستگی پیدا میکنید. پیشنهاد ما به شما همراهی کردن ما تا انتهای این مطلب است. شما میتوانید با مطالعه این نکات، خرید برترین پتو نگار یزد را داشته باشید. این پتو از الیاف پلی استر درجه یک ساخته شده است. این پتو به دلیل جنسی که دارد گرمای خاصی به انسان منتقل میکند و با خوابیدن با آن احساس راحتی به انسان دست میدهد. ابعاد این پتو استاندارد دو نفره است به گونه ای که دو نفر را به طور کامل میپوشاند.
این پتو در اندازه۲۲۰*۲۴۰ سانتی متر تولید شده است و به دلیل ضخامت آن وزن سنگینی دارد. طرح و رنگ های زیبایی در این نوع پتو به چشم میخورد و طراحی برجسته آن نیز به زیبایی آن افزوده است. پتو نگار یزد اتکت شست و شوی با ماشین لباسشویی دارد و شما میتوانید این پتوها را با دست یا ماشین لباسشویی بشویید که این نیز نکته مثبتی است. این پتوها را میتوانید با بسته بندی شیک و در طرح های مختلف با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

نحوه تشخیص پتو مرغوب از نامرغوب

نحوه تشخیص پتو مرغوب از نامرغوب

گاهی برای همه ما پیش می آید که از خرید خود بسیار پشیمان میشویم و گاهی از خریدمان آن چنان راضی هستیم که آن را به دیگران نیز توصیه میکنیم. اگر میخواهید جزو دسته دوم از این افراد باشید و از خرید خود لذت ببرید باید قبل از خریدن محصولات، یک سری نکات و خصوصیات خود را با کالایی که میخرید بسنجید و طبق نیاز خود و ویژگی های کالای مورد نظر، خریدتان را نهایی کنید. در بازار خرید و فروش پتو و اجناس و کالای خواب نیز باید فاکتورهایی را در نظر بگیریم که به ما نشان دهد آیا این پتو مناسب و مرغوب است یا خیر؟ در این قسمت با برخی از این فاکتورها آشنا میشویم.
تراکم الیاف پتو: ضخامت الیاف و بافت پتو باید به گونه ای باشد که با دست کشیدن بر روی پتو پرز ندهد یا به راحتی از هم گسسته نشود این نشانه این است که پتو بافت و الیاف مرغوبی دارد. در صورتی که الیاف آن نامرغوب باشد و تراکم ان مناسب نباشد بعد از شست و شو، پتو پرز خواهد داد یا دچار آبرفت خواهد شد.

نحوه تشخیص پتو مرغوب از نامرغوب
سایز استاندارد پتو: پتوها با اندازه های متفاوتی در بازار موجود هستند که ما باید طبق نیاز شخصی مان خرید کنیم. پتوهای یک نفره معمولا در اندازه۱۶۰*۱۷۰ سانتی متر و پتوهای دو نفره در اندازه۲۰۰*۲۲۰ سانتی متر موجود هستند. باتوجه به اندازه های گفته شده یک پتوی مرغوب را برگزینید.
قابلیت شستن در ماشین لباسشویی: یک پتوی خوب قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را دارد و شما به آسانی میتوانید آن را در ماشین بشویید.
قیمت مناسب: حتما به قیمت پتو هم دقت لازم را داشته باشید. نرخ پتو در بازار از ارزان ترین ها شروع میشود تا گران ترین ها. مشخص است که هرچه کیفیت الیاف به کار رفته در آن بالاتر باشد، قیمت بالاتری هم خواهد داشت. شما باید با توجه به میزان درآمد و توان مالی و اقتصادی و سلیقه‌ی خود یک مدل ناب را انتخاب و خریداری کنید.
ضد حساسیت و آلرژی: اگر از آن دسته افرادی هستید که پوست حساسی دارید یا مشکلات تنفسی نیز دارید بهتر است از خرید پتوهایی کرکی یا پتوهایی که ضد حساسیت نیستند به طور جدی خودداری کنید.

راهنمای نگهداری از انواع پتو

راهنمای نگهداری از انواع پتو

پتوها در رده کالاهای خوابی هستند که امروزه مشتریان پر و پا قرصی دارند. همچنین طرفداران پتوها در فصل زمستان بیشتر میشوند و تولید این اجناس در کارخانجات به طور پیوسته صورت میگیرد.
بیشترین حجم پتو در بازار نمونه های چینی و ایرانی هستند که نمونه های ایرانی به دلیل کیفیت و الیاف مطلوبی که دارند، مورد توجه خریداران زیادی قرار گرفته اند. البته پتوهای وارداتی از ترکیه، چین و ایتالیا هم طرفداران خاص خود را دارند؛ ولی قیمت های این رده از پتوهای وارداتی از پتوهای تولید داخلی به مراتب بیشتر است.
همه این پتوها کیفیت اعمال شده خاص خود را دارند و این ما هستیم که میتوانیم با مراقبت های خود به طول عمر این کالاها بیفزاییم. اگر یک سری نکات را در استفاده از پتوها به کار ببریم میتوانیم زمان بیشتری از آن استفاده کنیم.
یکی از کارهایی که برای نگهداری از پتو مطلوب است این است که آن را به وسیله یک ملحفه بپوشانیم. با این کار پتوی ما دیگر زود به زود خاک نمیگیرد یا کثیف نمیشود و ما مجبور به شستن مکرر آن نمیشویم.

راهنمای نگهداری از انواع پتو
سعی کنید پتوی خود را در برابر آلودگی ها حفظ کنید؛ زیرا شستن پتو هم کار دشواری است و هم اینکه کیفیت پتو را پایین خواهد آورد.
هر چند وقت یک بار و در خانه تکانی های خود پتوهایتان را در هوای آزاد پهن کنید و اجازه دهید تا هوا بخورند. الیاف پتوها با قرار گرفتن در مکان های نم دار آسیب میبیند و ضعیف میشود.
از قرار دادن پتو در مکان مرطوب و نمدار خودداری نمایید.
گذاشتن پتو در برابر نور مستقیم خورشید باعث میشود پتو از رنگ و رو برود.
از قرار دادن پتو در مقابل نور مستقیم خورشید خودداری نمایید. از گذاشتن اجسام داغ و اتو بر روی پتو خوداری نمایید.
در صورت عدم استفاده از پتو به نحو درست آن را تا کرده و داخل ساک مخصوص پتو قرار دهید.
‌نگهداری پتو در ساک های پلاستیکی برای نگهداری طولانی مدت آنها کار درستی نیست و بهتر است جنس ساک نگهداری پتو را طوری انتخاب کنید که هوا از آن عبور کند و دارای منافذی برای جریان هوا باشد.
‌برای شست و شوی پتو از روش های قدیمی مانند لگد کردن یا چلاندن آن خودداری کنید و پتو را در تشت بزرگی قرار دهید و با شوینده های ملایم بشویید.

راهنمای نگهداری از انواع پتو
‌اگر قصد شست و شوی پتو با ماشین لباسشویی را دارید بهتر است وزن پتو را بعد از خیس شدن با گنجایش ماشین بسنجید و در صورتی که تناسب نداشت آن را در ماشین نیندازید؛ زیرا هم ماشین شما آسیب میبیند و هم پتو به خوبی شسته نخواهد شد.
‌توصیه میشود برای شست و شوی پتو در خانه با دو روش شست و شوی با دست و نیز با ماشین لباسشویی از مواد شوینده ای که حاوی نرم کننده هستند یا مایع لباسشویی ملایم استفاده کنید چون این مواد آسیب کمتری به بافت پتو وارد خواهد کرد.
‌پتوها با جنس های متفاوتی تولید میشوند و روش شست و شوی پتوها متفاوت است. بعضی از آنها را میتوانید در خانه و با ماشین لباسشویی و دست شست و بعضی از پتوها را بهتر است به خشکشویی بسپارید تا آسیب کمتری به بافت پتو وارد شود.
‌از قرار دادن پتوها در کنار وسایل تیز و برنده پرهیز کنید.

‌نکاتی طلایی برای خرید پتو

‌نکاتی طلایی برای خرید برترین پتو نگار یزد

در هنگام خرید برترین پتو نگار یزد سعی کنید گزینه هایی را انتخاب کنید که معتبر هستند و کیفیت آنها تضمین شده باشد. نکته دوم این است که حتما پتویی را انتخاب کنید که رنگبندی آن با رنگ اثاثیه اتاق شما ست باشد و جذابیت و آرامش خاصی به اتاق شما هدیه بدهد. انتخاب یک پتوی شیک به سلیقه شخصی شما عزیزان برمیگردد. پتوهایی با طرح ساده بسیار شکیل تر هستند و آرامش را در اتاق خواب شما برقرار میکنند اما پتوهایی با طرح شلوغ حال و هوای اتاق خواب شما را آشفته خواهد کرد.
برترین پتو نگار یزد دور دوزی شده بسیار مرتب و ظاهر شیکی دارند پس توجه کنید که پتوی انتخابی شما دور دوزی شده باشد. پتو را قبل از خرید در دست بگیرید تا متوجه وزن آن شوید تا حد امکان از خرید پتوهای سنگین بپرهیزید؛ زیرا حمل و شست و شو آن بسیار سخت و دشوار است. پتو میتواند نازک اما با بالاترین میزان گرما‌دهی باشد. توجه کنید که پتو را برای چه فصلی از سال میخواهید استفاده کنید و آب و هوای منطقه خود را در نظر بگیرید. نوع آب و هوا در انتخاب پتو تاثیر بالایی دارد. برخی از پتوها برای تمامی فصول مناسب هستند و بعضی از پتوها مخصوص یک فصل هستند. یک نکته بسیار مهم در انتخاب پتو جنس مناسب است. باتوجه به این‌که حساسیت پوستی دارید یا نه و این که علاقه دارید کدام جنس پتو را استفاده کنید، میتوانید انتخاب‌هایتان را دسته بندی کنید.

مرکز صادرات انواع پتو نگار یزد

مرکز صادرات برترین پتو نگار یزد

کارخانه تولیدی پتو نگار یزد دارای مجوزهای لازم برای صادرات این پتوی پرطرفدار است و بخش بزرگی از صنعت نساجی ایران را به خود اختصاص داده است. پتو نگار یزد با توجه به اینکه کیفیت مطلوبی دارد و توانسته است توجه مشتریان را در سراسر کشور و حتی در خارج از کشور به خود جلب نماید یک کالای صادراتی شناخته میشود. دیبافت سال هاست که خریدهای عمده انجام میدهد؛ بنابراین ما میتوانیم انواع کالای خواب مورد نیاز شما را به ویژه در زمینه پتو هم برای داخل و هم برای صادرات در اختیارتان قرار دهیم. این کارخانه بهترین کیفیت ها را با نازل ترین قیمت ها به بازار عرضه میکند و فرصت هایی طلایی برای تمامی خریداران به وجود آورده است.
از گذشته مردم پتو را به عنوان رو انداز و زیر انداز مورد استفاده قرار میدادند پتوها دارای انواع مختلفی از جمله: پشمی، پنبه ای، پشم شیشه ای، اکریلیک، پلی استر، بافتنی یا همان کش بافت ، و ترکیب پنبه و نخ با الیاف مصنوعی و … میباشند. هر کدام از اینها دارای قیمت ها و کیفیت های مختلفی هستند و کاربردهای خاص خود را دارند و جایگاه ویژه ای در بازهای فروش یا صادرات کسب کرده اند. پتو اگر از نظر کیفیت، مرغوب و با دوام باشد به دسته پتوهای صادراتی افزوده میشود و مورد پسند تاجران نیز قرار میگیرد.

مرکز صادرات انواع پتو نگار یزد
برترین پتو نگار یزد صادراتی دارای انواع بسیار مختلفی است و هرکس میتواند با توجه به نیاز خود نوع مناسب آن را تهیه کند. شما نیز میتوانید این پتوها را به صورت عمده و با صرف بالا تهیه کنید. کافی است با شماره های پشتیبانی ما در اسرع وقت تماس بگیرید و از مشاوره های ما استفاده کنید‌. این روزها دیگر پتوهایی با جنس پنبه و نخ خالص در بازار پتو پیدا نمیشود و بیشتر پتوهای پنبه‌ای بازار، ترکیبی از نخ، پنبه و الیافی مصنوعی اکریلیک و پلی‌استر هستند. مانند پتو نگار یزد که هم کیفیت مطلوبی دارد و هم فروش بالایی پیدا کرده است.
برترین پتو نگار یزد بسیار گرم و نرم‌ هستند و پتوهای پنبه‌ای که با الیاف مصنوعی ترکیب میشوند، بسیار کم حجم و سبک هستند و معمولا در دو مدل یک لایه و دو لایه برای فصل‌های مختلف تولید شده‌اند و در رده پتوهایی با جنس خوب قرار دارند. امروزه تولیدی های پتو ایران توانسته است پتوهای با کیفیت زیادی را وارد عرصه بازار کنند که این نیز باعث افتخار ماست که همه ما ایرانیان از کالاهایی مانند پتویی استفاده کنیم که تولید ایران است و درهمه ما در خانه هایمان اثری از حداقل یکی از برندهای پتو خوب ایرانی داریم. مجموعه های زیادی وجود دارند که در این زمینه جایگاه والایی کسب کرده اند. امروزه ما توانسته ایم این برندها را به صورت عمده در اختیار شما قرار دهیم مجموعه هایی همچون:
کارخانه بافندگی تابان (یـــزد)
کارخانه تولید پتو نگار (یـــزد)
کارخانه لیلیان بافت (یـــزد)
کارخانه نساجی و پتو نیلگون (یـــزد)

مرکز صادرات انواع پتو نگار یزد
و…
دیبافت به شما این امکان را میدهد تا با حذف واسطه و با کمترین قیمت ها کالاهای خواب خود را از این برندهای مشهور چون برترین پتو نگار یزد  را خریداری کنید. امروزه پتوهایی با جنس الیاف مصنوعی با پرزهای بلند که به آن پتوهای خز دار میگویند وجود دارند و وجه تسمیه آنها به این دلیل است که به خز طبیعی شباهت زیادی دارند. این نوع پتوها گرمای فوق العاده ای دارند و مناسب فصل های سرد سال هستند. از این نوع پتو به عنوان زیرانداز در زمستان یا حتی تزیین خانه یا اتاق و رو انداز مبل استفاده میشود. این پتو الیاف بسیار متراکمی دارد و ضد حساسیت است و در اندازه و رنگ های متنوعی تولید میشود.‌ این پتو در روزهای سرد زمستانی جلوه خاصی به دکوراسیون شکیل خانه میدهد و گرما وآرامش خاصی برای شما به ارمغان می آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *