مشخصات پتو یک نفره

فروشنده معتبر پتو یک نفره پیام چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری همیشه بیشترین تمرکز خودش رو روی عرضه راحت تر، مقرون به صرفه تر و سریع تر محصولاتشون قرار داده. این فروشنده همه روزه تونسته با فروش مستقیم و عمده پتو یک نفره مینک، مشتریای زیادی رو جذب خودش بکنه و خارج از شهر قم نمایندگی های پخش بسیار زیادی توی شهرهای مختلف داشته باشه. سایت شناخته شده و فعال پتو پیام یکی از همین فروشگاه های اینترنتیه که کاملا شناخته شده س و به راحتی قابل دسترسه.

چه مدل پتویی محبوب است

 

چه مدل پتویی محبوب است

پتو پوششی نرم و لطیف و گرم هست که به عنوان کالای خواب به صورت های مختلفی توی بازار وجود داره. تقریبا میشه گفت توی بیشتر خونواده ها پتو جزو وسایل شخصی به حساب میاد و هر یه نفر یه پتوی مخصوص برای خودش داره. برای اینکه بدونیم چه مدل پتویی بیشتر محبوبه لازمه که ادامه این مطلبو بخونیم.
پتوهای پنبه ای که با الیاف مصنوعی و نخ پنبه ساخته میشن بسیار گرم و نرم و سبک هستن و پرز نمی ندازن و برای افرادی که حساسیت پوستی دارن خیلی مناسبن، اما اگر افرادی که مشکلات تنفسی و ریوی دارن، بتونن پتوهای ۱۰۰ % پنبه رو تهیه کنن براشون خیلی خیلی بهتره؛ هر چند پتوهای ۱۰۰ % پنبه خیلی نسبت به پتوهای دیگه گرون تر هستن.

چه مدل پتویی محبوب است
پتوهای پشمی بهترین انتخاب برای افرادی هست که خیلی خیلی احساس سرما می کنن. اما خب به دلیل حساسیت بالایی که ایجاد می کنه برای نوزادان، سالمندان و افرادی که حساسیت پوستی و اگزما و مشکلات تنفسی دارن اصلا مناسب نیستن. این پتو گرما رو به شدت تو خودش نگه می داره و چون از پشم حیوانات درست شده خیلی هم وزن سنگینی داره. پتوهای پشم شیشه ای یه انتخاب خیلی خیلی خوب برای بچه ها، نوزادان و سالمندان هست؛ هم به دلیل حساسیتی که ایجاد نمی کنه، هم به دلیل وزن سبکی که داره. پتوهای پشم شیشه بین دو لایه پارچه دوخته می شن و با وجود اینکه سبک هستن اما گرمای خیلی خوبی تولید می کنن.
پتوهای مسافرتی با وجود وزن سبک و حجم کمی که داره برای مسافرت مناسبه، اما افراد زیادی از این نوع پتو توی خونه و برای خواب هم استفاده می کنن. چون با وجود همین نازکی و سبکی، گرمای خیلی خوبی تولید می کنه. پتوهای بافتنی یا قلاب بافی معمولا کار دست هستن و بیشتر جنبه تزئینی دارن و یا افراد زیادی فقط برای قسمتی از بدن مثلا گرم کردن پا، کمر یا شانه از اون استفاده می کنن.

آشنایی با انواع پتو عروسکی

آشنایی با انواع پتو عروسکی

برای آشنایی بیشتر با انواع پتو عروسکی بهتره که بدونید بهترین پتو برای کودک از سنین نوزادی تا نوجوانی پتوهای پنبه ای و دو لایه پشم شیشه ای هست که از الیاف پنبه تولید شدن. کودکان معمولا از پتوهایی با رنگ شاد و ملایم و حتی طرح های عروسکی و کارتونی که شخصیت های محبوبشون رو داشته باشه لذت بیشتری می برن. کارتون های پوه، کیتی، فوتبالیست ها، ماشین ها، سیندرلا، سفید برفی و هفت کوتوله، آقای ببر و تام و جری و تمام شخصیت هایی که هر بار برای بچه ها قهرمان سازی کردن. حتی امکان این وجود داره که بخوایید تصاویر مورد دلخواهتون و حتی تصاویر کودکتون رو سفارش بدین تا روی پتو چاپ بشه. سایز پتوهای کودک بین ۸۰ در۱۱۰ سانتی متر و ۱۱۰ در۱۴۰ سانتی متره.

نکاتی جهت خرید پتو

نکاتی جهت خرید پتو

می دونیم که مهم ترین ویژگی پتو یک نفره پیام خوب، میزان گرم کنندگی و آرامشیه که بهمون می ده و چون معمولا جزء کالاهایی هست که توی خونه هامون استفاده همیشگی داره و باید از قدرت دوام و موندگاری بالایی هم برخوردار باشه که با هر بار شست و شو رنگش رو از دست نده و پرز هم نندازه. همیشه نکاتی جهت خرید پتو وجود داره که با دونستن آونا میتونی یه خرید خوب داشته باشی و ازش به خوبی مراقبت کنی. پتوی یک نفره پیام، قابل شست و شو توی ماشین لباسشوییه و با شست و شوی اون توی ماشین، کیفیت رنگ و الیاف خودش رو از دست نمی ده. علاوه بر این، نکته مهمی که باید در مورد پتو بدونیم اینه که رنگش رو طوری انتخاب کنیم که باعث آرامشمون بشه. روان پزشکا معتقدن بهترین رنگ پتو برای ایجاد آرامش موقع خواب، سبز ملایم، لیمویی، صورتی، گلبهی، یاسی، کرم یا حتی سفیده. نکته مهم بعدی نوع و جنس پتو هست که باید بهش توجه کنیم.
پتوهای دو لایه که گرمای خیلی خیلی زیادی تولید می کنن هم ممکنه برای افرادی که حساسیت پوستی دارن مناسب نباشه. این افراد بهتره که سری به مراکز فروش پتو بزنن تا بهترین پتوهای تمام پنبه ارگانیک رو از اونجا تهیه کنن. هرچند قیمت این پتو خیلی بالاس اما به نظر می رسه سلامتیه بدن ارزشش خیلی بیشتر باشه. پتوهای پشم شیشه ای بهترین انتخاب برای بچه ها و کساییه که پوست های حساس یا مشکلات تنفسی دارن. این پتوهای پشم شیشه ای، انقدر سبک هستند که استفاده از اونها برای نوزادان و افراد سالمند بسیار راحت و آرام بخشه.

مرکز صادرات انواع پتو یک نفره پیام

مرکز صادرات انواع پتو یک نفره پیام

فروشنده معتبر پتو یک نفره پیام، فروش و عرضه این پتو رو در سایت های معتبری که به دست کارخانه پتو بافی پیام راه اندازی یا پشتیبانی میشه به عهده داره. پتو تک نفره پیام مدل مینک پتوی بسیار مقاوم، ارزان و با کیفیت هست که تونسته مشتریان خودش رو در سراسر ایران حفظ کنه. توزیع کننده پتو پیام، توزیع مستقیم و عمده این پتو رو با قیمت بسیار مناسب و رقابتی توسط تمام مراکز قروش چه به شکل حضوری و چه به شکل اینترنتی انجام میده. همیشه پتو یک نفره پیام مدل مینک، عرضه منحصر به فرد خودش رو داشته و سعی کرده همیشه با دسترسی آسونی که داره رقابت خیلی خوبی با برندهای هم تراز خودش پیدا کنه و به بازار صادرات پتوی ایران راه پیدا کنه. مرکز صادرات انواع پتو یک نفره پیام، عرضه مستقیم این پتو رو از تمامی سایت های معتبر که زیر نظر کارخونه های تولید کننده هستن به راحتی امکان پذیر کرده.

انواع پتو یک نفره

انواع پتو یک نفره

انواع پتو یک نفره پیام، مناسب برای یک نفر در دو نوع بزرگسال و کودک با الیاف مصنوعی و طبیعی تولید میشن. پتوهای یه نفره مینک و پشمی، نمدی یک رنگ با عنوان پتو سربازی هم بهترین انتخاب برای افرادیه که خیلی خیلی احساس سرما می کنن. اما خب به دلیل حساسیت بالایی که ایجاد می کنن برای نوزادان، سالمندان و افرادی که حساسیت پوستی و اگزما و مشکلات تنفسی دارن اصلا مناسب نیستن. این پتوها گرما رو به شدت تو خودشون نگه می دارن و چون از پشم حیوانات درست شدن خیلی هم وزن سنگینی دارن. پتو یک نفره فانتزی برای دختران نوجوان و پتو عروسکی مناسب برای کودکان جزو پتوهای یک نفره به حساب میان.
فروشنده معتبر پتو یک نفره پیام، با شناخت کامل از انواع پتو یک نفره و نیاز خریدار خودش رو موظف می دونه که بهترین نوع پتو یک نفره رو به مشتری معرفی و به اون کمک کنه تا با اطمینان یک خرید آسون و سریع رو تجربه کنه.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *