بورس پتو یک نفره مدل لیلیان

مراکز مختلفی در حوزه بورس پتو یک نفره مدل لیلیان فعالیت میکنند. این پتو به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و تجار زیادی مایل به خرید و فروش این کالای زیبا هستند. مراکز بازرگانی متعددی در زمینه بورس پتو یک نفره مدل لیلیان با هم در حال رقابت هستند که در میان این مراکز، شرکت دیبافت به زیبایی میدرخشد. این شرکت هم به سود و هم به رضایت خریدار می اندیشد و همیشه درصدد این است که کالایی مرغوب را ارائه نماید. منسوجاتی که این مرکز عرضه میکند، در طرح های متنوعی است و با کیفیت مطلوبی که دارند، توجه هر کسی را برای خرید جلب میکنند. طبق این توضیحات و رده بالای این شرکت، میتوان گفت بهترین شرکت بورس پتو یک نفره مدل لیلیان، شرکت دیبافت کالا است که در حال حاضر این شرکت در شهر سیاحتی و زیارتی قم مستقر است.

ویژگی های پتو یک نفره مدل لیلیان

ویژگی های پتو یک نفره مدل لیلیان

ابعاد پتو یک نفره مدل لیلیان کاملاً مناسب بوده و در سایز۱۶۰ در ۲۲۰ تولید میشود. در تولید این کالای خواب از دستگاه هایی استفاده میشود که همگی پیشرفته بوده و افراد متخصصی نیز ناظر بر تمام مراحل تولید این پتو هستند. پتو لیلیان با توجه به فناوری های جدید تولید شده و مواد اولیه مورد استفاده در بافت آن، صد در صد از پلی استر است. این مواد اولیه مقاومت پتو را بالا میبرند و عمر این کالا نیز به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. گاهی پیش می آید که پتوهایی که روی خود پهن میکنیم، ابعاد مناسبی ندارند و قسمتی از بدنمان بیرون میماند. این موضوع آزاردهنده است و خواب راحت را از ما سلب خواهد کرد. از دیگر ویژگی های پتو یک نفره مدل لیلیان این است که این منسوج دارای سایز استاندارد بوده و برای افراد مجرد و نوجوان طراحی شده است . ابعاد مناسب این پتو باعث میشود که همه بدن فرد پوشش داده شود و خوابی راحت را در پی داشته باشد.

ترفندهایی برای شست و شوی پتو

ترفندهایی برای شست و شوی پتو

هنکامی که میخواهید پتویتان را برای اولین بار شست و شو دهید، حتماً برچسب پشت پتو را مطالعه کنید. اگر به هر دلیلی برچسب کنده شده و دسترسی به آن ندارید، بهتر است آن را با دست بشویید. ما در این مقاله ترفندهایی برای شست و شوی پتو را برای شما توضیح خواهیم داد.
• روش شست و شو با دست
در روش شست و شو با دست، در وهله اول لگنی بزرگ را با آب ولرم پر کنید. همه قسمت های پتو را داخل آب خیسانده و کمی از مواد شوینده مناسب را روی پتو بریزید. بعضی از افراد برای اینکه پتو خوب خیس بخورد، چند ساعت بعد شروع به شست و شوی پتو میکند. بعد از این مرحله قسمت های کوچکی از پتو را برداشته و با دست داخل لگن ورز دهید. این کار را در قسمت های مختلف پتو تکرار کنید تا تمام کثیفی ها و آلودگی ها از داخل پتو خارج شود. بعد از اتمام کار، آب لگن را خارج کنید. دوباره لگن را پر از آب کنید و با دست فشار دهید تا همه کف ها از پتو خارج شود. این کار را تا زمانی که مطمئن شوید پتو تمیز شده، انجام دهید. میتوانید برای اینکه زودتر آب پتو خارج شود، پتو را داخل آبکشی بزرگ قرار دهید و با فشار دادن آن، آب اضافه پتو را خارج کنید. میتوانید برای خشک کردن پتو، آن را روی بندی آویزان کنید. توجه داشته باشید که پتو را جلوی نور مستقیم خورشید پهن نکنید. نور خورشید رنگ پتو را از بین میبرد و به بافت آن آسیب میرساند. این نکته را هم در نظر بگیرید که پتو را به خوبی پهن کنید تا چروک نشود و احتیاج به اتوکشی پیدا نکند.

روش شست و شو با ماشین لباسشویی

روش شست و شو با ماشین لباسشویی

پتو را قبل از آن انداختن در ماشین لباسشویی تکان دهید تا گرد و خاک آن به طور کامل خارج شود. باید توجه کنید که ابعاد پتو مناسب با مخزن ماشین باشد. بعضی از پتوها سنگین بوده و در هنگام شست و شو اگر مخزن کوچک باشد، به درستی شست و شو داده نمیشود. برای این گونه پتوها، شست و شو با دست پیشنهاد میشود. بهتر است پتوهایی که قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را دارند، با آب سرد یا ولرم شست و شو داده شوند. پتو را به طور یکسان در مخزن لباسشویی پخش کنید تا چرخ های ماشین لباسشویی تعادلش را از دست ندهد و عمل شست و شو به طور مناسب انجام شود. همچنین برای پتوهای بزرگ و سنگین، عمل شست و شو یک دور کامل باید انجام شود ولی برای پتوهای سبک پنج شش دقیقه کفایت میکند.

شیک ترین پتوها برای هدیه دادن

شیک ترین پتوها برای هدیه دادن

همه ما وقتی مناسبتی در پیش داریم، دغدغه ای مشترک پیدا میکنیم و آن هم این است شیک ترین پتوها برای هدیه دادن برای عزیزانمان چیست؟ آیا با این هدیه، فرد مورد نظر خوشحال خواهد شد و این هدیه را پسند خواهد کرد یا خیر؟
یکی از هدیه هایی که بیشتر اشخاص برای عزیزانشان تهیه میکنند، پتو است. پتو کالای خوابی است که یک سوم عمر خودمان را با آن سپری میکنیم و اگر به کسی هدیه داده شود، بیشتر از هدیه های دیگر ما را به خاطر آن شخص خواهد آورد و اگر در خرید پتو، کیفیت بالا مد نظر باشد، هدیه شما ارزشمند تر از قبل میشود. پتو یک نفره مدل لیلیان با دارا بودن کیفیت بالا و قیمت مناسب، انتخابی عالی برای هدیه دادن به عزیزانتان است. این پتو با داشتن طرح های زیاد و شیک میتواند نظر هر شخصی را به خود جلب نماید، مناسب افراد مشکل پسند است و شما با خرید این پتو دیگر لازم نیست نگران این باشید که عزیزانتان از این هدیه خوششان نیاید، از طرفی کالایی است که ضروری بوده و داشتن آن برای هر کسی لازم است.

مرکز تولید پتو یک نفره مدل لیلیان

مرکز تولید پتو یک نفره مدل لیلیان

مرکز تولید پتو یک نفره مدل لیلیان کارخانجات یزد است. این کارخانجات با در اختیار داشتن دستگاه های مدرن و افراد مجرب و متخصص توانسته اند کالایی باکیفیت را تولید نمایند و به مراکز بازرگانی مختلف پخش کنند. یکی از این مراکز فروش، شرکت دیبافت است که طرح های مختلف این منسوج را در ابعاد مختلف عرضه میکند. برای اطلاع از قیمت این محصول کافی است سری به سایت اینترنتی این شرکت زده و قیمت مناسب این شرکت را مشاهده نمایید.

1 دیدگاه

  • مراکز مختلفی در حوزه بورس پتو یک نفره مدل لیلیان فعالیت میکنند. این پتو به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *