گلبافت 2 قیمت پتو دونفره سارینا گل برجسته

پتو دونفره سارینا گل برجسته با توجه به الیاف استفاده شده در آنها دارای قیمت مختلفی هستند. کارخانه پتو سارینا گل برجسته به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان پتو در سراسر ایران است که بهترین محصولات خود را در کل کشور عرضه می کنند. کارخانه سارینا بهترین پتو دونفره را با کیفیت بسیار بالا عرضه می کنند. برای دریافت قیمت پتو سارینا بهتر است به کارخانه این محصول مراجعه کنید.
پتوهای سرینا دونفره از جدیدترین مدل های پتو در بازار است که دارای قیمت های مختلفی هستند.
پتوی دونفره سارینا گل برجسته دارای اندازه ۲۰۰ * ۲۳۰ سانتی متر با ضخامت ۱٫۵ سانتی متر و وزن ۳۱۵۰ گرم و الیاف استفاده شده در آن پلی استر است. مشهد محل تولید کارخانه پتو سارینا است که علاوه بر تولید این محصول، انواع مدل پتوهای راشل را هم تولید و عرضه می کنند.

2 قیمت پتو دونفره سارینا گل برجسته

پتو سارینا گل برجسته

یکی از بهترین و با کیفیت ترین پتوها، پتو سارینا گل برجسته است. پتو سارینا گل برجسته انواع پتو دونفره و تک نفره را تولید می کنند که دارای ابعاد استاندارد هستند. کارخانه پتو سارینا در شهر مشهد قرار دارد، این منسوج به دلیل گرمای بالای که دارد مناسب فصل پاییز و زمستان است. یکی دیگر از خصوصیات پتو سارینا دور دوزی شدن آن است که باعث لوکس بودن و افزایش کیفیت این مدل کالا شده است.
ویژگی های پتو سارینا گل برجسته عبارت اند از:

  • کیفیت بسیار بالا
  • دارای طول عمر بالا
  • شست و شوی آسان
  • ثابت رنگی
  • دور دوزی شدن پتو
  • تنوع رنگی
  • عدم پرز دهی
  • قیمت مناسب

11 2 قیمت پتو دونفره سارینا گل برجسته
کارخانه پتو سارینا یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع پتو در سراسر کشور است. این مجموعه با ارائه مدل زیبا و سفارش پتو گلبافت دو لایه گل برجسته در طرح جدید و ابعاد پتو تک نفره و دونفره فروش قابل توجهی از محصولات را در بازارهای داخلی و خارجی ایجاد کرده است.
ابعاد پتو تک نفره سارینا گل برجسته: ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و ابعاد پتو دونفره سارینا گل برجسته: ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر است.

قیمت پتو دونفره سارینا

پتو سارینا دونفره از ضخامت بسیار بالایی برخوردار هستند که جزو خوش قیمت ترین پتوهاست. لحیف سارینا دونفره را می توان با قیمت عمده از درب کارخانه خریداری کرد. دواج دو نفره سارینا تراکم بافت بالایی دارد و از نرمی و لطافت خاصی برخوردار هستند. استفاده از نخ با کیفیت در تولید این پارچه طول عمر آن را افزایش داده و باعث جلوگیری از ایجاد حساسیت و آلرژی می کند. اگر به دنبال خرید محصولی با قیمت مناسب هستید که پتو دونفره سارینا می تواند جوابگوی خواسته ی شما باشد.

پتو سارینا یکی از با کیفیت ترین پتو ها هستند که ثابت رنگی دارند، یعنی اینکه اگر این منسوج بارها شسته شود شکل ظاهری خودشان را از دست نمی دهند و می توان سال ها از آنها استفاده کرد بدون آنکه دچار پارگی‌ یا آسیب دیدگی شوند.

3 قیمت پتو دونفره سارینا گل برجسته

قیمت پتو سارینا گلبافت

یکی از بهترین زیر مجموعه پتو گلبافت، پتو سارینا است که قیمت های متفاوتی دارد. کارخانه پتو سارینا گلبافت در مشهد است که از موفق ترین کارخانه های تولید پتو در ایران است که طرح های شیک و زیبا با قیمت بسیار مناسب تولید می کنند. عوامل زیادی بر قیمت پتو سارینا گلبافت تاثیر دارد.  عبارت است از جنس پتو، الیاف استفاده شده در آن کیفیت، طرح و رنگ، هزینه حمل و بار و…

هر کدام از آنها دارای قیمت  متفاوتی دارد که از نظر ظاهری این محصول بسیار زیبا هستند. از نظر کیفیت نیز جزو بهترین پتوهاست که بر اثر شست و شو و استفاده‌ی مکرر می ‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.
مجموعه ای دیبا بافت نگار یکی از بهترین تولید کنندگان پتو گل برجسته ایرانی هستند. شما ما همراهان عزیز می توانید این منسوج با کیفیت و قیمت مناسب را از این شرکت تهیه کنید کافیست وارد سایت شوید و انواع طرح و رنگ پتو سارینا گلبافت را مشاهده کنید و در صورت هر گونه سوال می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما شما برای خرید با کیفیت یاری کنند.

12 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر خسته نباشید
    جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بنده و تیمم جهت تعمین و ارسال محموله به کشور های اروپایی خواستار همکار با شما هستم کجا میتونم شما را ملاقات کنم؟

  • پتوی دونفره سارینا گل برجسته دارای اندازه ۲۰۰ * ۲۳۰ سانتی متر با ضخامت ۱٫۵ سانتی متر و وزن ۳۱۵۰ گرم و الیاف استفاده شده در آن پلی استر است

  • پتویه سارینا از نظر کیفیت نیز جزو بهترین پتوهاست که بر اثر شست و شو و استفاده‌ی مکرر می ‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

  • تاجر موفق همیشه در پی شناسایی بازارهای خریدار معتبری می باشد که بتواند محصولات خود را با قیمتی بسیار خوب بفروش برساند

  • هر کدام از آنها دارای قیمت متفاوتی دارد که از نظر ظاهری این محصول بسیار زیبا هستند. از نظر کیفیت نیز جزو بهترین پتوهاست

  • تاجر موفق همیشه در پی شناسایی بازارهای خریدار معتبری می باشد که بتواند محصولات خود را با قیمتی بسیار خوب بفروش برساند

  • هر کدام از آنها دارای قیمت متفاوتی دارد که از نظر ظاهری این محصول بسیار زیبا هستند. از نظر کیفیت نیز جزو بهترین پتوهاست

  • سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مطالب و محتوایی بسیار خوبی داخل سایت توضیح دادید بسیار مچکرم چطور میشه از قیمت های محصولات شما آگاه شوم؟ برای خرید عمده چند درصد تخفیف در نظر میگیرید؟

  • پتو دونفره سارینا گل برجسته با توجه به الیاف استفاده شده در آنها دارای قیمت مختلفی هستند

  • هر کدام از آنها دارای قیمت متفاوتی دارد که از نظر ظاهری این محصول بسیار زیبا هستند. از نظر کیفیت نیز جزو بهترین پتوهاست

  • سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    من اگر بخوام خرید به صورت عمده انجام بدم داخل هر بسته چند تعداد پتو است ؟

  • سلام .پتو ظاهر زیبایی دارد ولی پرز زیاد می دهد پتو تکنفره با قیمت 450 هزار تومان خریده شده .میشه بگییند چکار باید کردسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *