2 1 قیمت پتو ضخیم یک نفره و دو نفره با تخفیف شگفت انگیز

انواع پتو ضخیم یک نفره و دو نفره که با تخفیف شگفت انگیز و قیمت پایین و کیفیت مناسب را در این سایت مشاهده کنید و با کاربرد این پتوها بیشتر آشنا شوید.
پتو یک وسیله کاربردی و زیبا است که امروز از الیاف طبیعی از جنس پشم و پنبه و الیاف مصنوعی برای تهیه پتو مورد استفاده قرار می گیرد.

پتو این مجموعه همواره با بافت اکریلیک و الیاف پلی استر و پنبه و پشم گوسفند تهیه می شود. در حال حاضر پتوهای موجود در بازار بیشتر از پشم حیوانات و الیاف طبیعی و پنبه تشکیل می شود.

یکی از دلیل انتخاب پتو مناسب برای داشتن آرامش در هنگام استراحت پتویی است که دارای گرمای مطلوبی باشد وزن کمتری هم داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت پتو دونفره ضخیم سال 1402 با تخفیف شگفت انگیز کافیست وارد سایت دیبا بافت نگار شوید و خریدی با نازل ترین قیمت داشته باشید.

2 قیمت پتو ضخیم یک نفره و دو نفره با تخفیف شگفت انگیز

قیمت پتو ضخیم یک نفره

پتو ضخیم در ابعاد یک نفره و دو نفره یکی از کالاهای مورد نیاز برای منزل است که قیمت مختلفی دارد. پتو یکی از کالای مورد نیاز برای زندگی به حساب می آید و مجموعه دیبا بافت نگار انواع پتو و کالای خواب را در این سایت با نرخ پایین به مشتری ها عرضه می کند. مجموعه دیبا بافت نگار به عنوان برترین تولیدکننده پتو و کالای خواب با کیفیت فعالیت می کند که مجموعه ما تمام محصولات خود را قیمت عمده و درب کارخانه در بازار وارد می کند.
یکی از روش های خوب برای خرید بی واسطه و مستقیم این است که تمام محصولات این مجموعه در تنوع بالا را با قیمتی ارزان تر از بقیه مراکز دیگر در سایت ما مشاهده کنید و سپس خرید خود را با راحت ترین روش ممکن ازطریق خرید اینترنتی انجام دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن هم تحویل بگیرید.

1 1 قیمت پتو ضخیم یک نفره و دو نفره با تخفیف شگفت انگیز

قیمت پتو ضخیم شگفت انگیز

پتو ضخیم دارای گرمای مناسبی است که قیمت آن به ابعاد پتو و کیفیت و وزن پتو بستگی دارد. این کالای خواب جزو یکی از محصولات اساسی برای زندگی است که در برندهای مختلف به وسیله تولیدکننده های متعدد تولید می شود. برای خرید پتو ضخیم از مرکز خرید دیبا بافت نگار می توانید خرید خود را راحت و با قیمتی ارزان و به کارگیری از تنوع بالا خریداری کنید. شما در این سایت قادر هستید به شکل مستقیم پتو ضخیم در ابعاد یک نفره و دو نفره در رنگ بندی مختلف و طرح های زیبا و بروز را داشته باشید.

4 قیمت پتو ضخیم یک نفره و دو نفره با تخفیف شگفت انگیز

قیمت پتو ضخیم دو نفره

خرید پتو در سایز دو نفره و یک نفره در طرح متنوع و نقش های جذابی توسط تولید کننده تهیه و به بازار عرضه می شود. پتو ضخیم تولید شده مجموعه دیبا بافت نگار در ابعاد مختلف تولید و وارد بازار کشور می شود. شرکت ما به عنوان یکی از مراکز تولید و پخش پتوهای ضخیم و باکیفیت در زمینه پتو و کالای خواب فعالیت می کند. قابل توجه ترین خصوصیت پتوهای ضخیم حفظ گرمای مناسب آن است که پتوهای ضخیم دارای پرزهای پشمی است و مانع از عبور سرما به بدن می شود.
این شرکت در راستای سلیقه خریداران خود پیش می رود و با بروز رسانی کردن تولیدات خود در زمینه هماهنگ شدن با نظر و سلیقه افراد صورت می گیرد. تولیدات پتو این مجموعه دارای شکل ظاهری مناسب و نازک که وزن بسیار مناسبی دارند که این پتوها به دلیل پرز هوایی که دارد گرما را در بافت خود حفظ می کند و مانع از سردی شما می شود.

2 1 قیمت پتو ضخیم یک نفره و دو نفره با تخفیف شگفت انگیز

پتو دو نفره در قیمت مناسب

شرکت دیبا بافت نگار با بیش از چندین دهه سابقه در زمینه تولید پتو در سایزهای دو نفره در قیمت مناسب متناسب به سلیقه هر فردی تولید می شود. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بهترین تولید پتو است که پتوهای ساده و دارای امباس با طرح های مختلف تولید می شود که در با کیفیتی دارد با رقبای خارجی رقابت می کند. از ویژگی های پتو تولید شده توسط این مجموعه می توان به عدم استفاده ی آن از مواد پلاستیکی و طراحی های خاص است که با قیمت مناسبی به خریداران عرضه می شود. این شرکت با تخصص در زمینه انواع پتوها با جنس های مختلف برگرفته از الیاف میکرو فایبر تولید و به فروش می رسد.

3 قیمت پتو ضخیم یک نفره و دو نفره با تخفیف شگفت انگیز

پتو ضخیم با تخفیف

یکی از پر رونق ترین تجارت در زمینه فروش انواع پتو ضخیم با تخفیف به روش کیلویی صورت می گیرد که با نرخ ارزان و مناسب به متقاضیان و جذب قابل توجهی از خریداران می شود.
این شیوه ی فروش در اکثر شهرهای کشور مرسوم هستند. یکی از مطرح ترین بازارهای فروش پتو در شهرهای ایران در تهران و یزد است که با نرخ مناسب و در طرح ساده و گل برجسته تولید می شوند. در سال های اخیر یکی از روش های مرسوم در بین مردم خرید آنلاین است. بسیاری شرکت ها با وارد شدن به این عرصه می توانند سود خوبی به دست آورند به طوری که خرید خود را مستقیم انجام دهند.

53 دیدگاه

  • سلام
    انواع پتو ضخیم یک نفره و دو نفره با تخفیف صددرصدی وبا قیمت مناسب راازمجموعه دیباف تهیه کنید.

  • سلام وقتتون بخیر
    من چطور میتونم در زمینه فروش با شما کار کنم؟ هزینه محصولات شما به چه صورت است ؟

  • سلام وقتتون بخیر خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  • سلام وقت بخیر
    انواع پتو ضخیم یک نفره و دو نفره با تخفیف مناسب راازمراکزفروش معتبرتهیه کنید.

  • سلام وقت بخیر
    انواع پتو ضخیم یک نفره و دو نفره باقیمت مناسب روتوسایت شمادیدم ممنون.

  • پتو این مجموعه همواره با بافت اکریلیک و الیاف پلی استر و پنبه و پشم گوسفند تهیه می شود. در حال حاضر پتوهای موجود در بازار بیشتر از پشم حیوانات و الیاف طبیعی و پنبه تشکیل می شود.

  • شیوه ی فروش در اکثر شهرهای کشور مرسوم هستند. یکی از مطرح ترین بازارهای فروش پتو در شهرهای ایران در تهران و یزد است که با نرخ مناسب و در طرح ساده و گل برجسته تولید می شوند

  • سلام
    چقدر طرح هاتون به روز و جدید هست و صد در صد میشه
    سودآوری خوبی روی این محصولات داشت. برای خرید عمده
    محصول شما میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنیم؟

  • پتو این مجموعه همواره با بافت اکریلیک و الیاف پلی استر و پنبه و پشم گوسفند تهیه می شود

  • یکی از پر رونق ترین تجارت در زمینه فروش انواع پتو ضخیم با تخفیف به روش کیلویی صورت می گیرد که با نرخ ارزان و مناسب به متقاضیان و جذب قابل توجهی از خریداران می شود.

  • سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مشاوره شما با من تماس گرفت قرار شد خبر بده کی شما رو ببینم منتظر خبر هستم،کی بهم اطلاع میدین؟

  • پتو این مجموعه همواره با بافت اکریلیک و الیاف پلی استر و پنبه و پشم گوسفند تهیه می شود. در حال حاضر پتوهای موجود در بازار بیشتر از پشم حیوانات و الیاف طبیعی و پنبه تشکیل می شود.

  • پتو این مجموعه همواره با بافت اکریلیک و الیاف پلی استر و پنبه و پشم گوسفند تهیه می شود. در حال حاضر پتوهای موجود در بازار بیشتر از پشم حیوانات تهیه میشود

  • یکی از پر رونق ترین تجارت در زمینه فروش انواع پتو ضخیم با تخفیف به روش کیلویی صورت می گیرد که با نرخ ارزان و مناسب به متقاضیان و جذب قابل توجهی از خریداران می شود.

  • یکی از دلیل انتخاب پتو مناسب برای داشتن آرامش در هنگام استراحت پتویی است که دارای گرمای مطلوبی باشد وزن کمتری هم داشته باشد.

  • سلام وقت بخیر یکی از دلیل انتخاب پتو مناسب برای من داشتن آرامش در هنگام استراحت پتویی است که دارای گرمای مطلوبی باشد وزن کمتری هم داشته باشد و از هر نظر پتوهای شما عالی است و البته با قسمت مقرون به صرفه

  • شرکت دیبا بافت نگار با بیش از چندین دهه سابقه در زمینه تولید پتو در سایزهای دو نفره در قیمت مناسب متناسب به سلیقه هر فردی تولید می شود.

  • یکی از پر رونق ترین تجارت در زمینه فروش انواع پتو ضخیم با تخفیف به روش کیلویی صورت می گیرد که با نرخ ارزان و مناسب به متقاضیان و جذب قابل توجهی از خریداران می شود.

  • این شرکت در راستای سلیقه خریداران خود پیش می رود و با بروز رسانی کردن تولیدات خود در زمینه هماهنگ شدن با نظر و سلیقه افراد صورت می گیرد.

  • مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بهترین تولید پتو است که پتوهای ساده و دارای امباس با طرح های مختلف تولید می شود که در با کیفیتی دارد با رقبای خارجی رقابت می کند.

  • مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بهترین تولید پتو است که پتوهای ساده و دارای امباس با طرح های مختلف تولید می شود که در با کیفیتی دارد با رقبای خارجی رقابت می کند

  •  از ویژگی های پتو تولید شده توسط این مجموعه می توان به عدم استفاده ی آن از مواد پلاستیکی و طراحی های خاص است که با قیمت مناسبی به خریداران عرضه می شود. این شرکت با تخصص در زمینه انواع پتوها با جنس های مختلف برگرفته از الیاف میکرو فایبر تولید و به فروش می رسد.

  •  از ویژگی های پتو تولید شده توسط این مجموعه می توان به عدم استفاده ی آن از مواد پلاستیکی و طراحی های خاص است که با قیمت مناسبی به خریداران عرضه می شود. این شرکت با تخصص در زمینه انواع پتوها با جنس های مختلف برگرفته از الیاف میکرو فایبر تولید و به فروش می رسد

  • تولیدات پتو این مجموعه دارای شکل ظاهری مناسب و نازک که وزن بسیار مناسبی دارند که این پتوها به دلیل پرز هوایی که دارد گرما را در بافت خود حفظ می کند و مانع از سردی شما می شود.

  • تولیدات پتو این مجموعه دارای شکل ظاهری مناسب و نازک که وزن بسیار مناسبی دارند که این پتوها به دلیل پرز هوایی که دارد گرما را در بافت خود حفظ می کند و مانع از سردی شما می شود

  • شما در این سایت قادر هستید به شکل مستقیم پتو ضخیم در ابعاد یک نفره و دو نفره در رنگ بندی مختلف و طرح های زیبا و بروز را داشته باشید

  • پتو ضخیم دارای گرمای مناسبی است که قیمت آن به ابعاد پتو و کیفیت و وزن پتو بستگی دارد.

  • این کالای خواب جزو یکی از محصولات اساسی برای زندگی است که در برندهای مختلف به وسیله تولیدکننده های متعدد تولید می شود

  • پتو ضخیم تولید شده مجموعه دیبا بافت نگار در ابعاد مختلف تولید و وارد بازار کشور می شود. شرکت ما به عنوان یکی از مراکز تولید و پخش پتوهای ضخیم و باکیفیت در زمینه پتو و کالای خواب فعالیت می کند

  • این شرکت در راستای سلیقه خریداران خود پیش می رود و با بروز رسانی کردن تولیدات خود در زمینه هماهنگ شدن با نظر و سلیقه افراد صورت می گیرد

  • قابل توجه ترین خصوصیت پتوهای ضخیم حفظ گرمای مناسب آن است که پتوهای ضخیم دارای پرزهای پشمی است و مانع از عبور سرما به بدن می شود

  • برای خرید پتو ضخیم از مرکز خرید دیبا بافت نگار می توانید خرید خود را راحت و با قیمتی ارزان و به کارگیری از تنوع بالا خریداری کنید

  • سلام وقتتون بخیر
    قیمت پتو هاتون لطفا ؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروشتون به صورت عمده هست فقط یا تکی هم دارین؟

  • پتو این مجموعه همواره با بافت اکریلیک و الیاف پلی استر و پنبه و پشم گوسفند تهیه می شود.

  • یکی از پر رونق ترین تجارت در زمینه فروش انواع پتو ضخیم با تخفیف به روش کیلویی صورت می گیرد که با نرخ ارزان و مناسب به متقاضیان و جذب قابل توجهی از خریداران می شود.

  • سلام وقت بخیر خسته نباشید
    جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بنده و تیمم جهت تعمین و ارسال محموله به کشور های اروپایی خواستار همکار با شما هستم کجا میتونم شما را ملاقات کنم؟

  • پتو یک وسیله کاربردی و زیبا است که امروز از الیاف طبیعی از جنس پشم و پنبه و الیاف مصنوعی برای تهیه پتو مورد استفاده قرار می گیرد.

  • یکی از پر رونق ترین تجارت در زمینه فروش انواع پتو ضخیم با تخفیف به روش کیلویی صورت می گیرد که با نرخ ارزان و مناسب به متقاضیان و جذب قابل توجهی از خریداران می شود

  • پتو یک وسیله کاربردی و زیبا است که امروز از الیاف طبیعی از جنس پشم و پنبه و الیاف مصنوعی برای تهیه پتو مورد استفاده قرار می گیرد

  • یکی از پر رونق ترین تجارت در زمینه فروش انواع پتو ضخیم با تخفیف به روش کیلویی صورت می گیرد که با نرخ ارزان و مناسب به متقاضیان و جذب قابل توجهی از خریداران می شود.

  • پتو این مجموعه همواره با بافت اکریلیک و الیاف پلی استر و پنبه و پشم گوسفند تهیه می شودیکی از پر رونق ترین تجارت در زمینه فروش انواع پتو ضخیم با تخفیف به روش کیلویی صورت می گیرد که با نرخ ارزان و مناسب به متقاضیان و جذب قابل توجهی از خریداران می شود.

  • یکی از مطرح ترین بازارهای فروش پتو در شهرهای ایران در تهران و یزد است که با نرخ مناسب و در طرح ساده و گل برجسته تولید می شوند

  • به صراحت می توان گفت که یکی از بهترین پتو مسافرتی موجود در بازار پتو ژاله ای است که در تنوع بالایی تولید می شود.
    یکی از مطرح ترین مدل های پتومسافرتی شادیلون در بازار مدل ژاله ای است

  • این شیوه ی فروش در اکثر شهرهای کشور مرسوم هستند. یکی از مطرح ترین بازارهای فروش پتو در شهرهای ایران در تهران و یزد است

  • سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من از طریق یکی از همکارانم که تعریف شما رو بسیار کرد آشنا شدم و گفتن که صادرات هم انجام میدین من در کشور روسیه زندگی می کنم شما امکان ارسال به این کشورو دارید؟
    ممنون میشم نمونه کارهاتونو از طریق اینستاگرام برام ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *