8a43fb5157eef118a90f4f04f694eb3e سفارش پتو گلبافت دو لایه گل برجسته

پتو گلبافت دو لایه گل برجسته از جدیدترین محصولات این برند است که در تولید آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. قیمت و نرخ فروش این محصول تحت تاثیر ویژگی های کیفی و فنی متغیر است. برای آشنایی بیشتر با انواع پتو دولایه و انتخاب نمونه مناسب، قصد داریم به بررسی مشخصات آن بپردازیم. همچنین مزیت های سفارش آنلاین و غیر حضوری از نمایندگان فروش معتبر را نام خواهیم برد.

پتو گلبافت دو لایه گل برجسته از جدیدترین محصولات این برند است که در تولید آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است قیمت و نرخ فروش این محصول تحت تاثیر ویژگی های کیفی و فنی متغیر است برای آشنایی بیشتر با انواع پتو دولایه و انتخاب نمونه مناسب ، قصد داریم به بررسی مشخصات آن بپردازیم . همچنین مزیت های سفارش آنلاین و غیر حضوری از نمایندگان فروش معتبر را نام خواهیم برد .

سفارش پتو گلبافت دو لایه گل برجسته

مشخصات پتو گلبافت دو لایه گل برجسته

مشخصات پتو گلبافت دو لایه گل برجسته شرکت گلبافت از بزرگترین تولید کنندگان انواع پتو و کالای خواب با سابقه طولانی در کشور به شمار می آید. این برند تولیدی توانسته با استفاده از مواد اولیه درجه یک و طراحی مدرن، انواع پتو، تشک، حوله و … را با کیفیت بالا، تولید و به بازار عرضه نماید.
یکی از جدیدترین محصولات این برند پتو دولایه و گل برجسته است. این محصول در دو سایز یک نفره و دونفره تولید می شود. سایز یکنفره آن ۲۲۰*۱۶۰ و مدل های دو نفره ۲۴۰*۲۲۰ سانتی متر هستند. وزن پتو گلبافت دو لایه تکنفره ۲۵۰۰ گرم و دو نفره آن ۴۱۰۰ گرم است.
در تولید انواع پتو مخمل با گل های برجسته از طراحی کامپیوتری و الیاف پلی استر استفاده می شود. همانطور که می دانید الیاف پلی استر در عین حال سبک بودن، قابلیت نگهداری گرما را در خود دارد. از دیگر مشخصات پتوهای دو لایه برند گلبافت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع در طرح و رنگ
  • قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی و با دست
  • عدم پرزدهی الیاف پتو
  • عدم ایجاد حساسیت به علت استفاده از الیاف پلی استر
  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان
  • مناسب برای استفاده در تمام فصول سال
  • تولید بر اساس استانداردهای روز دنیا

شرکت گلبافت از بزرگترین تولید کنندگان انواع پتو و کالای خواب با سابقه طولانی در کشور به شمار می آید این برند تولیدی توانسته با استفاده از مواد اولیه درجه یک و طراحان مدرن، انواع پتو، تشک، حوله و … را با کیفیت بالا، تولید و به بازار عرضه نماید یکی از جدیدترین محصولات این برند پتو دولایه و گل برجسته است .‌

در تولید انواع پتو مخمل با گل های برجسته از طراحی کامپیوتری و الیاف پلی استر استفاده می شود همانطور که می دانید الیاف پلی استر در عین حال سبک بودن ، قابلیت نگهداری گرما را در خود دارد از دیگر مشخصات پتوهای دو لایه برند گلبافت می توان به موارد زیر اشاره کرد : تنوع در طرح و رنگ قابلیت شستشو ، در ماشین لباسشویی ، و با دست ، عدم پرزدهی الیاف پتو ، عدم ایجاد حساسیت به علت استفاده از الیاف پلی استر ، وزن سبک ، و قابلیت حمل آسان ، مناسب برای استفاده در تمام فصول سال ، تولید بر اساس استانداردهای روز دنیا می باشد .

نمایندگی فروش انواع پتو گلبافت دو لایه

نمایندگی فروش انواع پتو گلبافت دو لایه فروش پتو گلبافت به صورت مستقیم و بدون واسطه تنها از طریق نمایندگی های فعال و پخش شرکت صورت می گیرد. در مراکز استان ها و برخی شهرستان های کشور امکان خرید عمده انواع پتو گلبافت به علت عدم فعالیت نمایندگی ها وجود ندارد.
به همین علت شرکت گلبافت از طریق نمایندگی آنلاین اقدام به پخش و توزیع این محصولات با قیمت کارخانه تولیدی نموده است. از جمله مزیت های خرید و فروش آنلاین این محصولات می توان به امکان استعلام قیمت روز انواع مدل ها، مقایسه پتوهای یکنفره و دو نفره از نظر طرح، رنگ و قیمت، امکان تهیه کاتالوگ اصلی شرکت گلبافت و اطمینان از کیفیت محصول اشاره نمود.
خریداران عمده و شرکت های صادرات پتو می توانند برای تهیه و خرید این محصولات از طریق این سایت به عنوان بزرگترین مرکز نمایندگی پتو گلبافت در کشور اقدام به استعلام قیمت، موجودی و ثبت سفارشات مورد نیاز خود نمایند.

فروش پتو گلبافت به صورت مستقیم و بدون واسطه تنها از طریق نمایندگی های فعال و پخش شرکت صورت می گیرد در مراکز استان ها و برخی شهرستان های کشور امکان خرید عمده انواع پتو گلبافت به علت عدم فعالیت نمایندگی ها وجود ندارد به همین علت شرکت گلبافت از طریق نمایندگی آنلاین اقدام به پخش و توزیع این محصولات با قیمت کارخانه تولیدی نموده است از جمله مزیت های خرید و فروش آنلاین این محصولات می توان به امکان استعلام قیمت روز انواع مدل ها، مقایسه پتوهای یکنفره و دو نفره از نظر طرح، رنگ و قیمت، امکان تهیه کاتالوگ اصلی شرکت گلبافت و اطمینان از کیفیت محصول اشاره نمود خریداران عمده و شرکت های صادرات پتو می توانند برای تهیه و خرید این محصولات از طریق این سایت به عنوان بزرگترین مرکز نمایندگی پتو گلبافت در کشور اقدام به استعلام قیمت ، موجودی و ثبت سفارشات مورد نیاز خود نمایند.

مزایای پتو گلبافت دو لایه گل برجسته

مزایای پتو گلبافت دو لایه گل برجسته پتو گلبافت گل برجسته یکی از محصولات بسیار عالی است که اگر از آن خریداری و یک بار استفاده کنید از مزایای مثبت آن مطلع خواهید شد و می خواهیم به شما اطلاعات بسیار مثبت بدهیم تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری را خریداری کنید نرمی بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و اگر برای نوزادان استفاده شود بسیار مناسب خواهد بود زیرا پوست نوزادان بسیار حساس است و باید از پتو گلبافت های بسیار لطیف و با جنس خوب استفاده شود برای آنها به همین جهت هنوز موتور را به شما پیشنهاد می دهیم که شامل توانید برای کودکان نوزادان و حتی خانواده تان از آن استفاده کنید و لذت کافی را از آن ببرید.

قیمت عمده پتو گلبافت دو لایه گل برجسته

قیمت عمده پتو گلبافت دو لایه گل برجسته اگر بتوانید پتو گلبافت طلایی گل برجسته را به روش کاملاً عمده و تعداد زیاد خریداری کنید در واقع توانستید از فروشنده تخفیف بسیار زیادی بگیرید و یک خرید عالی را داشته باشید ما به مشتریان عزیزمان پیشنهاد می‌کنیم محصولاتی که خریداری می‌کنند از جمله پتو گلبافت دو لایه گل برجسته به صورت عمده باشد یکی از روشهایی که قیمت پتو گلبافت دو لایه را کم کند این است که شما بتوانید این محصول را به روش کاملا مستقیم از خود تولید کننده خریداری کنید اگر اینگونه خریداری نمایید می توانید مبلغ بسیار کمتری را به تولیدکننده بپردازید زیرا در این نوع خرید در واقع واسطه از میان خرید شما از بین می‌رود و مبلغ اضافه به واسطه تعلق نمی گیرد و همین جهت تمامی سود حاصله از معامله شما بین شما و تولید کننده تقسیم می شود یکی از بهترین نوع معاملات در جهان معامله کاملا مستقیم شناخته شده است.

1 دیدگاه

  • پتو گلبافت دو لایه گل برجسته از جدیدترین محصولات این برند است که در تولید آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *