edbbecad50bf416b6beb4dcd7f3a1c99 قیمت پتو گل برجسته لیلیان سال ۹۹

پتو یکی از کالا ها و لوازم خواب به شمار می رود که استفاده از آن بسته به ضخامت پتو در هر فصل مورد نیاز می باشد. پتو های ضخیم تر به سبب گرمای بیشتر در فصل سرد سال به ویژه زمستان و پتو های نازک تر برای فصول گرم تر به کار می روند. گروه صنعتی لیلیان در زمینه تولید این لوازم خواب سابقه درخشانی دارد. قیمت پتو گل برجسته لیلیان در سال ۹۹ را با پیگیری ادامه این مطلب جویا شوید.

امروزه افراد بسیار زیادی از پتو گل برجسته استفاده می‌کنند این مدل از محصولات زیبایی بسیار فراوانی را به همراه دارند و شما می توانید از آن برای خود و یا کودکان دلبند خود استفاده کنید. در واقع این پتو ها کاملاً نرم و لطیف هستند و به پوست آسیبی نمی رساند و سالم می باشند و برای شما می تواند بهترین گزینه برای استفاده باشد.

قیمت پتو گل برجسته لیلیان سال 99

۴ ویژگی مهم پتو گل برجسته لیلیان

4 ویژگی مهم پتو گل برجسته لیلیان در رابطه با ویژگی‌های مهم پتوی گل برجسته لیلیان می توان به موارد زیر اشاره نمود    

زیبایی در طراحی و تولید این پتو را باید از بارزترین ویژگی‌های آن دانست. طرح گل برجسته سبب جلب توجه مشتریان زیادی شده است. پتو ۲ نفره لیلیان دارای سایز ۲۴۰ سانتیمتر در ۲۲۰ سانتیمتر بوده. به منظور افزایش استحکام و همچنین زیبایی آن به کمک یک نوار متناسب با رنگ پتو دور دوزی می گردد.

از دیگر ویژگی‌های مهم این پتو، باید به قابلیت شستشوی بالای آن اشاره نمود. به طوری که هنگام شستشو هیچ‌گونه تغییر رنگی نمی دهد و بافت و ساختار آن نیز تغییر نخواهد کرد. بنابراین از نظر بهداشتی سطح مناسبی دارد. طول عمر بالا و ماندگاری زیاد را به سبب به کار بردن الیاف با کیفیت در تولید این پتو باید از دیگر ویژگی‌های آن نام برد.

همچنین تنوع رنگی از شاخصه‌های بارز پتوی مذکور به شمار می‌رود. رنگهای روشن همچون صورتی، آبی فیروزه‌ای و نارنجی در بین آنها دیده می شود. علاوه بر این رنگ های دیگر مانند قهوه ای، زرشکی، آبی تیره و گردویی هم در آن ها به کار می رود. بسته به روشن یا تیره بودن رنگ آن می‌توان در اماکن مختلف از آنها استفاده کرد. طبیعتاً برای اماکنی مانند خوابگاه که امکان شستشو کمتر وجود دارد رنگ های تیره کارایی بیشتری دارند.

در سرویس خواب عروس نیز می توان از رنگ های روشن و شاد آن استفاده نمود. تولید کنندگان این محصولات به منظور حمل و نقل آسان تر، آنها را درون بسته بندی های دسته دار عرضه می کنند. 

همانگونه که شما اطلاع دارید این نوع از پتو ها دارای ویژگی‌های بسیار خوب و عالی می باشند که همان ویژگی‌ها باعث شده است که امروز افراد بسیار زیادی طالب استفاده از این محصول باشند و آن را برای خود تهیه و خریداری کنند حال ما می خواهیم برای شما به چهار ویژگی مهم این محصول اشاره کنیم تا شما با دانستن این ویژگی ها بتوانید این محصولات را تهیه کنید.

  1. یکی از این ویژگی های مهم این محصول کیفیت عالی می باشد در واقع محصول آنقدر خوب و عالی و با کیفیت بوده است که شما می توانید برای خود استفاده کنید.
  2. پوشش نرم و لطیف آن باعث می شود که به پوست شما هیچگونه آسیبی نرساند در واقع افرادی که دارای حساسیت هستند و پرز برای ریه آنها ضرر دارد آنها می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند و در هیچ شرایطی برای ایجاد مشکل و حساسیت نکند.
  3. جنس این نوع از پتو ها به گونه ای می باشد که در اثر شستشو خراب نمی شود و رنگ آن از بین می‌رود در واقع کیفیت روز اول خود را حفظ می کند.
  4. یکی از ویژگی های مهم محسوب تنوع در طرح و رنگ می باشد تولیدکننده این محصولات را در طرح و رنگ بسیار متنوع و عالی به تولید کننده است در این صورت شما تجربه یک خرید بسیار خوب را خواهید داشت در واقع این محصولات یکی از بهترین گزینه ها می باشند.

فروش پتو گل برجسته لیلیان ۲ نفره

فروش پتو گل برجسته لیلیان 2 نفره  این سایت عرضه کننده پتو فروش لیلیان دونفره گل برجسته را به صورت عمده و مستقیم در سراسر کشور بدون دخالت هیچ یک از واسطه‌های فروش انجام می‌دهد تا متقاضیان و خریداران محترم بتوانند از قدرت خرید بالاتری بهره مند گردند.

همچنین در کمترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش آنها را به آدرس خریداران ارسال خواهند کرد. البته بسته به طرح پتو، قیمت ها می تواند متفاوت باشند. همچنین تنوع رنگی به اختلاف قیمت منجر خواهد شد. میزان تقاضا برای خرید نیز عامل دیگری است که می‌تواند قیمت آن را تحت تاتیر قرار دهد.

مرکز ما یکی از بهترین و عالی ترین پتوها را به شما عرضه می نماید و فروش این پتوهای دونفره با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این مرکز صورت می گیرد.

آشنایی با پتو گل برجسته لیلیان

آشنایی با پتو گل برجسته لیلیان ما برای آشنایی شما با پتو گل برجسته روی آن مطالبی را قرار میدهیم که برای شما بسیار مفید و با ارزش باشد در واقع این نوع از پتو ها بسیار خوب بودند و شما می توانید آن را در ابعاد و سایزهای متنوع استفاده و خریداری کنید محصولات متنوع این محصول باعث از دست شما بتوانید به راحتی آن را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید و این می‌تواند یک فرصت بسیار عالی برای شما عزیزان به حساب آید.

فروش عمده انواع پتوی گل برجسته

فروش عمده انواع پتوی گل برجسته فروش عمده انواع پتوی گل برجسته در این مرکز با کیفیت بالا و قیمت مناسب صورت می‌گیرد مرکز مالی یکی از بهترین و عالی ترین مراکز می باشد که تمامی محصولات را با تضمین به دست شما ارائه می دهد همچنین شما می توانید با تولید کننده ارتباط خود را برقرار نمایید چرا که این نوع از محصولات زیبایی خارق العاده ای را به همراه دارند.

در این مرکز فروش عمده پتو صورت می‌گیرد که این به نفع شما میباشد که می خواهید برای محدود سرمایه گذاری کنید و تمامی محصولات را با قیمت بسیار مناسب برای خود خریداری کنید.

4 دیدگاه

  • سلام چندنوع پتو سال 98 پروین اصفهان جهت جهیزیه دخترم خریداری کردم که یکیش که پشتش بنام هدیه زده بسیار عالی وخب هست الان چطوری خرید کنم باسپاس

  • پتو یکی از کالا ها و لوازم خواب به شمار می رود که استفاده از آن بسته به ضخامت پتو در هر فصل مورد نیاز می باشد

  • همچنین شما می توانید با تولید کننده ارتباط خود را برقرار نمایید چرا که این نوع از محصولات زیبایی خارق العاده ای را به همراه دارند.

  • همچنین شما می توانید با تولید کننده ارتباط خود را برقرار نمایید چرا که این نوع از محصولات زیبایی خارق العاده ای را به همراه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *