1b794c9de99706e5201b28f17ae533f1 سفارش پتو سربازی اصفهان مدل ارتش

پتو سربازی از ملزومات ضروری و شخصی در دوران سربازی به شمار می آید. این محصول از سوی پادگان مربوطه در اختیار سربازان گذاشته می شود که با توجه به نوع فعالیت پادگان دارای رنگ های مختلفی است. یکی از نمونه های پرطرفدار پتو سربازی اصفهان مدل ارتش است که در سایز یکنفره تولید و به بازار عرضه می شود. ارگان های نظامی برای سفارش عمده و ارزان این محصول از چه راهکارهایی می توانند استفاده کنند؟

سفارش پتو سربازی اصفهان مدل ارتش، بخشی از فعالیت تامین وسایل لازم برای سربازان آماده به خدمت به شمار می رود؛ در واقع پتو وسیله ای ضروری برای استراحت و حفظ بهداشت فردی یک سرباز به شمار رفته و از مهم ترین وسایل موجود در پکیج سربازی به شمار می رود؛ شایان ذکر است که در هنگام سفارش پتوهای سبز رنگ ارتش باید به کیفیت و بهداشتی بودن آنها توجه نمود.سفارش پتو سربازی اصفهان مدل ارتش

دسته بندی پتو سربازی براساس اندازه

دسته بندی پتو سربازی براساس اندازه با آغاز دوره سربازی، یک پکیج کامل از وسایل شخصی در اختیار سربازان گذاشته می شود که یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین آنها پتو است. معمولاً در هر دوره دو عدد پتو در اختیار هر سرباز قرار می دهند تا بتواند ضمن گرم نگه داشتن خود، بهداشت شخصی را در بالاترین درجه رعایت کرده باشد.
پتوهای سبزی از نظر رنگ به دو دسته مدل های مخصوص ارتش و سپاه دسته بندی می شوند. پتوهای ویژه سپاه خاکی مانند و ارتش سبز زیتونی است. علت انتخاب این دو رنگ جنبه حفاظتی و استار سربازارن در زمان رزمایش یا عملیات های آموزشی دارد. همچنین رنگ پتو را بر اساس لباس فرم گردان ها و حوزه مربوطه انتخاب می کنند. اندازه پتو سربازی به صورت استاندارد در ابعاد ۲۲۵*۱۵۰ سانتی متر است. وزن آن نیز بین ۱٫۵ تا ۲ کیلوگرم می تواند متغیر باشد.
معمولاً جنس این محصولات از نمد است تا ضمن تامین گرما به ویژه در فصول سرد سال به راحتی قابل حمل و شستشو باشد. البته کاربرد این محصول تنها در پادگان های نظامی نیست بلکه از آن در مواقعی مانند سیل، زلزله و دیگر بلایای طبیعی، جهت عرضه به آسیب دیدگان استفاده می شود.

پتو در زمره ضروری ترین کالاهای خواب قرار گرفته و زمینه یک خواب راحت و آرام را فراهم می کند؛ به همین علت در سکونت گاه های مختلفی مثل خوابگاه سربازها نیز وجود این وسیله ضروری به نظر می رسد.

خوشبختانه سال هاست که شاهد تولید انواع پتو سربازی می باشیم؛ این پتوها در رنگ ها و اندازه های مختلفی تولید شده و قابلیت گرم کنندگی بالایی دارند؛ شایان ذکر است که رایج ترین ارقام پتوی سربازی در ابعاد تک نفره ۱۵۰ در ۲۲۵ سانتی متر موجود بوده و دسته بندی خاصی برای آنها وجود ندارد.

ارزانترین قیمت پتو سربازی اصفهان

ارزانترین قیمت پتو سربازی اصفهان قیمت پتو سربازی اصفهان با توجه به معیارهای کیفی و کمی همواره با تغییراتی همراه است. بدون شک هر ساله با توجه به افزایش هزینه های تولید، قیمت هر عدد از این محصول افزایش می یابد. با این حال برخی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت آن عبارتند از:

  • قیمت نمد خام برای تولید پتو
  • شیوه رنگرزی و آماده سازی پتو سربازی
  • هزینه های اولیه تولیدی
  • نرخ روز پتو نمدی در بازار داخلی
  • حجم سفارشات و نحوه خرید

بدون شک برای تهیه ارزانترین پتو نمدی سربازی بهترین راهکار ارتباط مستقیم با تامین کننده یا تولید کننده است. در این مرکز به عنوان بزرگترین نمایندگی فروش تولیدی انواع پتو نمدی، مینک و سربازی، مشاوران فروش آماده همکاری و عقد قرار داد با ارگان های نظامی جهت تامین این محصولات هستند.
قیمت ارزان و امکان ثبت سفارش و تولید پتوها با توجه به نیاز خریدار در کنار ارسال با کمترین هزینه های ممکن از مزیت های سفارش آنلاین و خرید عمده پتو از این مرکز به شمار می آیند.

بسیاری از پادگان ها تمایل دارند؛ پتو سربازی اصفهان را با ارزانترین قیمت ممکن خریداری کنند؛ زیرا به طور کلی انواع پتوهای اصفهان مخصوص سربازی از کیفیت و دوام خوبی برخوردار می باشند؛ اما جهت تهیه این اقلام با قیمت ارزان می توان از روش خرید عمده و مستقیم استفاده نمود. به طور کلی هر چه حجم خرید پتو سربازی بالاتر بوده و تعداد واسطه های تجاری آن کمتر باشد؛ قیمت این کالای خواب مناسب تر خواهد بود.

۳ ویژگی پتو سربازی ارتشی خوب

3 ویژگی پتو سربازی ارتشی خوب قبل از بیان ویژگی های پتو سربازی ارتشی خوب باید خاطر نشان کرد که پتوهای ارتشی سربازی به رنگ سبز زیتونی بوده و این مشخصه بارز آنها به شمار می رود؛ اما در مورد ۳ ویژگی مهم پتو ارتشی سربازی خوب باید گفت که داشتن ضخامت کافی، ابعاد مناسب و همچنین نرمی و لطافت، اصلی ترین فاکتورهای تعیین کننده سطح کیفی پتو به شمار می روند. همچنین پتو سربازی ارتشی باید وزنی بین ۱٫۵ تا نهایت ۲ کیلو داشته و در عین حال گرم، تمیز، بهداشتی و راحت باشد.

قیمت عمده پتو سربازی ارتشی

قیمت عمده پتو سربازی ارتشی قیمت عمده پتو سربازی ارتشی تحت تاثیر فاکتورهای گوناگونی قرار دارد؛ به عنوان مثال می توان به کیفیت جنس پتو و نوع الیاف استفاده شده برای تولید آن اشاره کرد؛ علاوه بر اینها عواملی مانند محل تولید، برند محصول ابعاد، وزن تقریبی و همچنین میزان ضخامت و گرم کنندگی نیز هر کدام به نوبه خود بر قیمت پتو ارتشی تاثیر می گذارند. البته سوای از اینها حجم خرید پتو سربازی و شیوه سفارش آن بسیار مهم بوده و از جمله عوامل تعیین کننده قیمت کالا به شمار می روند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *