4b43fc0406d63b252984eb786da0959d قیمت پتو گلبافت بن تن یک نفره

باید بدانید که پتو گلبافت بن تن یک نفره یکی از بهترین پتو های طرح های کارتونی می باشد که متقاضیان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است، قیمت پتو گلبافت بستگی به جنس و نوع آن می باشد البته طرح پتو نیز در قیمت پتو تاثیر می گذارد، قیمت پتو گلبافت یک نفره از قیمت پتو گلبافت دو نفره کمتر می شود. 

پتو گلبافت بن تن یک نفره از بهترین تولیدات داخلی است که قیمت های مختلفی دارد. یعنی این محصول زیبا با داشتن روکش هایی مرغوب و نیز جنس اعلا، تنها به قیمت روز فروخته می شود. اما چون جنس انتخابی برای یک نفر تولید شده پس، احتمالا قیمت های کمتری را نسبت به مدل های بزرگ تر دارد.

قیمت پتو گلبافت بن تن یک نفره

ویژگی های پتو گلبافت بن تن یک نفره

ویژگی های پتو گلبافت بن تن یک نفره باید بدانید که طرح و ویژگی های این پتو ها باعث شده تا آن ها را کودکانه فرض کنند ولی این پتو ها حتی برای بزرگسالان نیز خوب و مناسب هستند، یکی از ویژگی هایی که این پتو گلبافت دارد داشتن پرز هایی نرم است که متقاضی را اذیت نمی کند بلکه باعث می شود تا پتو نرم تر به نظر برسد و نظر متقاضی را به خود جلب کند. 

باید بدانید که یکی از بهترین ویژگی های این پتو های گلبافت ویژگی ضد حساسیت است که به دلیل جود این الیاف های پلی استر در پتو ها ایجاد شده است، بعضی از کودکان و بزرگسالان دارای آلرژی می باشند که نسبت به این الیاف ها واکنش نشان می دهند اما الیاف های پلی استر هیچ نوع حساسیتی ندارند. 

باید بدانید که این پتو ها قابلیتی ضد آب دارند، بعضی از پتو ها به دلیل به کار رفتن الیاف های نامرغوب در آن ها در زمان بر خورد آب، قطرات آب به لایه های الیاف ها نفوذ می کنند و باعث می شود تا نرمی پرز های این پتو ها از بین بروند اما پتو های جدید گلبافت این ویژگی را دارند که از الیافی استفاده کنند که قابلیت صد آب آن بسیار خوب است. 

یکی از مهم ترین ویژگی های این پتو های گلبافت به کار رفتن پارچه هایی بسیار با کیفیت در کناره های پتو می باشد که باعث می شود پتو های گلبافت تجزیه و خراب نشوند، این کناره ها دارای نخ هایی هستند که در فشار از هم باز می شوند اما به دلیل داشتن این پارچه های کناره ها و کیفیت بالای آن ها این اتفاق برای پتو نمی افتد که این باعث می شود کیفیت پتو ها افزایش یابد. 

  • این مدل ها تنها برای یک نفر قابلیت استفاده دارند چون ابعاد آن ها در مجموع، خیلی کوچک تر از مدل های بزرگسال یا پتوهای دو نفره می باشند.
  • از طرفی با وجودی که سطح محصولات بسیار صاف و بدون ناهمواری است اما با توجه به فراوان بودن پرزها، ضخامت بیشتری پیدا کردند و هم چنین این مساله باعث کم شدن لطافت پتوها نشده است.
  • این محصولات به خوبی می‌ توانند گرما را در میان لایه های اصلی خود را حفظ کنند تا در زمان سرما، هیچ یک از مصرف کنندگان ناراضی نباشند.

خرید پتو گلبافت بن تن با قیمت ارزان

خرید پتو گلبافت بن تن با قیمت ارزان خرید پتو گلبافت طرح بن تن به صورت مستقیم و سفارشی انجام می شود اما خرید پتو های گلبافت به صورت عمده قیمتی بسیار مناسب دارد، پتو گلبافت ارزان از ابعادی کمتر بر خوردار می باشد ولی با این حال پتو های گلبافت ارزان بیشتر به صورت تک نفره به بازار ها عرضه می شوند. 

زمانی می توان این گونه محصولات درجه یک را با قیمت های ارزان و خیلی مناسب روز خریداری کرد که به هیچ عنوان، به صورت تکی سفارش داده نشوند؛ یعنی با درخواست تعداد زیادی از پتوها در طراحی های شگفت انگیز، به طور حتم میانگین هزینه ها خیلی پایین تر به چشم می آیند.

به این شکل با خرید کلی وار خود دیگر نیازی به پرداخت هزینه هایی گزاف ندارید چون به هر حال، تخفیف هایی استثنایی برای شما هم اعمال می شوند؛ پس به این صورت در مخارج خود صرف جویی خواهید کرد.

مشخصات پتو گلبافت درجه یک

مشخصات پتو گلبافت درجه یک

  • نرمی و لطافت عالی: این تولیدات درجه یک در نوع خود بسیار نرم و لطیف هستند یعنی با انتخاب هریک از مدل ها، خود را از آسیب های پوستی رها کرده اید؛ پس شاید یکی از دلایل پر استقبال بودن آن ها همین ویژگی منحصر به فرد باشد.
  • مقاوم بودن و حفظ رنگ بندی الیاف داخلی: از طرفی اشاره می کنیم رنگ هایی که برای تولید این دسته از پتوها به کار رفته اند از ترکیباتی بسیار سالم بوده و به همین خاطر، امکان افت کردن آن ها در طول چند سال هم محال است.
  • بهره مندی از ساختاری یکدست به همراه دوخت های منظم: همچنین به کار بردن بهترین مدل دوخت برای تهیه محصولات باعث شده که در کنار زیبا بودن، قدرت کشش خوبی را هم ارائه دهند؛ پس در مجموع هرکدام از مدل ها شرایط خوبی را برای مصرف کنندگان فراهم می نمایند.

خرید عمده پتو گلبافت یک نفره بن بن

خرید عمده پتو گلبافت یک نفره بن بن خرید عمده پتو گلبافت بن بن در بیشتر مکان های تجاری افزایش پیدا کرده است چون در واقع این گونه کالاها، بیشتر به صورت اینترنتی در دسترس هستند؛ پس زمانی کافی برای دزخواست کننده ها وجود دارد تا این که تمام بسته ها را ارزیابی کرده و سپس، به انتخاب خود تقاصای کلی نمایند.

به همین شکل پیامدهای خوشایندی پس از هر بار خرید عمده نصیب مصرف کنندگان خواهد شد چرا که هرگز، نارضایتی مشتریان را به چشم ندیده ایم.

2 دیدگاه

  • باید بدانید که طرح و ویژگی های این پتو ها باعث شده تا آن ها را کودکانه فرض کنند ولی این پتو ها حتی برای بزرگسالان نیز خوب و مناسب هستند

  • خرید عمده پتو گلبافت بن بن در بیشتر مکان های تجاری افزایش پیدا کرده است چون در واقع این گونه کالاها، بیشتر به صورت اینترنتی در دسترس هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *