سفارش انواع پتو دو نفره گلبافت

امروزه پتوها در طرح ها و رنگ های گوناگون و با ابعاد یک نفره و دو نفره در فروشگاه های مختلف به فروش میرسند. یکی از معروف ترین برندهای ایرانی که زبان زد عام و خاص است، پتوی گلبافت میباشد. برای سفارش این پتو، بهترین راه را به شما معرفی خواهیم کرد تا شما به خریدی موفق و مطمئن دست پیدا کنید و از این خرید شادمان و خشنود باشید.
باید نقش منسوجاتی مانند پتو را در زندگی جدی بگیریم، چون ما حداقل یک سوم عمر باارزش خود را در خواب سپری مینماییم و این مدت، محدوده زمانی کمی نیست، بنابراین باید از بهترین و معتبرترین برند کالای خواب استفاده کنیم.

پتو گلبافت دو نفره
حتما تاکنون در بعضی خانه ها دیده اید که پتو را در هنگام روز و قبل از خواب، بر روی تخت خود پهن میکنند. پس میتوان به این نتیجه رسید که پتوها تنها نقش راحتی خواب را برعهده ندارند، بلکه کاربرد دیگری نیز دارند؛ با انتخاب یک پتوی مناسب با رنگ و طرح دلخواه، شما میتوانید زیبایی اتاق خواب خود را دوچندان کنید و با تماشای این منسوجات بر روی تخت خواب خود، لذت ببرید و از خریدتان خشنود باشید.
چه بهتر است وقتی که قصد خرید کالاهای مهم منزل خود را داریم، اندکی تحقیق کرده و از بهترین برندهای سرزمینمان ایران خرید نماییم. یکی از بهترین برندها در ایران و خاورمیانه، پتوی گلبافت است؛ پتوی گلبافت تمام ویژگی های یک پتوی خوب را دارد و میتوان از این برند به عنوان شاه برندها یاد کرد. ناگفته نماند که شهرت پتوی گلبافت، بسیار بیش تر از منسوجات پتویی موجود در بازار است. اصالت این کالا به سده ی قبل برمیگردد و از تولید اولین پتوی گلبافت خیلی میگذرد و این شرکت در این عرصه توانسته است شهرت خود را روز به روز افزایش دهد و برکیفیت کالای خویش بیفزاید.

همه چیز درباره پتو گلبافت

همه چیز درباره پتو دو نفره گلبافت

هرچه از پتو دو نفره گلبافت بگوییم، باز هم کم گفته ایم، خصوصیات و ویژگی های این منسوج زیبا، بسیار فراوان است و ما در زیر به معرفی اجمالی یک سری از ویژگی های این کالا میپردازیم:

دوام

دوام کالاهایی که میخریم، مخصوصا کالاهای خواب، برای ما بسیار مهم است. ما وقتی اقدام به خرید پتو میکنیم، سعی بر این داریم که کالایی خریداری کنیم که طول عمر زیادی داشته باشد و با گذشت زمان کارایی و زیبایی روز اول را حفظ کند، به طوری که مدت ها نیازی به خرید مجدد آن نداشته باشیم. پس کار عاقلانه خرید از برند معتبر و معروف است تا پشیمانی در پی نداشته باشد.

رنگ ثابت

رنگ ثابت یکی دیگر از ویژگی های مهم و بارز پتو دو نفره گلبافت است. این پتو با شست و شوی مکرر، تغییر رنگ نمیدهد و همچنان زیبایی خود را حفظ مینماید. بهترین دما برای شست و شوی این منسوجات زیبا، ۳۰ درجه سانتی گراد است که میتوان در این دما با خیال راحت و بدون نگرانی از تغییر رنگ، پتوهای گلبافت را شست و شو داد و پاکیزه نمود.

ابعاد پتو گلبافت

ابعاد مناسب

بهترین ابعاد را برای پتوهای دونفره، یک نفره و خردسال داراست.

دور دوزی شدن

دوردوزی شدن پتو گلبافت، در هنگام شست و شو از حالت پرز شدن آن جلوگیری کرده و کمک میکند تا آسیبی به بافت های کناری و لبه های این منسوج دوست داشتنی وارد نشود.

کیسه محافظ

در صورت نیاز نداشتن به پتو دو نفره گلبافت، آن را در کیسه محافظ خود گذاشته و با خیال راحت داخل کمد یا هر جای دیگر قرار دهیم و نگران نشستن گرد و غبار بر روی این منسوج بادوام نباشیم.

بررسی خصوصیات انواع پتو مرغوب

بررسی خصوصیات انواع پتو مرغوب

در مورد مرغوبیت انواع پتو دو نفره گلبافت میتوان بیان کرد، بیش تر پتوهای باکیفیت، از برندهای معتبر هستند. کم تر پیش آمده جنسی با برند معروف، دوام خوبی نداشته باشد. پس، یکی از بهترین روش های انتخاب منسوجات پتویی، برند آن است. همچنین دوام بالا، رنگ ثابت و… از ویژگی های یک پتوی منحصر به فرد است.

بررسی ابعاد انواع پتو

بررسی ابعاد انواع پتو دو نفره

پتوهای گلبافت در ابعاد یک نفره، دو نفره، نوزادی و… وجود دارند.

ابعاد یک نفره

ما همواره درصدد این هستیم که اتاق خواب فرزندان دلبند خود را زیبا بنماییم، به طوری که فرزندانمان با دیدن فضای زیبای اتاق خواب خود، احساس طراوات و شادابی کنند. یکی از کالاهای مهم برای تخت خواب اتاق فرزندمان، پتوهای یک نفره است. پتوهای یک نفره در ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ عرضه میشوند.

پتو دونفره گلبافت

ابعاد دو نفره گلبافت

ابعاد پتو دو نفره گلبافت دو نفره ۲۴۰ در ۲۲۰ است. این سایز، مناسب ترین ابعاد برای تخت های دو نفره میباشد و اندکی از لبه های تخت به سمت پایین خم میشود و این قسمت اضافی، موجب زیباتر شدن تخت خواب شما میشود.

ابعاد نوزاد

پوست نوزادان بسیار حساس است، به همین دلیل ما باید برای خرید اقلام مصرفی کودکان خود دقت و وسواس کافی به خرج دهیم. یکی از بهترین برندهای کالای خواب برای پوست لطیف نوزادان، پتوی گلبافت است. ابعاد پتوی گلبافت برای نوزادان ۱۰۰ در ۷۰ میباشد.

شرکت صادراتی انواع پتو دو نفره گلبافت

شرکت صادراتی انواع پتو دو نفره گلبافت

به دلیل نیاز روزافزون مردم به پتو دو نفره گلبافت یا یک نفره، شرکت های صادراتی زیادی برای کسب سود در این عرصه فعالیت میکنند. یکی از شرکت های مشهوری که میتوان با کمال اطمینان از آن خرید کرد، شرکت دیبافت است.
در کلان شهرها با وجود مشغله کاری، مردم وقت زیادی برای خرید حضوری وجود ندارد. از این رو خرید اینترنتی بهترین ایده است. شرکت دیبافت، مشاوران خبره ای را برای خدمت رسانی به شما عزیزان استخدام کرده است. به علاوه شما مشتریان گرامی میتوانید با مراجعه به بخش زیرین سایت، با مهندس خسروانی (مدیر بخش فروش اینترنتی) تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را از ایشان دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *