قیمت خرید پتو گلبافت دو نفره فلورا

قیمت از جمله مهم ترین ملاک ها در خرید پتو است. پتو گلبافت دو نفره فلورا از جمله پتوهای شرکت دیبافت است که به دلیل قیمت مناسبی که دارد، دارای طرفداران بسیار زیادی است. پتو گلبافت دو نفره فلورا دارای طرح ها و رنگ های متنوعی و کیفیت فوق العاده و زیبایی و درخشندگی زیادی است و قیمت انواع این پتو با یکدیگر متفاوت است، اما جالب است بدانید قیمت این نوع پتو نسبت به سایر پتوها مناسب تر است.

انواع پتو گلبافت را بشناسید

انواع پتو گلبافت را بشناسید

همانطور که میدانید ما انسان ها بیشتر عمر خود را خواب هستیم، از این رو برای خوابیدن نیاز به پتویی داریم که علاوه بر اینکه کیفیت و زیبایی داشته باشد، ما را گرم نگه دارد و خواب آرامی را برای ما به وجود آورد. برای خرید پتو گلبافت دو نفره فلورا نیاز است که نکات مهمی را مدنظر داشته باشید. پتو گلبافت فلورا از جمله باکیفیت ترین و مرغوب ترین پتوها به حساب می آید. این پتو در ضخامت های متنوعی تولید و طراحی شده است که برای فصل های مختلف سال مناسب است. همچنین این پتو در ابعاد و سایزهای متنوعی تولید شده و برای سایر سنین مناسب است.
پتو گلبافت برای کودکان و نوجوانان در طرح های بسیار زیبا و متنوع فانتزی تولید شده است. این پتو در مدل های طرح دار نیز طراحی شده است که این مدل یکی از پرطرفدارترین مدل های این نوع پتو است. پتو دو نفره گلبافت فلورا با کیفیت زیادی که دارد، پرز نمیدهد و قابلیت شست و شوی آسان را دارد. هنگامی که شما به این پتو دست میزنید و آن را لمس میکنید، متوجه ضخامت مناسب و عدم پرزدهی آن میشوید. از مهم ترین مزیت هایی که این نوع پتو دارد، قابلیت ضد حساسیت بودن آن است. این پتو به دلیل اینکه در تولید آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است و از الیاف طبیعی در تولید و ساخت آن استفاده شده است، ضد حساسیت است و هیچ گونه آلرژی برای افراد ایجاد نمیکند. این پتو بسیار نرم و لطیف است و برای سالمندان و کودکان که دارای پوست حساسی هستند، مناسب است.

از پتوهای پسرانه چه میدانید

از پتوهای پسرانه چه میدانید

پتوهای پسرانه زیادی در طرح و رنگ های مختلف در بازار موجود هستند. از آنجا که پسرها بیشتر طرح های ابرقهرمانی و ماشینی و فوتبالی را میپسندند، این طرح ها تولید و به بازار عرضه شده اند. روحیه و شخصیت هر پسری با دیگری متفاوت است، از این رو هر کدام از آنان نوعی از پتوهای گلبافت پسرانه را میپسندند. پتو گلبافت پسرانه در سایزهای مختلف و ابعاد مناسبی تولید شده است. این پتو همانند دیگر پتوهای گلبافت دارای ویژگی های متمایزی از جمله ضد حساسیت، قیمت بسیار مناسب، لطیف و نرم، قابلیت شست و شوی آسان و… است.
شرکت دیبافت پتو گلبافت پسرانه را در انواع مختلف طرح و رنگ تولید و طراحی کرده است و در اختیار شما قرار داده است. همانطور که قبلاً گفتیم، پسرها بیشتر با روحیه ای که دارند علاقه مند به شخصیت های قهرمانی و بازیکن ها هستند، از این رو برای لباس ها و سرویس خواب خود از جمله پتو طرحی را انتخاب میکنند که سازگار و مناسب با شخصیت آنان باشد. بسیاری از خانواده ها نگران هزینه این مدل پتو هستند، اما شرکت دیبافت پتو گلبافت پسرانه را در طرح های مختلف و با کیفیت اعلا با قیمت بسیار مناسب و ارزان در اختیار شما قرار میدهد.

مقایسه طرح های پتو دخترانه و پسرانه

مقایسه طرح های پتو دخترانه و پسرانه

تفاوت اصلی بین پتوهای دخترانه و پسرانه در طرح آنان است. همانطور که گفته شد پسرها طرح های ماشینی، فوتبالی و ابرقهرمانی را میپسندند، اما دخترها به دلیل روحیه لطیفی که دارند بیشتر به شخصیت های باربی و کارتنی دخترانه علاقه مند هستند. تفاوت دیگر در رنگ های پتو دخترانه و پسرانه است. دخترها بیشتر رنگ های صورتی و قرمز را میپسندند، اما پسرها به رنگ های سبز، بنفش و آبی علاقه مند هستند.
نکاتی که گفته شد از مهم ترین تفاوت های بین پتو دخترانه و پسرانه است، اما در سایر ویژگی ها مثل لطافت و نرمی، ضد حساسیت و آلرژی، قابلیت شست و شوی آسان و… با یکدیگر مشترک هستند. همچنین پتوهای چهل تیکه گلبافت که نوع جدیدی از پتوها هستند نیز در بازار موجود هستند که مناسب هم برای دختران و هم پسران است و هر دو گروه علاه قمند به استفاده از آن هستند. این پتو حاشیه دوزی های بسیار زیبایی دارد و در برخی از این طرح ها حاشیه دوزی آن در طرح های دخترانه و پسرانه متفاوت است. همچنین این پتوها علاوه بر سایزهای یک نفره در سایزهای دونفره نیز طراحی شده اند و شما میتوانید پتوهای مخصوص دختران و پسران را تک نفره یا دو نفره خریداری کنید.

توزیع کنندگان انواع پتو گلبافت دو نفره فلورا

توزیع کنندگان انواع پتو گلبافت دو نفره فلورا

شرکت دیبافت از جمله شرکت هایی است که به توزیع انواع پتو گلبافت دو نفره فلورا میپردازد. این شرکت همانطور که در ابتدا گفتیم محصولات خود را با کیفیت اعلا و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار میدهد. همچنین این پتو علاوه بر اینکه در طرح های متنوعی طراحی شده است، تولیدکنندگان آن همواره در تلاش هستند تا مدل های متنوع تر و جدیدتری را طراحی و به بازار عرضه کنند. بسیاری از این توزیع کنندگان به توزیع عمده محصولات خود نیز میپردازند، از این رو به تولید انبوه روی آوردند تا بتوانند نیاز جامعه را برطرف کنند. علاوه بر این به دلیل اینکه این پتو دارای کیفیت و قیمت مناسبی است، افراد زیادی خواهان خرید آن هستند، از این رو شرکت های تولیدی همه روزه در حال تولید این پتو هستند تا مشتریان خود را راضی نگه دارند و نیاز جامعه را برطرف کنند. یکی از این شرکت ها، شرکت دیبافت است که سایت هایی را طراحی کرده است که به توزیع محصولات خود در این سایت ها پرداخته است. شما میتوانید برای خرید پتو گلبافت دو نفره فلورا با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید و با مشاوره گرفتن از راهنمایان فروش اقدام به خریدی عالی نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *