فروش ویژه پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس

پتو، یکی از نیازهای ضروری است که ما را از سرمای زمستان نجات داده و خوابی آرامش بخش را برای ما به وجود می آورد. یکی از معروف ترین انواع برندهای خارجی در بازار، برند پتو مرینوس است، که فروش ویژه پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس، در سراسر کشور وجود دارد.

کارخانه تولید پتو مرینوس، در کشور ترکیه مشغول به فعالیت است که تولید کننده انواع پتو مرینوس است؛ از معروف ترین انواع آن میتوان به پتوهای نوزادی، پتو ابریشمی، پتو ژاکارد، پتو گل دار، پتو گل برجسته و… اشاره کرد. فروش ویژه پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس، همواره تمامی تلاش خود را میکند که پتوهایی را در بازار به فروش برساند که دارای رنگ و طرح های متنوع با ابعادی گوناگون باشند و همواره سلیقه تمامی مردم، در سراسر دنیا را شامل شود و همه افراد با فرهنگ ها و سلیقه های متفاوت بتوانند، مشتریان ثابت و اصلی این پتو باشند.

همواره موضوع صادرات پتو برای کشورهای صادر کننده اهمیت ویژه ای را دارد, چراکه باعث رشد اقتصاد و افزایش ارزش پول ملی میشود و دولت همواره از این گونه طرح ها حمایت و پشتیبانی ویژه ای میکند. گفتنی است که تولید کنندگان و فروشندگان پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس، به خوبی میدانند که برای فروش بیشتر و افزایش رضایت مشتری، تولید کالایی با کیفیت و مرغوب و دارای طرح و رنگ های متنوع است؛ به طوری که بازار فروش پتو گل برجسته به یکی بازارهای فعال در زمینه عرضه و فروش پتو تبدیل شده است.

بررسی مشخصات پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس

بررسی مشخصات پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس

پتو با گل های برجسته و طرح سه بعدی مرینوس، یکی از جدیدترین پتوهای موجود در بازار است که در مدت کوتاهی توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند و جایگاه ویژه ای را در بین خانواده ها به دست آورد. پتوهای گل برجسته سه بعدی مرینوس، تحت لیسانس مرینوس ترکیه هستند که با کیفیت صادراتی به بازار عرضه میشوند.
پتوهای سه بعدی مرینوس از جنس الیاف با کیفیت و درجه یک پلی استر، موجود در بازار هستند که مرغوبیت بسیار زیادی را دارند و این مرغوبیت، باعث عدم ایجاد حساسیت های پوستی، تنفسی، همچون آلرژی، اگزما، خارش و… در افراد حساس، سالمندان و کودکان میشود.

به راحتی قابل شست و شو با دست یا ماشین لباس شویی است و با شست و شوهای مکرر، پرزهای خود را از دست نمیدهد، چروک نمیشود و مانند روز اول استفاده، نرم و لطیف باقی میماند. پتوهای مدرن و سه بعدی مرینوس، نرمی و لطافت زیادی را دارند و خوابیدن درون این پتوها حس آرامش بخشی را به فرد میدهند. یکی از ویژگی هایی که پتوهای مرینوس را جذاب و پر طرف دار کرده است، طراحی چاپ سه بعدی، برای ایجاد ظاهری زیبا و جذاب است. گفتنی است‌ که‌ دور تا دور پتوهای سه بعدی مرینوس، مغز دوزی یا نوار دوزی شده است، طوری که اجازه نمیدهد، الیاف پتو از بافت اصلی جدا شود و پتو به مرور زمان، پرزها و کیفیت خود را از دست دهد.

از پتو حوله ای چه میدانید

از پتو حوله ای چه میدانید

پتوهای حوله ای، جنس ضخیم و الیافی بسیار متراکم را دارند که یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در سرمای زمستان است و مناسب افرادی است که به سرمای زیاد، حساسیت دارند؛ چراکه با خوابیدن درون این پتوها، گرمایی دلنشین و لذت بخش را تجربه خواهند کرد و از سرمای زمستان نجات خواهند یافت.

پتوهای حوله ای نیز مانند سایر پتوها، قابلیت شست و شوی آسان با ماشین لباس شویی یا دست و انواع شوینده ها را دارند و با شست و شوهای مکرر، نیز رنگ و کیفیت خود را از دست نمیدهند و مانند روز اول استفاده، صاف و بدون چروک باقی میمانند.

از آنجایی که پتوهای حوله ای، وزن نسبتا سنگینی دارند و برای پیک نیک و مسافرت های طولانی مناسب نیستند؛ شرکت تولیدی پتوهای حوله ای، نوع دیگری از پتوها را به نام پتو مسافرتی حوله ای با وزن و حجمی کمتر تولید کرده است که سبب راحتی مسافران عزیز، در هنگام مسافرت و طبیعت گردی میشود. از انواع برند پتوهای مسافرتی حوله ای، میتوان به پتو زر بافت، پتو مسافرتی گل برجسته، پتو مسافرتی نو بافت، پتو افرا، پتو رازن، پتو نرمینه مسافرتی و… اشاره کرد.

رنگ پتو چه نقشی در دکوراسیون دارد

رنگ پتو چه نقشی در دکوراسیون دارد

موارد زیادی در انتخاب پتویی شیک و مناسب وجود دارند که به ما کمک میکند؛ پتویی متناسب با شخصیت و خلق و خو خود را انتخاب کنیم و موضوعی که اهمیت این انتخاب را نشان میدهد تاثیر رنگ ها بر کیفیت خواب و حالات روحی و خلقی انسان است. پتو گل برجسته مرینوس از شیک ترین پتو های موجود در بازار است.

رنگ سفید نماد صلح و پاکیزگی است و از رنگ های پر طرفدار. سرویس خواب و پتو و روتختی است. این پتو، به خاطر انعکاس بالای نور، آرامش را در اتاق خواب به وجود می آورد. این رنگ، جزء رنگ های خنثی و تابستانی است.

رنگ آبی: یک رنگ معنوی و آرامش دهنده است که به وجود آورنده حس امنیت و اعتماد در انسان است.

رنگ سبز: سبز یک رنگ معنوی و القا کننده حس آرامش و شادی است

رنگ زرد: رنگ زرد نماد، خوش بینی، اعتماد به نفس، تفکر و منطق است.

رنگ ارغوانی: رنگی سلطنتی است که القا کننده تجملات و ثروت و اعتماد به نفس بالایی است.

رنگ طوسی: این رنگ، نماد بی طرفی و آرامش است که استفاده بیش از حد از رنگ طوسی، سبب یاس و نا امیدی میشود.

رنگ طلایی: این رنگ نماد ثروت، تجملات، قدرت و پیروزی است و رنگی کلاسیک و سلطنتی است.

رنگ صورتی: رنگی رمانتیک و آرامش دهنده است که زنان و دختران بیشترین طرفدار این رنگ، هستند
گفتنی است که انتخاب رنگ پتو یا روتختی، به تنهایی میتواند جلوه ای لوکس و جذاب را به اتاق خوابتان بدهد یا برعکس با انتخاب رنگی نامناسب، باعث پریشانی و آشفتگی ذهنی و اختلال در کیفیت خواب میشود.

عرضه کنندگان پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس

عرضه کنندگان پتو گل برجسته سه بعدی مرینوس

عرضه کنندگان پتو گل برجسته مرینوس طرح جدید، این پتو را فقط به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش میرسانند به طوری که خریداران این کالا، میتوانند با مراجعه به نمایندگی های کارخانه تولید انواع پتو مرینوس در ایران، پتو مورد نظر خود را به صورت عمده و با قیمتی مناسب و به صرفه خریداری کنند.

در آخر لازم به ذکر است که، فروش پتو گل برجسته مرینوس، در سایت های اینترنتی معتبر فروش پتو، انجام میشود که خریداران این کالای خواب میتوانند با مراجعه به سایت های اینترنتی با دنیای متنوعی از انواع پتوها، در طرح، رنگ و ابعاد گوناگون مواجه شده و پتو مورد نیاز خود را سفارش داده و با قیمتی مناسب و به صرفه خریداری کنند.

8 دیدگاه

  • پتو با گل های برجسته و طرح سه بعدی مرینوس، یکی از جدیدترین پتوهای موجود در بازار است که در مدت کوتاهی توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند

  • عرضه کنندگان پتو گل برجسته مرینوس طرح جدید، این پتو را فقط به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش میرسانند

  • گفتنی است که انتخاب رنگ پتو یا روتختی، به تنهایی میتواند جلوه ای لوکس و جذاب را به اتاق خوابتان بدهد یا برعکس با انتخاب رنگی نامناسب، باعث پریشانی و آشفتگی ذهنی و اختلال در کیفیت خواب میشود.

  • .پتوهای حوله ای نیز مانند سایر پتوها، قابلیت شست و شوی آسان با ماشین لباس شویی یا دست و انواع شوینده ها را دارند و با شست و شوهای مکرر، نیز رنگ و کیفیت خود را از دست نمیدهند

  • کارخانه تولید پتو مرینوس، در کشور ترکیه مشغول به فعالیت است که تولید کننده انواع پتو مرینوس است؛

  • پتو با گل های برجسته و طرح سه بعدی مرینوس، یکی از جدیدترین پتوهای موجود در بازار است که در مدت کوتاهی توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند

  • کارخانه تولید پتو مرینوس، در کشور ترکیه مشغول به فعالیت است که تولید کننده انواع پتو مرینوس است؛ از معروف ترین انواع آن میتوان به پتوهای نوزادی، پتو ابریشمی، پتو ژاکارد، پتو گل دار، پتو گل برجسته

  • سلام وخسته نباشید
    فروش پتو گل برجسته مرینوس، در سایت های اینترنتی معتبر فروش پتو، انجام میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *