فروش مستقیم پتو پنبه ای دو نفره

پتو پنبه ای دو نفره از جمله پتوهایی است که امروزه توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. فروش مستقیم پتو پنبه ای دو نفره توسط برخی از مراکز فروش در شهرهای مختلف ایران انجام میشود. یکی از مهم ترین این مراکز فروش، شرکت دیبافت است. این شرکت پتو پنبه ای دو نفره خود را از کارخانه جات تولیدی تهیه میکند و به صورت مستقیم نیز در اختیار شما قرار میدهد.
همانطور که میدانید فروش مستقیم کالا باعث میشود که با حذف واسطه ها قیمت آن کالا به قیمت تولیدی و واقعی اش به فروش برسد. شما میتوانید این پتو را علاوه بر اینکه به صورت مستقیم خریداری کنید، آن را به صورت عمده نیز از شرکت دیبافت تهیه کنید.

ویژگی پتو پنبه ای دو نفره

ویژگی پتو پنبه ای دو نفره

پتو پنبه ای از جمله پتوهایی است که امروزه رواج زیادی یافته و از بهترین و باکیفیت ترین پتوهای موجود در بازار محسوب میشود. البته لازم به ذکر است که بدانید پتو پنبه ای به طور خالص از الیاف پنبه تولید نشده است، بلکه در تولید آن از الیاف ترکیبی پلی استر و اکریلیک استفاده میکنند. این الیاف باعث میشوند که پتو پنبه ای دارای لطافت و نرمی بیشتری باشد.
پتو پنبه ای نسبت به سایر پتوها پرزدهی کمتری دارد و این مهم ترین ویژگی ای است که آن را نسبت به سایر پتوها برتر ساخته است. همانطور که میدانید پتو ارتباط کاملاً مستقیمی با پوست بدن ما انسان ها دارد، در نتیجه باید ضد حساسیت باشد تا مشکلات پوستی از جمله خارش، سوزش، جوش و… را برای ما ایجاد نکند. پتو پنبه ای به دلیل الیاف به کار رفته در تولید آن کاملاً ضد حساسیت است و شما میتوانید از این پتو برای کودکان و سالمندان که پوست نازک و حساسی دارند، استفاده کنید.
پتو پنبه ای دو نفره در سایزهای ۲۲۰ در ۲۴۰ تولید میشود و دارای ابعاد کاملاً مناسبی است. از این پتو برای جهیزیه عروس و داماد نیز استفاده میشود. این پتو به دلیل زیبایی و کیفیتی که دارد، زیبایی خاصی به دکوراسیون اتاق شما میبخشد. پتو پنبه ای وزن بسیار سبکی نسبت به سایر پتوها دارد، همچنین این پتو برای استفاده شما در تمام فصول سال مناسب است. همچنین برخی از افراد از این پتو برای مسافرت های دور و نزدیک نیز استفاده میکنند.

پتو پنبه ای برای پوست مفید است

پتو پنبه ای برای پوست مفید است

همانطور که میدانید در گذشته از پتو به دلیل اینکه فواید زیادی دارد، استفاده های مختلفی میشد. پنبه کاملاً ضد حساسیت است و از آن به عنوان باند نیز استفاده میشود. همانطور که گفتیم پتوهای پنبه ای نیز ویژگی های زیادی دارند که یکی از این ویژگی ها مفید بودن آنها برای پوست بدن ما است. پتو پنبه ای برخلاف پتوهای مصنوعی عرق بدن را جذب خود و به هوا تبدیل میکند. این پتو رطوبت موجود را از پوست دور میکند، در نتیجه پوست بدن انسان ها از هرگونه قارچ و باکتری به دور است.
همانطور که میدانید متخصصان همواره توصیه میکنند که از پتوهای مصنوعی به هیچ وجه در طولانی مدت استفاده نکنید، زیرا این پتوها به دلیل اینکه مواد شیمیایی زیادی در تولید آنها به کار رفته است، باعث بیماری های مختلف پوستی مثل سرطان پوست و… میشوند. پتو پنبه ای به دلیل طبیعی بودنش بسیار مناسب برای استفاده مداوم شما است.

چه مواردی روی کیفیت پتو تأثیر دارد

چه مواردی روی کیفیت پتو تأثیر دارد

همانطور که میدانید ما انسان ها یک سوم طول عمر خود را در خواب میگذرانیم. درنتیجه وجود یک پتوی خوب و باکیفیت تأثیر بسزایی در یک خواب آرام برای ما دارد. پس همواره ما به دنبال پتویی هستیم که دارای کیفیت زیادی باشد. موارد زیادی هستند که روی کیفیت پتو تأثیر بسیار زیادی میگذارند، در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از این موارد را برایتان بازگو کنیم.
مهم ترین عاملی که تأثیر زیادی در کیفیت پتو میگذارد، الیاف به کار رفته در تولید آن است. برای تولید پتو از الیاف طبیعی و مصنوعی کمک گرفته میشود. این الیاف هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارا هستند. پتوهای طبیعی کیفیت بسیار بیشتری نسبت به الیاف مصنوعی دارند و حساسیت زا نیستند. این پتوها به دلیل کیفیت بیشترشان دارای قیمت بیشتری نیز هستند.
یکی دیگر از موارد تأثیرگذار بر روی کیفیت پتو، رنگ ریزی پتو است. برای تولید پتو باید از رنگ های مرغوب استفاده شود تا در هنگامی که رطوبت به آن میرسد و آن را شست و شو میدهیم، دچار رنگ ریزی و تغییر رنگ نشود. مواردی که گفته شد از مهم ترین عواملی است که بر روی کیفیت پتو تأثیر مستقیم میگذارد و شما میتوانید با دانستن این موارد پتویی باکیفیت را خریداری کنید.

عرضه کنندگان پتو پنبه ای دو نفره

عرضه کنندگان پتو پنبه ای دو نفره

عرضه کنندگان گوناگونی در ایران و سایر کشورها وجود دارند که پتو پنبه ای دو نفره را در اختیار مشتریانشان قرار میدهند، اما یکی از معتبرترین این عرضه کنندگان شرکت دیبافت است. این شرکت با فعالیت طی سالیان دراز توانسته است سابقه درخشانی را در زمینه فروش انواع پتوها به دست بیاورد و همواره محصولات خود را به سایر کشورها صادر کند.
شرکت دیبافت با مدیریت مهندس خسروانی به دو صورت آنلاین و حضوری اقدام به عرضه محصولات خود میکند، اما امروزه به دلایل مختلفی فروش غیر حضوری رواج بیشتری یافته است و همواره افراد خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. این شرکت دارای سایتی است که شما میتوانید با مراجعه به آن محصولات خود را مشاهده و اقدام به خرید آن کنید. شرکت دیبافت در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات شما را به دست شما میرساند.
این شرکت همواره مشاورانی را در اختیار شما قرار میدهد که شما میتوانید با مراجعه به سایت و شماره های درج شده بر روی آن تماس گرفته و از مشاوره رایگان آنان بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *