قیمت باور نکردنی پتو لاله مهرگان زنبق گلدار

شرکت تولیدی پتو دو نفره لاله مهرگان با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات صنعتی توانسته است محصولاتی جدید و با کیفیت تولید کند که به سراسر نقاط کشور این محصولات ارسال و توزیع میشوند. قیمت پتو لاله مهرگان، از جمله مسائلی است که ذهن شتریان را درگیر میکند. از آنجا که قیمت عمده تمام محصولات از خرید جزئی کمتر است، قیمت عمده پتو دو نفره لاله مهرگان نیز از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. امروزه یکی از معضلات خریداران، خرید یک محصول با کیفیت در عین حال قیمت مقرون به صرفه است، پتو لاله مهرگان یکی از بهترین گزینه ها در این مورد است، این پتو با داشتن طراحی مناسب و قیمت مناسب جزو مقرون به صرفه ترین پتوهاست که هر شخصی میتواند با هر وضعیت مالی نسبت به خرید این محصول متناسب با بودجه خود اقدام کند.

قیمت عمده پتو دو نفره لاله مهرگان
امروزه مراکز عرضه کننده زیادی در اقصا نقاط کشور ایجاد شده است، اما در این میان برند لاله مهرگان یکی از برندهای معتبر تولید شده داخل کشور است که توانسته است با کیفیت مطلوب خود به راحتی در تمام نقاط کشور و خارج از کشور با گستره قیمتی متنوع توزیع شود. این منسوجات جزو منسوجات صادراتی به شمار میرود که هر سال بیش از ۱۰۰۰۰ تن از این محصولات به کشورهای خارج مانند کشور عراق، ترکیه، روسیه، پاکستان، آذربایجان، ارمنستان، افغانستان و… صادر میشود، بازرگانان با صادرات این محصول توانسته اند، ارز آوری زیادی را به درون کشور ایجاد کنند و به همان نسبت افراد بیشتری از هموطنان عزیز مشغول به کار شوند، این شرکت تولیدی با استفاده از نیروهای متخصص توانسته است این محصولات مرغوب با تراکم بالا و قیمت منصفانه تولید کند.
تاجران با خرید عمده و انبوه این محصول به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی توانسته اند با قیمت کمتری آنها را خریداری کنند و از این روش سود زیادتری کسب کرده اند، همچنین این محصول را میتوانید به صورت مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه کننده پتو به صورت خرده یا عمده انبوه در طرح و رنگ دلخواه خود خریداری کنید. متاسفانه امروزه بسیاری از سودجویان با پخش محصولات پتویی تقلبی در بازار باعث ایجاد تلاطم شده اند و تاثیرات منفی در قیمت و سلامتی مصرف کنندگان ایجاد کرده اند، در نتیجه خریداران این محصولات باید منسوجات به خصوص منسوجات خواب که ساعات زیادی از شبانه روز را با آنها در تماس هستند به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی خریداری کنند تا از جنس خریداری شده خود اطمینان داشته باشند، همچنین در خرید این روش باعث شده است محصولات مورد نظر خود را با قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

مشخصات پتو دو نفره لاله مهرگان

مشخصات پتو دو نفره لاله مهرگان

امروزه شرکت های تولیدی با استفاده از تار و پود کردن الیاف های گوناگون توانسته اند، محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار کنند، پتو دو نفره لاله مهرگان یکی از محصولات جدید شرکت لاله مهرگان است، این محصول با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است جزو منسوجات پرطرفدار در داخل و خارج از کشور باشد.
پتو با استفاده از الیاف های پنبه و پلی استر ویسکوز تولید شده است، این پتو در مرحله اول با استفاده از ترکیب این الیاف تشکیل میشود، سپس با استفاده از ماشین بافندگی، چله هایی بر روی پتو ایجاد شود و سپس با استفاده از ماشین ریسندگی، بافت این پتو مستحکم میشود و بعد از انجام مراحل مذکور با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ، رنگ های به کار رفته در این پتو با دوام میشوند، به صورتی که با شست و شو فراوان و استفاده مداوم دچار رنگ رفتگی نمیشوند سپس پتوها با ماشین کارتر در اندازه های متنوع برش میخورند، سپس به خط استریلیزه هدایت میشوند تا در این بخش با استفاده از مواد ضد عفونی به خوبی پاکیزه شوند و در بسته بندی های کیف مانند قرار میگیرند و به سراسر کشور ارسال میشوند.

مشخصات پتو دو نفره لاله مهرگان
همه ما انسان ها در طول زندگیمان از پتو استفاده کردیم، در این میان برخی پتوها نرم و لطیف بوده و برخی ها زبر و سنگین است، به درستی که انتخاب یک پتوی نرم و لطیف و در عین حال طراحی جذاب و سبک ارجعیت دارد نسبت به پتوی زبر و سنگین، زیرا با استفاده از پتوی زبر و سنگین دچار سنگینی و خفگی میکنیم. پتو دو نفره لاله مهرگان از پتوهای بسیار سبک و با قیمت مناسب است که به راحتی میتوانید نسبت به خرید عمده یا خرده این محصولات اقدام کنید. این پتو در اندازه های مختلفی مانند اندازه تک نفره شامل ۱۲۰ در ۲۲۰ سانتی متر و وزن ۵۰۰ گرم است؛ اندازه دو نفره پتو لاله مهرگان شامل ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر و وزن ۱۲۰۰ گرم است که وزن بسیار مناسب و سبکی است، مدل دو نفره این پتو به دلیل داشتن طراحی زیبا و برجسته یا سه بعدی باعث زیبایی بیش از حدی در تخت خواب و دکوراسیون اتاق شما میشود.

از پتوهای رومبلی چه میدانید

از پتوهای رومبلی چه میدانید

پتو رومبلی یکی از تولیدات جدید شرکت لاله مهرگان است. این پتو به منظور استفاده بر روی مبل و مانع از کثیف شدن مبل میشود، زیرا جزو پتوهای ضد آب است. گاهی اوقات افراد بر روی مبل استراحت میکنند و به همین دلیل نیاز به پتوهایی متناسب با اندازه مبل و سبک باشند تا به راحتی آنها را بتوان حمل کرد. این پتو با داشتن ضخامت مناسب و طراحی سه بعدی متناسب با رنگ و طرح مبل های خود خریداری کنید، همچنین این محصول را اگر در بازار عرضه پتو نتوانستید به راحتی پیدا کنید کافی است به سایت شرکت تولیدی مراجعه کنید و این پتو را با مشخصات خود مانند اندازه و طرح و رنگ مبل های خود خریداری کنید تا زیبایی دو چندانی به دکوراسیون منزلتان ببخشید. قیمت این پتو بسیار مقرون به صرفه است، جهت اطلاع از قیمت پتو رومبلی میتوانید به سایت شرکت لاله مهرگان مراجعه کنید. از معیارهای دیگر این محصول میتوان به نرمی و لطافت، وزن سبک، قابلیت شست و شو، طرح برجسته و سه بعدی، ترکیب رنگی متنوع خریداری کنید، از این محصول میتوانید به عنوان پتو رومبلی و رومیزی استفاده نمایید.

اطلاعاتی جهت انتخاب طرح پتو

اطلاعاتی جهت انتخاب طرح پتو

انتخاب یک پتو از میان برندهای مختلف پتویی موجود در بازار بسیار حائز اهمیت است، میدانیم که قیمت و هزینه ای که برای خرید یک محصول باید در دست داشت به همان نسبت انتظار خرید یک پتوی مرغوب و با کیفیت را باید در نظر داشته باشید. انتخاب طرح پتو مناسب باعث افزایش کیفیت خواب شما میشود پس باید انتخاب آنها را در اولویت قرار داد. انتخاب طرح پتو کاملا سلیقه ای است اما میتوان از پتویی استفاده کرد که علاوه بر طرح زیبا، جنس با کیفیت و تراکم با دوامی داشته باشید، از مواردی که در انتخاب یک پتو اهمیت دارد طرح آن است، شرکت تولیدی پتو لاله مهرگان توانسته است پتوهای با کیفیتی را در اندازه های تک نفره و دو نفره تولید کند. یکی دیگر از مواردی که علاوه بر انتخاب طرح پتو اهمیت دارد، توجه به اندازه و سایز پتو است، امروزه این محصولات در اندازه های مختلفی متناسب با قد افراد ساخته شده اند و در بازار فروش به صورت عمده و خرده عرضه میشوند.

عرضه کنندگان بی واسطه پتو دو نفره لاله مهرگان

عرضه کنندگان بی واسطه پتو دو نفره لاله مهرگان

این پتو با استفاده عرضه مستقیم از جانب کارخانه و با حذف واسطه، امکان خرید گسترده و عمده را به صورت انبوه برای خریداران این پتو فراهم کرده است که میتوانند متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود پتوی مورد نظر خود را با توجه به طرح و رنگ و سایز دلخواه خود خریداری کنند، این شرایط امکان خرید را برای پتو دو نفره لاله به راحتی فراهم ساخته است و با داشتن قیمت ارزان به مشتریان عزیز و سراسر کشور این پتو عرضه میشود. امروزه نمایندگی های فروش تاسیس شده در سراسر کشور شامل شهرهای تهران، قم، اصفهان، شیراز، کرمان، یزد و… این محصول را به صورت مستقیم و بی واسطه در ابعاد تک نفره و دو نفره در اختیار مصرف کنندگان قرار داده اند. خرید بی واسطه این منسوجات خواب باعث میشود از کیفیت محصول خریداری شده خود اطمینان داشته باشید و با قیمت ارزان تری این محصول را خریداری کنید.

پتو یک رنگ

پتو یک رنگ

از مواردی که خریداران پتو به آن مینگرند انتخاب یک پتو با رنگ و طرح مناسب است، محققان میگویند: پتوی خریداری شده باید از رنگ های روشن استفاده شود تا با استفاده از محصول به مرور زمان هنگامی که به آن نگاه میکنیم، آرامش زیادی به ما در خواب دهد و بر روی روحیه ما تاثیرات مثبت بگذارد. شرکت تولیدی لاله مهرگان با استفاده از رنگ های ضد حساسیت، پتوهای مرغوب و با کیفیتی تولید کرده است، گستره رنگی برای این پتوها به صورت یک رنگ یا چند رنگ است و از این بابت خریدار این پتوها به راحتی میتواند طرح و رنگ دلخواه خود را سفارش دهد تا با تخت خواب و دکوراسیون اتاقش ست باشد. خوشبختانه در انتخاب رنگ کارخانه تولیدی رنگ های متعددی تولید کرده است تا خریداران با دستی باز نسبت به خرید پتو اقدام کنند.
رنگ پتو دو نفره یا تک نفره لاله مهرگان بسیار مقاوم است و با استفاده مداوم و شست و شو فراوان این رنگ ها دچار ساییدگی و رنگ رفتگی نمیشوند.

پتو رومبلی

پتو رومبلی

پتو رومبلی انتخابی مهم و متناسب با دکوراسیون اتاق و خانه است، انتخاب یک طرح زیبا باعث میشود زیبایی زیادی در خانه ایفا شود. در ادامه به روند شست و شوی پتو رومبلی میپردازیم، این پتو قابلیت شست و شو دارد و به راحتی میتوانید آن را درون ماشین لباسشویی یا به صورت دستی بشویید. در شست و شوی این پتو و سایر منسوجات باید به امر اشاره داشت که مدت زمان زیادی پتو در مقابل نور خورشید قرار نگیرد، زیرا با قرارگیری این پتو یا مبل در مدت زمان زیاد در برابر نور خورشید باعث میشود رنگ پتو رومبلی سفید شود و دچار پوسیدگی شود.
پتو رومبلی را میتوانید با طرح و رنگ مبل خود ست کنید و اگر در بازار رنگ این پتو موجود نبود، به صورت مستقیم از کارخانه سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن آماده شود.

پتو لاله مهرگان جدید

پتو لاله مهرگان جدید

شرکت تولیدی پتو لاله مهرگان توانسته است با به کارگیری الیاف های متنوع، پتوهای جدیدی تولید سازد که هرکدام ویژگی ها و کاربردهای مختص به خود را دارند. پتو لاله مهرگان جدید شامل پتوهایی نظیر: پتو تک نفره و دو نفره ضد آب، پتو یک بار مصرف، پتو ابریشمی و… است. از این پتو همانند سایر لوازم منزل باید نگهداری کرد؛ برخی افراد به انتخاب یک پتو با جنس مقاوم و با کیفیت اکتفا میکنند و در روند استفاده و شست و شو این محصولات بسیار بی تفاوت هستند که منجر به کاهش دوام و کیفیت پتو میشود. یکی از راه های نگهداری خوب و مناسب از پتوهای مدل جدید مهرگان یا هر پتوی دیگری این است که بر روی پتوی مورد استفاده خود، ملحفه بدوزید زیرا باعث میشود به راحتی کثیف نشود، پرزدهی نداشته باشد و گرما را خوب تر درون خود حبس کند.

پتو دو نفره ترولاو

پتو دو نفره ترولاو

پتو دو نفره و تک نفره ترولاو یکی از محصولات جدید تولید شده شرکت لاله مهرگان است، این پتو برای ابعاد تک نفره شامل ۱۲۰ در ۲۲۰ سانتی متر و برای ابعاد دو نفره شامل ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی تولید میشود. پتو دو نفره ترولاو با داشتن ویژگی هایی نظیر بافت نرم و لطیف جزو پتوهای با کیفیت به شمار میرود که برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. از ویژگی های دیگر این محصول میتوان به وزن سبک و قابلیت حمل آسان، ضد حساسیت، مقاومت بالا، رنگ بندی متنوع، طرح های گسترده و… اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *