eb9566c033a4545a96fc2c48ed5b53ef واردکننده بالشت الیاف توپی مصنوعی

برای تولید بالش ها و پُر کردن آنان، از الیاف مختلفی استفاده می شود که می توان آنان را به دو دسته طبیعی و مصنوعی دسته بندی کرد. اما هدف ما در این مقاله کوتاه، معرفی واردکننده بالشت الیاف توپی مصنوعی است. در ادامه، توضیحات مفصلی می دهیم تا بهتر با این نوع از محصول آشنایی پیدا کنید. 

واردکننده بالشت الیاف توپی مصنوعی

قابلیت شستشو بالشت الیاف توپی در ماشین

قابلیت شستشو بالشت الیاف توپی در ماشین الیاف توپی، محصولاتی اند که از جنس های مصنوعی به دست می آیند. ماده اولیه در تولید آنان، پلی استر است. البته باید بگوییم که نوع مرغوب این الیاف ها، قابل بازیافت می باشد و به همین علت، سازگار با محیط زیست است. از سویی، بالشت الیاف توپی، قابلیت شستشو در ماشین را هم دارد و هیچ آسیبی به کیفیت آن نمی رساند. 

از استفاده از این الیاف مزیت های مختلفی را دارا می باشد که می توان به این موارد اشاره کرد: 

  • سبک هستند. 
  • ارزان تمام می شوند. 
  • قابل شستشو می‌ باشند. 
  • سریع خشک می شوند. 
  • در برابر باکتری، کپک و بید مقاوم هستند. 
  • ثابت بسیار خوبی دارند. 

به این دلایل است که امروزه بیشتر تولیدی های کالای خواب، برای پر کردن بالش ها از این الیاف استفاده می نمایند. البته به کارگیری از این محصولات، در تشک، کوسن، پتوهای سنتی و غیره هم رایج شده است. پس می توانید به راحتی در هر سایز و اندازه ای که بخواهید، بالش های تولید شده از این الیاف را به دست آورید. 

دیگر نگرانی ای بابت کثیف شدن آن نخواهید داشت؛ زیرا که در ماشین لباسشویی می اندازید و آن را بدون نگرانی می شویید. 

قیمت فروش بالشت الیاف توپی مصنوعی

قیمت فروش بالشت الیاف توپی مصنوعی استفاده از کالای خوب مناسب به ویژه بالش ها، سبب می شود تا به خواب راحتی داشته باشیم و بامداد نیز، بدون درد کمر، گردن و خستگی بلند شویم و پی کارهای روزانه برویم. اما درباره قیمت فروش بالشت الیاف توپی مصنوعی باید بگوییم که این کالا را در نرخ های متنوعی ارائه می دهند. 

دلیل این موضوع می توان سایز، نحوه پر کردن، نوع بالش و موارد دیگری از این دست باشد. از طرفی، باید در این بخش بندی، شیوه خرید و فروش را هم بگنجانیم؛ چون که خوب نگاه می کنیم، می بینیم کسانی که به شکل عمده کالا را می خرند، هزینه های کمتری را متقبل می شوند. 

با همه این موارد، جهت به دست آوردن فهرست کاملی از قیمت های این نوع از بالش ها، شما می توانید با فروشندگان این فروشگاه اینترنتی تماس برقرار کنید. این کار از طریق شبکه های اجتماعی گوناگون و شماره های تماس امکان پذیر است. از این طریق الیاف وارداتی را نیز می‌ توانید سفارش دهید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *