cbd80a17e3a7a2f9859e48a492af8aec نرخ قیمت پتو نوجوان با کیفیت

نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است.

پتو، یکی از اصلی ترین لوازم رخت خواب است. انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد. در این مطلب به نرخ قیمت پتو نوجوان با کیفیت اشاره می کنیم که کی از مدل ها با خرید بسیار بالا در بازارهاست.
اگر شما جزء آن دسته از نوجوانان هستید که از اصطلاح ” شب بدون پتو خوابم نمیبره” زیاد استفاده میکنید؛
اگر جزء آن دسته از نوجوانان هستید که کیفیت پتو، نرمی، بافت، نخی که در آن استفاده می شود و همینطور شکل ظاهری آن بسیار برایتان با اهمیت هست، و می خواهید حتما با نمای اتاق خواب شما در یک سطح باشد، پیشنهاد می کنیم این مطلب را اصلا از دست ندهید!

بستر خواب هر انسان باعث بوجود آمدن نیرو و انرژی آن شخص در طول روز می‌شود اگر بستر خواب ما متناسب با روحیات و خلقیات و سلیقه ما نباشد ما نمی‌توانیم به قدر کافی بخوابیم و انرژی لازم را در طول روز داشته باشیم مخصوصا نوجوانان که در این سنین خواب کافی باعث رشد بهتر وتاثیر مثبت بر روی اخلاق آنان دارد معمولا نوجوانان پسر با خستگی زیادی ب رخت خواب می‌روند بدلیل جنب و جوش فراوان در طول روز امروزه ن تنها طرح های زیبای پتو دخترانه بلکه پتوهای زیبا پسرانه در طرح های زیبا تولید شده است که باعث آرامش کافی در خواب نوجوانان می‌شود.

سه نکته مهم درباره پتو که باید بدانید

 

مشخصات عمومی پتو

پتو، از نوعی بافت پشمی تشکیل شده که دارای لایه های بسیاری است. بعضی از لایه های برای گرم نگهداشتن به کار برده شده و بعضی صرفا فقط برای ظاهر پتو و زیبا سازی آن استفاده می شود.

پتوها متناسب با سن و سلیقه ی انسان ها متفاوت است برای مثال پتوهای کودک در سایز هایی کوچک تر از سایر پتوهای نوجوانان و بزرگسالان و در رنگبندی های شاد تر و تصاویر زیبا تر از جمله شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان و پتوهای بزرگسال ک معمولا با توجه با سلیقه بانوان خوش سلیقه ارائه می‌شود در طرح های گل و ترمه و… در بازار ها عرضه می‌شود هر بانو و هر نوجوانی و هر زن و کردی می‌توانند با توجه به سلیقه‌ی خود در انتخاب پتوی مورد نیاز خود را تهیه کنند و گاهی یک فرد بلند تر و سرمایی تر از افراد دیگر خوانواده است پس معمولا این فرد پتویی با قبلیت بزرگ تر بودن سایز و سنگین تر بودن وزن و ضخامت بیشتر را انتخاب می‌کند.

بررسی کیفی بهترین نوع پتو

انواع پتو

پتو از بافت پنبه ای و یا پشمی ساخته می شود. از انواع شایع پتو می توان به :

  • اکریلیک
  • پلی استر کشباف
  • راسو
  • پنبه
  • پشم
  • ابر

اشاره کرد. اما نوعی از پتو ها هستند که با معرفی آن ها اولین نظری که در مورد آن ها دارید این است که : بسیار عجیب غریب هستند!
این پتو ها، پتوهای بافتنی افغانستان هستند که از نظر ظاهری بسیار عجیبند.
اگر در لغت نامه دهخدا نام پتو را پیدا کنید می بینید که نوشته شده پتو به معنای پت یعنی مو است.

روشا عروسکی8 نرخ قیمت پتو نوجوان با کیفیت

انواع پتو از نظر کاربرد

پتو ها از نظر کاربرد نیز انواع مختلفی دارند. بعضی پتوها مخصوص تخت های دو نفره هستند، برخی پتو ها مخصوص تخت های تک نفره. این دو مدل از پتو در بازار بسیار یافت می شود.
نوعی دیگر از پتو، پتو نوجوان است که دارای شکل های ظاهری بسیاری است و در بازار انواع و اقسام مختلفی دارد.
از دیگر پتوها می توان به انواع پتوهای مسافرتی، پتو نوزاد و پتو کودک نیز اشاره کرد.

ویژگی بارز پتو عروسکی کودک

نرخ قیمت پتو نوجوان با کیفیت

نرخ قیمت پتو نوجوان، بسیار متفاوت است. بسیاری از پتو ها در یک بسته شامل: رو بالشتی، رو تختی و پتو هستند. اما بسیاری نیز پتو نوجوان را جداگانه به فروش گذاشته اند.
نرخ قیمت پتو نوجوان به تنهایی با کیفیت بالا از ۸۰ تومن شروع شده که می توانید در فروشگاه های مختلف این محصول بی نظیر را خریداری کنید و شب باراحت کامل بخوابید.

هر جنس بستگی به کیفیت کار قیمتش هم تغییر می‌کند مثلا کسی که ست کامل از جمله روتختی و رو بالشت و پتو را می‌خواهد قیمت کار با کسی که پتو نوجوان را به تنهایی می‌خواهد فرق دارد ک ضخامت و اندازه ی کار در قیمت کالا تاثیر فروان دارد.

نوجوان 1 نرخ قیمت پتو نوجوان با کیفیت

خصوصیات یک پتو نوجوان پسرانه خوب

پسرهای نوجوان معمولا در سنین نوجوانی در اوج رشد جسمانی خود قرار دارند باید پتوی برای آنان در نظر گرفته شود که نیاز به تعویض زود به زود نداشته باشد و زود برایشان کوچک نشود پس باید به سایز آن دقت کرد در این سن نوجوانان اتاق خواب را بهتر از هر جایی دوست می‌دارند پس باید پتویی با رنگبندی و طرح های دلخواه آنان و ضخامت مناسب باشد و طرح های کودکانه و … خود داری شود.

خرید مستقیم پتو نوجوان طرح دار از کارخانه

پتوی نوجوان طرح دار در طرح ها و رنگ بندی های فروان در کارخانه موجود می باشد وقتی که ما تصمیم به خرید مستقیم از کارخانه میگیرم مزایای دارد از جمله اینکه اجناس و کالا ها دست به دست نمی‌شوند و قیمت آنان بالاتر نمی‌رود و ما آن را باقیمت مناسب می‌خریم و طرح ها و شکل های بسیار و متناسب با سلیقه ی ما در این خرید بوجود میاد.
======
نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است.

پتوهای نوجوان عمدتاً به صورت تک نفره تولید می شوند و دارای ابعاد و سایز استاندارد هستند، مدل و طراحی پتو جوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند. پتوی نوجوان تک رنگ و ساده از زیبا خاصی برخوردار هستند و جلوه قشنگی هم به اتاق کودک شما می دهد. همچنین این پتوها در هنگام شست و شو مقاوم هستند و رنگ آنها از بین نمی رود.
در هنگام خرید پتو حتما به جنس آن دقت کنید که چه پتویی و با چه اندازه ای می خواهید. امروزه جنس های پتو شامل: پنبه، ابر، نمدی، پشم شیشه ای، پلی استر، ابریشم، پشم، کتان، مخملی، ارگانیک، کرکدار و… هستند. همه ی این جنس پتوهایی که نام بردیم برای نوجوان هم تولید می شوند.

پتو نوجوان
پتو نوجوان

فروش پتو نوجوان یکی از پر فروش ترین پتوهای بازار است که طرفداران آن نوجوانان هستند. انواع پتوهای نوجوان دختر همان طور که از اسمش مشخص است برای دختران است که طرح های آن به صورت عروسکی، گل دار، فانتزی، باربی، کیتی و… هستند و بیشتر پتو نوجوان دختران در رنگ های صورتی، لیمویی، زرد وجود دارند و این پتوها هم به صورت ساده و هم به صورت برجسته هستند.
پتو‌ نوجوان پسرانه: این پتوها مخصوص پسرها است؛ طرح های پسرانه شامل: طرح های فانتزی، کارتونی، ساده و… هستند، بیشتر رنگ های پتوی نوجوان پسر در رنگ های، آبی، قرمز، سبز، سرمه ای و… وجود دارند که نوجوانان بسته به سلیقه خود آنها را انتخاب می کنند. امروزه نوجوانان بیشتر به مدل پتوهای عروسکی تمایل دارند، به دلیل آنکه شخصیت های کارتونی که دوست دارند روی این پتوها چاپ می شوند.
یکی از مدل های پتو که هم برای نوجوانان دختر و پسر مناسب است طرح کیتی است، این مدل انواع مدل های دخترانه و پسرانه را دارد. پتوهای طرح کیتی، پتوهای را شامل میشود که برای نوزادان، برای نوجوانان و برای کودکان طراحی شده‌اند که طرح های آن شامل طرح های طبیعت، طرح های گل، طرح های انیمیشن‌ های کارتونی و…. وجود دارد. پتوهای کیتی از طرح زیبا پتوهای نوجوان محسوب می شوند، همچنین این پتوها دارای کیفیت و دوام نسبتاً بالایی هستند. انواع پتوهای کیتی را می توانید در بازارهای کالای خواب پیداکنید. همچنین می توانید وارد سایت دیبابافت نگار شده و به راحتی بدون آنکه از شما وقت بگیرد و یا شما را خسته کند می توانید مشاهده کنید و پس از دیدن خرید های خود را ثبت کنید. یادتان باشد که ما فقط به صورت عمده فروش داریم.
سایت دیبابافت نگار انواع پتوهای کیتی چه دخترانه و چه پسرانه را در سایت موجود دارند می توانید با کمترین زمان و کمترین هزینه این پتوها را سفارش دهید تا هرچه سریع تر به دست شما برسد. سایز این پتوها ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر است که کامل تخت را پوشش می دهند چیزی شبیه پتوهای یک نفره.

پتو نوجوان
پتو کودک باکیفیت

پتو نوجوان باکیفیت را می توانید از سایت دیبابافت نگار تهیه کنید و فرزندان خود را خوشحال کنید پتوهای ما همه از الیاف مرغوب و باکیفیت تولید شده اند. این پتوها دارای نرمی و لطافت هستند تقریبا می توان گفت سایز آنها شبیه سایز پتوهای یک نفره هستند. طرح های پر فروش پتو نوجوان پسرانه شامل: پتو نوجوان طرح سه بعدی، کیتی، کارتونی و مدل های ساده. این چهار مدل امروزه در بازار طرفداران زیادی دارند.
قیمت انواع پتوهای نوجوان بستگی به جنس الیاف به کار رفته در آن، سایز، وزن پتو، ثبات رنگ و… تاثیر مستقیم در قیمت پتو را دارد. توجه داشته باشید برای خرید پتو نوجوان، پتوی انتخاب کنید که از الیاف طبیعی تولید شده باشند و ضد حساسیت باشند تا فرزند شما دچار مشکل نشود. همچنین توجه داشته باشید پتو با رنگ های شاد برای نوجوانان خریدارای کنید زیرا رنگ های تیره در روحیه آنها تاثیر دارد.

پتو نوجوان
قیمت پتو نوجوان باکیفیت

قیمت نرخ پتو نوجوان باکیفیت همان طور که در بالا توضیح دادیم بستگی به الیاف به کارفته در آن و سایز پتو و… دارد. پتوهای نوجوان در طرح و رنگ بندی های مختلف در کارخانه های نساجی تولید می شوند این کارخانه ها پتوها را هم به صورت پسرانه و هم به صورت دخترانه تولید می کنند. پتو یکی از لوازم شخصی هر فرد به حساب می‌آید مخصوصا برای نوجوانان باید پتوهای انتخاب کنید که دارای کیفیت خوب و گرمای مطلوبی داشته باشند. همچنین طرح پتوها باید به گونه ای باشد که با سلیقه ی نوجوانان هم خوانی داشته باشند. بهتر است پتوهای برای نوجوانان انتخاب شوند که به دکوراسیون اتاق خوابشان هماهنگی داشته باشند.
اگر از آن دست نو جوانانی هستند که کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید تا انواع پتوها را مشاهده کنید و بنا به سلیقه تان انتخاب کنید. شرکت دیبابافت نگار در این سال ها توانسته بهترین پتوهای نوجوان را در بازارهای داخلی و خارجی به صورت عمده و باکیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش به رساند. اگر شما هم تمایل همکاری با ما را دارید می توانید وارد سایت شده و دیدگاه خودتان را ثبت کنید تا مشاوران ما با ارتباط برقرار کنند.

374 دیدگاه

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم
    بعد ضخامتش رو دیدم یکی هم ماله خودم گرفتم 😅😅
    ممنون

  • سلام پتوهای نوجوان عمدتاً به صورت تک نفره تولید می شوند و دارای ابعاد و سایز استاندارد هستند، مدل و طراحی پتو جوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند

  • سلام وقت بخیر
    طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • سلام وقت بخیر
    نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است.

  • سلام وقت بخیر
    پتوی نوجوان طرح دار در طرح ها و رنگ بندی های بسیار جذاب تولید می شوند و من برای پسرم از شما خرید کردم و خیلی خوشش آمد.

  • سلام وقت بخیر
    ما نمی‌توانیم به قدر کافی بخوابیم و انرژی لازم را در طول روز داشته باشیم مخصوصا نوجوانان که در این سنین خواب کافی باعث رشد بهتر وتاثیر مثبت بر روی اخلاق آنان دارد معمولا نوجوانان پسر با خستگی زیادی ب رخت خواب می‌روند

  • سلام وقت بخیر
    در این مطلب به نرخ قیمت پتو نوجوان با کیفیت اشاره می کنیم که کی از مدل ها با خرید بسیار بالا در بازارهاست.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام صبح بخیر
    پتوهای نوجوان غالبا به صورت تک نفره تولید می شوند و دارای ابعاد استاندارد هستند و در طرح های بسیار زیبا و درخشان تولید می شوند.

  • سلام وقت بخیر
    تنها طرح های زیبای پتو دخترانه بلکه پتوهای زیبا پسرانه در طرح های زیبا تولید شده است که باعث آرامش کافی در خواب نوجوانان می‌شود

  • سلام وقت بخیر
    بستر خواب هر انسان باعث بوجود آمدن نیرو و انرژی آن شخص در طول روز می‌شود

  • سلام وقت بخیر
    پتو، یکی از اصلی ترین لوازم رخت خواب است. انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد. در این مطلب به نرخ قیمت پتو نوجوان با کیفیت اشاره می کنیم که کی از مدل ها با خرید بسیار بالا در بازارهاست

  • سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری مکالمه ای با شما داشته باشم ارسال به کشور قزاقستان دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است.

  • سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت خوبتون ما از سایتتون پتو نوزادی برای سیسمونی دخترم خرید خیلی خوشگل و نرمه جنسی که شما دارید واقعا عالیه موفق باشید

  • سلام وقت بخیر
    ارسال به بندر عباس هم دارید؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید در چه ابعادی تولید دارید و تراکم این پتو ها چه مقدار است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام خسته نباشید من برای دخترم از این پتوهای نوجوان مجموعه شما خرید کردم بسیار جنس مرغوبی دارد و نرم ولطیفند هستند

  • سلام وقت بخیر
    پتویی با قبلیت بزرگ تر بودن سایز و سنگین تر بودن وزن و ضخامت بیشتر را انتخاب می‌کند که نرخ پایینی هم داشته باشید

  • سلام وقت بخیر
    ارسال به عمان هم دارید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید به چه نحوی انجام می شود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور بوتان را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

  • سلام وقت بخیر
    پتو، از نوعی بافت پشمی تشکیل شده که دارای لایه های بسیاری است بنده خودم از سایت شما خرید داشتم واقعا راضیم خداقوت

  • سلام وقتتون بخیر
    پتو نوجوان هایی که از شما خرید کردم بسیار باکیفیت هستند ممنون از مجموعه خوبتون.

  • سلام وقت بخیر قصد سفارش دارم و این که با تناژ بالا بخرم اگر من حالا بالا بخرم بیشتر میشه یا همون فقط به صورت عمده

  • سلام وقت بخیر
    پتو، یکی از اصلی ترین لوازم رخت خواب است انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد ارسال به بوشهر هم دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    اگر امکانش هست عکس کامل محصولات خود را در اینا برای من ارسال کنید پتو های نوجوان در اونه رنگ بندی و توضیح کامل دهید

  • سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پتو نوجوان با ابعاد استاندارد شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    هرچه وزن پتو کمتر باشد راحتر خواهیم بود ولی بعضی افراد عادت دارند که پتو سنگین تر باشد در این صورت احساس راحتی بیشتری دارند و برخی به دلیل این که خواهان گرمایش بیشتری هستند پتو های سنگین تری را انتخاب می کنند. و بسیار کیفیت خوبی دارند.

  • سلام وقت بخیر
    فرد پتویی با قبلیت بزرگ تر بودن سایز و سنگین تر بودن وزن و ضخامت بیشتر را انتخاب می‌کند

  • سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری مکالمه ای با شما داشته باشم ارسال به کشور کویت هم دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    حدود 200عدد پتو می خوام ارسال کنید بهباربری ندهید یه کامیون بگیرید هزینش به صرفه تره ممنون

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    پتو، یکی از اصلی ترین لوازم رخت خواب است. انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد

  • سلام وقت بخیر
    نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است.

  • سلام وقت بخیر
    بعضی از لایه های برای گرم نگهداشتن به کار برده شده و بعضی صرفا فقط برای ظاهر پتو و زیبا سازی آن استفاده می شود.

  • سلام وقت بخیر پتوی نوجوان تک رنگ و ساده از زیبا خاصی برخوردار هستند و جلوه قشنگی هم به اتاق کودک شما می دهد. همچنین این پتوها در هنگام شست و شو مقاوم هستند و رنگ آنها از بین نمی رود

  • اگر جزء آن دسته از نوجوانان هستید که کیفیت پتو، نرمی، بافت، نخی که در آن استفاده می شود و همینطور شکل ظاهری آن بسیار برایتان با اهمیت هست، و می خواهید حتما با نمای اتاق خواب شما در یک سطح باشد، پیشنهاد می کنیم لز این شرکت خرید کنید

  • سلام وقت بخیر
    خواستم از شما برای محصول بسیار خوبتون تشکر کنم من اولین بار از شما خرید کردم و مشتری همیشگی شما شدم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقتتون بخیر شما یکی از بهترین مجموعه هایی هستید که من باهاش چند ساله که کار می کنم ممنون از مجموعه بسیار خوبتان ‌‌.

  • سلام روزتون بخیر خسته نباشید
    پتو خیلی زیبا هستند و برای دخترم تهیه کردم قیمت خیلی مناسب و جنس بسیار عالی دارند پیشنهاد می کنم شما هم تهیه کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر من از شما پتوی نوجوان برای پسرم خرید کردم خیلی خوشش اومده و نرمی لطافت خاصی دارد باتشکر

  • در طول روز امروزه ن تنها طرح های زیبای پتو دخترانه بلکه پتوهای زیبا پسرانه در طرح های زیبا تولید شده است که باعث آرامش کافی در خواب نوجوانان می‌شود.

  •  از آن دست نو جوانانی هستند که کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم
    بعد ضخامتش رو دیدم یکی هم ماله خودم گرفتم 
    ممنون

  • سلام وقت بخیر با نزدیک شدن به فصل های سرد سال، فروش این نوع از پتو ها نسبت به قبل بیشتر خواهد شد.

  • سلام وقت بخیر
    هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است و نرخ مناسبی هم دارد

  • سلام عرض ادب من از این پتوهای نوجوان برای پسرم خریداری کردم خیلی زود رسید و کیفیت خوبی داشت

  • سلام وقتتون بخیر
    ابعاد پتو نو جوان چقدر است؟ برای پسر ۱۳ ساله قابل استفاده است ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • این پتو های مسافرتی بسیار مناسب و با کیفیت است و برای مسافرت ها خیلی خوب است.

  • سلام وقت بخیر
    پتو یکی از کالاهای خواب است که باید در خرید ان دقت کافی کردن تا هم خواب راحت داشته باشید هم دچار حساسیت نشوید

  • سلام خوبید خسته نباشید این مدل پتویی که خریدم ازتون اینقدر خوب بود ک به جز بچه ها هم برای خودم هم سفارش دادم خیلی نرم و گرم و لطیف بود

  • من نوع تک رنگ این محصول رو می پسندم چرا که بیشتر زیبایی نوع تک رنگ بیشتر بوده می تواند روی تخت عالی جلوه کند

  • سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  • سلام وقت بخیر
    پتو های نوجوان داشتن ابعاد مناسب برای پتو هم خیلی مهمه و حتما به این نکته دقت کرده و بعد اقدام به خرید پتو کنید

  • سلام خسته نباشید دوستانی که پتوی نوجوان خرید داشتند کیفیتش چجوری بود و طبق ذائقه ی کدوم کشور است جهت صادرات ممنونم

  • سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت خوبتون ما از سایتتون پتو نوزادی برای سیسمونی دخترم خرید خیلی خوشگل و نرمه جنسی که شما دارید واقعا عالیه موفق باشید

  • سلام وقت بخیر
    پتویی با قبلیت بزرگ تر بودن سایز و سنگین تر بودن وزن و ضخامت بیشتر را انتخاب می‌کند که نرخ پایینی هم داشته باشید

  • سلام خسته نباشین پتو های نوجوان دارای طرح و رنگ بسیار زیبایی هستند و ابعاد و اندازه های خوبی دارند

  • سلام خسته نباشیدموضوع مهم این است که این پتوها شادیلون در ابعاد نوجوان به دلیل استفاده از الیاف بسیار مرغوب، دوخت مطلوب و همچنین بافت فشرده آن این خاصیت را دارد که با شستن دردفعات زیاد هیچ تاثیر مخربی برای این پتوها پیش نمی آید و کیفیت درجه یک آن ها آن مانند روز اول می باشد

  • سلام عرض ادب پتوهای نوجوان بسیار پتپی با کیفیت و دارای عمر با دوامی است و قیمت مناسبی داره

  • سلام وقتتون بخیر
    من در کشور مالزی زندگی می کنم شما برای این کشور ارسال بار قبول می کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای یکبار مصرف تک چهار نفره به دلیل الیاف مرغوب، بافت عالی، کیفیت بالا ودوخت خوبی که دارند با شستشوی زیاد خراب نمیشوند و مانند پتوی نو هستند

  • سلام وقت بخیر
    جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • باسلام خسته نباشید خیلی طرح های زیبایی داریدمن ازسایت شماخریدکردم واقعاجالب بودن تشکرازشما

  • باسلام خسته نباشید طرح ونمونه های دیگه روهم میشه توایتاارسال کنیدمن تعدادبالاخریددارم مرسی ازسایت خوبتون

  • هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است.وپتوهای نوجوان عمدتاً به صورت تک نفره تولید می شوند

  • سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این نوع پتو یکی از بهترین پتو هایی بود ک برای فروشگاهم تهیه کردم از نظر قیمتی در کل ایران رغیب ندارید خیلی خیلی متشکرم

  • نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است

  • سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  • پتوهای شادیلون در ابعاد نوجوان و بزرگسال در ابعاد استاندارد تولید شدند و برای مسافرت های کوهنوردی پر کارد و فروش خوبی هم دارد

  • کیفیت پتو، نرمی، بافت، نخی که در آن استفاده می شود و همینطور شکل ظاهری آن بسیار برایم اهمیت دارد

  • نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است

  • نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است

  • سلام وقت بخیر
    ما نمی‌توانیم به قدر کافی بخوابیم و انرژی لازم را در طول روز داشته باشیم مخصوصا نوجوانان که در این سنین خواب کافی باعث رشد بهتر وتاثیر مثبت بر روی اخلاق آنان دارد معمولا نوجوانان پسر با خستگی زیادی ب رخت خواب می‌روند

  • اگر از آن دست نو جوانانی هستند که کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید تا انواع پتوها را مشاهده کنید و بنا به سلیقه تان انتخاب کنید

  • شرکت دیبابافت نگار در این سال ها توانسته بهترین پتوهای نوجوان را در بازارهای داخلی و خارجی به صورت عمده و باکیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش به رساند.

  • پتو یکی از لوازم شخصی هر فرد به حساب می‌آید مخصوصا برای نوجوانان باید پتوهای انتخاب کنید که دارای کیفیت خوب و گرمای مطلوبی داشته باشند.

  • سلام وقت بخیر
    طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • سلام وقت بخیر
    ارسال به بندر عباس هم دارید؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید در چه ابعادی تولید دارید و تراکم این پتو ها چه مقدار است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر من از پتوهای نوجوان به عنوان هدیه برای خواهر زاده ام خریدم خیلی راضیه واز مدل و طرحش خیلی خوشش اومده

  • سلام خسته نباشید قیمت انواع پتوهای نوجوان بستگی به جنس الیاف به کار رفته در آن، سایز، وزن پتو، ثبات رنگ تاثیر مستقیم در قیمت پتو را دارد ممنون

  • سلام شادیلون روز به روز طرح های زیباتر و بهتری را برای تولید پتوهای خود به کار می برد که جای تشکر دارد ممنون

  • سلام خسته نباشید پتوهای نوجوان عمدتاً به صورت تک نفره تولید می شوند و دارای ابعاد و سایز استاندارد هستند، مدل و طراحی پتو جوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند

  • سلام وقت شما بخیر
    نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به چه چیزی داره ?
    کارتون هاش چندتایی هست
    دخترانه پسرانه جداگونه هست یا ترکیبی هست کارتن هاش

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    پتو های نوجوان یکی از مهم ترین کالاهای خواب می باشد که در میزان کیفیت خواب شما بسیار تاثیر گذار است.

  • پتو نوجوان شادیلون نسبت به انواع پتو های دیگر که از جنس الیاف پلی استر هستند کیفیت بسیار بهتری دارد و عایق بهتری برای گرما و سرما است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وخداقوت
    چطور میتونم محصولات شما وقیمت پتوهاا رو توی سایت ببینم ؟
    قیمت پتو نوزادی رو میخواستم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام از محصولات پتوی گوسفندی در این سایت خریداری کردم این محصول درمدلهای مختلف کیفیت عالی انواع مختلف زیبا در طرح های متنوع به شما توصیه میکنم تا از این سایت خریداری کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  • به نظر من این پتو ها خاص و جذاب هستند و همچنین نرم و لطیف هستند و برای محافظت در برابر سرما بسیار مناسب اند

  • پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  • سلام خسته نباشید
    این محصول از جمله کالاهایی است که خریدی راحت را به ما هدیه می کند.بنابراین داشتن محصولی با کیفیت، خوب، نرم و راحت می تواند آرامش را مهمان ما سازد.

  • سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    من چند باری از شما خرید کردم خواستم ببینم برای عید به صورت چکی با من کار می کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  • سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  • سلام خدمت تیم حرفه ای دیبا بافت نگار خدا قوت به شما
    من دوسال پیش از شما خرید کردم بازم خواستار خرید از شما هستم هنوز هم ارسال دارین ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است.

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم
    بعد ضخامتش رو دیدم یکی هم ماله خودم گرفتم 😅😅
    ممنون

  • اگر از آن دست نو جوانانی هستند که کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید تا انواع پتوها را مشاهده کنید و بنا به سلیقه تان انتخاب کنید عا لین

  • سلام وقت بخیر
    تنها طرح های زیبای پتو دخترانه بلکه پتوهای زیبا پسرانه در طرح های زیبا تولید شده است که باعث آرامش کافی در خواب نوجوانان می‌شود

  • قیمت نرخ پتو نوجوان باکیفیت همان طور که در بالا توضیح دادیم بستگی به الیاف به کارفته در آن و سایز پتو و… دارد. پتوهای

  • طرح های پر فروش پتو نوجوان پسرانه شامل: پتو نوجوان طرح سه بعدی، کیتی، کارتونی و مدل های ساده. این چهار مدل امروزه در بازار طرفداران زیادی دارند.

  • طرح های پر فروش پتو نوجوان پسرانه شامل: پتو نوجوان طرح سه بعدی، کیتی، کارتونی و مدل های ساده. این چهار مدل امروزه در بازار طرفداران زیادی دارند.

  • پسرهای نوجوان معمولا در سنین نوجوانی در اوج رشد جسمانی خود قرار دارند باید پتوی برای آنان در نظر گرفته شود که نیاز به تعویض زود به زود نداشته باشد و زود برایشان کوچک نشود پس باید به سایز آن دقت کرد

  • پتو یکی از لوازم شخصی هر فرد به حساب می‌آید مخصوصا برای نوجوانان باید پتوهای انتخاب کنید که دارای کیفیت خوب و گرمای مطلوبی داشته باشند.

  • پتو مسافرتی باید سبک، کم حجم و قابل حمل باشد و در مسافرت بتوان به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده داشت

  • سلام عرض ادب خسته نباشید
    خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کن برای صادرات پتو به کشور عربستان.

  • شستشوی آن بسیار راحت بوده و خیلی سبک است و از کیفیت زیادی برخوردار است و گرمای مطلوبی دارد

  • سلام
    پتو، یکی از اصلی ترین لوازم رخت خواب است. انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد.

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم
    بعد ضخامتش رو دیدم یکی هم ماله خودم گرفتم 😅😅
    ممنون

  • اگر از آن دست نو جوانانی هستند که کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید تا انواع پتوها را مشاهده کنید و بنا به سلیقه تان انتخاب کنید.

  • قیمت نرخ پتو نوجوان باکیفیت همان طور که در بالا توضیح دادیم بستگی به الیاف به کارفته در آن و سایز پتو و… دارد

  • پتوهای نوجوان در طرح و رنگ بندی های مختلف در کارخانه های نساجی تولید می شوند این کارخانه ها پتوها را هم به صورت پسرانه و هم به صورت دخترانه تولید می کنند.

  • سلام با اینکه امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است ولی برای خرید این پتو شادیلون دقت فراواران میخاد چون همه جا وجود داره ولی جنسشون الیافی نیست

  • رنگ بندی هاش خیلی شاد و جذاب هستند و هر کدوم قشنگی خاص خودشون رو دارند. من از رنگ های متنوع این پتو خریداری کردم و الان که مدت زیادی ازش استفاده می کنم هیچ تغییر در کیفیتشون به وجود نیامد

  • نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم
    بعد ضخامتش رو دیدم یکی هم ماله خودم گرفتم 😅😅
    ممنون

  • اگر از آن دست نو جوانانی هستند که کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید تا انواع پتوها را مشاهده کنید

  • پتو یکی از لوازم شخصی هر فرد به حساب می‌آید مخصوصا برای نوجوانان باید پتوهای انتخاب کنید که دارای کیفیت خوب و گرمای مطلوبی داشته باشند.

  • قیمت انواع پتوهای نوجوان بستگی به جنس الیاف به کار رفته در آن، سایز، وزن پتو، ثبات رنگ و… تاثیر مستقیم در قیمت پتو را دارد

  • پتوهای نوجوان در طرح و رنگ بندی های مختلف در کارخانه های نساجی تولید می شوند این کارخانه ها پتوها را هم به صورت پسرانه و هم به صورت دخترانه تولید می کنند

  • توجه داشته باشید برای خرید پتو نوجوان، پتوی انتخاب کنید که از الیاف طبیعی تولید شده باشند و ضد حساسیت باشند تا فرزند شما دچار مشکل نشود.

  • سلام پتوهای نوجوان عمدتاً به صورت تک نفره تولید می شوند و دارای ابعاد و سایز استاندارد هستند، مدل و طراحی پتو جوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند

  • سلام وقت بخیر
    طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد

  • سلام وقت بخیر
    ما نمی‌توانیم به قدر کافی بخوابیم و انرژی لازم را در طول روز داشته باشیم مخصوصا نوجوانان که در این سنین خواب کافی باعث رشد بهتر وتاثیر مثبت بر روی اخلاق آنان دارد

  • یکی از اقلام مهمی که میتواند این خواب خوب را برایمان میسر کند، وجود پتویی باکیفیت و زیبا است.این پتو ها ازجمله پتوهایی است که امروزه به دلیل کیفیت و زیبایی بی نظیری که دارد، طرفداران زیادی را به خود جذب

  • همواره در انتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید یک پتو خوب می با

  • تولید کننده برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش خود این محصول را با کیفیت بالا و طرح های مختلف تولید می کنند سپس روانه بازار کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد

  • صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  • پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن،حتی میشه توی مسافرت هم ازشون استفاده کرد چون سایز کوچیک دارند
    پتوی دیبا بافت نگار به دلیل کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد

  • سلام
    نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است ولی میارزد هزینه کنیم

  • کیفیت بالای پتوی ایرانی زبان زد خاص و عام می باشد که از جمله آن می توان به این پتو اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و متقاضیان می توانند این پتوها را در طرح های متنوع به صورت یک نفره یا دو نفره از طریق این مجموعه خریداری و مورد استفاده قرار دهند

  • پتو یکی از کالاهای مهم در خواب است که خیلی مهم می باشد که زبر نباشد و ایجاد حساسیت و آلرژی روی پوستمان نشود

  • سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پتو ها با جنس و رنگ و طرح اعلا درجه کیفی بالا در حال تولید می‌باشند

  • سلام این پتو با طرح های بسیار جدید و خاص از برندهای محبوب من در تولید کالا خواب می باشد با سپاس

  • پتو، یکی از اصلی ترین لوازم رخت خواب است. انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد پتویه نوجوان یکی از این اقلام هست که در هر طرحی بخواهیم در بازار پیدا میکنیم🙂

  • خیلی نرم و لطیفن از خوابیدن باهاشون سیر نمیشید. به عنوان روتختی هم قابل استفاده هستند و جذابیت و زیبایی خاصی دارند

  • سلام وقت بخیر من از سایت شما خرید کردم واقعا از کیفیت محصولات شما راضی هستم زنده باشید و همیشه در کارتان موفق باشید اقای خسروانی از اشنایی با شما خوش حالم

  • سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  • سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  • هر بانو و هر نوجوانی و هر زن و کردی می‌توانند با توجه به سلیقه‌ی خود در انتخاب پتوی مورد نیاز خود را تهیه کنند

  • بستر خواب هر انسان باعث بوجود آمدن نیرو و انرژی آن شخص در طول روز می‌شود اگر بستر خواب ما متناسب با روحیات و خلقیات و سلیقه ما نباشد ما نمی‌توانیم به قدر کافی بخوابیم و انرژی لازم را در طول روز داشته باشیم

  • سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  • سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  • سلام وقتتون بخیر
    بار من به دستم رسید ممنونم فقط خواستم بپرسم که اینار به صورت چکی با من کار می کنید.

  • سلام خسته نباشید
    روزتون بخیر من برای پسرم سفارش دادم خیلی قشنگ بود وپسرم بسیار خوشش امد

  • همواره طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  • امروز بسیاری از افراد خرید های خود را از طریق سایت های اینترنتی انجام می دهند که خیلی راحت می باشد خرید پتو را نیز از طریق سایت های اینترنتی انجام دهیدجنس این پتو به اندازه مرغوب و باکیفیت است و قیمت آن ارزان و مناسب است که بیشتر سایت ها اقدام به فروش این پتو می کند

  • سلام وقتتون بخیر
    خواستم اگر امکانش هست حضوری شما رو ببینم و خریدم انجام بدم.
    راستی آدرس دفتر شما کجاست ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام خسته نباشید نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است

  • افرادی که پوست حساسی دارند باید پتوهایی را خریداری کنند که دارای جنس پنبه ای و طبیعی باشند. این پتوها از قیمت بالایی برخوردار هستند و در هنگام شستن آن ها باید دقت و توجه زیادی شودببخشید طرح بیشتر از پتو هارو کجا میتونم ببینم؟ قیمتشون چنده؟

  • با سلام و خسته نباشید به صورت عمده با چه قیمتی به فروش می رسد از نظر کیفی تضمین شده هستند‌؟

  • سلام وقت بخیر
    لطفا جهت دریافت اطلاعات مدنظرتان،فرم مشاوره ی موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاورین ما دراسرع وقت باشما تماس بگیرند و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید

  • واقعا ممنون از مطالب پربارتون. مطالب سایت کاملا عالی بودند خصوصا این مطلب که برخی از پتوها را می توان به عنون تزئینی نیز به کاربرد و نوع بافتنی این پتوها بیشترین کاربرد برای تزئین را دارد و قابل توجه خانم ها هستند ، می تواند برای علاقه مندان عالی باشد. ممنون از سایت خوبتون

  • امیدوارم اوضاع خوب باشد ظاهرا این طور است که امرزوه یکی از کالاهای خواب پر مصرف که در هر خانه ای وجود دارد پتو است . با قدردانی فراوان

  • سلام وقتتون بخیر خسته نباشید نرخ این مدل پتو تون رو میخواستم برای مهد کودکم در اهواز متشکرم .

  • سلام وقت بخیر
    من در زمینه صادرات چند بار باشما همکاری کردم خواستم اینبار هم از شما خرید کنم و کارای صادراتو انجام بدم فقط قبلش سوال داشتم قیمت ها چند درصد تغییر کرده ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • از مدل های پتو که هم برای نوجوانان دختر و پسر مناسب است طرح کیتی است، این مدل انواع مدل های دخترانه و پسرانه را دارد. پتوهای طرح کیتی، پتوهای را شامل میشود که برای نوزادان، برای نوجوانان و برای کودکان طراحی شده‌اند بنده همچنین برایه فوشگاهم از این مجموعه خرید داشتم واستقبال خوبی هم شد

  • سلام و عرض ادب
    به کار بردن خلاقیت در پتو ها باعثجذب بیشتر مشتری می شود چون دارای وزن مناسب هستند ‌زیبا هستند ویرایش هدیه دادن هم مناسبند

  • پتو، یکی از اصلی ترین لوازم رخت خواب است. انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد پتو نوجوان یکی از این اقلام است

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون خیلی نرم و با دوام هستند
    این پتوها خیلی جنسش خوبه و کیفیت بسیار بالایی داره و بسیار هم کارارایی خوبی داره و جنس نرم و لطیفه
    و از نظر اقتصادی هم خیلی مقرون

  • پتو ها در طرح ها و رنگ های متنوع تولید شده و به بازار فروش خود عرضه می شود
    قیمت پتوهابه نسبت کیفیت این اجناس بسیار مناسب می باشد و من شخصا مشتریان را نسبت به تهیه این نوع پتو تشویق می کنم
    غیر حضوری به علت بدون واسطه بودن آن می تواند قیمت بهتری نسبت به خرید حضوری داشته باشد

  • سلام وقت بخیر
    قصد خرید پتو با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید و توضیح دهید شرایط صادرات چگونه است؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    این پتو ها در اندازه یکنفره و دونفره تولید می شوند و دوام ‌عمر بالایی دارند ‌بسیار نرم هستند ‌و در تنوع و مدل های مختلف در دسترس ما هستند

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای این مجموعه خیلی نرم و راحتن و با اینکه سبکن ولی گرمایی خوبی دارند و
    پتوهاش بسیار لطیف و نرم و سبک هستند

  • سلام روز بخیر
    پتوهاغالبا به صورت تک نفره تولید می شوند و دارای ابعاد استاندارد هستند و در طرح های بسیار زیبا و درخشان تولید می شوند.اگر امکانش هست عکس کامل محصولات خود را در اینا برای من ارسال کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    می خواستم بپرسم که قبل از ثبت سفارش می تونم یک نمونه از کار هاتونو ببینم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  • . از سایت شما دیدن کردم و برایم بسیار مفید بود خصوصا این نکته که در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند ممنونم بابت مطالب خوبتون

  • سلام روز بخیر به دلیل تأثیرگذاری خواب بر روی روحیه بچه ها باید رنگ ها و طرح های این نوع پتوها جذاب، زیبا و آرامش بخش باشد به همین دلیل هم به صورت تک رنگ در رنگ های خوشگل و شاد تولیدشدنه اند و هم به صورت طرح دار واین تنوع سبب گستردگی مشتری هامیشود زیراتمامی سلیقه هارا دربرمیگیرد.

  • سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  • سلام خسته نباشید
    نرخ قیمت پتو بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است ولی این مجموعه قیمتش مناسبتری دارد

  • پتوها متناسب با سن و سلیقه ی انسان ها متفاوت است برای مثال پتوهای کودک در سایز هایی کوچک تر از سایر پتوهای نوجوانان و بزرگسالان است

  • سلام وقت بخیر
    هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است و نرخ مناسبی هم دارد و خرید عمده آن مناسبتر هم در میاد

  • این مجموعه بهترین نوع پتو را وارد بازار نموده است. از نظر جنس و کیفیت عالی هستن
    از آنجایی که پتو ها دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل آنها را با توجه به نیاز خود خریداری کنیم مثلاً برای کودک از پتو های بچگانه استفاده کنید

  • سلام من از این پتوها خریداری کردم بسیار راضی بودم جنس کیفیت عالی همه چی تموم قیمتش هم نسبت ب کیفیت ان خوب بود
    پتوهابسیار نقش زیبایی دارند وبسیار نرم و لطیف هستندمنکه خریدم راضیم

  • سلام وقت بخیر
    داشتن ابعاد مناسب برای پتو خیلی مهمه و حتما به این نکته دقت کرده و بعد اقدام به خرید پتو کنید

  • سلام وقت بخیر
    انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد. در این مطلب به نرخ قیمت پتو با کیفیت اشاره می کنیم که کی از مدل ها با خرید بسیار بالا در بازارهاست

  • سلام وقت بخیر
    پتوهادر طرح ها و رنگ بندی های بسیار جذاب تولید می شوند و من برای پسرم از شما خرید کردم ممنونم از شما

  • سلام

    من یه نوجوونم بامطالب سایتتون ترغیب شدم کع ازسایت یکبار هم کع شده خریدکنم شایدهم مشتری شدم.

  • سلام وقت بخیر
    قصد سفارش دارم و این که با تناژ بالا بخرم اگر من حالا بالا بخرم تخفیفات بیشتر میشه یا همون فقط به صورت عمده حساب میشه؟

  • پتوی نوجوان طرح دار در طرح ها و رنگ بندی های فروان در کارخانه موجود می باشد وقتی که ما تصمیم به خرید مستقیم از کارخانه میگیرم مزایای دارد از جمله اینکه اجناس و کالا ها دست به دست نمی‌شوند

  • پتو، یکی از اصلی ترین لوازم رخت خواب است. انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد.اگر از آن دست نو جوانانی هستند که کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید

  • یعنی من انقدر این پتوهای نوجوانتون رو دوست دارم که دلم میخواد برای خودمم بخرم. فوق العاده هستند. با تکنفره ها وتقعا هیچ فرقی ندارن. عالی بمونید. موفق باشید.

  • سلام وقت بخیر
    هر جنس بستگی به کیفیت کار قیمتش هم تغییر می‌کند مانند جنس شماره کیفیتش مطلوبه

  • سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  • سلام وقت بخیر پتو ها دارای شکل های ظاهری بسیاری است و در بازار انواع و اقسام مختلفی دارد.

  • سلام وقت بخیر هر جنس بستگی به کیفیت کار قیمتش هم تغییر می‌کندهرچی کیفیت بالاتر گران تر

  • سلام و درود
    وقت شما بخیر
    میتونید قیمت پتوهای نوجوان رو برام از طریق ایمیل بفرستین
    ممنون میشم ازتون

  • اگر کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید تا انواع پتوها را مشاهده کنید و بنا به سلیقه تان انتخاب کنید

  • اگر کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید تا انواع پتوها را مشاهده کنید و بنا به سلیقه تان انتخاب کنید

  • با سلام و وقت بخیر
    پتو یکی از مهم ترین کالاهای خواب می باشد که در میزان کیفیت خواب ما بسیار تاثیر گذار است و با قیمت بسیار پایین عرضه می شود

  • سلام وقتت بخیر
    قیمت پتو هاتون متری چقدره؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروش به صورت تکی هم دارین؟

  • سلام وقت بخیرازسایت شماپتوی نوجوان خریدکردم خیلی تنوع داشتن به شهرقزوین هم ارسال دارید

  • سلام وقتتون بخیر
    ممنون سیستم خدمات به مشتریتون خیلی عالیه من از شما بخاطر خدمات کاریتون سپاسگزارم

  • سلام وقتتون بخیر
    ممنون سیستم خدمات به مشتریتون خیلی عالیه من از شما بخاطر خدمات کاریتون سپاسگزارم

  • سلام عرض ادب نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است

  • پتو ها از نظر کاربرد نیز انواع مختلفی دارند. بعضی پتوها مخصوص تخت های دو نفره هستند، برخی پتو ها مخصوص تخت های تک نفره. این دو مدل از پتو در بازار بسیار یافت می شود.

  • من از محصولات شما کاملا راضی هستم ممنون از خدمات خوب شماخدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم

  • خرید مستقیم از کارخانه مزایای دارد از جمله اینکه اجناس و کالا ها دست به دست نمی‌شوند و قیمت آنان بالاتر نمی‌رود و ما آن را باقیمت مناسب می‌خریم و طرح ها و شکل های بسیار و متناسب با سلیقه ی ما در این خرید بوجود میاد.

  • پتو ها از نظر کاربرد نیز انواع مختلفی دارند. بعضی پتوها مخصوص تخت های دو نفره هستند، برخی پتو ها مخصوص تخت های تک نفره. پتوهای دونفره خیلی کاربردی هستند

  • نوعی دیگر از پتو، پتو نوجوان است که دارای شکل های ظاهری بسیاری است و در بازار انواع و اقسام مختلفی دارد.
    از دیگر پتوها می توان به انواع پتوهای مسافرتی، پتو نوزاد و پتو کودک نیز اشاره کرد.

  • سلام وقتتون بخیر
    وقتی بازار هدف را به خوبی شناسایی کنیمباعث میشه جنس مرغوب تولید کنید و باعث پیشرفت میشه در نهایت

  • سلام وقتتون بخیر
    من قبلا از شما خرید کردم می خوام دوباره از شما خرید منم هنوز مثل قبل کار میکنید یا فرق کرده؟

  • خرید از کاخانه جات تولیدی پتو یک هدف و راهبرد خوبی می باشد و این خود می تواند در پرداخت هزینه های اضافی به دلالان و واسطه گران حذف کند

  • سلام وقت بخیر پتوهای نوجوان عمدتاً به صورت تک نفره تولید می شوند و دارای ابعاد و سایز استاندارد هستند، مدل و طراحی پتو جوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند

  • سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از بهترین مجموعه های آنلاین هستید که من همیشه به شما سفارش می دم ممنون از سایت خوبتون.

  • پتو، یکی از اصلی ترین لوازم رخت خواب است. انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود داردطراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • سلام وقتتون بخیر
    خواستم از بابت مطالب بسیار خوبی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  • پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند پارچه های ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و در خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم
    بعد ضخامتش رو دیدم یکی هم ماله خودم گرفتم
    ممنون

  • پتوی نوجوان طرح دار در طرح ها و رنگ بندی های فروان در کارخانه موجود می باشد وقتی که ما تصمیم به خرید مستقیم از کارخانه میگیرم مزایای دارد از جمله اینکه اجناس و کالا ها دست به دست نمی‌شوند و قیمت آنان بالاتر نمی‌رود

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم
    بعد ضخامتش رو دیدم یکی هم ماله خودم گرفتم 😅😅
    ممنون

  • سلام وقت بخیر نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است

  • مجموعه دیباف برای بسیاری ازهموطنان عزیزمان اشتغال ایجادکرده است ودرحوزه تولیدات داخلی نقش بسزایی دارد.

  • نرخ قیمت پتو نوجوان، بسیار متفاوت است. بسیاری از پتو ها در یک بسته شامل: رو بالشتی، رو تختی و پتو هستند. اما بسیاری نیز پتو نوجوان را جداگانه به فروش گذاشته اند

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم

  • سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از بهترین مجموعه های آنلاین هستید که من همیشه به شما سفارش می دم ممنون از سایت خوبتون.

  • پتو، یکی از اصلی ترین لوازم رخت خواب است. انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد. در این مطلب به نرخ قیمت پتو نوجوان با کیفیت اشاره می کنیم که کی از مدل ها با خرید بسیار بالا در بازارهاست

  • پتو، یکی از اصلی ترین لوازم رخت خواب است. انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد. در این مطلب به نرخ قیمت پتو نوجوان با کیفیت اشاره می کنیم که کی از مدل ها با خرید بسیار بالا در بازارهاست

  • بعضی پتوها مخصوص تخت های دو نفره هستند، برخی پتو ها مخصوص تخت های تک نفره. این دو مدل از پتو در بازار بسیار یافت می شود.

  • پتوهای نو جوان باتوجه به کیفیت بالا بسیار مناسبند وقیمت مقرون به صرفع ای دارد نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است.

  • نرخ قیمت پتو نوجوان، بسیار متفاوت است. بسیاری از پتو ها در یک بسته شامل: رو بالشتی، رو تختی و پتو هستند. اما بسیاری نیز پتو نوجوان را جداگانه به فروش گذاشته اند.

  • سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از بهترین مجموعه های آنلاین هستید که من همیشه به شما سفارش می دم ممنون از سایت خوبتون.

  • پتو، از نوعی بافت پشمی تشکیل شده که دارای لایه های بسیاری است. بعضی از لایه های برای گرم نگهداشتن به کار برده شده و بعضی صرفا فقط برای ظاهر پتو و زیبا سازی آن استفاده می شود.

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم

  • پتوهای نوجوان در طرح و رنگ بندی های مختلف در کارخانه های نساجی تولید می شوند این کارخانه ها پتوها را هم به صورت پسرانه و هم به صورت دخترانه تولید می کنند

  • اگر از آن دست نو جوانانی هستند که کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید تا انواع پتوها را مشاهده کنید و بنا به سلیقه تان انتخاب کنید

  • پتو، یکی از اصلی ترین لوازم رخت خواب است. انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود داردپتوهای نوجوان عمدتاً به صورت تک نفره تولید می شوند و دارای ابعاد و سایز استاندارد هستند

  • سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من سه سال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

  • سلام وقتتون بخیر
    من از پتوهای نوجوان شما برای پسرم خرید کردم خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم
    بعد ضخامتش رو دیدم یکی هم ماله خودم گرفتم 😅😅
    ممنون

  • سلام وقت بخیر
    طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • سلام وقت بخیر
    نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است.

  • سلام وقت بخیر
    نرخ قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است.

  • سلام وقت بخیر
    تنها طرح های زیبای پتو دخترانه بلکه پتوهای زیبا پسرانه در طرح های زیبا تولید شده است که باعث آرامش کافی در خواب نوجوانان می‌شود

  • سلام وقت بخیر
    بستر خواب هر انسان باعث بوجود آمدن نیرو و انرژی آن شخص در طول روز می‌شود

  • سلام وقت بخیر
    بستر خواب هر انسان باعث بوجود آمدن نیرو و انرژی آن شخص در طول روز می‌شود موفق باشین

  • سلام وقت بخیر
    بستر خواب هر انسان باعث بوجود آمدن نیرو و انرژی آن شخص در طول روز می‌شود

  • سلام وقت بخیر
    بستر خواب هر انسان باعث بوجود آمدن نیرو و انرژی آن شخص در طول روز می‌شود

  • سلام وقتتون بخیر
    من یکی از مشتریان قدیمی شما هستم که می خواستم با شما دوباره همکاری داشته باشم کی میتونم شما رو ملاقات کنم؟

  • پتو، یکی از اصلی ترین لوازم رخت خواب است. انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد. در این مطلب به نرخ قیمت پتو نوجوان با کیفیت اشاره می کنیم که کی از مدل ها با خرید بسیار بالا در بازارهاست

  • پتو، یکی از اصلی ترین لوازم رخت خواب است. انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد. در این مطلب به نرخ قیمت پتو نوجوان با کیفیت اشاره می کنیم که کی از مدل ها با خرید بسیار بالا در بازارهاست.

  • سلام وقت بخیر خسته نباشید ممنون از سایت بسیار خوبتون پتو های خیلی زیبا و قشنگ هستند و قیمت‌های های بسیار خوبی دارند ممنون از شما

  • سلام وقت بخیر خسته نباشید ممنون از سایت بسیار خوبتون پتو های خیلی زیبا و قشنگ هستند و قیمت‌های های بسیار خوبی دارند ممنون از شما

  • سلام وقت بخیر خسته نباشید ممنون از سایت بسیار خوبتون پتو های خیلی زیبا و قشنگ هستند و قیمت‌های های بسیار خوبی دارند ممنون از شما

  • سلام وقت بخیر خسته نباشید ممنون از سایت بسیار خوبتون پتو های خیلی زیبا و قشنگ هستند و قیمت‌های های بسیار خوبی دارند ممنون از شما

  • سلام وقت بخیر خسته نباشید ممنون از سایت بسیار خوبتون پتو های خیلی زیبا و قشنگ هستند و قیمت‌های های بسیار خوبی دارند ممنون از شما

  • سلام وقت بخیر خسته نباشید ممنون از سایت بسیار خوبتون پتو های خیلی زیبا و قشنگ هستند و قیمت‌های های بسیار خوبی دارند ممنون از شما

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم
    بعد ضخامتش رو دیدم یکی هم ماله خودم گرفتم 
    ممنون

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم
    بعد ضخامتش رو دیدم یکی هم ماله خودم گرفتم 
    ممنون

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم
    بعد ضخامتش رو دیدم یکی هم ماله خودم گرفتم 
    ممنون

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم
    بعد ضخامتش رو دیدم یکی هم ماله خودم گرفتم 
    ممنون

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • طراحی پتو نوجوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد.

  • بستر خواب هر انسان باعث بوجود آمدن نیرو و انرژی آن شخص در طول روز می‌شود اگر بستر خواب ما متناسب با روحیات و خلقیات و سلیقه ما نباشد ما نمی‌توانیم به قدر کافی بخوابیم

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم
    بعد ضخامتش رو دیدم یکی هم ماله خودم گرفتم

  • سلام وقتتون بخیر
    پتو نوجوان هایی که از شما خرید کردم بسیار باکیفیت هستند ممنون از مجموعه خوبتون.

  • پتو ها در طرح ها و رنگ های متنوع تولید شده و به بازار فروش خود عرضه می شود
    قیمت پتوهابه نسبت کیفیت این اجناس بسیار مناسب می باشد و من شخصا مشتریان را نسبت به تهیه این نوع پتو تشویق می کنم
    غیر حضوری به علت بدون واسطه بودن آن می تواند قیمت بهتری نسبت به خرید حضوری داشته باشد

  • سلام پتوهای نوجوان عمدتاً به صورت تک نفره تولید می شوند و دارای ابعاد و سایز استاندارد هستند، مدل و طراحی پتو جوان به صورت کارتونی، فانتزی، اسپرت و در رنگ های شاد تولید می شوند

  • سلام وقت بخیر
    پتوی نوجوان طرح دار در طرح ها و رنگ بندی های بسیار جذاب تولید می شوند و من برای پسرم از شما خرید کردم و خیلی خوشش آمد.

  • سلام وقت بخیر
    تنها طرح های زیبای پتو دخترانه بلکه پتوهای زیبا پسرانه در طرح های زیبا تولید شده است که باعث آرامش کافی در خواب نوجوانان می‌شود

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم
    بعد ضخامتش رو دیدم یکی هم ماله خودم گرفتم 😅😅
    ممنون

  • سلام روزتون بخیر خسته نباشید
    پتو خیلی زیبا هستند و برای دخترم تهیه کردم قیمت خیلی مناسب و جنس بسیار عالی دارند پیشنهاد می کنم شما هم تهیه کنید

  • سلام خسته نباشین پتو های نوجوان دارای طرح و رنگ بسیار زیبایی هستند و ابعاد و اندازه های خوبی دارند

  • سلام وقت بخیر
    هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است و نرخ مناسبی هم دارد

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای این مجموعه خیلی نرم و راحتن و با اینکه سبکن ولی گرمایی خوبی دارند و
    پتوهاش بسیار لطیف و نرم و سبک هستند

  • خدایی کیفیت محصولاتتون خیلی خوبه
    قیمت اجناس هم معقوله
    دو تا پتو نوجوان ماله بچه هام گرفتم

  • شستشوی آن بسیار راحت بوده و خیلی سبک است و از کیفیت زیادی برخوردار است و گرمای مطلوبی دارد

  • سلام
    قیمت پتو نوجوان بستگی به کیفیت الیاف موجود در آن دارد، هرچه الیاف آن باکیفیتتر باشد قیمت آن نیز بیشتراست.

  • سلام
    پتو یکی از ضروری ترین لوازم کالای خواب است. انواع مدل پتو ها در بازار وجود دارد. برای اطلاع ازقیمتها باکارشناسان سایت دیباف ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *