3eb29b66c7e888f55fda9940be1b9603 شرکت پتو نرمینه کاشان با بهترین قیمت

پتو به عنوان یک رو انداز نرم و لطیف شناخته می شود که از زمان های قدیم تا به الان برای گرم کردن افراد در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شود.

پتو نرمینه از جمله پتو هایی است که جنس بسیار خوبی دارد و از بهترین الیاف در رنگ بندی ها و سایز های مختلف دوخته می شود.

با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی که فروشگاه شرکت پتو نرمینه کاشان با بهترین قیمت است می توانید این محصول را خریداری کنید.

به طور کلی پتو نرمینه کاشان بهترین محصولات را در زمینه تولید و فروش و حتی صادرات پتو حرف اول را می زند .

شرکت پتو نرمینه کاشان با بهترین قیمت

آشنایی با مدل های پتو نرمینه کاشان

آشنایی با مدل های پتو نرمینه کاشان

بیشتر بخوانید: پتو گلبافت شیراز

اگر بخواهیم در زمینه ی آشنایی با مدل های پتو نرمینه کاشان صحبت کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. یکی از انواع پتو نرمینه مدل گل برجسته ی آن است که دارای زیبایی بسیار خاص و بی نظیری است و از نخ های ابریشم و الیاف کاملا طبیعی تهیه می شود و گل هایی که بر روی این پتو چاپ می شوند به صورت برجسته هستند و پرز های بلندی دارند و در انواع دو نفره و تک نفره تولید می شوند.
  2. پتو های مسافرتی نرمینه که از نظر ضخامت کوچکتر از سایر پتو های تولیدی هستند ولی گرمای خوبی دارند و به دلیل اینکه در هنگام بسته بندی فضای کمی را اشغال می کنند می توان از آن ها در مسافرت ها استفاده کرد.
  3. پتو های طرحدار نرمینه که در طرح های متفاوت و مختلف مانند گل، حیوانات، شخصیت های کارتونی و نقوش هندسی طراحی و تولید می شوند و از نظر رنگ بندی هم بسیار متنوع و زیبا هستند و در ابعاد و اندازه های کوچک و بزرگ و تک نفره و دو نفره به بازار عرضه می شوند.
  4. پتو های نوزاد که از نظر سایز خیلی کوچک تر از سایر پتو ها هستند و جنس نرم و لطیفی دارند و میزان پرز آن ها در حد صفر می باشد تا برای نوزادان مشکلی ایجاد نکند و رنگ ها و طرح های متنوع و خوشگلی هم دارد.

۵٫پتو های برجسته نوعی دیگر از پتوها هستند که طرفدار زیادی دارند و بیشترین فروش را دارند.

قیمت انواع پتو نرمینه کاشان

قیمت انواع پتو نرمینه کاشان قیمت انواع پتو نرمینه کاشان به عوامل مختلفی مانند موارد زیر بستگی دارد:

  1. اندازه و سایز پتو که تک نفره است یا دو نفره
  2. درجه ی کیفیت و مرغوبیت کالا
  3. نوع طراحی و دوخت پتو
  4. جنس الیاف و نخی که در تهیه ی آن استفاده شده است.
  5. مناسب کودکان است یا بزرگسالان
  6. نوع بسته بندی محصول

به طور کلی این روز ها به دلیل گران شدن مواد اولیه قیمت پتو نرمینه هم مانند سایر وسایل و اجناس مقداری افزایش پیدا کرده است ولی نسبت به محصولات مشابه ی خارجی کیفیت بهتر و تنوع بیشتری دارد که این افزایش قیمت را کاملا توجیح می کند.

آن چیزی که مهم است کیفیت و جنس پتو است و ممکن است قیمت تضمین کننده یک کالا نباشد چرا که همیشه قیمت بالا نشان دهنده ی کیفیت یک محصول نیست.

معرفی ویژگی های پتو نرمینه باکیفیت

معرفی ویژگی های پتو نرمینه باکیفیت بهترین نوع پتو کاشان تهران پتوهایی هستند هم پرز کمتری داشته باشند و هم سبک باشند ولی امروزه چنان تولیدات داخلی پتو زیاد شده است که می توان به هر سلیقه ای پتو انتخاب کنید و بخرید.

امروزه مدل های عروسکی معمولا فروش ویژه دارند چرا که سلیقه بیشتر کودکان عروسکی است. مدل دیگر:پتو نیکو بافت برجسته است که زیبایی خاصی دارند و در طرح های مختلفی تولید می شوند،به طور کلی اگر می خواهید پتویی که می خرید عمر طولانی بکند موارد زیر را رعایت کنید:

  • .سعی کنید پتو ها را با ماشین لباسشویی بشورید و از شستن با دست خوداری کنید چرا که جنسش زود از بین می رود و تا حد امکان با آب سرد بشورید نه با آب گرم.
  • یکی از کارهایی که عمر پتو را زیاد می کند این است که ملحفه بدوزید این کار هم باعث می شود گرمای پتو حفظ شود و هم پرز زیادی نمی کند.
  • وقتی پتو را می شورید مستقیم مقابل آفتاب و حرارت قرار ندهید تا خشک شود چرا که کیفیت پتو از بین می رود.
  • .اگر از پتو استفاده نمی کنید مواظب باشید نم با آن نرسد و نمناک نشود چون با توجه به جنس پتو امکان کپک زدنشان است و مرتب جای پتو ها را عوض کنید تا هوای آزاد به آنها برسد.

مرکز فروش پتو نرمینه کاشان

مرکز فروش پتو نرمینه کاشان فروش عمده پتو نرمینه صادراتی به چند عامل مهم بستگی دارد: ۱٫کیفیت،۲٫نوع و مدل و رنگ،۳٫برند و شرکتی که آن را تولید کرده است.۴٫اندازه پتو۵٫روش خرید اینکه مستقیم می خرید یا غیر مستقیم۶٫تعداد سفارشات

در کنار عوامل تاثیر گذار شما می توانید به دو روش مستقیم و غیر مستقیم پتو صادراتی را خریداری کنید که در روش مستقیم شما باید وقت و زمان زیادی را صرف کنید،هزینه ثابتی مشخص نیست و کیفیت خوب را نیز نمی توانید خیلی راحت پیدا کنید.

بنابراین پیشنهاد ما این است که از طریق روش غیر مستقیم که ورود به سایت است خرید پتو را انجام دهید چرا که مجموعه سایت ما به صورت ۲۴ساعته آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است.

مزیت سایت ما این است که شما می توانید در یک زمان کوتاهی بدون خارج شدن از منزل هم از کیفیت پتو ها مطمئن شوید،هم قیمت ها را مقایسه کنید و مهمتر از همه اینکه مطالب مفید در رابطه با نوع پتو،کارکرد آنها و ویژگی هایشان بخوانید و اطلاعاتتان را افزایش دهید.

سایت ما پتوهایی را می فروشد که تولید داخل خود ایران است و با خرید از سایت ما می توانید از تولید داخل کشور حمایت کنید و اشتغال را افزایش دهید و کاشان حرف اول را در زمینه تولید پتو نرمینه می زند.

14 دیدگاه

  • من برای مغازم فیروزه ای خریدم با تعداد بالا خیلی خوشگله ،پیشنهاد میکنم قیمتش هم خوب هستش

  • سلام و وقت بخیر و شادی
    یکی از دلایل ادامه دار شدن همکاری من با این مجموعه مشتری مداری و حرفه ای رفتار کردن شون بود که باعث شد این همکاری پایدار و ادامه دار باشد.

  • واقعا خیلی پتو های زیبا و دل نشینی دارین وقتی میبینم روحم جون میشه و اتاقمو خیلی ناز کرد

  • سلام
    ممنون از اینکه جنین جنس های خوبی با تنوع خوب تولید کردین که باعث بشه ماهم کالای ایرانی خریداری کنیم

  • آیا شما برای پتو کودک از شخصیت های ترسناک استفاده میکنید ؟؟
    یا شخصیت های که مهربان و دوست داشتنی هستن

  • میشه تمامی طرح ها ‌نقش های پتو ترمیمه کاشان رو هم بزارین که انتخابات راحت تر باشه برای خرید پتو

  • سلام پتونرمینه که ازاسمش معلومه نرم ولطیفه واقعا حسه خوشایندی به ادم دست میده وبه خواب راحت ماکمک میکنه من ازسفارشم راضیم جنس وطرح عالیه

  • سلام ببخشید میخواستم سفارش ‌پتو نرمینه بدم میخواستم بپرسم محصولتون ضد حساسیت هست واینکه الان سفارش بدم چقدر طول میکشه دستم برسه

  • سلام وقت بخیر من خرید با تعداد عمده بخوام انجام بدم داخل هر کارتون چه تعداد پتو نرمینه موجود است.

  • سلام و خدا قوت
    خداروشکر من تازکی موفق به همکاری با شما شده ام و بسیار از این همکاری پر سود راضی هستم. خدا خیرتان به دهد

  • سلام وقت بخیر
    من چندباری از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم مجموعه شما بهترین مجموعه برای تولید کالای خواب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *