7b98c31b2c1e9eeb93e06d7272032e9b قیمت فروش بالشت عمده زیپدار ابری

برای شروع یک روز شاداب و با نشاط باید شب قبل خوب خوابیده باشید، پس داشتن یک بالشت باکیفیت و مناسب ضروری است و یک بالشت استاندارد روی کیفیت خواب تأثیر خوبی دارد. این محصول دارای انواع مختلفی نظیر طبی، پر و ابری و … است که هر کدام دارای خصوصیات و قیمت متفاوتی هستند. قیمت فروش بالشت عمده زیپدار ابری نسبت به قیمت جزیی آن مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت فروش بالشت عمده زیپدار ابری

کیفت بالا بالشت های زیپ دار

کیفت بالا بالشت های زیپ دار کیفیت بالا بالشت های زیپ دار باعث شده که این محصول به یکی از پرفروش ترین انواع بالشت ها در داخل و خارج از کشور تبدیل شود. این بالشت ها دارای انواع جنس های مختلفی همچون بالشت ابری، بالشت الیاف، بالشت پنبه و پشم و … بوده که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی می باشند. از ویژگی های یک بالشت باکیفیت می توان به نرم و لطیف بودن، داشتن ارتفاع مناسب، سبک و انعطاف پذیر بودن، ضد حساسیت بودن، قابلیت شستشو و دوخت و طراحی زیبا و … اشاره نمود. محصول باکیفیت دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی و … بوده و با استفاده و شستشوی مکرر کیفیت خود را از دست نمی دهد و کارایی بسیار مطلوبی دارد.

در حال حاضر کارخانه های متعددی در زمینه تولید انواع بالشت در حال فعالیت هستند و با استفاده از متریال درجه یک و بهترین دستگاه ها این محصول را طراحی و تولید می کنند و در این امر رقابت زیادی با یکدیگر دارتد و مسلما هر چه کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر باشد، فروش نیز بیشتر می شود و بسیاری از برندها در این امر موفق بوده و توانسته اند رضایت مشتری را در داخل و خارج از کشور به خود جلب نموده و فروش خوبی داشته باشند.

صادرات انواع بالشت عمده زیپدار به خاوریانه

صادرات انواع بالشت عمده زیپدار به خاوریانه صادرات انواع بالشت عمده زیپدار به خاورمیانه توسط شرکت های بازرگانی انجام می شود.این بالشت ها به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا در کشورهای مقصد نیز دارای مشتریان زیادی بوده و از فروش بالایی برخوردار می باشند. صادرات این محصول علاوه بر سود فراوان برای تاجران ایرانی برای کشور هم ارزآوری خوبی به همراه دارد و سبب بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورها شده همچنین فرصت های جدید شغلی را ایجاد می کند که در کاهش نرخ بیکاری بسیار مؤثر است.

قیمت بالشت به عوامل و فاکتورهای متعددی بستگی دارد و مواردی نظیر کیفیت و جنس مواد اولیه به کار رفته در آن، ابعاد و اندازه، نوع دوخت، نوع بالشت، روش خرید، میزان عرضه و تقاصا، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … بر قیمت این محصول تأثیرگذار هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *