e4e2277249661125b10a677a9044956d فروش فله روبالش چهل تکه دوزی شده

برای کاور نمودن بالش ها و جلوگیری از کثیف شدن آنان، از پارچه های متنوعی استفاده می کنند که در مدل های گوناگونی نیز تولید می شوند. امروزه می بینیم که فروش فله روبالش چهل تکه دوزی شده نیز صورت می گیرد. این محصول، یکی از طرح های قدیمی و بسیار شیک می باشد که در بیشتر خانه ها از آن کار می گیرند. فروش فله روبالش چهل تکه دوزی شده

بررسی ویژگی های روبالشتی مناسب

بررسی ویژگی های روبالشتی مناسب روبالشی ها را می توان در راسته کالای خواب قرار داد. هدف از استفاده این کالا، پیشگیری از آلوده شدن بالش است و همینطور زیبا جلوه دادن آن است. به بررسی روبالشتی مناسب و ویژگی های آن در این جا می پردازیم و شما را با برخی از موارد آشنا می کنیم که بی تردید در حین خرید، راهنمای خوبی خواهد بود. به این نکات توجه کنید: 

  • روبالشی های خوب از پارچه های مرغوب تولید می شوند. 
  • مدل ها و رنگ های متنوعی دارند. 
  • در سایزها مخصوص بالش ها دوخته می شوند. 
  • می توان سال ها از آنان بدون این که رنگ و طرح شان از بین برود، استفاده کرد. 
  • قابلیت شستشو مکرر را دارند. 
  • به صورت زیپ دار و یا ساده طراحی می شوند که راحت می توان بالش را در آن قرار داد. 

در هر حال، یکی از مدل های معروف در این زمینه، روبالش چهل تکه است. این نوع از محصول در نوع خود منحصر به فرد بوده و به سادگی نیز می توان آن را در نقش های مختلفی پیدا کرد و با سایر کالای خواب ست نمود. 

قیمت روبالش چهل تکه در سال ۲۰۲۰

قیمت روبالش چهل تکه در سال 2020 در سال ۲۰۲۰، شاهد این هستیم که قیمت روبالش چهل تکه بالا رفته است که علت اصلی آن، تورم اقتصادی می باشد که بر شرایط کنونی حاکم شده است. در هر حال، به جزء این مورد می توان به عوامل اصلی دیگری هم اشاره نمود. مثلاً جنس پارچه هایی که برای دوخت آن به کار می گیرند. 

عمدتاً این پارچه های ساتن، تترون، کتون، ژرژت، کرپ، مخمل و غیره می باشند. این که چنین محصولاتی از چه الیافی تولید شده باشند، بسیار نقش بارزی در قیمت گذاری دارند. از سویی، برخی از این روبالشتی ها را نیز مشاهده می کنیم که به شکل گلدوزی شده و یا ساده ارائه می شوند و این نیز یکی دیگر از دلایل متغیر بودن نرخ است. 

در کل، خرید عمده و جزئی نیز با نرخ های متفاوتی صورت می گیرد و تهیه کلی کالا با هزینه های کمتری همراه است. روبالشی های چهل تکه، رنگارنگ، در نقش و نگار های گوناگون و همین طور سایزهای مختلفی ارائه می شوند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *