8 انواع روبالشتی های زیبا با طرح های قشنگ و شیک

روبالشتی ها دارای انواع مختلفی هستند که بسیار طرح های زیبا و قشنگی دارند که در مدل های بسیار شیک و زیبا عرضه می شوند. روبالشتی های یکی از وسایل ضروری است که از کثیف شدن بالش ها جلوگیری می کنند. انواع روبالشتی ها براساس شکل یا جنس آن ها تقسیم بندی می شوند که می توانید آنها بر اساس نیازتان تهیه کنید همچنین می توانید این منسوج را با ملحفه ها ست کنید.
انواع روبالشتی ها:

  • ساتن: ساتن پارچه ای مصنوعی است که ظاهری شبیه به ابریشم دارد همچنین ساتن در صنعت آرایش و زیبایی کاربرد دارد که از وز شدن مو و مو خوره جلوگیری می کند همچنین تا حدودی مانع چین و چروک پوست می شود.
  • ابریشمی: یکی از بهترین روبالشتی ها روبالشتی های ابریشمی هستند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارند که بهترین گزینه برای جهیزیه عروس است.
  • مخمل: روبالشتی مخمل دارای انواع مختلفی هستند که این منسوج بسیار پر طرفدار است و همچنین دارای طول عمر بالایی برخوردار هستند به طوری که سالیان سال می توان از این منسوج استفاده کرد.

مجموعه دیبا بافت نگار در زمینه فروش انواع روبالشتی با جنس پارچه های درجه یک مانند پارچه کتان و تترون و فروش عمده روبالشتی مخمل سه بعدی با قیمت بسیار پایین در این سایت فعالیت می کند برای خرید کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

5 انواع روبالشتی های زیبا با طرح های قشنگ و شیک

انواع روبالشتی های زیبا و جدید

انواع روبالشتی ها در طرح های جدید و بسیار زیبا تولید می شوند که هر کدام از آنها ویژگی های خاصی دارند. روبالشتی ها در انواع متفاوت تولید می شوند که بسیار مدل های زیبا و جدیدی دارند که می توان آنها با دکوراسیون اتاق خواب ست کرد.
انواع روبالشتی های جدید و زیبا عبارت اند از

  • روبالشتی پورشه: جنس روبالشتی های پورشه نه خیلی ضخیم است و نه خیلی نازک این منسوج به صورت یک رو و دورو تولید می شوند و قیمت بسیار مناسبی دارد و همچنین دارای رنگ بندی بسیار متنوعی هستند.
  • روبالشتی سه بعدی: یکی از جدیدترین طرح ها روبالشتی ها که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است روبالشتی های سه بعدی هستند که دارای طرح های با عمق زیاد هستند‌ که به آنها چاپ دیجیتالی گفته می شود.

6 انواع روبالشتی های زیبا با طرح های قشنگ و شیک

انواع پارچه روبالشتی زیبا

روبالشتی ها از انواع مختلف پارچه طراحی می شوند که هر کدام از این پارچه ها طرح های زیبا و جذابی دارند.

پارچه های بسیار زیادی وجود دارند که برای دوخت روبالشتی استفاده می شوند که عبارت اند از:

  • منسوج تترون: یکی از اصلی ترین پارچه ها برای دوخت روبالشتی تترون است که در صنعت پارچه بسیار پر اهمیت است که معمولاً بیشتر روبالشتی ها از این منسوج تهیه می شوند به دلیل اینکه بسیار قیمت مناسبی دارند و از ثبات رنگی بالایی برخوردار است و ضد حساسیت هستند.
  • بافته تترون: پارچه تترون سطحی صاف و براق دارند و کمی شبیه به پنبه است که حالت خنکی و نازک دارد و قابلیت جذب آب بالایی دارد پارچه تترون  را می توان مناسب هر فصل تهیه کرد، مجموعه ما به عنوان شرکت بازرگانی روبالشتی تترون با کیفیت ترین نوع جنس را وارد بازار می کند که نظر اغلب خریداران را به خود جلب می کند.
  • پارچه پنبه: بهترین جنس پارچه برای دوخت روبالشتی ها پنبه است زیر از الیاف طبیعی تهیه می شوند و بسیار خنک هستند پارچه های پنبه ی جذب آب زیادی دارد.
  • قماش مخمل: یکی از بادوام ترین پارچه ها برای روبالشتی پارچه های مخمل هستند که امروزه بسیار استفاده می شود و بسیار کیفیت خوبی دارد و همچنین دارای قیمت مناسب است این منسوج در تنوع بسیار زیادی عرضه می شود.
  • لخت ساتن: امروزه روبالشتی های ساتن به دلیل خاصیتی که دارد بسیار طرفدار پیدا کرده است این منسوج تا حدودی به سلامت پوست و مو کمک می کنند.

که هر کدام از این پارچه ها برای دوخت روبالشتی ها استفاده می شوند که بسیار در دوخت زیبا و جذابی دارند.

8 انواع روبالشتی های زیبا با طرح های قشنگ و شیک

جدیدترین مدل روبالشتی زیبا

امروزه روبالشتی ها در انواع جدید ترین مدل ها تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و قشنگی دارند. روبالشتی ها از زیباترین پارچه ها تولید می شوند که بسیار طرح های زیبا و جذابی دارند.

امروزه جدیدترین مدل روبالشتی ها، روبالشتی های سه بعدی هستند که به دلیل داشتن عمق بصری که دارند طرح پارچه را سه بعدی نشان می دهند؛ وقتی به آن نگاه می کنی حس میکنی که تصویر زنده است این منسوج بسیار پرطرفدار است و بیشتر برای جهیزیه عروس استفاده می شود.

7 انواع روبالشتی های زیبا با طرح های قشنگ و شیک
شما همراهان عزیز می توانید با مراجعه کردن به وب سایت دیبا بافت نگار انواع روبالشتی ها را مشاهده کنید و خرید خود را ثبت کنید و در صورت هر گونه سوال می توانید با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنید.

19 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *