2b16ba5f6b023242b7144d6bfe6c89ca نمایندگی پتو سربازی عمده در تهران

پتو یکی از مهم ترین وسایل در دوران سربازی است که می بایست کیفیت بالایی داشته باشد. اگر به دنبال خرید پتو سربازی با کیفیت و مناسب هستید، ما می‌خواهیم برترین نمایندگی پتو سربازی عمده در تهران‌ را به شما معرفی کنیم، پتوهایی که از این‌ نمایندگی عرضه می شوند، قیمتی بسیار مناسب و ارزان دارا می باشند و دارای دوام‌ بسیار بالایی نیز هستند.

نمایندگی پتو سربازی عمده در تهران

خصوصیات بهترین پتو سربازی چیست؟

خصوصیات بهترین پتو سربازی چیست؟ پتو سربازی مرغوب، دارای خصوصیات بیشماری است.

پتو سربازی با کیفیت، دارای متراژ استاندارد و مناسبی است، به طوری که عرض و طول آن متناسب باشد و هنگام خواب، پا و دیگر اعضای بدن بیرون نمانند.

پتوی سربازی خوب، نازک نیست و ضخامت کافی دارد،  وزن سبکی ندارد و همچنین سنگین نیز نیست، زیرا وزن خیلی سبک پتو، نشان دهنده الیاف نامرغوب و فاصله بسیار زیاد بین تار و پود پتو می باشد.

پتوی مرغوب، از الیاف و پشم کاملا باکیفیت و تازه تولید می شود، الیافی مانند پنبه نیز برای پتو بسیار مناسب هستند، این پشم و پنبه ها از تمیز ترین نوع خود، انتخاب می شوند و به روشی مکانیزه شسته می شوند و طی فرآیندی خاص، تبدیل با الیاف پتو می شوند، این الیاف ها با استفاده از رنگ‌های طبیعی رنگ‌ می شوند و با استفاده از تکنولوژی مخصوص، به شکل پتو بافته می شوند.

معمولا بر روی پتو های سربازی، برند و نام‌ پایگاه و ارگان ها همراه با تصویر انتخاب شده ای، درج می شود که این کار نیز نیاز به دستگاهی مخصوص دارد.

برای کیفیت بهتر پتو های سربازی، دور تا دور آن ها، یک‌ نوار ضخیم با عرض نسبتا زیاد می دوزند، تا به هیچ عنوان الیاف و تار و پود پتو، از هم جدا نشوند.

این‌ پتو ها کاملا نرم هستند و توجه داشته باشید که در صورتی که زبر و نامرغوب باشند، باعث ایجاد حساسیت های پوستی می شوند و موجب خارش بدن می شوند.

خرید پتو سربازی عمده با قیمت باورنکردنی

خرید پتو سربازی عمده با قیمت باورنکردنی ما می خواهیم یک‌ مرکز معتبر خرید پتو سربازی با قیمت باور نکردنی را به شما معرفی کنیم.

در صورت تمایل به مشاهده مدل ها، سایز ها، طرح ها و رنگ های پتو سربازی می توانید به وب سایت درج شده مراجعه فرمایید و از تمامی پتوها دیدن فرمایید و همچنین به سهولت، از نحوه تولید، فروش و قیمت پتو سربازی آگاه شوید و یا می توانید به دفاتر فروش مراجعه فرمایید و با مشاهده محصولات از نزدیک، پتویی با دوام و با کیفیت را به همراه، برند و تصویر دلخواه خود که بر آن چاپ خواهیم کرد، با مناسب ترین قیمت در بازار خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *