ba35521844a449b9845feef80aee1dbd فروش پتو سربازی مشهد به صورت عمده

فروش پتو سربازی مشهد به صورت عمده توسط این نمایندگی با کیفیت بالا موجب شده است که بیشتر پادگان‌ها که محصول را از این مرکز خریداری نمایند تا از لحاظ اقتصادی برایشان مقرون به صرفه تر گردد. با توجه به این که پتوهای سربازی دارای الیاف بسیار محکم تری به نسبت دیگر پتوها هستند باید در نگهداری آن ها دقت بیش تری نمود.

فروش پتو سربازی مشهد به صورت عمده

انواع طرح های پتو قدیمی

انواع طرح های پتو سربازی در کارخانه پتو سربازی این محصولات در طرح های گوناگونی تولید می شوند. معمولا  انواع مختلف این طرح‌ها شامل پتوهایی با پرزهای کوتاه و پرزهای بلند می باشد. همچنین این محصولات دارای رنگ بندی های متنوعی از طیف قهوه‌ای هستند به این خاطر که معمولاً این پتوها بیش تر در پادگان ها مورد استفاده قرار می گیرد و باید رنگی داشته باشند که کثیفی بر روی آن ها کمتر نمایان باشد. از دیگر انواع این پتوها می‌ توان به مدل های پلنگی اشاره کرد که دارای شکل پلنگی زرد رنگ، در وسط پتو می باشد.

در کارخانه تولید این  محصولات از بهترین مواد اولیه و الیف های پلی استر استفاده شده است تا پتو های درجه یک و مرغوب تولید گردد. به دلیل کیفیت بالا، رنگبندی و طرح های بسیار زیاد انواع مختلف این پتوها هم در بازارهای داخلی از فروش بالایی برخوردار می باشند و هم این که این نوع از پتو در بازارهای بین المللی نیز دارای طرفداران بسیاری بوده و فروش خوبی دارند.

از ویژگی های انواع مختلف پتو سربازی ارتشی می توان به نرم بودن و ضد حساسیت بودن این محصولات اشاره کرد. همچنین این نوع پتو به راحتی شسته می شود و در زمان کمتری به نسبت دیگر پتو ها خشک می گردد.

قیمت پتو نمدی مشهد درب کارخانه

قیمت پتو سربازی مشهد درب کارخانه برای اطلاع پیدا نمودن از قیمت پتو سربازی مشهد با قیمت درب کارخانه می توانید به سایت فروش اینترنتی این محصول مراجعه کرده و قیمت انواع پتو ها را به صورت عمده و کلی مشاهده نمایید و با توجه به میزان هزینه ای که برای خرید این محصول در نظر گرفته‌اید پتوهای با کیفیت بالا را خریداری نمایید.

قیمت این محصولات بر اساس جنس و سایز آن ها توسط اتحادیه فروش انواع منسوجات تعیین می گردد و فروشندگان موظف هستند که محصولات خود را بر اساس نرخ نامه این اتحادیه به فروش برسانند.

این مرکز نیز با عرضه این نوع پتو ها به صورت عمده و کلی و با قیمت مناسب تر به نسبت دیگر فروشگاه توانسته است مشتریان بسیاری برای خرید این نوع محصولات جذب نماید. اگر شما نیز قصد خرید پتو سربازی به صورت کلی را دارید می توانید به این مراکز فروش مراجعه نموده و انواع مختلف این پتوها را به درجات کیفی گوناگون و قیمت های متفاوت مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.
مشهد یکی از شهرهایی است که نیاز زیادی به پتو سربازی دارد از همین رو پتو سربازی به صورت عمده به فروش می رسد.

از ویژگی های پتو سربازی می توان به نرم بودن و ضد حساسیت بودن آنها اسم برد. پتوهای سربازی معمولا ساده هستند و قابلیت چاپ بر روی خود را دارند. پتوهای سربازی بیشتر در رنگ های، کرمی، قهوه‌ای، طوسی، یشمی و….. تولید می شوند. این پتوها از کیفیت بالای دوخت برخوردار هستند همچنین این پتوهم قیمت مناسبی نیز دارند
بیشتر ارگان ها مانند: بیمارستان ها، هلال احمر، سپاه و…. این پتوها را به صورت عمده خریداری می کنند. این پتوها از نخ پلی استر یا پشم درج یک هستند و قابلیت گرم کردن در هوای بسیار سرد را دارند. ویژگی های پتوهای سربازی عبارت اند از: ثابت رنگ بسیار بالا، حمل و نقل آسان، مقاوم در برابر آتش، نرم و لطیف و حفظ گرما از ویژگی های پتوی سربازی هستند. پتوهای سربازی به دلیل استحکام بالایی که دارند به کشورهای مختلف صادرات انجام می شود. قیمت مناسب بودن این محصول امکان آن را فراهم کرده که به غیر از ارگان ها مردم عادی هم از این پتوها استفاده کنند.

پتو سربازی
پتو سربازی مشهد

پتوی سربازی مشهد یکی از باکیفیت ترین پتوهای شناخته شده هستند که این پتوها امکان گرمایی بالایی دارند. این پتوها از لایه های مختلف و در تراکم بالا تولید می شوند که می توانند در برابر سرما از بدن سربازان محافظت کنند. معمولا پتوهای سربازی ساده هستند می توان آنها را با رنگ پرده یا فرش در خوابگاه ها ست کرد.
این محصول از به روزترین دستگاه و پیشرفته ترین دستگاه تولید می شوند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این پتوها به دلیل گرمای مطلوبی که دارند عشایر ها هم از این پتوها به صورت روانداز و زیرانداز استفاده می کنند. ابعاد پتوهای سربازی یک نفره در اندازه ۱۵۰ در ۲۲۰ سانتی متر هستند و مانند پتوهای دیگر در کارخانه های نساجی تهیه و تولید می شوند. پتوهای سربازی به دلیل سبک بودن کوهنوردان هم از این پتوها استفاده می کنند، زیرا به دلیل گرمای خوبی که دارند آنها را گرم نگه می دارد حتی از آنها به عنوان زیرانداز هم استفاده می شود.
پنوهای سربازی به دلیل گرمای که دارند بیشتر مناسب فصل های سرد سال هستند و از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند که سالیان سال می توان از آنها استفاده کرد. کارخانه ی پتو سربازی مشهد انواع پتو سربازی را با بهترین کیفیت تولید می کنند و نمایندگان ارگان ها می توانند با مراجعه کردن آنها را به صورت عمده برای ارگان های مورد نظر خریداری کنند.

پتو سربازی
پتو نمدی

پتوی سربازی همان پتوی مینک یا نمدی است که سربازان از آنها استفاده می کنند. این پتوها وزن بسیار کمی دارند حدوداً وزن آنها 2500 گرم است. از این پتوها می توان هم به عنوان روانداز استفاده کرد هم به صورت زیر انداز قابل استفاده است. پتوهای سربازی از قدیمی ترین پتوهای است که همواره از آنها به تعداد زیادی هر روزه تولید می شوند. همچنین الیاف به کار رفته در این پتوها بسیار سبک است و به آسانی می توان آنها را حمل کرد. از قابلیت های مهم این پتو می توان گفت که این پتوها به سختی آتش می گیرند به دلیل اینکه مواد به کار رفته در آن اشتغال زا نیستند.
از آنجایی که پشم های به کار رفته در این پتوها تیره است به همین دلیل رنگ این پتوها تیره هستند. شرکت دیبا بافت نگار یکی از بهترین عرضه کنندگان پتوهای سربازی هستند. قیمت پتو سربازی بستگی به الیاف به کار رفته در آن دارد هر چه الیاف به کار رفته در آن از مواد مرغوبی تولید شده باشد قیمت پتو نیز گران تر خواهد بود و اگر از مواد مصنوعی برای تولید آن استفاده شده باشد قیمت آن ارزان تر خواهد بود. پتوهای سربازی در هنگام سفر حجم کمی را اشغال می کنند.
ارگان های نظامی برای سربازان خود، از پتوهای سربازی خریداری می کنند. این پتوها دارای استاندارد های بهداشتی هستند تا در هنگام استفاده مشکلی برای سربازان پیش نیاید. پتوهای سربازی به دلیل جای کمی که اشغال می کنند امروزه در خانه ها هم مورد استفاده قرار می گیرند که در هنگام سفر از آنها استفاده می کنند. همچنین این پتوها ضخامت بالایی دارند و برای زیرانداز در مکان هایی که مرطوب هستند می توان از آنها استفاده کرد.

پتو سربازی
فروش عمده پتو سربازی

فروش عمده پتوهای سربازی به دلیل استفاده شدن در ارگان های مختلف قیمت مناسبی دارند و مقرون به صرفه نیز هستند. با مراجعه کردن به شرکت دیبا بافت نگار می توانید انواع پتوهای سربازی را به صورت عمده خریداری کنید. پتوهای سربازی صاف و یک دست هستند و از لطافت و نرمی خاصی برخوردار هستند و این پتوها طوری طراحی شده اند که ضدحساسیت هستند تا سربازان هنگام استفاده از آنها دچار مشکل نشوند.
پتوی سربازی یکی از مهماتی است که باید سرباز در هنگام رفتن به سربازی تهیه کند. پتوهای سربازی انواع گوناگونی دارند و همین طور دارای ابعاد و سایز استانداردی هستند همچنین این پتوها از تنوع رنگ و طرح و مدل برخوردار هستند. از این کالا فقط در سربازی استفاده نمی شود بلکه از آنها برای افراد سیل زده و زلزله زده و سانحه دیده ها از این پتوها استفاده می کنند.
پتوهای سربازی حتی در هنگام شستن هم مقاومت بالایی دارند و شکل ظاهری خودشان را پس از شستن از دست نمی دهند. این پتوها را می توان سال ها از آنها استفاده کرد بدون آنکه پرز دهند. پتوی سربازی به عنوان یک کالای گرم شناخته شده است به دلیل استفاده از از پشم در مواد اولیه این پتو رطوبت بدن را می کشد. اگر خواهان پتو سربازی به صورت عمده هستید و نمی دانید که به کجا تماس حاصل فرمائید فقط کافی است وارد سایت دیبا بافت نگار شده انواع پتوهای سربازی را مشاهده کرده و خیلی راحت خرید خود را انجام دهید. مشاوران ما شما برای یک خرید به صرفه شما را راهنمایی می کنند. همچنین می توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید.

299 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر
    قصد خرید از مجموعه شما را دارم در تعداد بالا و می خواستم بدونم آرم شرکت هم چاپ می کنید به صورت سفارش روی کالای ها

  • پتو های سربازی از بهترین پتوها برای سربازان می باشد که از بدن آن ها در برابر سرما محافظت می کند.

  • سلام وقتتون بخیر
    من یکی از مشتریان دائمی شما هستم خیلی خوش حالم که با شما همکاری می کنم.

  • سلام وقتتون بخیر
    من برای خواب گاه کارگاهم از پتوهای سربازی شما خرید کردم خیلی کیفیت خوبی داشت ممنون از سایت خوبتون.

  • سلام ایروانی هستم مهندس پتوهایی با پرزهای کوتاه و پرزهای بلند که از شما خریدم واقعا عالین و گرمای خوبی هم دارند

  • سلام وقت بخیر
    پتو سربازی در طرح های گوناگونی تولید می شوند که دارای گرمای مناسب و قیمت ارزان در این مجموعه بفروش می رسد

  • سلام در طرح های گوناگونی تولید می شوند که یکی از دیگری جذاب ترند واقعا قیمت خوبی هم عرضه می کنید

  • سلام وقت بخیر
    پتو سربازی های که از شما خریدم عالیه ممنون از سایت خوبتون آن شالله که همکاری بیشتری را باهم خواهیم داشت

  • سلام وقتتون بخیر
    پتوهای سربازی معمولا ساده هستند پتوهای سربازی بیشتر در رنگ های، کرمی، قهوه‌ای، طوسی، یشمی و….. تولید می شوند. این پتوها از کیفیت بالای دوخت برخوردار هستند همچنین این پتوهم قیمت مناسبی نیز دارند.

  • سلام وقت بخیر این محصولات از بهترین مواد اولیه و الیف های پلی استر استفاده شده است تا پتو های درجه یک و مرغوب تولید گردد

  • سلام وقت بخیر
    یکی از باکیفیت ترین پتوها و گرم ترین پتو ها پتوی سربازی است که کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

  • سلام وقت بخیر
    پتو سربازی با نازل ترین قیمت در اختیار شما با قیمت عمده در سایت دیبا قرار گرفته

  • سلام باتشکر از قیمت مناسب شما وجنس مرغوبی که ارائه دادید من بسیار راض ام از همکاری باشما

  • سلام وقت بخیر
    پتو های سربازی دارای بهترین کیفیت و درجه لطافت و حساس بودن می باشد که برای انتخاب هر فردی مناسبه

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای سربازی دارای الیاف بسیار محکم تری به نسبت دیگر پتوها هستند باید در نگهداری آن ها دقت بیش تری نمود.

  • سلام وقت بخیر
    محصولات از بهترین مواد اولیه و الیف های پلی استر استفاده شده است تا پتو های درجه یک و مرغوب تولید گردد. به دلیل کیفیت بالا، رنگبندی و طرح های بسیار زیاد انواع مختلف این پتوها هم در بازارهای داخلی از فروش بالایی برخوردار می باشند

  • سلام وقت بخیر
    فروش پتو سربازی مشهد به صورت عمده توسط این نمایندگی با کیفیت بالا موجب شده است که بیشتر پادگان‌ها که محصول را از این مرکز خریداری نمایند تا از لحاظ اقتصادی برایشان مقرون به صرفه تر گردد

  • سلام وقت بخیر
    فروش پتو سربازی مشهد به صورت عمده توسط این نمایندگی با کیفیت بالا موجب شده است که بیشتر پادگان‌ها که محصول را از این مرکز خریداری نمایند

  • سلام روز بخیر
    پتو سربازی یکی از گرم ترین و نرم ترین پتوهایی است که بسیار مورد ضروری برای سربازان می باشد من از شما خرید کردم و بسیار راضی بودم.

  • سلام وقت بخیر
    با توجه به این که پتوهای سربازی دارای الیاف بسیار محکم تری به نسبت دیگر پتوها هستند باید در نگهداری آن ها دقت بیش تری نمود.

  • سلام وقت بخیر پتوهای سربازی سبک هستند و قابل شستشو ضوابط آبرفت و قیمت ارزانی دارند

  • پتوهای سربازی به دلیل سبک بودن و گرمای بسیار خوبی که دارد برای ارگان هایی مانند پادگان ها، درمانگاه ها و… مناسب است.

  • سلام وقت بخیر
    ارسال به بندر عباس هم دارید در هر کارتون چند عدد پتو قرار داده شده است ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    با توجه به این که پتوهای سربازی دارای الیاف بسیار محکم تری به نسبت دیگر پتوها هستند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای سربازی بیشتر در رنگ های شتری تولید می شوند و بسیار کیفیت خوبی دارند.

  • سلام وقت بخیر
    همچنین این نوع پتو به راحتی شسته می شود و در زمان کمتری به نسبت دیگر پتو ها خشک می گردد.

  • سلام وقت بخیر
    باید رنگی داشته باشند که کثیفی بر روی آن ها کمتر نمایان باشد. از دیگر انواع این پتوها می‌ توان به مدل های پلنگی اشاره کرد که دارای شکل پلنگی زرد رنگ، در وسط پتو می باشد.

  • سلام وقت بخیر
    ارسابه به شهر یاسوج هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری مکالمه ای با شما داشته باشم ارسال به کشور تاجیکستان دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    از ویژگی های انواع مختلف پتو سربازی ارتشی می توان به نرم بودن و ضد حساسیت بودن این محصولات اشاره کرد. همچنین این نوع پتو به راحتی شسته می شود و در زمان کمتری به نسبت دیگر پتو ها خشک می گردد

  • سلام وقت بخیر
    من از این پتو سربازی هاتون سفارش دادم عالین وقتی مهمندزیاد میاد به عنوان تشک هم استفاده می کنم

  • سلام وقت بخیر
    من از سایت شما رید کردم واقعا از خرید بخاطر قیمت پایین خیلی راضیم هیچ مجموعه ای این قیمت عرضه نمی کنه

  • سلام وقتتون بخیر من برای کمپ اقامتی از این نوع پتو سربازی خریداری کردم بسیار با کیفیت وبا دوام است و قیمت خوبی دارد

  • سلام وقت بخیر
    همچنین این محصولات دارای رنگ بندی های متنوعی از طیف قهوه‌ای هستند به این خاطر که معمولاً این پتوها بیش تر در پادگان ها مورد استفاده قرار می گیرد

  • سلام وقت بخیر
    پتوها هم در بازارهای داخلی از فروش بالایی برخوردار می باشند و هم این که این نوع از پتو در بازارهای بین المللی نیز دارای طرفداران بسیاری بوده و فروش خوبی دارند.

  • سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور بحرین را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    با توجه به این که پتوهای سربازی دارای الیاف بسیار محکم تری به نسبت دیگر پتوها هستند باید در نگهداری آن ها دقت بیش تری نمود که با نرخ مناسبی عرضه می شود

  • سلام وقتتون بخیر
    پتو سربازی هایی که از شما خرید کردم بسیار از الیاف مرغوبی تهیه شده بودن ممنون از سایت خوبتون.

  • سلام وقت بخیر خدمت سربازی جای کمی رو میگیره و من پیشنهاد میدم که تو هر خونه حتماً ۵تا ۶ درصد تو رو داشته باشیم چون وقتی که مهمون به تعداد بالا میاد میتونید از این پتو به عنوان زیرانداز استفاده کنید و اینکه مکان کمتری به خودش اختصاص میده

  • سلام وقت بخیر
    مدل های پلنگی اشاره کرد که دارای شکل پلنگی زرد رنگ، در وسط پتو می باشد که دارای قیمت مناسبی در این سایت می باشد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    اگر امکانش هست عکس کامل محصولات خود را در اینا برای من ارسال کنید پتو های سربازی در انواع رنگ بندی تهیه می شود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام
    ی سوال دارم
    چرا اسمش پتوی سربازیه ؟
    خارج از اینکه شبیه حوله س 😅😅
    برای خونه خودم گرفتم و خیلی هم خوبه

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پتو سربازی در مشهد از مجموعه شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری مکالمه ای با شما داشته باشم ارسال به کشور ترکیه دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    ارسابه به شهر خرمشهر هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    هزینه ارسال چقدره؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    من چند بار از شما خرید کردن ولی خیلی راضی بودم واقعا از نظر کیفیت درجه یکن.

  • سلام خسته نباشید
    پتوهای سربازی از الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند، این پتوها را در مدت طولانی می توان استفاده کرد.

  • سلام وقت بخیر
    من از این پتو های شما برای همین خرید به عنوان زیر انداز بسیار مناسبه قیمتش گرمای خوبی هم دارد

  • سلام وقت بخیر
    درخواست تعداد 200تا پتو سربازی با کیفیت دارم اگر میشه کاتالوگ کامل ارسال کنید با قیمت

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    پتو سربازی در طرح های گوناگونی تولید می شوند که دارای گرمای مناسب و قیمت ارزان در این مجموعه بفروش می رسد

  • باعرض سلام وادب
    فروش پتو سربازی مشهد به صورت عمده توسط این نمایندگی با کیفیت بالا موجب شده است که بیشتر پادگان‌ها که محصول را از این مرکز خریداری نمایند

  • سلام وقت بخیر
    کارخانه تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه و الیف های پلی استر استفاده شده است تا پتو های درجه یک و مرغوب تولید گردد

  • انواع مختلف این طرح‌ها شامل پتوهایی با پرزهای کوتاه و پرزهای بلند می باشد. همچنین این محصولات دارای رنگ بندی های متنوعی از طیف قهوه‌ای هستند

  • سلام وعرض ادب از مزیت های پتوهای سربازی میتوان به ثبات رنگ بسیار بالا، حمل و نقل آسان، مقاوم در برابر آتش، نرم و لطیف بودن آن است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    ویژگی های انواع مختلف پتو سربازی ارتشی می توان به نرم بودن و ضد حساسیت بودن این محصولات اشاره کرد

  • سلام وقت شما بخیر من بارها از شما خرید کردم شما یکی از بهترین سایتهای هستین که من از شما خرید کردم ممنون از سایت خوبتون.

  • سلام روزتون بخیر خسته نباشید
    پتوی خیلی خوبیه است بسیار سبک من تهیه کردم و بسیار راحت و گرم است ممنونم از سایت بسیار خوبتون

  • سلام. من فکر میکردم پتو سربازی ها خیلی زبر و بد باشن ولی از محصولات شما خریداری کردم نظرم عوض شد واقعن قالب تحمل و راحت میتونی ازش استفاده کنی ممنونم از شما

  • سلام وقت بخیر از مزیت های پتوی سربازی میتوان به حمل و نقل آسان، مقاوم در برابر آتش، نرم و لطیف وگرم بودن آن اشاره کرد سپاس

  • سلام وقت بخیر
    قیمت این محصولات بر اساس جنس و سایز آن ها توسط اتحادیه فروش انواع منسوجات تعیین می گردد که برای خریدار سود خوبی دارد خرید از این مجموعه

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    پتوی گلبافت یکی از پتوهای بسیار با کیفیت می باشد که از پتوی دو نفره آن می توانید به عنوان رو تختی هم استفاده کنید

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای سربازی دارای الیاف بسیار محکم تری به نسبت دیگر پتوها هستند باید در نگهداری آن ها دقت بیش تری نمود.

  • سلام خدمت شما پتوهای سربازی بسیار سبک هستند و برای ارگان ها و مناطق سیل زده وزلزله زده استفاده می‌شود باتشکر

  • سلام وقت بخیر
    من برای مراکز پخش خود از کمپانی شما خریدم واقعا کیفیت خوبی داره و خوب به فروش می رسد.

  • برای فصل زمستان اگر به دنبال یک توپ دولایه ضخیم می باشید به این سایت مراجعه کنید

  • سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  • سلام این مدل پتو یاد آور خاطرات بدی است اما واقعا گرم نگه میدارن ادمو محل خدمت من لب مرز وسط کوه بود اما ب لطف همین پتوی به ظاهر زشت و ب درد نخور هیچ وقت احساس سرما نکردیم

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای سربازی در کیفیت بالا نسبت به انواع دیگر ضخامت کمتری دارند و وزن آنها نیز برای استفاده در چمدان بسیار مناسب است

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای سربازی شادیلون نوع جدیدی از پتوها هست که بسیار نرم و زیبا و در انواع مختلف رنگها ام و جنس بسیار خوبی دارند

  • سلان وقت بخیر
    پتو سربازی
    شادیلون گرمای بسیار زیادی تولید می کند و مناسب برای فصل سرما است. این پتو در طرح ها و رنگ های متنوع موجود است

  • سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  • سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  • سلام وعرض ادب من از پتوهای سربازی شما برای کمک به مناطق محروم خریداری کردم تخفیف خوبی بهم دادید و پتوهای با کیفیتی بودند ممنون

  • سلام وقت بخیر
    پتو های سربازی با داشتن ابعاد مناسب برای پتو هم خیلی مهمه و حتما به این نکته دقت کرده و بعد اقدام به خرید پتو کنید

  • سلام وقت بخیر
    موضوع مهم این است که این پتوها ی سربازی به دلیل استفاده از الیاف بسیار مرغوب، دوخت مطلوب و همچنین بافت فشرده آن این خاصیت را دارد که با شستن دردفعات زیاد هیچ تاثیر مخربی برای این پتوها پیش نمی آید و کیفیت درجه یک آن ها آن مانند روز اول می باشد

  • سلام وقت بخیر
    این پتو سربازی ها خیلی خوشگل و گرم و نرمن. من ک خوشم اومده میخوام یدونه بخرم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    موضوع مهم این است که این پتوها ی سربازی به دلیل استفاده از الیاف بسیار مرغوب دارای کیفیت بسیار بالا هستند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • این محصولات از بهترین مواد اولیه و الیف های پلی استر استفاده شده استونرم بودن و ضد حساسیت بودن این محصولات اشاره کرد

  • سلام وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است که در این مجموعه از کیفیت بالایی هم برخوردار است

  • توهای سربازی دارای الیاف بسیار محکم تری به نسبت دیگر پتوها هستند باید در نگهداری آن ها دقت بیش تری نمود.

  • سلام وقت بخیر
    این پتو های سربازی در جنس و رنگ های خوبی دارند به راحت بودن در سفر کمک می کنند و قیمت خوبی هم در این مجموعه عرضه می شود

  • پتوهای سربازی دارای الیاف بسیار محکم تری به نسبت دیگر پتوها هستند باید در نگهداری آن ها دقت بیش تری نمود.

  • سلام خسته نباشید میشه قیمت پتوهای سربازی رو لطفا بگید واینکه ارسال به شهر رشت هم دارید

  • سلام وقت بخیر پتوهای سربازی بیشتر در ارگان ها و پادگان ها قابل استفاده است وگرمای خوبی داره

  • سلام عرض ادب این پتوهای سربازی به دلیل سبک بودن و گرمای زیاد برای مناطق جنگی و سیل وزلزله زده هم استفاده می‌شود

  • این سایت قیمت پتوهای سربازی که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  • پتو های سربازی مشهد به دلیل کیفیت خاصی که دارند در انواع مختلفی طراحی و تولید شده اند و کالایی بسیار راحت برای خواب می باشند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • فروش پتو سربازی مشهد به صورت عمده توسط این نمایندگی با کیفیت بالا موجب شده است که بیشتر پادگان‌ها که محصول را از این مرکز خریداری نمایند

  • پتو های سربازی از بهترین پتوها برای سربازان می باشد که از بدن آن ها در برابر سرما محافظت می کنند

  • پتوهای سربازی حتی در هنگام شستن هم مقاومت بالایی دارند و شکل ظاهری خودشان را پس از شستن از دست نمی دهند.

  • سلام وقتتون بخیر
    من یکی از مشتریان دائمی شما هستم خیلی خوش حالم که با شما همکاری می کنم.

  • سلام وقتتون بخیر
    من برای خواب گاه کارگاهم از پتوهای سربازی شما خرید کردم خیلی کیفیت خوبی داشت ممنون از سایت خوبتون.

  • سلام وقتتون بخیر
    من برای خواب گاه کارگاهم از پتوهای سربازی شما خرید کردم خیلی کیفیت خوبی داشت ممنون از سایت خوبتون.

  • سلام وقتتون بخیر
    من برای خواب گاه کارگاهم از پتوهای سربازی شما خرید کردم خیلی کیفیت خوبی داشت ممنون از سایت خوبتون.

  • توهای سربازی انواع گوناگونی دارند و همین طور دارای ابعاد و سایز استانداردی هستند همچنین این پتوها از تنوع رنگ و طرح و مدل برخوردار هستند. از این کالا فقط در سربازی استفاده نمی شود بلکه از آنها برای افراد سیل زده و زلزله زده و سانحه دیده ها از این پتوها استفاده می کنند.

  • پتوها یه سربازی طوری طراحی شده اند که ضدحساسیت هستند تا سربازان هنگام استفاده از آنها دچار مشکل نشوند.
    پتوی سربازی یکی از مهماتی است که باید سرباز در هنگام رفتن به سربازی تهیه کند

  • فروش پتو سربازی مشهد به صورت عمده توسط این نمایندگی با کیفیت بالا موجب شده است که بیشتر پادگان‌ها که محصول را از این مرکز خریداری نمایند

  • سلام وقت بخیر
    پتو سربازی های که از شما خریدم عالیه ممنون از سایت خوبتون آن شالله که همکاری بیشتری را باهم خواهیم داشت سالیان سال پابرجا باشید

  • فروش عمده پتوهای سربازی به دلیل استفاده شدن در ارگان های مختلف قیمت مناسبی دارند و مقرون به صرفه نیز هستند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • پتو سربازی در طرح های گوناگونی تولید می شوند که دارای گرمای مناسب و قیمت ارزان در این مجموعه بفروش می رسد

  • سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  • پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  • محصولات نساجی و پتوی کشور ترکیه دارای کیفیت خوبی هستند اما، به شخصه برای حمایت از تولید کنندگان داخل، برخی نمونه های ایرانی با کیفیت را نسبت به آن ها ترجیح می دهم.

  • سلام وقتتون بخیر
    آیا شما در زمینه صادرات هم کار می کنید؟ من میتونم با شما همکاری داشته باشم؟
    تا به حال به کشورهای هند و چین هم صادرات انجام داده اید؟
    صادرات شما به چه صورت است زمینی یا آبی؟

  • سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  • سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  • پتو مسافرتی باید سبک، کم حجم و قابل حمل باشد و در مسافرت بتوان به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده داشت

  • از بهترین انواع پتوها پتوهای سربازی که نرم و سبک هستند و کیفیت خیلی خوبی دارندشستشوی راحتی دارند

  • فروش پتو سربازی مشهد به صورت عمده توسط این نمایندگی با کیفیت بالا موجب شده است که بیشتر پادگان‌ها که محصول را از این مرکز خریداری نمایند تا از لحاظ اقتصادی برایشان مقرون به صرفه تر گردد

  • سلام وقت بخیر
    قصد خرید از مجموعه شما را دارم در تعداد بالا و می خواستم بدونم آرم شرکت هم چاپ می کنید به صورت سفارش روی کالای ها

  • پتوهای سربازی حتی در هنگام شستن هم مقاومت بالایی دارند و شکل ظاهری خودشان را پس از شستن از دست نمی دهند

  • سلام وقتتون بخیر
    من برای خواب گاه کارگاهم از پتوهای سربازی شما خرید کردم خیلی کیفیت خوبی داشت ممنون از سایت خوبتون

  • این پتوها را می توان سال ها از آنها استفاده کرد بدون آنکه پرز دهند. پتوی سربازی به عنوان یک کالای گرم شناخته شده است به دلیل استفاده از از پشم در مواد اولیه این پتو رطوبت بدن را می کشد.

  • سلام وقت بخیر
    قصد خرید از مجموعه شما را دارم در تعداد بالا و می خواستم بدونم آرم شرکت هم چاپ می کنید به صورت سفارش روی کالای

  • این محصول از به روزترین دستگاه و پیشرفته ترین دستگاه تولید می شوند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند

  • این پتوها را می توان سال ها از آنها استفاده کرد بدون آنکه پرز دهند. پتوی سربازی به عنوان یک کالای گرم شناخته شده است به دلیل استفاده از از پشم در مواد اولیه این پتو رطوبت بدن را می کشد.

  • قیمت این محصولات بر اساس جنس و سایز آن ها توسط اتحادیه فروش انواع منسوجات تعیین می گردد و فروشندگان موظف هستند که محصولات خود را بر اساس نرخ نامه این اتحادیه به فروش برسانند.

  • پتوهای سربازی حتی در هنگام شستن هم مقاومت بالایی دارند و شکل ظاهری خودشان را پس از شستن از دست نمی دهند.

  • قیمت خرید پتو سربازی از کارخانه به نسبت قیمت بازار ارزان تر است، زیرا در کارخانه پس از تولید قیمت گذاری می شود و فقط هزینه مواد اولیه روی آن تاثیر دارد

  • پتوی خوب به دلیل این که از الیاف مناسب تولید شده باعث بروز حساسیت های پوستی و بیماری های پوستی نمیشه.

  • فروش پتو سربازی مشهد به صورت عمده توسط این نمایندگی با کیفیت بالا موجب شده است که بیشتر پادگان‌ها که محصول را از این مرکز خریداری نمایند تا از لحاظ اقتصادی برایشان مقرون به صرفه تر گردد.

  • پتوهای سربازی حتی در هنگام شستن هم مقاومت بالایی دارند و شکل ظاهری خودشان را پس از شستن از دست نمی دهند

  • سرباز در هنگام رفتن به سربازی تهیه کند. پتوهای سربازی انواع گوناگونی دارند و همین طور دارای ابعاد و سایز استانداردی هستند همچنین این پتوها از تنوع رنگ و طرح و مدل برخوردار هستند

  • با مراجعه کردن به شرکت دیبا بافت نگار می توانید انواع پتوهای سربازی را به صورت عمده خریداری کنید. پتوهای سربازی صاف و یک دست هستند و از لطافت و نرمی خاصی برخوردار هستند

  • پتوهای سربازی حتی در هنگام شستن هم مقاومت بالایی دارند و شکل ظاهری خودشان را پس از شستن از دست نمی دهند. این پتوها را می توان سال ها از آنها استفاده کرد بدون آنکه پرز دهند

  • پتوی سربازی یکی از مهماتی است که باید سرباز در هنگام رفتن به سربازی تهیه کند. پتوهای سربازی انواع گوناگونی دارند و همین طور دارای ابعاد و سایز استانداردی هستند همچنین این پتوها از تنوع رنگ و طرح و مدل برخوردار هستند.

  • اگر خواهان پتو سربازی به صورت عمده هستید و نمی دانید که به کجا تماس حاصل فرمائید فقط کافی است وارد سایت دیبا بافت نگار شده انواع پتوهای سربازی را مشاهده کرده و خیلی راحت خرید خود را انجام دهید

  • سلام وقت بخیر
    قصد خرید از مجموعه شما را دارم در تعداد بالا و می خواستم بدونم آرم شرکت هم چاپ می کنید به صورت سفارش روی کالای ها

  • این پتوها از تنوع رنگ و طرح و مدل برخوردار هستند. از این کالا فقط در سربازی استفاده نمی شود بلکه از آنها برای افراد سیل زده و زلزله زده و سانحه دیده ها از این پتوها استفاده می کنند.

  • پتو های سربازی از بهترین پتوها برای سربازان می باشد که از بدن آن ها در برابر سرما محافظت می کند.

  • پتو های سربازی از بهترین پتوها برای سربازان می باشد که از بدن آن ها در برابر سرما محافظت می کند.

  • سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پتو سربازی در مشهد از مجموعه شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم

  • سلام در طرح های گوناگونی تولید می شوند که یکی از دیگری جذاب ترند واقعا قیمت خوبی هم عرضه می کنید

  • سلام ایروانی هستم مهندس پتوهایی با پرزهای کوتاه و پرزهای بلند که از شما خریدم واقعا عالین و گرمای خوبی هم دارند

  • پتوهای سربازی به دلیل سبک بودن و گرمای بسیار خوبی که دارد برای ارگان هایی مانند پادگان ها، درمانگاه ها و… مناسب است.

  • پتوهای سربازی به دلیل سبک بودن و گرمای بسیار خوبی که دارد برای ارگان هایی مانند پادگان ها، درمانگاه ها و… مناسب است.

  • سلام وقت بخیر
    پتو های سربازی دارای بهترین کیفیت و درجه لطافت و حساس بودن می باشد که برای انتخاب هر فردی مناسبه

  • پتوهای خیلی نرم و لطیفه و برای مهمانی و هدیه دادن ب نوعروس ها و نوزاد تازه ب دنیا اوده خیلی گذینه یه خوبیه و طرح و نقش های مختلف و جذاب زیادی داره

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • پتو نوعی پارچه تک‌لایه مستطیلی می باشد که در همه فصول به ‌خصوص پاییز و زمستان در هنگام استراحت یا خواب استفاده می‌شود

  • مزایای استفاده از پتو بسیار بالا بوده و یکی از ضروری ترین ملزومات در هر خانه و مکانی جهت مقابله با سرما می باشد این محصولات نه تنها در فصول سرد مورد استفاده قرار می گیرند بلکه در بیشتر مواقع در هنگام مطالعه، تماشای تلویزیون و یا هر زمانی که احساس سرما کنید قابل استفاده می شوند

  • صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  • پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن،حتی میشه توی مسافرت هم ازشون استفاده کرد چون سایز کوچیک دارند
    پتوی دیبا بافت نگار به دلیل کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد

  • این پتو دارای طیف رنگ بندی کامل و جامعی می باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند محصول مورد نظر و درخواستی خود را انتخاب نمایند

  • تولید کننده برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش خود این محصول را با کیفیت بالا و طرح های مختلف تولید می کنند سپس روانه بازار کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد‌

  • سلام و وقت بخیر
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند

  • پتوهایی که برای سایز نوجوانان و کودکان با طرح های متنوع تولید شده بسیار جالب هستند و مثل گذشته پدر مادر ها مجبور نیستند که پتوهای بزرگ برای بچه ها استفاده کنند

  • سلام
    از ویژگی های انواع مختلف پتو سربازی ارتشی می توان به نرم بودن و ضد حساسیت بودن این محصولات اشاره کرد

  • این پتو های کیفیت بسیار بالا و خوبی دارند و برای هدیه به تازه عروس ها عالی است و بسیار گرم کننده هستند و بافت نرم و لطیفی دارند که خوابیدن با این پتوها حس خوبی به انسان می بخشد

  • سلام
    قیمت این محصولات بر اساس جنس و سایز آن ها توسط اتحادیه فروش انواع منسوجات تعیین می گردد

  • سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  • سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  • سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  • سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  • حتماً در هنگام خرید پتو به استاندارد بودن آن توجه کنید و سعی کنید با کیفیت ترین نوع پتو را خریداری کنید تا بعدها با مشکل روبرو نگردید

  • این مجموعه بهترین نوع پتو را وارد بازار نموده است. از نظر جنس و کیفیت عالی هستند.از آنجایی که پتو ها دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل آنها را با توجه به نیاز خود خریداری کنیم مثلاً برای کودک از پتو های بچگانه استفاده کنید

  • تولید پتو های جدید با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و با کیفیت صورت می گیرد و الیاف به کار رفته در این محصول دارای درجه کیفی مناسب همراه با تراکم بالا می باشد از میزان ماندگاری بالایی برخودار است. برای تهیه این محصول باید نسبت به جنس های مختلف تولیدی اطلاع کسب نمود تا بتوان انتخاب مطلوبی داشت و برای شستشوی آن ها دچار مشکل نشد و با یک قیمت مناسب آن را تهیه نمود

  • پتوها از الیاف مصنوعی تهیه میشوند و پرز دار هستند و در رنگها و طرح‌های زیبا در بازار یافت میشوند
    پتو بسیار خریدش بالاست در بازار و بسیار کاربردیست و قیمت خوبیم دارد برای سفارش راحت واسان ومستقیم میتونیم به سایت مراجعه کنیم

  • سلام وقت شما بخیر . شاید این گونه باشد که این نوع پتو ها جایگزین مناسبی برای الیاف های مصنوعی می باشند و موجب بالا رفتن کیفیت خواب می شوند و چون مناسب برای استفاده در تمامی فصول هستندو ان شالله که همیشه سالم و تندرست باشید و کسب و کارتون پر برکت باشه

  • سلام وقت شما به خیر و نیکی باشه . مرسی از تیم بسیار خوب شما که با راه اندازی سایت، درباره پتو و مشخصات پتو و نکات کاربردی نوشتید و امکان خرید آنلاین و بدون دردسر رو برای علاقه مندان به خرید اینترنتی فراهم کردید. تشکر از شما

  • سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    من چند بار ی با مشاوران شما صحبت کردم و خواستار خرید از شما هستم خودتون باهم تماس می گیرد یا خودم تماس بگیرم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    این پتو ها بسیار کاربردی هستند برای هدیه دادن و از همه لحاظ خوب هستند ‌تنوع زیادی دارند فکر کنم ارسال به شهرستان دارید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون خیلی نرم و با دوام هستند
    این پتوها خیلی جنسش خوبه و کیفیت بسیار بالایی داره و بسیار هم کارارایی خوبی داره و جنس نرم و لطیفه
    و از نظر اقتصادی هم خیلی مقرون

  • پتو از وسایل گرمایشی است که علاوه بر جنس نرم و با کیفیت باید دارای اندازه مناسب و طرح زیبایی باشد تا مورد پسند مشتری قرار بگیرد
    تو های شادیلون طرح ها و رنگ های مختلفی دارند من خیلی خوشم میاد چطوری میتونم از این سایت سفارش بدم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • پتو های سربازی از بهترین پتوها برای سربازان می باشد که از بدن آن ها در برابر سرما محافظت می کند و در طرح های گوناگونی تولید می شوند که یکی از دیگری جذاب ترند واقعا قیمت خوبی هم عرضه می کنید

  • در کارخانه تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه و الیف های پلی استر استفاده شده است تا پتو های درجه یک و مرغوب تولید گردد

  • سلام وقتتون بخیر
    پتوهای سربازی به دلیل سبک بودن کوهنوردان هم از این پتوها استفاده می کنند، زیرا به دلیل گرمای خوبی که دارند آنها را گرم نگه می دارد حتی از آنها به عنوان زیرانداز هم استفاده می شود.

  • سلام وقت بخیر
    این پتو ها خیلی قشنگ هستند و دارای کیفیت بالایی هستند و سبک وباداوام هستند وبه راحتی شسته می شوند

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای این مجموعه خیلی نرم و راحتن و با اینکه سبکن ولی گرمایی خوبی دارند و
    پتوهاش بسیار لطیف و نرم و سبک هستند

  • سلام
    باتشکر از قیمت مناسب شما وجنس مرغوبی که ارائه دادید من بسیار راض ام از همکاری باشماوپتو ها دارای بهترین کیفیت و درجه لطافت و حساس بودن می باشد که برای انتخاب هر فردی مناسبه

  • سلام
    باتشکر از قیمت مناسب شما وجنس مرغوبی که ارائه دادید من بسیار راض ام از همکاری باشماوپتو ها دارای بهترین کیفیت و درجه لطافت می باشد که برای انتخاب هر فردی مناسبه

  • سلام وقتتون بخیر
    فروش عمده شما از چه تعدادی شروع میشه؟ بی زخمت قیمت ها رم برام در واتساپ ارسال کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری اطلاعاتی به من بدید

  • این محصول عالی و بی نظیره و به شما دوستان هم توصیه میکنم.
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند

  • سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  • سلام روز خوش
    داشتن محصولات باکیفیت نیازمند به همت و تلاش فراوان است مجموعه شما با همت زیاد توانسته به موفقیت دست یابد ممنون از تیم خوبتون

  • سلام خسته نباشید
    پتوها از الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند، این پتوها را در مدت طولانی می توان استفاده کرد.

  • سلام خسته نباشید
    حداقل میزان خرید چقدره؟ شرایط فروشتون چطوریه؟زمان ارسال چقدره؟

  • در کارخانه تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه و الیف های پلی استر استفاده شده است تا پتو های درجه یک و مرغوب تولید گردد.

  • همچنین این محصولات دارای رنگ بندی های متنوعی از طیف قهوه‌ای هستند به این خاطر که معمولاً این پتوها بیش تر در پادگان ها مورد استفاده قرار می گیرد و باید رنگی داشته باشند که کثیفی بر روی آن ها کمتر نمایان باشد

  • سلایق مشتریان خود محصولات را به روز کرده تا همیشه بتوانند رضایت تمامی متقاضیان این محصول را جلب نمایند تشکر از زحمات مجموعه شماو در دسته ی ارقام صادراتی قرار دارد و جزء با کیفیت ترین برندها می باشد که همیشه توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد

  • سلام وقت بخیر پتوهای سربازی به دلیل استحکام بالایی که دارند به کشورهای مختلف صادرات انجام می شود

  • با این وجود به علت باکیفیت بودن انواع پتو ایرانی، اغلب خریداران ترجیح می‌دهند برندهای تولید داخل را انتخاب نمایند. برای خرید ویژه پتو درجه یک به علت بالا بودن حجم تولید، انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت

  • سلام وقت بخیر
    پتوها هم در بازارهای داخلی از فروش بالایی برخوردار می باشند و هم این که این نوع از پتو در بازارهای بین المللی نیز دارای طرفداران بسیاری بوده و فروش خوبی دارند. ممنون از تیم فروش خوبتون

  • سلام وقت بخیر
    ارسال بارتون خیلی طول کشید وپیگیری بارتون ضعیفه ، وقتی نمیتونیم نباید سفارش قبول کنین

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام
    در طرح های گوناگونی تولید می شوند که یکی از دیگری جذاب ترند واقعا قیمت خوبی هم عرضه می کنید

  • سلام روز خوش
    قیمت پتو بستگی به الیاف به کار رفته در آن دارد هر چه الیاف به کار رفته در آن از مواد مرغوبی تولید شده باشد قیمت پتو نیز گران تر خواهد بود و اگر از مواد مصنوعی برای تولید آن استفاده شده باشد قیمت آن ارزان تر خواهد بود

  • سلام وقت بخیر
    شما یکی از بهترین عرضه کنندگان پتو هستید که من ازش خرید داشتم ممنون از سایت خوبتون.

  • سلام وقت بخیر
    پتوهای جنس خوب حتی در هنگام شستن هم مقاومت بالایی دارند و شکل ظاهری خودشان را پس از شستن از دست نمی دهند. این پتوها را می توان سال ها از آنها استفاده کرد

  • سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  • به دلیل کیفیت بالا، رنگبندی و طرح های بسیار زیاد انواع مختلف این پتوها هم در بازارهای داخلی از فروش بالایی برخوردار می باشند

  • مشاوران برای یک خرید به صرفه شما را راهنمایی می کنند. همچنین می توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید.

  • با سلام و خسته نباشید
    از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت سپاسگزارم و این که کیفیت محصولات شما عالیه و دارای طرح ها ورنگ های زیبایی است

  • سلام وقت بخیر پتوهای سربازی به دلیل استحکام بالایی که دارند به کشورهای مختلف صادرات انجام می شود

  • سلام وقت بخیر
    کارخانه تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه و الیاف های پلی استر استفاده شده است ممنون از شما

  • .سلام امروز به دلیل مشغله های روزمره بیشتر مردم علاقه دارند که خرید اینترنتی داشته باشند و در کنار آن محصولی با کیفیت خریداری کنن این سایت مجموعه خوبیه برای خرید اینترنتی

  • اگر می خواهید این محصول را با قیمت ارزان تهیه کنید بهتر است مستقیم از تولیدی ها خرید کنید به دلیل حذف واسطه این محصول را با قیمت ارزان خریداری می کنید

  • همچنین این محصولات دارای رنگ بندی های متنوعی از طیف قهوه‌ای هستند به این خاطر که معمولاً این پتوها بیش تر در پادگان ها مورد استفاده قرار می گیرد و باید رنگی داشته باشند که کثیفی بر روی آن ها کمتر نمایان باشد.

  • سلام خسته نباشید
    این پتوها خیلی خوب هستند و در طرح و نقش های مختلف تولید می شوند و با قیمت مناسب به فروش می‌رسند

  • در کارخانه تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه و الیف های پلی استر استفاده شده است تا پتو های درجه یک و مرغوب تولید گردد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • سلام وقت بخیر
    قصد خرید از مجموعه شما را دارم در تعداد بالا و می خواستم بدونم آرم شرکت هم چاپ می کنید به صورت سفارش روی کالای ها

  • در کارخانه پتو سربازی این محصولات در طرح های گوناگونی تولید می شوند. معمولا انواع مختلف این طرح‌ها شامل پتوهایی با پرزهای کوتاه و پرزهای بلند می باشد

  • قیمت این محصولات بر اساس جنس و سایز آن ها توسط اتحادیه فروش انواع منسوجات تعیین می گردد و فروشندگان موظف هستند که محصولات خود را بر اساس نرخ نامه این اتحادیه به فروش برسانند.

  • همچنین این محصولات دارای رنگ بندی های متنوعی از طیف قهوه‌ای هستند به این خاطر که معمولاً این پتوها بیش تر در پادگان ها مورد استفاده قرار می گیرد

  • در کارخانه تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه و الیف های پلی استر استفاده شده است تا پتو های درجه یک و مرغوب تولید گرددقصد خرید از مجموعه شما را دارم در تعداد بالا و می خواستم بدونم آرم شرکت هم چاپ می کنید به صورت سفارش روی کالای ها

  • این مرکز نیز با عرضه این نوع پتو ها به صورت عمده و کلی و با قیمت مناسب تر به نسبت دیگر فروشگاه توانسته است مشتریان بسیاری برای خرید این نوع محصولات جذب نماید

  • در کارخانه تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه و الیف های پلی استر استفاده شده است تا پتو های درجه یک و مرغوب تولید گردد

  • سلام وقت بخیر
    قصد خرید از مجموعه شما را دارم در تعداد بالا و می خواستم من چند بار از شما خرید کردن ولی خیلی راضی بودم.

  • مشهد یکی از شهرهایی است که نیاز زیادی به پتو سربازی دارد از همین رو پتو سربازی به صورت عمده به فروش می رسد

  • سلام وقت بخیر
    قصد خرید از مجموعه شما را دارم در تعداد بالا و می خواستم بدونم آرم شرکت هم چاپ می کنید به صورت سفارش روی کالای ها

  • معمولا انواع مختلف این طرح‌ها شامل پتوهایی با پرزهای کوتاه و پرزهای بلند می باشد. همچنین این محصولات دارای رنگ بندی های متنوعی از طیف قهوه‌ای هستند

  • این محصولات دارای رنگ بندی های متنوعی از طیف قهوه‌ای هستند به این خاطر که معمولاً این پتوها بیش تر در پادگان ها مورد استفاده قرار می گیرد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  • این محصولات دارای رنگ بندی های متنوعی از طیف قهوه‌ای هستند به این خاطر که معمولاً این پتوها بیش تر در پادگان ها مورد استفاده قرار می گیرد و باید رنگی داشته باشند که کثیفی بر روی آن ها کمتر نمایان باشد

  • پتوهای سربازی دارای الیاف بسیار محکم تری به نسبت دیگر پتوها هستند باید در نگهداری آن ها دقت بیش تری نمود.

  • در کارخانه پتو سربازی این محصولات در طرح های گوناگونی تولید می شوند. معمولا انواع مختلف این طرح‌ها شامل پتوهایی با پرزهای کوتاه و پرزهای بلند می باشد.

  • همچنین این محصولات دارای رنگ بندی های متنوعی از طیف قهوه‌ای هستند به این خاطر که معمولاً این پتوها بیش تر در پادگان ها مورد استفاده قرار می گیرد

  • معمولا انواع مختلف این طرح‌ها شامل پتوهایی با پرزهای کوتاه و پرزهای بلند می باشد. همچنین این محصولات دارای رنگ بندی های متنوعی از طیف قهوه‌ای هستند

  • پتوهای سربازی حتی در هنگام شستن هم مقاومت بالایی دارند و شکل ظاهری خودشان را پس از شستن از دست نمی دهند

  • در کارخانه تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه و الیف های پلی استر استفاده شده است تا پتو های درجه یک و مرغوب تولید گردد

  • سلام وقت بخیر
    قصد خرید از مجموعه شما را دارم در تعداد بالا و می خواستم بدونم آرم شرکت هم چاپ می کنید به صورت سفارش روی کالای ها

  • سلام عرض ادب من از این پتوهای نوجوان برای پسرم خریداری کردم خیلی زود رسید و کیفیت خوبی داشت

  • سلام وقتتون بخیر
    شما می تونید از طریق تلگرام عکس پتو هاتون برام ارسال کنید؟

  • عرض سلام وادب
    بیشتر پادگان‌ها که محصول را از این مرکز خریداری نمایند تا از لحاظ اقتصادی برایشان مقرون به صرفه تر گردد.

  • سلام وقت بخیر
    گلبافت ضخیم یکی از انواع پتوهای پر طرفدار بازار است من با قیمت عمده از مجموعه شما خریدم واقعا راضی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *