5c996a13b2f4aac356ecced7aa8bd25c کارخانه تولید پتو سربازی ارتش ارزان

ما در دنیای امروزی انواعی مختلف از پتو را داریم که با طرح و رگ بندی های متنوع در سطح بازار می باشند اما پتو سربازی ارتش نوعی دیگر از پتو های تولیدی ما می باشد که  بنا بر دستورات بالا باید به شکل ساده و رنگ مورد تایید از سمت ارتش باشد. کارخانه تولید پتو سربازی ارتش این محصول را به تعداد زیاد و ارزان روانه ارگان های ارتش می کند و شما نمی توانید از این نوع مدل در بازار های داخلی تهیه کنید.

کارخانه تولید پتو سربازی ارتش، محصولاتی با کیفیت بالا، بادوام و مستحکم، زیر نظر متخصصین توانا و کادری مجرب و تجهیزات کامل به عرصه تولید می رساند و با حذف واسطه ها و فروش عمده مستقیم توانسته محصولات خود را با کمترین قیمت و مناسب با توان مالی عموم افراد، به ارگان های مربوط و یا مراکز معتبر عرضه می کند. که با مراجعه به این مراکز و خرید عمده از آن ها از لحاظ اقتصادی بسیار با صرفه است.

کارخانه تولید پتو سربازی ارتش ارزان

مدل های مختلف پتو سربازی ارتش

مدل های مختلف پتو سربازی ارتش گروه های تولیدی پتو سربازی تهران انواعی مختلف از این پتو ها را در رنگ بندی های متنوع به درخواست ارگان های ارتشی تهران تولید و عرضه می کنند. این پتو ها با رنگ بندی های متفاوت که هر کدام مخصوص ارگان های دولتی می باشد تولید می شود که می توان آن ها را به چندین دسته تقسیم کرد.

کارخانه تولیدی ما جز بزرگ ترین تولید کنندگان پتو های سربازی در کشور می باشد که سالانه انواع پتو سربازی، نظامی، نیروی دریایی و هوایی، ارتشی و ما بقی ارگان های دیگر را تولید می کند که در رنگ بندی های خاکی گردویی، طوسی، سبز، قهوه ای و آبی و مشکی را بر عهده دارد که هر رنگ بندی مختص به ارگان مخصوص می باشد که به مثال رنگ سبز برای نیروی انتظامی می باشد که هر رنگ آن با لباس خدمتکاران دولت هماهنگ می باشد.

این کالا با نخ های مرغوب و پشمی به دو صورت نمدی و خزدار تولید می شوند و از پتو های خز دار برای مناطق سردسیری استفاده کنند که گرمایشی دوبرابر نسبت به پتوی نمدی دارد. پتو های خز دار ضد حساسیت می باشند و باعث ایجاد خارش و تورم در پوست نمی شوند و هم چنین این پتو ها دو لایه و اطراف آن با ساتن دور دوز شده است.

مدل های مختلف پتو سربازی از نظر رنگ و سایز بندی با یک دیگر فرق می کند اما بیشتر آن ها طرح و نقشی ندارند و گاها بعضی از این پتو ها خط و خطوط بسیار کمی را به صورت ساده و یک پارچه دارند.

مدل های مختلف پتو سربازی ارتش عبارتند از: نظامی، نیروی هوایی، ارتش، نیروی دریایی، نیروی انتظامی ، که با توجه به ارگان مختلف رنگ بندی پتو هم متفاوت است. مشکی، طوسی، شتری، آبی، قهوه ای، سبز. مثلا پتو سربازی ارتشی رنگ سبز زیتونی دارد و سپاه رنگ خاکی، همچنین پتو سربازی نیروی انتظامی سبز است. رنگ پتو در ارگان های مختلف به دلیل استتار در عملیات ها متفاوت است.

این پتوها در دو جنس نمد و خزدار تولید می شوند که خزدار آن ضد حساسیت است و به پوست آسیبی نمی رساند . پتو سربازی ارتش سبک بوده و قابل حمل و شستشو است.این پتو رنگ بندی متفاوت دارند ولی طرح و نقش زیادی ندارند و عمدتا ساده اند.

قیمت پتو سربازی ارتش در بازار تهران

قیمت پتو سربازی ارتش در بازار تهران هر یک از پتو های نام برده در این مطلب ارزش و اهمیت دارد و بدون داشتن این پتو های راحت و خزدار ممکن است اختلالاتی در خواب شما به وجود آید. قیمت پتو سربازی ارتش در بازار تهران بسیار ارزان و در دسترس می باشد تا در صورت اتفاق، سرباز بتواند برای جبران خسارت آن را برای خودش خریداری کند.

این پتو ها از کیفیت فوق العاده و قیمت استثنایی برخوردار است که در بسته بندی های شکیل به هر یک از خدمت گذاران دولت هنگام ورود داده می شود. شما می توانید قیمت های واقعی و استثنایی را با شرکت و کارخانجات های تولیدی ما تجربه کنید.

قیمت پتو سربازی ارتش در بازار تهران متغیر است ولی نسبت به سایر اجناس بسیار مناسب تر است و کیفیت بالایی دارد. پتو سربازی از ارزان ترین پتوها در بازار است که می توان آن را از نمایندگی های تولید کننده و یا سایت های معتبر تهیه کرد. خرید عمده پتو سربازی ارتش به پایین تر آمدن قیمت آن بسیار کمک می کند. برای دانستن قیمت این نوع پتوها می توان با سایت های معتبر ارتباط برقرار کرد و از قیمت محصول مطلع شد و همچنین برای سفارش و خرید مشاوره گرفت.

پتو سربازی ارتش چه ویژگی هایی دارد؟

پتو سربازی ارتش چه ویژگی هایی دارد؟ ویژگیهای پتو سربازی ارتش عبارت است از :

  • گرمای زیاد به دلیل پشمی بودن (برای استفاده در مناطق سرد، همچنین هنگام، سیل و زلزله و…مفید است)
  • بادوام و مستحکم است
  • قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی
  • حمل آسان به دلیل سبک بودن
  • سایز یک نفره و دو نفره با وزن و حجم مناسب
  • ساده و طرح دار بودن.

تولید کننده پتو سربازی ارتشی

تولید کننده پتو سربازی ارتشی تولید کننده پتو سربازی ارتشی سعی می کند برای تولید محصول خود از بهترین مواد اولیه (اکریلیک و پلی استر) نیروی متخصص توانا و تجهیزات کامل بهره بگیرد تا بتوانند محصولی با کیفیت عالی و همچنین قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه کند. همچنین تولید کننده جدیدترین الگوهای صنعت نساجی را به کار می گیرد تا محصولات خود را با بهترین کیفیت هم به بازار داخلی عرضه و هم به کشورهای همسایه صادر کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *