74be5a2f98147911da257262bbe8e37f سفارش پتو نمدی ارزان طرح دار گل

امروزه همچنان سفارش پتو نمدی ارزان قیمت با طرح های گل دار شیک از راه های مختلف انجام می شود. سفارش آنلاین این محصول را می توان مستقیما از سایت های عرضه کننده معتبر در این زمینه انجام داد. قطعا خرید و سفارش مستقیم سبب کاهش قیمت ها نیز می شود.سفارش پتو نمدی ارزان طرح دار گل

آشنایی با طرح های پتو نمدی

آشنایی با طرح های پتو نمدی پتو نمدی یکی از قدیمی ترین پتوهای استفاده شده در ایران است که تقریبا می توان گفت هر ایرانی در مدت عمر خود مخصوصا قدیمی تر ها، یکبار هم از آن استفاده کرده اند. این پتو همچنان مشتریان خاص خود را دارد و از نمد و پنبه تولید می شود.

پتو نمدی را می توان در طرح های مختلفی به بازار عرضه کرد که قطعا هر طرحی استقبال بیشتری از آن بشود، بیشتر چرخه تولید را به دست می گیرد. در اینجا به چند طرح اشاره می کنیم که شاید شما هم با آن ها آشنا باشید.

  • پتو سربازی: از پتوی نمدی برای سربازی بسیار استفاده می شود. این پتو هیچ گونه طرح خاصی ندارد و کاملا ساده و یک رنگ می باشد و معمولا به رنگ قهوه ای روشن است.
  • پتو ببری یا پلنگی: این طرح بسیار آشنا می باشد، که در روی پتو تصویری بزرگ از یک ببر قرار گرفته است و عمدتا دارای رنگ زرد و قهوه ای و نارنجی است.
  • پتو نیلوفری: طرح دیگری از پتو نمدی این نمونه است که در آن شما عکس یک گل نیلوفر را در سایز بزرگ به رنگ آبی تیره یا همان سرمه ای مشاهده می کنید.
  • پتو گلدار: این طرح نیز ممکن است چندان ثابت نباشد و از گل های مختلفی به عنوان طرح دهی به پتو استفاده شود.
  • پتو چهار خانه: قطعا با این طرح پر طرفدار نیز آشنا هستید. که چهار خانه هایی با رنگ های مختلف از قرمز، زرشکی، سبز بر روی پتو نقش بسته اند، تشکیل شده است.

کارخانه تولید پتو نمدی ارزان قیمت

کارخانه تولید پتو نمدی ارزان قیمت از دیرباز در ایران چندین کارخانه تولید پتو نمدی راه اندازی شده است. قیمت پتو نمدی نسبت به پتو های گلباف بسیار ارزان تر است و قطعا مصارف خاصی این محصول دارد. کارخانه های تولیدی با هدف تامین پتو آن را برای مراکزی همچون سرباز خانه ها، پاسگاه ها و هلال احمر تولید می کنند.

می توان برای خرید از کارخانه ها آن ها را پیدا کرد و درخواست پتوی ارزان قیمت نمدی را داد تا در حجم عمده نرخ چندان بالایی برای مشتریان نداشته باشد. در عین حال می توان برای امر صادرات نیز با این مراکز تولیدی فعال در سراسر کشور از طریق سایت های اینترنتی وارد همکاری نیز شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *