مرکز صادرات پتو سربازی تابان

مرکز صادرات پتو سربازی تابان، با هوشمندی کامل نیاز بازارهای مختلف جهانی را شناسایی میکند و پس از آن اقدام به صادرات این محصولات به بازارهایی میکند که میداند میزان تقاضای این محصولات در بازار خرید و فروش آن کشورها بسیار بالا است و از درآمد زایی خوبی برخوردار هستند. از این رو مرکز صادرات پتو سربازی تابان، یکی از موفق ترین و معروف ترین مراکز صادراتی کشور است که توانسته است در جهت رونق چرخ اقتصادی کشور گامی بلند بردارد؛ در واقع اگر یک مرکز صادرات نتواند به خوبی نیاز و تقاضای بازارهای مختلف خارجی را شناسایی کند، با شکست بزرگی رو به رو خواهد شد و میتواند ضرر مالی زیادی را به تولیدکنندگان داخل کشور وارد کند. شرکت دیبافت یزد، یکی از موفق ترین و نامدار ترین مرکز صادرات پتو سربازی تابان است که توانسته در این عرصه به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند و به صادرات انواع مختلف پتوهای سربازی به کشورهای همجوار بپردازد. این پتوها بیشترین میزان صادرات را به کشورهای نظیر: سوریه، عربستان، ارمنستان، کویت، امارت و… دارند.

اطلاعاتی درباره پتو سربازی

اطلاعاتی درباره پتو سربازی

پتوهای سربازی در داخل کشور در سازمان ها و ارگان های نظامی مختلف بسیار پرکاربرد هستند و بیشترین میزان فروش این محصولات مربوط به همین ارگان های نظامی است. جهت کسب اطلاعاتی درباره پتو سربازی باید بدانید که این پتوها دارای متریالی بسیار مرغوب هستند و رنگ بندی های مختلفی دارند. در تولید این پتوهای خاص از بهترین و مجهز ترین دستگاه ها و نیرویی زبده و توانمند کمک گرفته شده است. این پتوها در دسته پتوهای نمدی قرار میگیرند و جزو قدیمی ترین پتوهای تولید شده صنعت نساجی کشور هستند. این پتوها دارای انواع مختلف و گوناگونی نظیر: پتو سربازی سپاه، پتو سربازی نمدی خاکی، پتو سربازی نمدی خاکستری، پتو سربازی نمدی رنگ آبی و…. هستند که هر یک از سازمان های نظامی مختلف بسته به نیاز و خواسته خود این محصولات را خریداری میکنند؛ برای مثال ارگان های نظامی نیروی دریایی از پتو سربازی نمدی رنگ آبی استفاده میکنند.
• نخی که در دوخت این نوع از پتوها استفاده میشود، بسیار محکم است.
• لبه دوزی این منسوجات بسیار مقاوم هستند.
• بافت پتوهای سربازی بسیار منسجم هستند.
• این پتوها در برابر عوامل تخریب کننده ای مانند شست و شوی مداوم و همچنین رطوبت و تغییرات آب و هوایی واکنشی نشان نمیدهد.
• پتوهای سربازی به آسیب هایی همچون رنگ دهی دچار نمیشوند.
• این نوع پتوها قابلیت این را دارند که گرما را در درون خود به مدت طولانی نگه دارند.
• ضد حساسیت هستند.

همه چیز درباره انواع پتو سربازی تابان

همه چیز درباره انواع پتو سربازی تابان

کارخانه تابان در زمینه تولید انواع پتو سربازی در حال فعالیت است و دارای سابقه زیادی در عرصه تولیدات این محصولات و تامین نیاز بازارهای مختلف داخلی و خارجی است. پتوهای سربازی تابان تولید شده به وسیله پیشرفته ترین تجهیزات لازم در زمینه ریسندگی و بافندگی هستند. همه چیز درباره انواع پتو سربازی تابان به این موضوع ختم میشود که این محصولات دارای ویژگی های مختلفی هستند، ولی در نگاه اول موضوعی که مشتری را به سمت خرید این منسوجات منحصر به فرد جذب میکند، قیمت بسیار مناسب این منسوجات است. در گام دوم نیز موضوع جذاب، تنوع بالای این منسوجات خاص در بازار است. از مشهور ترین این منسوجات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• پتو سربازی یک رو؛
• پتو سربازی دو رو؛
• پتو سربازی پارمیس؛
• پتو سربازی ارزان؛
• پتو سربازی با لوگو خاص؛
• پتو سربازی شایان؛
• پتو سربازی ساده.
همان طور که میدانید این پتوها در ارگان های نظامی کشور بیشترین استفاده را دارند ولی در مواقعی که حادثه ای در نقطه ای از کشور مانند سیل، زلزله، آتش سوزی و… رخ میدهد، این منسوجات نیز استفاده و کاربرد زیادی دارند. پس علاوه بر ارگانهای نظامی سازمان های دولتی و یا خصوصی زیادی مانند هلال احمر، صلیب سرخ، اردوگاه، شهرداری، بیمارستان ها و حتی خوابگاه ها نیز خواستار خرید این نوع از پتوها هستند.

راهنمای انتخاب پتو برای کودکان

راهنمای انتخاب پتو برای کودکان

شاید سخت ترین قسمت خرید انواع منسوجات خواب، انتخاب پتویی با کیفیت و مناسب برای کودکان است. با مطالعه راهنمای انتخاب پتو برای کودکان متوجه خواهید شد که برای خرید پتویی مناسب برای کودکان، تنها نباید طرح و رنگ پتو را مد نظر گرفت، بلکه باید به چندین نکته مهم در خرید این منسوجات دقت و توجه کرد. اول از همه پتویی که برای کودکان تهیه میشود باید از گرما بخشی فوق العاده بالایی برخوردار باشد. دومین مسئله ای که در خرید پتو کودک به خصوص پتو نوزاد باید توجه کرد مسئله ایمنی پتو است. شاید خیلی از والدین به این نکته بی توجه هستند، اما ایمنی پتو یکی از نکاتی است که حتما باید در هنگام خرید به آن توجه شود. سعی کنید پتوهایی را بخرید که تزئیناتی نباشند و به لبه های آن اقلامی مانند منگوله آویز نباشد، زیرا از آنجایی که کودکان علاقه زیادی به این مسئله دارند تا هر چیزی را در درون دهان خود قرار دهند، این آویزهای تزئیناتی پتو ممکن است سبب خفگی کودک شما شود. همچنین حتما توجه داشته باشید، پتویی که خریداری میکنید دارای بافتی باشد که امکان و قابلیت تنفس داشته باشد تا اگر پتو بر روی صورت کودک و یا نوزاد قرار گرفت سبب خفگی او نشود.

خرید راحت انواع پتو سربازی تابان

خرید راحت انواع پتو سربازی تابان

بهترین راه خرید انواع پتو سربازی تابان، مراجعه به مراکزی است که در جهت خرید این منسوجات در نقاط مختلفی از کشور پیش بینی شده است. مشتریان محترم با مراجعه به این مراکز میتوانند با کمک مشاوران مستقر در مرکز اقلام مورد نیاز خود را در هر تعدادی که مد نظر دارند، با قیمتی عالی تهیه کنند، اما آسان ترین و بدون دردسر ترین راه خرید این محصولات، از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی است که توسط تولیدکنندگان و شرکت های تولیدی مختلف این منسوجات از جمله شرکت دیبافت یزد راه اندازی شده است. این فروشگاه های معتبر مجازی در همه ساعات شبانه روز در دسترس هستند و تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز که قصد خرید داشته باشید وارد سایت های متعلق به این فروشگاه ها شده و سفارش خود را ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *