8b756761dbd4b53cf7b80c5602ba902a فروش پتو نمدی تهران به قیمت کارخانه

فروش پتو نمدی تهران به قیمت کارخانه و همینطور کیفیت عالی انجام می شود. این مدل از محصول، در رنگ ها و اندازه های گوناگونی ارائه می گردد. از جانب دیگر، به علت کاربردهای متفاوتی که این کالا دارد، بازار آن، تنها در داخل کشور رونق خوبی نداشته، بلکه شاهد صادرات پتو به خارج از کشور به ویژه ممالک همسایه می باشیم. در هر حال، این پتوها یکی از پرمصرف ترین کالاهای خواب به شمار می روند.فروش پتو نمدی تهران به قیمت کارخانه

درباره کیفیت انواع پتو نمدی بیشتر بدانید

درباره کیفیت انواع پتو نمدی بیشتر بدانید آیا می دانید پتوهای نمدی در اصل به چه اموری به کار می روند؟ از نوع الیاف آن مطلع می باشید؟ می خواهیم به نکاتی در بپردازیم که درباره کیفیت انواع پتو نمدی بیشتر بدانید. این نوع از محصولات، در حقیقت، تولید شده از پشم حیوانات می باشد که طی فرایندی خاصی، در گذشته به وسیله دست تولید می شد.

آنان بسیار گرم، نرم و در همین حالف عمر طولانی دارند. در حال حاضر، شرکت های تولیدی گوناگونی آن را با الیاف های مصنوعی، ویسکوزی و طبیعی می سازند. این کالاها هم از نظر کیفی، دست‌ کمی از نوع اولی که به آن اشاره کردیم ندارند. در هر حال از چنین کالایی بیشتر برای حوادث اضطراری و امداد رسانی استفاده می کنند.

همینطور به پتوهای سربازی نیز معروف می باشند. آنان در بیمارستان ها هم کاربرد دارد. در خصوص انواع آن باید بگوییم که محصولات درجه یک، رنگهای متفاوتی هم دارند که در زیر به چند نمونه اشاره می کنیم:

  • در رنگ کرم
  • در رنگ سبز
  • در رنگ سرمه ای
  • در رنگ مشکی
  • در رنگ خاکستری
  • در رنگ آبی
  • در رنگ قهوه ای

این پتوها به ضخامت کم معروف هستند. آنان سبک نیز می باشند و برای همین می شود به عنوان کالای خواب مسافرتی هم استفاده کرد. بهترین های اقلام، در برابر سرما مقاومت بالایی دارند.

صادرات پتو نمدی تهران به کشور همسایه

صادرات پتو نمدی تهران به کشور همسایه از جمله کالاهای خواب بسیار پرکاربرد پتوها هستند. آنان را امروزه به نقاط مختلفی از جهان ارسال می کنند. از سویی، می بینیم که صادرات پتو نمدی تهران به کشورهای همسایه هم انجام می شود.

پتوهای صادراتی، از کیفیت عالی برخوردار می باشند. سایزهای استانداردی دارند و این که آن را با قیمت های مناسب ارائه می دهند. از طرفی، به علت تولیدات مرغوبی که در کشورمان انجام می شود، شاهد با‌زار بسیار پررونقی از این پتوها، در ممالک همجوار می باشیم.

به هر حال، صادرات محصولاتی مانند کالاهای خواب، به خصوص پتو، سود زیادی دارد. البته باید بازارهای کشورهای مقصد به خوبی بررسی شوند و در کنار این، نیازهای جامعه به دقت زیر نظر گرفته شده تا بتوان بهتر فروش را انجام داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *