69e259484c638be898cc6b7e1a1bb0bb نمایندگی پتوی مینک خراسان درجه یک

پتوی مینک خراسان با تنوع بسیار زیادی از نظر طرح و رنگ تولید می شود. همین امر افزایش تقاضا برای خرید این محصول در بازار بسیاری از مناطق را به همراه داشته است. به همین علت برآن شدیم تا به معرفی این محصول، ویژگی های کیفی، مشخصات کاربردی و چگونگی خرید عمده آن از نمایندگی پخش مستقیم بپردازیم؟ برای شناخت و سفارش پتوی مینک درجه یک در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

نمایندگی پتوی مینک خراسان درجه یک

مشخصات اصلی پتوی مینک درجه یک

مشخصات اصلی پتوی مینک درجه یک مینک به نوعی پتوی نمدی می گویند که دارای طرح و رنگبندی متنوعی است که به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک بر روی سطح پتو اجرا می شود. فرآیند تولید این محصول به این صورت است که بعد از آماده سازی لایه اولیه پتو که از جنس پلی استر است، با دستگاهی به نام مینک تحت عملیات تغییر بافت قرار می گیرند. در مرحله مینک کرد سطح و پرزهای پتو کشیده می شوند تا حالتی برافزاشته و خواب دار داشته باشند. با استفاده از نوعی حرارت دادن و کشیدگی پرزها، سطح پتو کاملاً نرم و قابل انعطاف می شود. به علت استفاده از الیاف پلی استر وزن انواع پتوی مینک بسیار سبک بوده و اغلب نیز در اندازه یک نفره تولید می شوند.
ابعاد استاندارد پتو مینک خراسان ۲۲۰*۱۶۰ سانتی متر و وزن دو کیلوگرم است. از مهمترین مشخصات اصلی انواع پتو مینک درجه یک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زیر دست نرم و لطیف
  • عایق حرارتی مناسب به ویژه در فصل زمستان
  • وزن سبک و قابل حمل
  • امکان استفاده در مکان های عمومی مانند پادگان ها
  • قابلیت شستشوی آسان و عدم رنگ دهی
  • عمر مفید زیاد به علت بافت به وسیله الیاف پلی استر

قیمت کارخانه پتوی مینک خراسان

قیمت کارخانه پتوی مینک خراسان در کارخانه پتوی مینک خراسان از بهترین انواع الیاف و طرح های پرفروش در تولید این محصول استفاده می شود. مدل های تولیدی اغلب برای استفاده در کمپ های ترک اعتیاد، پادگان ها، آسایشگاه، باغ، ویلا و … مناسب هستند. این نوع پتو به علت وزن سبک و عایق حرارتی بالا، اولین گزینه برای استفاده در زمان وقوع حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله است.
قیمت پتوی مینک در بازار نسبت به انواع پتو نمدی، مخمل و … بسیار ارزان است. با این حال از آنجایی که عمده خریداران این محصول موسسات اداری، نظامی و … هستند، سفارشات به صورت عمده و مستقیم از کارخانه تولیدی صورت می گیرد.
کلیه خریداران و شرکت های صادراتی برای تهیه انواع پتوی مینک خراسان با طرح سفارشی و کمترین قیمت ممکن می توانند از این مرکز به عنوان نمایندگی فروش و پخش آنلاین کلیه سفارشات خود را ثبت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *