d13711d16914078ac85f0602fae07df9 قیمت پتو مینک یکتا ۲٫۵ کیلوگرم

پتو وسیله ایست که به عنوان رو انداز و یا زیر انداز استفاده می شود و در بین انواع مارک های آن پتو مینک یکتا دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر شست و شو بوده و از الیاف درجه یک تولید شده است. این پتو طرح های مختلفی دارد و در انواع ساده در ترکیب رنگ متنوع نیز تولید و به بازار عرضه می شود. قیمت پتو مینک ۲٫۵ کیلوگرم با توجه به کیفیت بسیار بالای آن، نسبتا ارزان و ناچیز است. 

قیمت بهترین پتو مینک یکتا ۲٫۵ کیلوگرم را می‌ توان در اینترنت و یا در سایت های فروشگاهی فروش پتو به راحتی دریافت کرد. مراکز خرید پتو فراوان می باشند و امکان خرید آسان و ارزان را برای مشتری های خود فراهم کرده‌ اند.

قیمت پتو مینک یکتا 2.5 کیلوگرم

خصوصیات پتو مینک یکتا چیست؟

خصوصیات پتو مینک یکتا چیست؟ پتو مینک یکتا از الیاف و متریال مقاوم تولید شده است که در برابر شست و شو کیفیت خود را از دست نمی دهد و بسیار با دوام است. این پتو در واقع یک رو انداز گرم و نرم محسوب می شود و در ابعاد متنوع وجود دارد. 

از دیگر خصوصیات پتو مینک یکتا دوام بالا و عمر طولانی آن می باشد. به گونه ای که سال ها قابل استفاده است بدون اینکه کیفیت خود را از دست بدهد. این پتو در طرح ها و رنگ بندی بسیار متنوع تولید می شود، به همین دلیل انتخاب آن برای افراد با نظرها و سلایق مختلف بسیار راحت و آسان می باشد. 

نواری که در دور پتو دوخته شده است بسیار محکم و با دوام است و به راحتی باز نمی شود. این نوار معمولا از جنس ساتن بوده و جذابیت پتو را افزایش می دهد. پتو مینک مقاومت بالایی در برابر فشار، کشش و … دارد و در برابر خشک شویی، شست و شو با دست و … نیز مقاوم است.

قابلیت شست و شو دستی و با ماشین لباسشویی از دیگر خصوصیات مهم آن می باشد، به راحتی با حفظ کیفیت اولیه، می توان آن را شست، بدون اینکه دچار آسیب یا پارگی شود و از خصوصیات منحصر به فرد دیگر این محصول ثبات رنگ آن می باشد.

خرید انواع پتو مینک یکتا بیمارستانی

خرید انواع پتو مینک یکتا بیمارستانی خرید پتو مینک با کیفیت بالا و ممتاز به صورت اینترنتی و غیرحضوری امکان پذیر می باشد. پتو مینک انواع مختلفی همچون سربازی، بیمارستانی و … دارد. خرید انواع پتو مینک یکتا بیمارستانی با بهترین کیفیت و قیمت به صورت آنلاین امکان پذیر است و قابلیت ارسال به اقصی نقاط کشور را نیز دارد.

پتو مینک بیمارستانی از الیاف نرم و ضدحساسیت تولید شده است و در برابر شست و شوی مداوم مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. خریداران و مشتریان عمده ی این پتو می توانند آن را از طریق همین مرکز فروش تخصصی و معتبر سفارش دهند و در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرند.

با خرید عمده ی پتو مینک یکتا در واقع می توانید با نازلترین قیمت تهیه و خریداری کنید. با توجه به کیفیت بالا و تنوع در طرح و ابعاد این پتو، افراد زیادی خواهان آن بوده و آن را به صورت آنلاین سفارش می دهند. 

انواع مختلفی از پتو مینک یکتا بیمارستانی از جنس های مختلف موجود می باشد و هر کدام دارای ابعاد مختلف و متفاوت می باشد. برای خرید بهترین جنس این پتو فقط کافی است به مرکز ما مراجعه نمایید.

خصوصیات پتو مینک دونفره یکتا

خصوصیات پتو مینک دونفره یکتا پتو مینک دونفره یکتا، بسیار با کیفیت بوده و از مواد اولیه مرغوب تشکیل شده است، که این مواد ضد حساسیت و ضد آلرژی هستند و مورد استفاده همگان قرار می گیرد. سبکی و راحتی از خصوصیات بارز این پتو می باشد، این پتو بسیار سبک و کم حجم می باشد، به راحتی می توان، آن را حمل کرد و همان گونه که از نامش پیداست، گزینه بسیار مناسبی برای مسافرت می باشد.

این پتو، علیرغم اینکه بسیار سبک است، اما گرما نسبی خوبی دارد که در عین سبکی، گرمای خوبی را ارئه می دهد. نرمی و لطافت این پتو، هنگام خرید یکی از خصوصیات چشمگیر آن می باشد، این پتو نرمی خاصی دارد و همین نرمی و لطافت باعث خواب راحت تر می شود.

خرید پتو مینک دونفره یکتا از تولیدی

خرید پتو مینک دونفره یکتا از تولیدی مراکز خرید معتبری وجود دارند که شما با مراجعه به آن ها می توانید پتو مینک دونفره را خریداری کنید، شما همچنین با مراجعه به وب سایت خرید و فروش این محصول می توانید پتو مورد نظر خود را با پرداخت قیمت نهایی خریداری کنید. توزیع این پتو همراه با قیمت مقرون به صرفه با مراجعه به این سایت امکان پذیر می باشد در این روش دیگر دست واسطه ها در میان نیست و شما با کیفیت خوب و با قیمت مناسب روبرو خواهید شد.

اگر شما جزء خریداران پتو مینک دونفره یکتا می باشد بهتر است که آن را از مراکز تولیدی به صورت مستقیم تهیه کنید، تهیه محصول از واسطه ها می تواند سود شما را کاهش دهد؛ بنابراین خرید پتو از مراکز تولیدی می‌تواند تاثیر بسزایی در خرید شما داشته باشد، ما در این وب سایت سعی کرده‌ایم که انواع مختلف مدل های این پتو را برای شما در معرض فروش قرار بدهیم تا به راحتی و با هرسلیقه ای بتوانید یک خرید باب میل خود را تجربه کنید.

4 دیدگاه

  • قیمت بهترین پتو مینک یکتا ۲٫۵ کیلوگرم را می‌ توان در اینترنت و یا در سایت های فروشگاهی فروش پتو به راحتی دریافت کرد

  • اگر شما جزء خریداران پتو مینک دونفره یکتا می باشد بهتر است که آن را از مراکز تولیدی به صورت مستقیم تهیه کنید، تهیه محصول از واسطه ها می تواند سود شما را کاهش دهد؛

  • پتو مینک دونفره یکتا، بسیار با کیفیت بوده و از مواد اولیه مرغوب تشکیل شده است، که این مواد ضد حساسیت و ضد آلرژی هستند و مورد استفاده همگان قرار می گیرد

  • پتو وسیله ایست که به عنوان رو انداز و یا زیر انداز استفاده می شود و در بین انواع مارک های آن پتو مینک یکتا دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر شست و شو بوده و از الیاف درجه یک تولید شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *