054c689258886d8a3224f0b8a8ddc2a1 بزرگترین سایت خرید و فروش پتو نیکو باف درجه یک

خواب یکی از نیازهای اساسی بدن می باشد که اگر به خوبی برطرف نشود، موجب بروز بیماری های جسمی و روحی در فرد می گردد. برای داشتن بک خواب راحت و پر از آرامش نیاز به یکسری اقلام مناسب و مطلوب مانند پتو است. پتو دارای انواع مختلفی است و از الیاف های مختلفی ساخته می شوند. اکثر افراد از پتویی استفاده می کنند که الیافشان نرم، بدون پرز و ضد حساسیت باشد. در کشور ما برندهای متنوعی از پتو در بازار موجود می باشد. پتوی نیکو باف یکی از مارک های خوش نام و معتبر می باشد که دارای محصولاتی باکیفیت و منحصر به فردی است. بزرگترین سایت خرید و فروش پتو نیکو باف، نمونه های متنوع این برند را با مناسب ترین قیمت به دست تمامی مصرف کنندگان عمده و یا جزئی می رساند.

استفاده از یک پتوی گرم و نرم و راحت موقع خواب باعث آرامش روحی و روانی در انسان می شود و یکی از بهترین نوع پتو ها که کیفیت بسیاری دارد، پتو نیکو بافت است.بزرگترین سایت خرید و فروش پتو نیکو باف درجه یک

برترین سایت خرید پتو نیکو باف با قیمت عالی

برترین سایت خرید پتو نیکو باف با قیمت عالی

شرکت پتوی نیکو باف جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان، این فرصت را ایجاد کرده است که مشتری بتواند از طریق درگاه های معتبر اینترنتی پتوی دلخواه خود را تهیه نماید. این برند با ایجاد نمایندگی های آنلاین در قالب سایت های رسمی، امکان خرید عمده پتو و همچنین خرید جزئی پتو در نمونه های مختلف را برای مصرف کنندگان فراهم کرده است.

وب سایت های معتبر، پتو نیکو باف ویژه را به دلیل عدم واسطه و حذف دلالان و سودجویان، با نرخ و قیمتی عالی به دست مصرف کنندگان می رسانند. خبر خوب اینکه فروشگاه آنلاین ما یکی از چند سایت معتبر در زمینه عرضه انواع پتوی های نیکو باف می باشد.

پتوی یکی از لوازم اساسی خواب می باشد و در چندین سال اخیر استفاده از آن به جای لحاف به دلایل زیر گسترش پیدا کرده است:

  • نرخ و قیمت پایین تر
  • شستشوی راحت تر
  • بالا بودن طرح و تنوع
  • سبک تر بودن و در نتیجه جابجایی راحت تر
  • امکان استفاده بیشتر

لازم به ذکر است که پتو فقط کالای خواب محسوب نمی شود، در بسیاری از مواقع افراد از این کالا به عنوان زیرانداز در اتاق، سالن نشیمن و یا روی تختی های چوبی نیز استفاده می کنند.

نمایندگی های فروش پتو نیکو بافت برای راحتی مشتریان سایت های فروش راه اندازی کرده اند و انواع پتو ها را برای فروش گذاشته اند. مشتریان با مراجعه به این سایت ها می توانند در وقت خود صرفه جویی کنند.

شرکت بزرگ تولیدی پتو نیکو باف الماس

شرکت بزرگ تولیدی پتو نیکو باف الماس

تولید انواع پتو در نمونه و طرح های متنوع و منحصر به فرد در شرکت بزرگ پتو نیکو باف در حال انجام می باشد. یکی از تولیدات و محصولات مرغوب و بسیار با کیفیت برند نیکو باف، الماس می باشد.

پتو نیکو باف الماس دارای گل های برجسته و بسیار شیکی است که نمونه های دو نفره آن برای جهیزیه عروس بسیار مناسب و به صرفه می باشد. از خصوصیات و ویژگی های پتوی دو نفره نیکو باف الماس می توان به موارد و نمونه های زیر اشاره کرد:

  • دارای ابعاد ۲۱۵*۲۴۰ سانتی‎ متر
  • دارای جنس پلی استر
  • دارای وزن ۴۲۰۰ گرم
  • دارای رنگ بندی های متنوع
  • دور دوزی شده
  • نرم و لطیف
  • آنتی‌ باکتریال و ضد حساسیت
  • قابلیت شستشو با ماشین لباس‌ شویی و با دست

از آنجایی که پتوهای نیکو باف در طرح های مختلف آن دارای رنگ بندی های متنوعی هستند، به همین دلیل به راحتی می توان این کالا را در رنگ دلخواه خود خریداری و با دیگر وسایل اتاق خواب ست کرد.

شرکت های تولیدی پتو نیکو بافت، طرح الماس را برای مشتریان سخت پسند تولید کرده اند، این پتو از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای طرح های برجسته با رنگ های بسیار زیبا و شادی است.

برترین کارخانه عرضه پتو نیکو باف

برترین کارخانه عرضه پتو نیکو باف

کارخانه پتو نیکو باف در سال ۱۳۵۴ به بهره برداری رسیده است. برترین و معتبرترین کارخانه پتو نیکو باف در شهرستان ساوه و در شهرک صنعتی کاوه مستقر می باشد. این کارخانه توانسته است با ایجاد شعب و مراکز در سایر استان ها مخصوصا تهران، پتو نیکو باف اعلا و مرغوب را به دست مصرف کنندگان فله ای و یا جزئی برساند.

این کارخانه انواع پتوهای تک نفره و یا دو نفره را در بسته بندی های شفاف و دسته دار در بازار پخش می کند. کاربرد الیاف های پلی استرِ بسیار مرغوب و همچنین استفاده از تجهیزات بروز موجب شده است که پتوهای برند نیکو باف بسیار با کیفیت باشند.

پتو چون زیاد استفاده می شود، بنابراین باید آن را هر چند وقت یک بار جهت حفظ پاکیزگی و رعایت بهداشت شست. برای شستن پتو باید نکات زیر را رعایت کرد تا این کالا کیفیت خود را از دست ندهد:

  • در هنگام شستشو از پودرهای مختلف استفاده نکنید و مواد شوینده مایع را بیشتر انتخاب نمایید، زیرا که شوینده های پودری ممکن است در میان بافت پتو گیر کنند و به مرور به الیاف پتو آسیب زنند.
  • وزن پتو و شرایط لباسشویی را در نظر بگیرید.
  • برچسب شستشوی پتو را چک کنید.
  • ابتدا گرد و غبار پتو را بتکانید.
  • اگر پتو را با دست می شویید، ابتدا بگذارید پتو ۳۰ دقیقه خیس بخورد.

همچنین لازم به ذکر است که اگر پتو را با دست شستید، بگذارید آبش کاملا در برود و بعد آن را پهن کنید، زیرا پتو در هنگام شستشو بسیار سنگین می شود. همچنین بگذارید پتو به خوبی خشک شود.

کارخانه تولید کننده پتو نیکو بافت یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین کارخانه های تولیدی پتو است و چون پتو های تولیدی آن ها کیفیت خوبی دارد و طرح های متنوع دارد، توانسته نظر مشتریان را جلب کند و به یک برند معتبر تبدیل شود.

پتو نیکو باف برلیان با کیفیت درجه یک

پتو نیکو باف برلیان با کیفیت درجه یک

مدل برلیان یکی دیگر از محصولات و تولیدات برند نیکو باف می باشد. ویژگی ها و مشخصات پتو نیکو باف برلیان شامل موارد زیر است:

  • ابعاد: ۲۰۰ * ۱۶۰ سانتی‌ متر
  • وزن: ۳۰۰۰ گرم
  • نوع: یک لایه
  • جنس: پلی استر
  • مناسب برای یک نفر
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی و با دست
  • الیاف با ثبات رنگ بالا
  • تراکم مناسب الیاف
  • طرح برجسته
  • دارای ساکِ پلاستیک شفاف

مدل برلیان نیکو باف مانند دیگر محصولات این برند دارای کیفیتی درجه یک و منحصر به فرد می باشد. مشتری می تواند از این کالا در صورت نگهداری مناسب، تا سالیان سال استفاده لازم را ببرد.

نکته ای که باید در هنگام خرید پتو به آن توجه کنیم این است که الیاف پتو از نوعی باشد که حساسیت ایجاد نکند. پتو کالایی است با پوست بدن در تماس است، بنابراین اگر الیاف آن از جنس نامرغوب و حساسیت زا باشد، موجب می گردد که پوست های حساس دچار خارش شوند.

پتو نیکو بافت برلیان یک محصول جدید از پتو نیکو بافت است هر چند که به تازگی این طرح تولید شده، ولی چون ویژگی های خوب ذکر شده را دارد، طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است.

تجارت مستقیم انواع پتو ایرانی با کیفیت

تجارت مستقیم انواع پتو ایرانی با کیفیت

خوشبختانه در سال های اخیر در کشور ما، کارخانجات معتبری وجود دارند که در زمینه تولید پتو دارای فعالیت های گسترده و مستمری می باشند. تجارت مستقیم انواع پتوی ایرانی باکیفیت، توانسته سود بسیار خوبی را برای تمام فعالان در این حوزه حاصل کند.

پتوهای ایران دارای انواع مختلفی هستند که از نمونه های آن می توان به تک لایه، دو لایه، پشمی، پشم و شیشه ای، مسافرتی، نوزادی، ژله ای، سه بعدی، حوله ای و جیبی اشاره کرد.

پتو مسافرتی یکی از انواع پتوهایی می باشد که دارای وزن سبکی است و به علت کم حجم بودن، جای کمی می گیرد. افرادی که دائما در حال سفر هستند، می توانند بهترین پتو مسافرتی را از نمایندگی های معتبر به راحتی تهیه کنند. لازم به ذکر است که پتو مسافرتی را می توان در منزل برای خواب های نیمروز نیز استفاده کرد.

امروزه چون پتو های ایرانی تنوع رنگ بندی داشته، در طرح های جدید تولید و عرضه می شود و از مواد اولیه مرغوب برای تولید آن استفاده می شود، تجارت آن از رونق خاصی برخوردار است.

بهترین پتو نیکو باف در تهران

بهترین پتو نیکو باف در تهران

فروشگاه پتو نیکو باف تهران، بهترین و مرغوب ترین محصولات پتو نیکو باف را در ویترین کالاهای خود دارد. مشتری می تواند بر حسب نیاز خود و کارایی که از پتو نیاز دارد، از فروشنده ی متخصص، پتوی مورد نظر خود را دریافت کند.

یکی از بهترین پتوهای نیکو باف، پتوی دولایه می باشد. پتو دولایه چیست و چه استفاده هایی دارد؟ پتوی دولایه برای روزهای سرد زمستانی و یا افرادی که به شدت سرمایی می باشند، بسیار مناسب است. این پتو می تواند جایگزین خوبی برای لحاف های سنگین باشد.

پتوهای دو لایه موجود در بازار دارای دو جنس الیاف مصنوعی و پنبه می باشد. اگر شما دچار بیماری های پوستی مانند اگزما و خارش و التهاب شدید هستید، بهتر است این کالا را از جنس تمام پنبه ارگانیک تهیه کنید، تا بدین صورت برای شما مشکلی پیش نیاید.

ایران از کشورهایی است که در آن مناطق سردسیر زیاد است. بنابراین خرید و فروش پتو در بسیاری از شهرها دارای رونق بسیار بالایی می باشد. همچنین ما ایرانی ها به مهمان نوازی بسیار معروف هستیم و همواره تعدای پتوی نو و دست نخورده برای مهمان در کمد رختخواب قرار داده ایم.

پتو نیکو بافت در اکثر شهر های ایران نمایندگی های فروش دارند که بزرگ ترین آن ها در تهران است که این نمایندگی اکثر مدل پتو ها را دارد و آماده ارسال محصول به سراسر کشور می باشد.

معرفی ارزان ترین قیمت پتو نیکو باف

معرفی ارزان ترین قیمت پتو نیکو باف

پتو نیکو باف ارزان را از چه طریقی می توان تهیه کرد؟ در زیر به این سوال پاسخ داده ایم:

  • عمده فروشی ها
  • دفتر فروش مستقر در کارخانه
  • نمایندگی های مستقیم حضوری و یا اینترنتی نیکو باف

برند نیکو باف جهت کسب رضایت مشتریان، همواره پتوهای خود را با نرخی مناسب ولی با کیفیتی درجه یک به آنها ارائه می کند. همانطور که می دانید بسیاری از مراکز مانند هتل ها، مجموعه های تفریحی، مسافرخانه ها، پادگان ها، بیمارستان ها و … نیازمند این هستند که پتو را به صورت عمده و یا فله ای تهه کنند.این سازمان ها بهتر است به مراکز و شعب نام برده شده در بالا مراجعه کنند تا بدین صورت قیمت پتو از آن چیزی که فکر می کنند برایشان نازل تر و به صرفه تر تمام شود.

برای خرید پتوی ارزان به مشتریان پیشنهاد می کنیم، به سایت های اینترنتی فروش مراجعه کنند و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند، چون در این صورت است که واسطه حذف می شود و به قیمت تولید، پتو را خریداری می کنند.

صادرات عمده بهترین پتو های ایرانی

صادرات عمده بهترین پتو های ایرانی

شرکت پتو ایرانی توانسته است انواع پتوهای با کیفیت را علاوه بر کشور خودمان به کشورهای دیگر نیز ارسال کند. پتوهای ایرانی دارای دوام بسیار خوبی هستند و همچنین تنوع در طرح و مدل آنها بسیار زیاد می باشد.
شرکت های بازرگانی معتبر و همچنین کارخانجات تولید کننده، با ارسال و صادرات پتوهای ایرانی به کشورهای زیر به سوددهی خوبی رسیده اند:

  • عراق
  • پاکستان
  • افغانستان
  • کشورهای حوزه خلیج فارس
  • آذربایجان

نمایندگی پتو ایرانی، انواع پتو صادراتی را در نمونه های متنوع گل برجسته، پلنگی، مخمل، ابریشم، فانتزی و … به کشورهای بالا ارسال می کند. انواع پتوهای صادراتی ایرانی دارای ابعاد و سایزهای مختلفی هستند و می توان آنها را به چهار دسته بزرگسالان، کودکان، نوجوان و نوزادان دسته بندی کرد.

امروزه با پیشرفت کیفیت پتوهای تولیدی، صادرات پتو ایرانی رونق گرفته است، پتو های ایرانی با طرح های زیبا، کیفیت و دوام خوب، نرمی و لطافت و عدم حساسیت زایی بسیار مورد استقبال تاجران کشور های دیگر قرارگرفته است.

ویژگی انواع پتو نیکو باف دو نفره

ویژگی انواع پتو نیکو باف دو نفره

پتوهای دونفره پتوهایی هستند که اغلب برای جهیزیه خریداری می شوند، همچنین این پتوها برای پهن کردن بر روی تخت های دونفره نیز بسیار مناسب می باشند. شرکت نیکو باف با عرضه پتوهای دو نفره توانسته است نیازهای مشتریان را به خوبی جوابگو باشد.

کیفیت پتو نیکو باف دو نفره بسیار خوب است و همچنن دارای طرح ها و رنگ بندی های بسیار متنوع و گسترده می باشد. سایز این پتو ۲۰۰×۲۳۵ سانتی متر است. یکی از مدل های شیکِ پتو نیکو باف دو نفره، یاقوت نام دارد. این مدل دارای رنگ بندی بسیار جذاب و جوان پسندی می باشد.

لازم به ذکر است از دیگر اقلام خواب که باید در کنار پتو وجود داشته باشد تا فرد خواب راحتی را برای خود رقم بزند، شامل موارد زیر است:

  • بالش ها
  • متکا
  • انواع ملحفه
  • انواع تشک
  • روتختی

توجه داشته باشید که هر یک از اقلام بالا را در بهترین نوع آن تهیه کنید.

پتوی های نیکو باف، همانطور که در بالا اشاره کردیم، به دلیل ویژگی های خاصش محبوب شده و فرقی نمی کند که پتو یک نفره باشد یا دو نفره، در هر کدام این ویژگی ها نهفته است. پتو های دو نفره نیکو بافت سایز استاندارد و مناسبی دارد. ضخامت مناسبی دارند همچنین دارای طرح و رنگ های مختلفی است.

آشنایی با محصولات پتو نیکو باف

آشنایی با محصولات پتو نیکو باف

برند و کارخانه پتو نیکو باف انواع محصولات زیر را از طریق نمایندگی های معتبر خود، در بازار پخش و به دست مصرف کنندگان می رساند:

  • پتوی نوزادی
  • پتوی کودک
  • پتوی نوجوان
  • پتوی بزرگسال یک نفره
  • پتوی بزرگسال دو نفره

همان طور که می دانید دختران و پسران در سنین نوجوانی دوست دارند که وسایل و اتاقشان منحصر به فرد و مطابق با سلیقه ی شخصیشان باشد. پتوهای نوجوان به دو دسته دخترانه و پسرانه تقسیم بندی می شوند و هر کدام از این دسته ها دارای طرح های متنوعی می باشند.

مثلا پتوهای دخترانه دارای طرح های عروسکی، پرنسسی و پتوهای پسرانه دارای طرح های ماشینی، فوتبالیستی و … می باشد. همچنین طیف رنگ بندی پتوهای نوجوان پسرانه و دخترانه نیز با هم متفاوت است.

بهتر است بدانید که ویژگی های پتوی کودک نیز مانند پتوی نوجوان است و فقط سایز آن دارای ابعاد بین ۸۰*۱۱۰ و ۱۱۰*۱۴۰ سانتی متر است.

پتوی نیکو بافت برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و رضایت مندی آن ها، انواع پتو ها از نوزادی تا بزرگسالی را در طرح های مختلف تولید کرده است. همه این پتو ها دارای رنگ های بسیار زیبا و متنوع است.

روش خرید آسان پتو نیکو باف تک نفره

روش خرید آسان پتو نیکو باف تک نفره

پتوهای تک نفره دارای استفاده های زیادی می باشند. سایز پتوهای یک نفره ۲۲۰*۱۶۰ و ۲۲۰*۱۵۰ سانتی متر است.

پتو نیکو باف تکنفره دارای طرح بندی های بسیار جذاب است و به همین جهت دارای فروش بالایی می باشد. پتوهای یک نفره در انواع یک لایه و دو لایه در بازار موجود می باشند. لازم به ذکر است پتوهای یک نفره در ساک های زیپ دار به عرضه می رسند و می توان آنها را به عنوان پتوی مسافرتی نیز استفاده کرد.

مشتری می تواند برای خرید آسان انواع پتوهای یک نفره و یا دیگر نمونه های برند نیکو باف، به کانال ها و یا سایت های معتبر این کارخانه مراجعه نماید.

پتو های تک نفره نیکو بافت چون مشتریان بسیاری دارد در اکثر فروشگاه های کالای خواب برای فروش عرضه می شود و هم بسیاری از سایت های فروش این پتو ها را برای فروش گذاشته اند و به راحتی می توان هم از طریق سایت هم از فروشگاه ها این پتو های زیبا را خریداری کرد.

لیست قیمت پتو های نیکو باف

لیست قیمت پتو های نیکو باف

برای تمام مصرف کنندگان عمده و یا جزئی نرخ و قیمت پتو بسیار مهم می باشد. به طور کلی قیمت انواع پتو از جمله برند نیکو باف به موارد ز یر بستگی دارد:

  • جنس و نوع پتو
  • ضخامت پتو
  • تعداد لایه های پتو
  • طرح، رنگ و مدل پتو
  • سایز پتو
  • تک نفره یا دو نفره بودن
  • میزان نرمی پتو
  • نحوه خرید و فروش پتو ایرانی (حضوری و یا اینترنتی)
  • میزان سفارش

لیست قیمت پتوهای نیکو باف را می توان از نمایندگی های برتر و این برند به دست آورد. ارائه لیست قیمت موجب می گردد که فروشنده و مصرف کننده، سریع تر و راحت تر بتوانند کالای دلخواه خود را تهیه کنند.

در انتها این نکته را برای شما متذکر می شویم که در هنگام تهیه هر نوع پتویی در بازار، به موارد زیر توجه لازم را داشته باشید:

  • سایز پتو را درست انتخاب کنید.
  • بودجه را مشخص کنید.
  • طرح و رنگ پتو را مطابق با اتاقتان انتخاب کنید.
  • در انتخاب پتوی کودک و نوزاد بسیار دقت کنید.
  • پتوی قابل شست و شو بخرید.

مشتریان محترم می توانند با مراجعه به سایت فروش و کمک گرفتن از مشاوران فروش از قیمت انواع پتو های تک نفره و دو نفره مطلع شوند. با مشاهده قیمت ها در سایت های مختلف امکان مقایسه قیمت ها نیز وجود دارد و می توان پتو های با قیمت مناسب تهیه کرد.

ویژگیهای پتو نیکو بافت دو نفره

ویژگیهای پتو نیکو بافت دو نفره پتو نیکو بافت دو نفره یکسری ویژگی ها را داراست که همین مشخصات آن را محبوب کرده، از جمله:

  • گرمادهی فوق العاده به دلیل دو رو بودن
  • پرز ندادن به دلیل تراکم بالا که گره های آن به هیچ عنوان مشخص نمی شود.
  • دوخت منظم پتو و طول عمر بالا
  • ابعاد مناسب
  • در عین ضخیم بودن، سبک است.

قیمت عمده پتو نیکو بافت دو نفره

قیمت عمده پتو نیکو بافت دو نفره این روز ها به دلیل نوسانات قیمتی در بازار فروش کالای خواب و پتو ها، قبل از خرید حتما قیمت ها را بررسی کنید تا هزینه اضافی بابت خرید پتو از شما گرفته نشود. برای اطلاع دقیق از قیمت پتو نیکو بافت بهتر است به سایت های اینترنتی فروش مراجعه کنید و قیمت اصلی پتو ها مطلع شوید. با خرید اینترنتی مشتریان می توانند هزینه کمتری برای خرید پتو صرف کنند چون واسطه ها حذف می شود و مستقیماً از نمایندگان فروش خرید انجام می شود که البته در صورت خرید عمده، تخفیفات زیادی شامل حال مشتری می شود.

4 دیدگاه

  • استفاده از یک پتوی گرم و نرم و راحت موقع خواب باعث آرامش روحی و روانی در انسان می شود و یکی از بهترین نوع پتو ها که کیفیت بسیاری دارد، پتو نیکو بافت است.

  • پتو های تک نفره نیکو بافت چون مشتریان بسیاری دارد در اکثر فروشگاه های کالای خواب برای فروش عرضه می شود و هم بسیاری از سایت های فروش این پتو ها را برای فروش گذاشته اند

  • پتوهای دونفره پتوهایی هستند که اغلب برای جهیزیه خریداری می شوند، همچنین این پتوها برای پهن کردن بر روی تخت های دونفره نیز بسیار مناسب می باشند.

  • خواب یکی از نیازهای اساسی بدن می باشد که اگر به خوبی برطرف نشود، موجب بروز بیماری های جسمی و روحی در فرد می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *