e234deb6b838137e87931bcda596e484 نمایندگی پتو گلبافت دو نفره ساده

نمایندگی پتو گلبافت دو نفره ساده را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می کند. در مرکز ما می توانید مدل های مختلف پتو گلبافت را در سایزهای متنوعی مشاهده کنید. امکان خرید به صورت اینترنتی هم فراهم شده و مشتریان می توانند در هر کجای کشور که زندگی می کنند، جدیدترین تولیدات را با قیمت به روز سفارش دهند. امروزه فروش به صورت غیرحضوری رواج خوبی داشته و خریداران از این شیوه خرید به دلیل کمبود وقت به خوبی استقبال می کنند.

نمایندگی پتو گلبافت دو نفره ساده

ویژگی های پتو گلبافت دو نفره ساده

ویژگی های پتو گلبافت دو نفره ساده

پتوهای گلبافت دو نفره ساده بسیار سبک هستند. لطافت و نرمی آنها سبب شده است از پرفروش انواع پتوهای موجود در بازار باشند. گلبافت از قدیمی ترین پتوهای موجود در بازار بوده که امروزه با طرح های نوین و جذاب توانسته است مشتریان قدیمی خود را حفظ نماید. پتوهای دو نفره در سایزهای استانداردی تولید می شوند که این اندازه استاندارد معمولا ۱۸۰*۲۲۰ می باشد. البته با توجه به نوع بافت ممکن است وزن و سایز این پتوها تغییر کند. میزان این تغییر بین ۳ تا نزدیک ۶ کیلو هم می رسد.

جنس این پتوها از پنبه خالص می باشد. به همین دلیل لطافت بی نظیری دارد. البته برخی از انواع آن ترکیبی از الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی مانند پلی استر و آکریلیک می باشد. پتوهای دو نفره گلبافت بسیار گرم هستند برای افراد سرمایی بهترین گزینه برای انتخاب محسوب می شوند.

رنگ های به کار رفته در پتوهای دو نفره ترکیبی از رنگ های روشن و تیره هستند. به همین دلیل زود چرک نمی شوند و به راحتی هم قابل شستشو هستند. بافت این پتوها به گونه ای است که پس از شستشو دچار شل شدگی نمی شوند یا رنگ آنها تغییر نمی کند.

فروش پتو گلبافت دو نفره ارزان قیمت

فروش پتو گلبافت دو نفره ارزان قیمت

فروش پتو گلبافت دو نفره ارزان قیمت به صورت غیرحضوری انجام می شود. برای خرید کافیست به روش اینترنتی اقدام کرده و محصول را در سایز و طرح مورد نظرتان با صرف کمترین زمان سفارش دهید. قیمت پتو گلبافت در این شیوه از فروش بسیار مناسبتر از نرخ آن در بازار آزاد و فروشگاه های سطح شهر می باشد. به همین دلیل مشتری می تواند با یک هزینه کمتر، خرید اقتصادی تری را تجربه نماید.

چون فروش اینترنتی در طول شبانه روز انجام می گیرد، خریدار با محدودیت زمانی برای ثبت سفارش روبه رو نیست. پتوهای گلبافت دو نفره بسیار پرفروش اند به همین دلیل فروشنده تلاش می کند تا با عرضه به قیمت روز، رضایت خریداران را به بهترین شکل برآورده نماید تا مشتری در خریدهای بعدی نیز همین شیوه را برای سفارش محصول انتخاب نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *