fe6c7b7c34921af59eb0393ef75c82ce نمایندگی پتو سربازی تهران با قیمت خوب

نمایندگی پتو سربازی تهران، انواع پتو سربازی مرغوب را با قیمت خوب عرضه می کند و با معرفی آنها به صورت اینترنتی روش آسانی را برای خرید و فروش در نظر گرفته است.
در صورتی که شما خریدار عمده و یا خرده هستید می توانید با دسترسی راحت به سایت فروشگاهی انواع پتو و لیست قیمت را مشاهده نمایید و در صورت مایل بودن برای خرید، با کلیک بر روی آیتم مورد نظر، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

نمایندگی پتو سربازی تهران با قیمت خوب

ویژگی های اصلی پتو سربازی خوب

ویژگی های اصلی پتو سربازی خوب پتو سربازی انواع گوناگونی دارد که مرغوبیت آنها بر اساس الیاف به کار رفته در تولید تعیین می گردد، اما در هر صورت آنها را در گروه پتوهای نمدی دسته بندی می کنند. این پتوها از دیرباز وجود داشتند و به عنوان یکی از قدیمی ترین انواع پتو شناخته می شوند.
اگر علاقمند هستید که در مورد کیفیت و ویژگی های اصلی پتو سربازی خوب اطلاعاتی بدست آورد، پیشنهاد می کنیم که مطالب زیر را مطالعه نمایید.
همان طور که اشاره کردیم کیفیت پتو بستگی به جنس و الیاف به کار رفته در آن دارد. اما چه نوع الیافی برای پتو بهترین است؟ امروزه انواع پتو سربازی با الیاف پلی استر و اکریلیک تولید می شود، و یا در تولید آنها از ترکیب این دو الیاف استفاده می شود.
هر چه در تولید یک پتو میزان الیاف اکریلیک بیشتر باشد می توان گفت که از درجه کیفی بالاتری برخوردار است و قیمت آنها نیز نسبتا بیشتر خواهد بود. از جمله ویژگی های دیگر یک پتو خوب عبارتند از:
دوام و ماندگاری بالا در طول دوره مصرف
سبک بودن و قابلیت جابجایی و حمل و نقل آسان
ابعاد و سایز مناسب
ضخامت و حجم کم و گرما بخش
شستشوی آسان و خشک شدن سریع
عدم رنگ دهی
ضد حساسیت و آلرژی
کیفیت بالا و قیمت مناسب

تولید کننده انواع پتو سربازی تهران

تولید کننده انواع پتو سربازی تهران پتو سربازی از جمله انواع کالاهایی است که بسیار پر فروش است، از همین رو سازمان ها و کارخانه های زیادی در این راستا فعالیت می کنند و انواع پتو سربازی را با کیفیت مطلوب تولید می نمایند.
در حال حاضر تولید کننده پتو سربازی تهران، متنوع ترین پتوهای سربازی را با بهترین الیاف در رنگ بندی های طوسی، شتری، زیتونی به صورت ساده و طرح دار تولید نموده و به صورت گسترده روانه بازار می نماید و در اختیار مراکز فروش، مراکز پخش و فروشگاه ها و مصرف کنندگان قرار می دهد.
این محصولات به دلیل ظرفیت تولید بالا، علاوه بر اینکه در بازارهای داخلی عرضه می شوند در بازارهای کشورهای دیگر نیز به فروش می رسند و این امر حاکی از کیفیت بالای تولیدات داخلی دارد.
خرید مستقیم این محصولات از تولید کننده فرصتی مناسب برای تجار، خریداران عمده و مراکز خرید عمده است که بتوانند با هزینه پایین تری محصولاتی با کیفیت تهیه نمایند و میزان سود بیشتری بدست آورند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *