0fcdf168070dc96cb70d146149b1e441 تولید کننده پتو سربازی ارتش نمدی

پتو سربازی ارتش گونه ای از انواع متنوع پتو با ویژگی ها و مشخصه های منحصر به فرد خود می باشد که سبب تمایز آنها شده است و علاوه بر سربازی استفاده های دیگری هم دارند. امروزه تولید کننده پتو سربازی ارتش نمدی بهترین پتو ها را برای افراد تولید می کند که تمامی ویژگی های لازم را دارا هستند و برای عرضه آنها از شیوه های مختلفی استفاده می شود.

پتو سربازی ارتش نمدی یکی از انواع پتوها با ویژگی های خاصی است که باعث می شود در سخت ترین شرایط آب و هوایی کارایی بالا داشته باشد و برای هوای سرد بسیار مناسب است. پتو سربازی ارتش در مکان های مختلف از جمله سرباز خانه ها ، خوابگاه ها، اردوگاه های نظامی، …، برای امداد رسانی در شرایط اضطراری سیل و زلزله و … استفاده فراوان دارد؛ چرا که این نوع پتوها به دلیل بافت مخصوص بسیار مقاوم و دارای دوام و گرمای بالایی می باشند.

تولید کننده پتو سربازی ارتش نمدی

مشخصات اصلی پتو سربازی ارتش نمدی

مشخصات اصلی پتو سربازی ارتش نمدی  همانطور که می دانید پتو های سربازی گونه ای از بهترین پتوها هستند که مناسب برای مصارف افراد در سربازی می باشند و دارای ویژگی های خاص خود هستند که در ادامه بیشتر به آنها پرداخته می شود.

از جمله مشخصات پتوهای سربازی تک رنگ بودن آنها است و معمولا از نقش و طرح در آنها استفاده نمی شود اما برای آنها رنگ بندی های متنوع و زیبایی در نظر گرفته می شود.

این پتوها یک نفره و از نوع پتو های سبک می باشند.

ضخامت آنها در حد معقولی است و از بهترین الیاف های طبیعی ساخته شده اند.

پتو سربازی ارتش از نظر کیفیت و مرغوبیت در بهترین سطح قرار دارد و از این رو جزو بهترین پوشش ها محسوب می شوند.

حمل و نگهداری این پتوها به علت سبک بودن بسیار راحت می باشد و به خوبی در کیف های متوسط جا می شوند.

پتو سربازی ارتش دارای ویژگی های خاص می باشند که در خدمت مقدس سربازی مورد استفاده قرار می گیرند. این پتوها تک رنگ و در رنگ های متنوع تولید می شوند. بدلیل الیاف مورد استفاده در آنها بسیار گرم هستند. پتو های سربازی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ایجاد حساسیت نمی کنند. قابلیت شست و شوی فراوان دارند، نرم و لطیف هستند و بدلیل سبک بودن به راحتی قابل حمل بوده و جابجایی راحتی دارند.

خرید پتو سربازی ارتش از درب کارخانه

خرید پتو سربازی ارتش از درب کارخانه  همانطور که در جریان هستید نیاز به پتوهای سربازی برای ارگان های دولتی همواره وجود دارد؛ به همین علت تولید این محصولات در کارخانه پتو سربازی همواره در دستور کار قرار دارد و سالانه حجم عظیمی از آنها تولید شده و در جهت تامین نیاز های مختلف عرضه می شوند.

در این مرکز نیز بهترین انواع پتو های سربازی برای خریداران فراهم آمده است که به خوبی پاسخ گوی نیاز افراد هستند و تمامی ویژگی های لازم برای یک پتوی خوب را دارا می باشند و برای سفارش و خرید آنها راه های ارتباطی مختلفی برای افراد وجود دارد تا بتوانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری آنها را در مقادیر عمده ای و یا جزئی سفارش داده و خریداری کنند.

همچنین قیمت خرید پتو سربازی بسیار مناسب و ارزان در نظر گرفته می شود به طوری که در مقایسه با کیفیت بالایی که دارا می باشند ناچیز بوده و خریداران با صرف هزینه های مختصر و ارزان می توانند بهترین پتو های سربازی را خریداری کرده و برای مدت های کافی از فواید و مزایای آنها بهره مند شوند.

همانطور که اطلاع دارید ارگان های مختلف دولتی مانند: سربازخانه ها،اردوگاه های نظامی و ارتشی و … به پتوهای سربازی نیاز دارند و استفاده فراوان می کنند. کارخانه های بسیاری وجود دارد که کار تولید و فروش پتو سربازی ارتشی را بر عهده داشته و نیاز های مختلف را تامین می نمایند. ارگان های نظامی و مراکز دولتی می توانند پتوهایی با مشخصات موردنظر خود در طرح و رنگ با آرم و لوگوی مخصوص به کارخانه های تولیدی سفارش داده و به راحتی با قیمت مناسب از کارخانه مستقیم و بدون واسطه تحویل بگیرند.با حذف واسطه ها و دریافت محصول بطور مستقیم از درب کارخانه در هزینه ها صرفه جویی می شود.

بررسی متریال بکار رفته در پتو سربازی

بررسی متریال بکار رفته در پتو سربازی یکی از وسایل اصلی خواب پتو است. اردوگاه های نظامی و ارتشی و سربازخانه ها از مراکز اصلی استفاده از پتو سربازی می باشند. جنس پتو سربازی از مواد مختلف مانند: پشم و نخ و پلی استر و اکرلیک و… می باشد. پتو سربازی نمدی مورد استفاده گسترده سربازان قرار می گیرد که مواد اولیه تشکیل دهنده آن پشم طبیعی و مرغوب می باشد. این پتوها در مقابل سرما بسیار مقاوم هستند. پتوهای سربازی با تراکم بافت بالا تولید شده و و بعد از مرحله بافت به مرحله رنگرزی رفته و با رنگ های طبیعی و ضد حساسیت رنگ شده و رنگ آنها ثابت می شود تا در مقابل شستشوی فراوان مقاوم باشند. بعد از ضدعفونی شدن با بسته بندی های مناسب به بازار تقاضا عرضه می گردد.

فروش عمده پتو سربازی ارتشی

فروش عمده پتو سربازی ارتشی تولید کنندگان پتو سربازی ارتشی محصولات خود را بصورت عمده و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. این پتو ها بدلیل داشتن کیفیت مرغوب دارای فروش گسترده در بازار داخل و خارج کشور هستند و پتو سربازی صادراتی به خارج از کشور صادر می شود. با خرید پتو سربازی ارتشی بصورت عمده می توان آنها را با قیمت های مناسبتری تهیه کرد و از تخفیفات خوبی برخوردار شد.

1 دیدگاه

  • پتو سربازی ارتش نمدی یکی از انواع پتوها با ویژگی های خاصی است که باعث می شود در سخت ترین شرایط آب و هوایی کارایی بالا داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *