2d7c99fd191af2e295b281d0ac526aba صادرات پتو مینک شکوفه به کشور همسایه

پتو مینک شکوفه یکی از انواع پتوهای پرفروشی می باشد که به دلیل کیفیت بی دلیل و قیمت رقابتی از دسته کالاهای خوابی می باشد که هر ساله در حجم بالا به کشور های همسایه از جمله عراق و ترکیه صادر می شود. متقاضیانی که قصد فعالیت در تجارت صادرات انواع پتو مینک دارند می توانند محصول را به مقدار مورد نیاز خود با کیفیت و قیمت مناسب از این نمایندگی تامین نمایند.

صادرات پتو مینک شکوفه به کشور همسایه

ویژگی های اصلی پتو مینک شکوفه

ویژگی های اصلی پتو مینک شکوفه از ویژگی های اصلی انواع پتو مینک طرح شکوفه برافراشته بودن پرزهای سطح پتو است که باعث نرمی و لطافت بسیار بالای این روانداز شده است می باشد. 
عایق حرارتی بالای این پتو در برابر هوای سرد از دیگر ویژگی های اصلی این کالای خواب بی نظیر می باشد. 
پتو مینک طرح شکوفه یکی از مدل های متنوع پتو مینک طرحدار می باشد. این محصول در رنگ های بسیار متنوع و سایز های دو نفره و تک نفره تولید می شوند که مناسب برای جهیزیه، هدیه، خانگی و سازمان های ویژه امدادی و نیروهای مسلح می باشد.
امروزه پتو های با طرح ها و نقش های زیبا فروش بسیار بالایی در بازار دارند، پتوهای مینک طرح شکوفه نیز با رنگ بندی ها و طرح های متنوعی که دارند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است.
پرزهای زیبا و خز مانند، براقیت و جلای بالا، عایق حرارتی بالا در مکان های بخصوص همچون چادر های صحرایی از جمله ویژگی های می باشد که سبب شده است این پتو محبوبیت بالایی در بازارهای فروش کالای خواب داشته باشد.
طرح های شکوفه ای پتوهای مینک سبب افزایش روحیه و حس زیبای خواب راحت برای افراد شده است.

خرید پتو مینک شکوفه با قیمت استثنایی

خرید پتو مینک شکوفه با قیمت استثنایی امروزه بازار خرید پتو مینک بسیار داغ و رایج می باشد دلیل اصلی آن بخاطر تقاضای بالای مصرف کنندگان سازمان ها و ارگان های مختلف می باشد.
عرضه انواع پتو مینک شکوفه تک نفره و دو نفره با قیمت های استثنایی در این مرکز انجام می گیرد.
قیمت پتو مینک در این مجموعه نسبت به کیفیت بالای آن بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد، به طور کلی قیمت گذاری پتو مینک بر اساس نوع الیاف به کار رفته، ابعاد، طرح، محل تولید، برند سازنده و … انجام می گیرد.
ارسال محصولات پتو مینک شکوفه ای در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن انجام می گیرد. خریدارانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند از طریق همین وب سایت اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایند تا همکاران ما بدون فوت وقت کالای شما را درب منزل تحویل نمایند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *