69e259484c638be898cc6b7e1a1bb0bb تولید کنندگان پتو مینک اصفهان ارزان

پتو مینک از نمونه پتو های پرکاربردی بوده که از تنوع بالایی برخوردار می باشد. و در میان نمونه های تولید شده، پتو مینک اصفهان از محصولات پرطرفدار می باشد. و در همین راستا تولید کنندگان این محصول، نمونه های با کیفیت خود را با قیمت ارزان در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد.

تولید کنندگان پتو مینک اصفهان ارزان

منظور از پتو مینک چیست؟

منظور از پتو مینک چیست؟ در حقیقت پتو مینک از پتو های پرکاربردی بوده که به منظور مصارف مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این نمونه از پتو، حاصل تولید کارخانجات صنعتی و بافندگی می باشد که از الیاف اکریلیک در رنگ ها و ضخامت های مختلف  استفاده نموده تا پتو های با کیفیت را در ضخامت و اندازه های مختلف تولید نماید و معمولا پتو مینک را در قالب های پتو دو نفره، پتو یک نفره، پتو نوجوان و پتو نوزادی تولید خواهند کرد.

البته لازم به ذکر است که پتو مینک در گروه پتو های نمدی قرار گرفته و روش کار به این صورت می باشد که در ابتدا پتو را تحت عملیات مختلف و توسط دستگاه های مخصوص به بافت پتو، تولید کرده و سپس پتو های نمدی تولید شده را تحت عملیات ویژه، توسط دستگاه دیگری به نام مینک قرار خواهند داد.

و اما دستگاه مینک از جمله دستگاه های کاربردی در زمینه پتو بافی می باشد. زیرا توسط این دستگاه، پرز های سطح پتو نمدی را برافراشته نموده و در همین راستا پرز ها ظاهری شبیه به خز پیدا خواهند کرد.

در ادامه طی عملیات حرارتی که بر سطح پتو اعمال می شود، پتو از لطافت، براقیت و جلای خاصی برخوردار می گردد.

از دیگر ویژگی های بارز انواع پتو مینک این بوده که از عایق حرارتی بالایی برخوردار می باشد. هم چنین نسبت به پتو های دیگر دارای کیفیت و بافت محکمی بوده و در ضمن به دفعات زیاد قبل شست و شو خواهد بود.

از این رو پتو مینک به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، به عنوان  بهترین گزینه برای کمک های امدادی افراد زلزله زده و یا سیل زده شناخته شده است و حتی از آن علاوه بر مصرف خانوار می توان در مکان های عمومی مانند پادگان ها و بیمارستان ها استفاده نمود.

فروش فوق العاده انواع پتو مینک اصفهان

فروش فوق العاده انواع پتو مینک اصفهان پتو مینک از جمله پتو های پرکاربردی بوده که در ابعاد و طرح های مختلف تولید می گردد.

و در میان نمونه های تولید شده، پتو مینک اصفهان از محصولات پرفروش پتو مینک بوده که در راستای رفاه حال مشتریان، نمونه های مختلف آن در جشنواره های فروش فوق العاده و با قیمت مناسب ارائه خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *