f01db0fb921be55e0510950a177131cb صادرات پتو مینک اصفهان درجه یک

صادرات پتو مینک اصفهان با کیفیت و بالا و قیمت مناسب انجام می شود. این نوع پتو به دلیل داشتن سه ویژگی زیبایی، استحکام و قیمت مناسب بازار داخل و خارجی را به خود اختصاص داده است. بیشترین صادرات آن به کشور های عربستان، عراق، ترکیه، پاکستان صادر می شود.

صادرات پتو مینک اصفهان درجه یک

خصوصیات پتو مینک درجه یک

خصوصیات پتو مینک درجه یک پتوهای مینک از دسته پتوهای نمدی می باشد.  که پس از تولید این مدل پتوها، از دستگاه هایی به نام مینک، برای پرزدار کردن و جلا دادن پتوها استفاده می شود. شرکت های مختلفی امروزه مجهز به ماشین آلات مخصوص تولید پتوهای مینک شده اند. از مهمترین خصوصیات پتو مینک مقاومت و استحکام آن می باشد این نوع پتو بسیار گرم می باشد. برای مناطق سردسیر بسیار مناسب می باشد. از دیگر ویژگی های این پتوها داشتن رنگ بندی های  و طرح های مختلف می باشد. این پتو در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود، در بازار عرضه می شود. از مهمترین ویژگی های آن می توان به قابلیت شستشوی آن با دست  اشاره نمود و این ویژگی، نشان از کیفیت بالا و طول عمر مناسب این محصول می باشد.

جنس الیاف تشکیل دهنده در آن به گونه ای باشد، که از بروز حساسیت جلوگیری می نماید و از طرفی، طرح و نقش های مناسبی بر روی پتوها چاپ شده است.
گروه تولیدی پتو مینک، تولیدات گسترده ای را در زمینه پتو، به بازار عرضه نموده است که از جمله آن ها می توان موارد زیر اشاره نمود؛

  • پتو ساده یک نفره
  • پتو ساده دونفره
  • پتو نوجوان
  • پتو نوزاد
  • پتو مسافرتی

در تولیدات معرفی شده، طرح ها و مدل های مختلفی پیاده سازی شده اند که هر کدام از این موارد را که بخواهید، به سادگی می توانید سفارش عمده آن را ارائه نمایید.

ارزانترین قیمت پتو مینک اصفهان

ارزانترین قیمت پتو مینک اصفهان قیمت پتو مینک اصفهان به دلیل تحریم های اقتصادی و افزایش دلار در حال نوسان می باشد. کیفیت و جنس و طرح محصول بر روی قیمت گذاری آن تاثیر گذار می باشد. در مقوله کیفیت و قیمت مناسب بر روی فروش این محصول تاثیر بسیار گذاشته است، و همین امر باعث افزایش فروش شده است.

با خرید اینترنتی می توانید ارزانترین پتو را با قیمتی بسیار پایین خریداری کنید. خرید اینترنتی مزایای بسیاری برای خریدار به همراه دارد، از جمله سود آوری آن می باشد. خرید اینترنتی مزایای بسیاری را برای خریدار به همراه دارد، از جمله خرید آسان و ارزان، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی، جلوگیری از آلودگی هوا و ترافیک، در بیشتر مواقع ارسال رایگان و قابل تعویض بودن کالا را شامل می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *